חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הבקתות
הוילה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הבקתות
האירוח במקום כולל:
שוקולודים איכותיים, יין קברנה מיקב דלתון, חלב, מיץ, מים.
חלוקי רחצה ונעלי בית מפנקות.
הבקתות - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהבקתות

הבקתות

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
11 צימרים מסוג זה
עד 2 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 70 מ"ר
קצת על הצימרים
11 הבקתות של שילובים בטבע פזורות על מדרון מיוער. מדובר בבקתות עץ מרווחות בעלות רצפת עץ ותקרה גבוהה, הבנויות שני חללים: סלון-מטבח-פינת אוכל וחדר שינה (פתוח לסלון).

מהסלון ישנן יציאות לשתי מרפסות דק מקורות המקיפות את הבקתה בצורת האות ר'. מרפסת אחת היא מרפסת נוף ובה פינת ישיבה ושולחן קטן (הנוף והפרטיות במרפסת משתנה מבקתה לבקתה) ובשניה תמצאו ג'קוזי ספא פרטי שקוע ברצפת העץ (אל הג'קוזי גישה ישירה גם מחדר השינה).

בחדר הרחצה הצמוד לחדר השינה מחכה הפתעה נוספת בדמות סאונה יבשה פרטית. הבקתות זהות זו לזו הן באופי המבנה והן בעיצוב ובאבזור, וכוללות סלון עור אדום(!), מסך LCD חדיש וגדול (מסך נוסף בחדר השינה) וקמין לימי החורף, שפה הם קרים במיוחד...

את ההבדלים בין הבקתות ניתן למצוא בעיקר ברמת הפרטיות, כאשר הבקתות העליונות במתחם ממוקמות רחוק יותר אחת מהשניה ונהנות ממתחמי חוץ פרטיים מוקפים צמחיה עם פינות ברביקיו (רמת הפרטיות משתנה מבקתה לבקתה). הבקתות התחתונות קרובות יותר זו לזו, אבל מציעות חדר שינה נוסף, דבר שהופך אותן מתאימות יותר לקבוצות המונות מס' זוגות. }
מפה
חוות דעת מבקר
..."אני פוגש את אבי, בעל המקום, ושומע ממנו שמה שהנחה אותו הוא מינימום פגיעה בחורש. העובדה שיש לו שטח עצום של 9 דונם בטח עוזרת... אבל עם כל הכבוד להתחשבות ברגשות העצים, יש פה גם אורחים שצריך להתחשב בהם, ומסתבר שאבי הוא אדם מתחשב מאוד... רואים את זה בבריכה המחוממת הענקית (המשותפת) שיושבת ממש על הנוף, מוקפת שז-לונגים ושמשיות, וגם הבקתות לא פראייריות."...

[מתוך דבר המבקר, יאיר שיינברג]
לוקיישן ואווירה
בשלוש מילים:
כשמו כן הוא

ב-415 מילים:                                                                                                                              
אחד הדברים ששמתי אליהם לב אחרי ביקור ב-2.4 מיליון צמרים הוא נושא השמות. כל היצירתיות של בעלי הצימרים מופנית לנושא, אבל לפעמים הקשר בין שם למציאות הוא, איך לומר בעדינות, קלוש... נתקלתי כבר בשמות המכילים את המילה "נוף", למרות שהדבר הכי קרוב לנוף הוא התמונה שתלויה בסלון, וראיתי "אחוזות" בגודל 65 מ"ר עם שני עצים ודשא קטן. מפלסטיק....

בדרך לשתולה תהיתי בציניות אם גם השם "שילובים בטבע"  מבטיח יותר משהוא מקיים. שעתיים אח"כ אני מזכיר לעצמי להיות קצת פחות ציני – לפעמים פשוט צריך להאמין למה שאומרים לך...

את הטבע אני פוגש כבר בדרך הנדירה שמטפסת בתוך נוף אירופי. אני נכנס למושב ומיד יוצא ממנו דרך שער חשמלי שמוביל אל המתחם המבודד בחורש. הרכב חולף על פני כרם ענבים ציורי ולאט לאט מתחילים לבצבץ גגות רעפים ומרפסות מבין העצים. או קיי, אז לזה הם מתכוונים כשהם אומרים "שילובים בטבע"...

אני פוגש את אבי, בעל המקום, ושומע ממנו שמה שהנחה אותו הוא מינימום פגיעה בחורש. העובדה שיש לו שטח עצום של 9 דונם בטח עוזרת... אבל עם כל הכבוד להתחשבות ברגשות העצים, יש פה גם אורחים שצריך להתחשב בהם, ומסתבר שאבי הוא אדם מתחשב מאוד. רואים את זה בבריכה המחוממת הענקית (המשותפת) שיושבת ממש על הנוף, מוקפת שז-לונגים ושמשיות, וגם הבקתות לא פראייריות.

11 כאלה מסתתרות במדרון המיוער, וכולן זהות, למעט הבדלים קלים: העליונות מרוחקות יותר אחת מהשניה ומציעות מתחמי חוץ פרטיים עם פינות ישיבה וברביקיו (רמת הפרטיות בחוץ משתנה מבקתה לבקתה). בחלקן נוף פתוח, אחרות מוקפות חורש.  

