חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטה
האירוח במקום כולל:
  • סלסלת פירות
  • חלב , תבליני תה וקפה
  • שתייה קלה- קולה, ספרייט, סודה, XL
  • תמי 4
  • יין בוטיק 
  • עוגיות "לוטוס"
  • שוקולדים איכותיים
  • תמרוקי ים המלח
  • חלוקי מגבת ונעלי ספא
הסוויטה - היחידה פנויה ב- 19.04-20.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטה

הסוויטה

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 19.04 - 20.04
1 צימר מסוג זה
עד 5 אורחים בצימר
גודל הצימר 70 מ"ר
קצת על הצימר
סוויטה בודדה עם פרטיות מלאה. הסוויטה הגדולה (כ-70 מ"ר) נמצאת לכניסה למושב, בסמוך לביתם של בעלי הסוויטה, ומשקיפה לכיוון דרום. מעקה זכוכית שמקיף את החלק החיצוני יוצר פרטיות מוחלטת מבית המשפחה.

הסוויטה כוללת חצר חיצונית גדולה ומטופחת ובה ג'קוזי ספא גדול ומקורה. בסמוך אליה נמצאת בריכת פסיפס גדולה (7X4 מטר). הבריכה איננה מקורה, במטרה לשמור על הנוף הנשקף מהסוויטה. הבריכה מחוממת וטמפרטורת המים בה מגיעה ל-34 מעלות - גורם שהופך את החלק החיצוני לאטרקטיבי גם בחורף. המרפסת כוללת גם ריצוף מאבנים איטלקיות, שמשייה גדולה ומעוצבת ומתחתיה שתי מיטות שיזוף גדולות.

בסמוך יש גם כיסאות ישיבה מעוצבים מקש, ולידם שולחן תואם. החלק החיצוני כולל גם עמדת גריל מעוצבת מלבנים (ניתן להדליק אש בשבת).

בין הבריכה לחלל הפנימי נמצאת פינת ישיבה עם שולחן עגול, שבה ניתן לאכול את ארוחות הבוקר, מעשי ידיה של בעלת הבית מזי. ארוחת הבוקר של מזי כוללתמבחר עשיר והפתעות משתנות.

החלל הפנימי מעוצב בסגנון פרובאנס: ריהוט וינטאג', צבעים בהירים, קיר לבנים וחלונות גדולים שפונים לכיוון הנוף.  החלל הפנימי כולל גם מטבח ובו מכונת קפה (נספרסו) ומקרר קטן שבו ממתינים לאורחים משקאות קלים. מול המטבח ניצב שולחן-בר גבוה ולבן ומעליו נברשת יפהפייה.

חדר המקלחת שומר על הרוח העיצובית המוקפדת. תמצאו שם ראש גשם גדול אחד ועל הכיור נחים סבונים שמשרים אווירה וניחוחות נעימים. ההברקה כאן היא זכוכית מיוחדת שמאפשרת לצפות אל תוך הסוויטה (אך לא הפוך).

בהמשך למטבח נמצא חדר נוסף מרווח למדי ובו עוד מיטה זוגית גדולה ומסך טלוויזיה.


רמת הניקיון, הן בחוץ והן בפנים, גבוהה מאוד. }
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
סוויטה יחידה, עם פרטיות מעולה
חלל גדול במיוחד שנותן תחושת נופש "אחרת"
שמנו לב ש
לא היה מה לא לאהוב כאן (:

כאשר אני מגיע ל"סוויטה מודרנו" (מודרני בספרדית) במושב אבן מנחם, השלווה כבר משתלטת עליי לגמרי: מבט קצר על בריכת הפסיפס היפהפייה, שמשקיפה על נוף גלילי קלאסי, והשקט המוחלט מבהירים לי שהגעתי למקום שמאפשר מנוחה. מדובר בסוויטה יחידה, גדולה מאוד (70 מ"ר ועוד 100 מ"ר בחוץ), מעוצבת היטב וחשוב לא פחות – עם פרטיות מלאה.


לוקיישן ואווירה
מושב אבן מנחם שוכן בגובה של כ-600 מטר מעל הים, עם נוף מרהיב מסביב, ממנו נהנים גם אורחי סוויטת "מודרנו".  לסוויטה אני מגיע לאחר נסיעה של דקה משער הכניסה למושב כאשר מזי, המארחת, מקבלת את פני ומובילה אותי לחניה (המצויה בקרבת הכניסה לסוויטה). הסוויטה ממוקמת קו שני לנוף ואם מזי לא הייתה מגלה לי לא הייתי שם לב שהיא גרה באותו מגרש (ללא קירות משותפים). זה מאפשר לה להיות נגישה לכל בקשה של האורחים ולתת מענה מהיר ומיידי.



מה במקום
מדובר בסוויטה גדולה מאוד (מתחם פנימי בגודל 70 מ"ר ומתחם חוץ בגודל 100 מ"ר), מעוצבת היטב וחשוב לא פחות – מספקת פרטיות מלאה. במתחם החוץ מצאתי ג'קוזי ספא גדול ומקורה, בריכת שחייה בנוייה (מפסיפס), המשקיפה אל נוף גלילי, שמחוממת לטמפרטורה גבוהה למדי (מגיעה ל-34 מעלות) והופכת את החלק החיצוני לאטרקטיבי כל השנה.

בנוסף לפינות ישיבה ומיטות שיזוף, תמצאו במתחם החיצוני פינת גריל מקצועית ומעוצבת. מעקה זכוכית תוחם את המתחם ויוצר פרטיות מוחלטת ובידוד ויזואלי.

העיצוב הלבן והנקי בשילוב עם החיבור המעולה בין מתחם הפנים למתחם החוץ יוצר אווירה רומנטית מאוד, המתאימה לזוגות שמחפשים לבלות אחד עם השני ללא הפרעות מיותרות.

העיצוב הפרובאנסי בחלל הפנימי משלב ריהוט וינטאג', צבעים בהירים, קיר לבנים וחלונות גדולים שפונים לכיוון הנוף נותנים תחושת מרחב (בנויים מזכוכית רפלקטיבית שמאפשרת ראייה לכיוון אחד בלבד).

בהמשך הסוויטה נמצא חדר נוסף מרווח למדי ובו עוד מיטה זוגית גדולה.



כדאי לדעת
כשאני צריך לנסוע מנקודה א' לנקודה ב' בגליל, תמיד כדאי לנסות לעשות זאת דרך כביש הצפון (899). אפילו אם ההגעה ליעד תימשך חמש או עשר דקות נוספות, השקט שמשרה עליי הכביש הזה, האוויר הצלול ויערות האלון הטבעיים שמסביב מפצים בגדול על אובדן הזמן. 
יצאנו בהרגשה ש
אני לא נוהג לתייג מקומות אירוח כיוקרתיים בקלות דעת אך אם נתייחס לעיצוב הנקי, לחווית האירוח בסטנדרט הגבוה ולפסילטיס האיכותיים- במקרה של סוויטת מודרנו -אין ספק שמדובר בתואר מתאים.
ביקורות הגולשים
שלו שוקרון
26/03/22
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
מושלם ברמות מטורפות
מזי היקרה, התארחנו אצלך 3 לילות והיה מושלם! שירות מספר 1 , בן אדם מקסים, ניקיון ברמה הכי גבוהה שיש , ארוחת הבוקר היתה בשפע, וטעימה ביותר מחכים לחזור לחופשה הבאה !!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
21 תמונות
הסוויטה
17 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בצימר

הסוויטה

הסוויטה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 19.04 - 20.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!