חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטות בלימן
הסוויטות בשבי ציון
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטות בשבי ציון
האירוח במקום כולל:
הסוויטות בשבי ציון - היחידה פנויה ב- 24.04-25.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטות בשבי ציון

הסוויטות בשבי ציון

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 24.04 - 25.04
6 צימרים מסוג זה
עד 2 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 70 מ"ר
קצת על הצימרים
לפנחס וגסטון ישנה גם אחוזה יוקרתית נוספת- בשבי ציון. מדובר בלא פחות מיצירת אמנות בתחום העיצוב המודרני. כל פריט ריהוט הוא יוצא דופן, חדשני ומהמם ביופיו, נאסף בקפידה ממעצבי על באירופה, ושולב עם פריטים אחרים בכישרון רב כך שהתוצאה הכללית מדהימה בהרמוניה ובשלמותה.

באחוזה נוצרה חוויה אולטימטיבית של יוקרה, רומנטיקה ופינוק, כשכל המרכיבים - המיקום והנוף, המבנה עצמו, התכנון הפנימי והעיצוב (כן, שוב העיצוב, הרי זה הצד החזק של האחוזה) משרתים את המטרה בצורה מדויקת ובטעם מעולה.

אחוזת האירוח היוקרתית והחדשה "פנחס וגסטון", ממוקמת על החוף הדרומי של הגליל המערבי במושב שבי ציון, כ-50 מטר משפת הים בסמוך לשטח פראי. וילה רחבת ידיים (כ-700 מטר מרובע ) מקדמת את פני האורחים ובה, על שולחן אוכל מרשים, מוגשות ארוחות הבוקר העשירות.

עוד בוילה - פינות ישיבה מפנקות, קמין עץ וחלונות היוצאים לגינה עם בריכת שחיה מחוממת גדולת מימדים בעלת נוף לים. בקומת המרתף - מתחם ספא מקצועי, מרתף יינות בוטיק וסיגרים. הסוויטות עצמן בעלות עיצוב זהה אך מאורגנות באופן שונה. אחת מהן נמצאת בקומה תחתונה ושלושת האחרות בקומה שנייה, ולכולן מרפסת עץ יפיפייה הפונה לים.

החיבור בין הקומות נעשה על ידי מדרגות ספיראליות, שמזכירות מדרגות בטירות אירופאיות עתיקות. התאורה רכה, מרגיעה, נעימה לעין, יוצרת אווירה רומנטית ומשוחררת במיוחד. בסוויטות עצמן מורגש קו עיצובי נקי ואלגנטי, עשיר בפרטים איכותיים עם טאץ' ימי, המחבר את האורחים לסביבה הטבעית - גופי תאורה עשויי צדפות (המוצגים, דרך אגב, במוזיאון מטרופוליטן בניו יורק), אמבטיה בצורת צדף, ואף אסלה מסוגננת דמוית אסלות ביכטות יוקרתיות.

שפע פרטים דקורטיביים ממלאים את חלל הסוויטה: שטיח קליעה עבודת יד, תמונת קיר בסגנון אבסטרקט, ארונות עץ עם חלוקה לצד הגבר וצד האישה, "סקריטר" בסגנון קלאסי, וקמין עץ מעוצב להפליא. ממרפסת העץ היפיפייה משתקף נוף ים מרהיב. }
מפה
חוות דעת מבקר
אחוזות "פנחס וגסטון" בלימן (בחוות דעת זו) ובשבי ציון זכו כבר בכל הכתרים האפשריים כ"מלכי" האירוח הרומנטי בישראל. ולא פלא: המתחמים מציעים עיצוב יוקרתי מושלם ברמה מוזיאונית, מיקום מעולה על קו הים או בסוויטות מבודדות, בריכות מחוממות משותפות ופרטיות, Hot tab, מרתף יינות, אבזור וגימור ברמה יוצאת דופן, ומעל הכל- אווירה יוקרתית כפי שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ, ואולי גם בעולם. לא יפליא אותנו כלל אם את הסרט הבא של ג'ימס בונד יצלמו דווקא שם...
לוקיישן ואווירה
פנחס וגסטון- לימן:

בעודי נוהגת בדרך לכיוון ראש הנקרה,  שחזרתי לעצמי את כל מה ששמעתי על מתחם הסוויטות היוקרתיות "פנחס וגסטון" של פיני  סלמה. "אחד הצימרים המפוארים ביותר בארץ", "המקום עובד נון סטופ, תמיד מלא", "כל הסלבריטאים היו שם", "הבעלים הוא טיפוס, משהו משהו" - לחשו לי נשמות טובות ממערכת האתר בכדי להכין אותי לביקור.

אך את פיני לא פגשתי במושב לימן. במקומו האירה לי פנים אתי, מזכירתו החיננית, בליווי  3 חתולים, כמה כלבים חמודים וסוסה אחת אצילית. "זה עוד כלום", היא צחקה בזמן שליטפתי את החיות, "יש לנו גם טווסים שמסתובבים חופשי ומבדרים את האורחים". בעודי נהנית מאווירה של חווה כפרית ארץ ישראלית הממוקמת בלב פרדס מנדרינות קטפתי בהיסח דעת כמה פירות מתוקים להפליא. "קחי לך שקית הביתה, זה חופשי לאורחים" - הציעה אתי  אך אני, כבר מודעת לסכנה להישאב לתוך הקסם ולהפוך ל"אורחת" של ממש, גררתי את עצמי ואותה לסיור בתוך מתחם הצימרים, הרי אני בתפקיד כאן...