הבקתות התחתונות (1-5), לעומת זאת, מציעות חדר נוסף, אך ממוקמות קרוב יותר זו לזו ואין להן מתחם חוץ פרטי.

בפנים - רצפת עץ, תקרה גבוהה וחלל המחולק לשני אזורים (מטבח-סלון ושינה) שבכל אחד מהם מסך LCD גדול. מאחורי דלת הזזה בסלון מתגלה מרפסת דק מקורה ופרטית, שג'קוזי ספא גדול שקוע ברצפתה, וכשתרגישו שאתם נמסים מחום (ומניסיון עם ג'קוזי ספא – זה יקרה....) קפצו להפסקה במרפסת הנוספת. התקררתם? כנסו פנימה ותתחממו מול הקמין.

עוד הפתעה מחכה בחדר הרחצה, כשלצד המקלחון אני מוצא סאונה פרטית קטנה. "אהה!, יש כזה בכל בקתה?" אני שואל ואבי מאשר.

במרכז המתחם ממוקם חדר אוכל גדול ומתוקתק בו ניתן לאכול את ארוחות הבוקר (או כל ארוחה אחרת שתרצו). במטבח הגדול והמאובזר שבמקום תוכלו לבשל מה שתרצו מתי שתרצו. בנוסף תמצאו פה 2 אזורי ברביקיו משותפים (ומקורים) וגם מועדון קטן עם מטבח, LCD, פינות ישיבה ואוכל (לשירות אורחי הבקתות העליונות).

כשהאוטו מטפס בקושי בעליה  התלולה המובילה ליציאה, הבקתות נעלמות בין העצים שבמראה ואני חושב שהמילה 'שילובים' פשוט תפורה על המקום. גם במובן של חיבור עם הטבע, אבל גם ביכולת לשלב יתרונות של מתחם גדול עם בילוי אינטימי ורומנטי.
כדאי לדעת
  • המתחם ממוקם על שטח גדול מחוץ לישוב ומוקף בחורש
  • במתחם שני סוגי בקתות ווילה
  • לחלק מהבקתות מתחם חוץ פרטי. לאחרות - חדר שינה נוסף
  • רמת הפרטיות והנוף משתנה מבקתה לבקתה
  • במקום בריכת שחייה בנוייה גדולה ומחוממת, הצופה לנוף
  • מבנה חדר-אוכל גדול עומד לרשות האורחים ובו מטבח מאובזר לשימוש חופשי
  • בנוסף לחדר-האוכל, במקום לאונג' קטן עם מטבח, שולחן אוכל, סלון ומסך LCD 
  • במתחם החוץ פזורות פינות מקורות עם ברביקיו ושולחנות
ביקורות הגולשים
daniel pessach
28/01/22
6.83
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
אכזבה אחת גדולה
הגענו לצימר על הנייר היה נראה מרשים מאוד: קמין, ג׳קוזי, סאונה ונוף מרהיב. בפועל, הקמין לא עבד וקור כלבים בחוץ, המים בג׳קוזי קפואים לאחר שבעל המקום ניסה לעזור לנו ללא הצלחה. המזגן עשה רעש כמו של טרקטור. לולא הסאונה במקלחת היינו קופאים מקור וכבר הולכים הביתה ביום הראשון. יחס מזלזל מצד אבי הבעלים, לא לקח אחריות ואמר שהמזגן בעוצמה גבוהה ולכן הרעש. נאלצנו לעזוב את הצימר מוקדם מהצפוי. חבל על הכסף, לא נחזור.
להמשיך לקרוא
א
אור וטל
14/11/16
9.51
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
נוף,אווירה ואנשים מדהימים!
לקחתי את בן זוגי לכבוד יום הולדתו, לצימר הנפלא הזה. זה היה סופש מושלג.הגענו אל הצימר והחל לרדת שלג. הבקתות והחצר היו מכוסים בשלג ובפנים האח חימם אותנו. הצימר גדול ויפה, ובפנים יש גזקוזי מקורה שממנו ניתן להשקיף על הנוף מדהים. בערב הזמנתי לנו מקום במסעדה מחוץ לשתולה אך הקרח שנוצר על הכביש לא אפשר לנו לנסוע. הבעלים של הצימר היה מאד אדיב ובא במיוחד לצימר להביא לנו אוכל מביתו שאשתו הכינה לארוחת שישי ואף הוסיף שקית פופקורן. ביום למחרת שרצינו להביא לו טיפ על אדיבותו, הוא לא הסכים לקבל את הטיפ ואף הוריד לנו עוד מהמחיר. וזאת לאחר שכבר הוריד לנו מהמחיר פעם אחת כיוון שאנחנו חיילים. מלבד לבעלים והצוות שלו שהפכו לנו את החוויה ללא ספק לאחת החופשות הטובות שהיינו בה, הנוף מהמקום מושלם,יש לכל בקתה חצר משלה ובחוץ בריכה. במתחם יש גם חוות סוסים ועזים. המקום מאד פסטורלי.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
27 תמונות
הבקתות
13 תמונות
11יחידות
עד 2 אורחים בצימרים
הוילה
12 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

הבקתות

הבקתות

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!