בכניסה למתחם ציפתה לי הפתעה - המראה הכפרי הפסטורלי השתנה ובמקומו הופיע "פארק" עשיר בנוי פורח ועטור בצמחיה ירוקה. במרכז הגן היפיפה הזה ניצבת מזרקת אבן וממנה יוצאים שבילים מעוטרים בקשתות שמובילים לארבעת הסוויטות היוקרתיות של האחוזה.

הסוויטות זהות בעיצוב ובאבזור, וכל אחת  שוכנת במבנה אבן נפרד עם תקרה קמורה המזכיר את סגנון הבניה המפורסם של ניו- מקסיקו. גבוה מעל הכניסה מתנוסס ויטראז' צבעוני של פרח- הלוגו הרשמי של צימרים פנחס וגסטון. זוג אופניים מחכה לאורחים פעלתנים וספורטיביים בסמוך ליחידה. הבעיה היא שברגע שנכנסים פנימה כבר לא כל כך רוצים לצאת... 

תחושה של אינטימיות ורוגע הציפה אותי כבר בכניסה לצימר. העיצוב הפסטלי המעודן עם שבירות צבע בפינת הישיבה המרוקאית יוצר חוויה של שמחה שקטה. המיטה היפה, הנוחה, הענקית, עטופה בשמיכות וכריות מפוך פלומת אווזים, בעלת  מזרון איכותי (לטקס של הולנדיה) לבוש מצעים צחורים, מבטיחה חלומות פז. מנורות בעיצוב אמן, תמונות קיר, פרחים טריים,  קמין נפט מסוגנן וייחודי מוסיפים לאווירה הקסומה והרומנטית של הסוויטה. "הסכנה" היחידה לשקט ורוגע ששוכנים ביחידה היא טלוויזיית פלזמה ענקית מצויידת במערכת קולנוע מקצועית, מכשיר DVD ומבחר סרטים עצום המוצע לכל אורח.

בתור רקדנית שרגישה במיוחד לאיכות הרצפה, לא יכולתי להתעלם מרצפת פרקט מעץ ערמונים (שכזה, אבל בדיוק כזה אני רוצה אצלי בסטודיו!). בעודי "בודקת" את הרצפה, נתתי לעין הסקרנית להוביל אותי לפינת המטבח, שם מצאתי בר מתעגל מעץ, מכונת קפה חדישה ומפוארת ומקציף חלב. 

ואיך אפשר לא לספר על עוגיות סומסום מצופי שוקולד (חובבי המתוק - זהירות: העוגיות טעימות ביותר), המוצעות בתור כיבוד, יחד עם פירות העונה, צלחת ערמונים לקלייה עצמית, מיני בר עם משקאות קלים ובירות.

יכולתי להישאר ביחידה מקסימה זאת עוד הרבה זמן אך אתי סחבה אותי לחצר הפנימית, המבודדת באופן מוחלט. שם, בגינה טרופית צבעונית ועליזה נמצאים בריכה פרטית מחוממת וג'קוזי ספא. מסביב פזורים כורסאות ומיטות שיזוף מעוצבים. כדי שחווית השחייה  תהיה מושלמת כדאי להשתמש בחלוקי ונעלי רחצה נוחים המחכים לאורחים בארון. את החוויה של שחיית בוקר (למקדימים לקום) כדאי להשלים עם ארוחת בוקר שמוגשת בחצר וכוללת אומלטים, לחמים באפייה עצמית, מגשי גבינות, סלט קצוץ ומיצים סחוטים (לטבחית של האחוזה קוראים צמרת ולפי הטעמים מדובר בסימן לאיכות..).

עזבתי את גן העדן הפרטי הזה לגמרי מאוהבת. הרגשתי שהצימר הזה עשוי במיוחד בשבילי... או שאולי כולנו בסופו של דבר מחפשים את אותם הדברים?
כדאי לדעת
  • בריכה פרטית מחוממת לכל יחידה
  • גן פורח ומטופח במתחם
  • מערכת קולנוע ביתית עם סטרימר
  • אווירה פסטורלית ועיצוב כפרי משובח.
ביקורות הגולשים
א
אלון שלו
27/08/16
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטות בלימן
צימר מצויין.
אירוח חוייתי, ישנה חשיבה על הפרט הקטן ביותר. צימר ברמה הגבוהה ביותר שיש. נהנו מאוד!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
15 תמונות
הסוויטות בלימן
21 תמונות
4יחידות
עד 2 אורחים בצימרים
הסוויטות בשבי ציון
12 תמונות
6יחידות
עד 2 אורחים בצימרים

הסוויטות בשבי ציון

הסוויטות בשבי ציון

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 24.04 - 25.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!