חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטת פרלין
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטת פרלין
האירוח במקום כולל:
שוקולדים ופינוקים מתוקים,בקבוק יין תוצרת יקבי רמת הגולן,קערת פירות העונה ותכשירי ספא מפנקים.
סוויטת פרלין - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מסוויטת פרלין

סוויטת פרלין

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
1 סוויטה מסוג זה
עד 2 אורחים בסוויטה
גודל הסוויטה 50 מ"ר
קצת על הסוויטה
סוויטת פרלין במושב אניעם שברמת הגולן היא יחידת האירוח היחידה של משפחת פרל. זוהי סוויטה לזוגות בלבד, הכוללת מרפסת עם נוף כמעט פנורמי וחלל פנימי מעוצב ומושקע מאוד. תקרת העץ הגבוהה והלבנה (4.5 מטר) יוצרת תחושה של מרווח.

הסוויטה נמצאת בקומה השנייה – מעל ביתם של בני המשפחה. עם זאת, מדובר ביחידה נפרדת לגמרי – כאשר המדרגות המובילות אליה והמרפסת נמצאים לפני בית המשפחה והודות לכך מתאפשרת לאורחים פרטיות רבה מאוד.

המרפסת נמצאת בחלק הקדמי של הסוויטה, והיא כוללת שולחן מעץ שבו ניתן לאכול את ארוחת הבוקר ולצדו שתי מיטות שיזוף גדולות. את דק העץ מקיפים כעשרה עציצי גרניום צבעוניים – שמוסיפים רעננות וחן. היתרון הגדול של המרפסת הוא הנוף שנשקף מסביב: אם מביטים צפונה רואים את החרמון ואת הרי הגולן, ממשיכים מערבה וזוכים לתצפית על ראש פינה וצפת ומכל עבר נשקפת לה הכנרת במלוא הדרה. מנגד, המיקום של המרפסת בחזית הסוויטה ובלב שכונת מגורים, אינו מאפשר פרטיות מוחלטת.

בתוך הסוויטה, לעומת זאת, אין כל בעיה של פרטיות. המקום הנכון ביותר להמשיך ליהנות בו מהנוף הוא הג'קוזי - ששוכן לו בצמוד לחלון גדול ומשקיף מערבה. נראה שהג'קוזי הזה ממש תוכנן לבילוי זוגי רומנטי בעוד השמש שוקעת לה על הכנרת. מול הג'קוזי נמצא חדר הרחצה. האורחים ימצאו כאן סבונים איכותיים ומקלחת עם ראש גשם גדול – אבל האטרקציה המרכזית הוא קיר הזכוכית השקוף שממנו נשקפת לה עוד פינת חמד: פאטיו עם אבנים חומות-אדומות, בריכת מים קטנה עם מפל וספסל לבן וחמוד.

בסמוך לג'קוזי נמצא גם המטבח, אשר אינו מיועד לבישול. הודות לקירות הבהירים ולשולחן האוכל הלבן שממול, התחושה היא שמדובר בפינה שמשתלבת לחלוטין בחדר. בזכות השילוב הזה, המטבח נראה מודרני ונקי מאוד.

את החלק הקדמי של הסוויטה משלימה פינת סלון קטנה, שגם בה בולט שילוב מוצלח בין שחור ולבן. מצד אחד: ספה נוחה מאוד; מצד שני: פינת טלוויזיה (Smart TV) שיושבת על כוננית עץ לבנה.

ההשקעה והחשיבה העיצובית מגיעות לשיאן בקיר שמפריד בין הסלון והמטבח לחדר השינה. במקום קיר גבס רגיל בנתה כאן בעלת הסוויטה דניאלה מעין חומה יפהפייה שמורכבת ממאות אבנים אדומות, התחומות בתוך רשת ברזל (את כל האבנים, אגב, היא הכניסה בעצמה). התוצאה היא באמת ייחודית.

זהו אינו הקיר יוצא הדופן היחיד בסוויטה פררלין: על הקיר האחורי מתפרשת לה יצירת אמנות מלבנית וארוכה בצבע שחור עם נגיעות של זהב. היצירה, שעשויה מאבני בזלת מרוסקות, ממשיכה מחדר השינה לעבר הפאטיו.

חדר השינה כולל מיטת קווין סייז בצבעים כהים עם מזרון קשה ועבה של קינג דייוויד. העיצוב המוקפד נשמר גם בחדר השינה הודות למנורות לילה שחורות עם אהיל לבן וכריות צבעוניות בסגנון אפריקאי שמקשטות את המיטה ושטיח אדמדם. כל אלה מקנים לאזור חדר השינה חמימות רבה. מול המיטה נמצא מסך טלוויזיה נוסף וגדול יותר מזה שבסלון (48 אינץ').

מהצד השני של המיטה נמצאים קמין חשמלי ונישת ישיבה לבנה – שממנה ניתן לצאת אל הפטיו היפהפה. האבנים המיוחדות, הגינון המוקפד ופכפוך המים ממזרקת הנוי הופכים את הפטיו למקום קלאסי לתפוס בו כמה דקות (או שעות) של שלווה אמיתית.


}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
ג'קוזי זוגי עם נוף מהמם לכנרת
נוף פנורמי מהחרמון ועד דרום הכנרת
שמנו לב ש
המרפסת הגדולה פונה לכיוון הכביש והפרטיות בה חלקית. (למרות שהרחוב שקט מאוד)
הסוויטה מעל בית המארחים

לסוויטת פרלין קל לבלוט בשטח. קודם כל המיקום הייחודי שלה מאפשר למתארחים להינות מנוף פנורמי ייחודי, מדהים למדי, של אדמת הבזלת הבראשיתית המקיפה את אניעם. שנית- יש מעט מאוד צימרים שהעיצוב בהם כל כך מדוייק ומלא השראה, והירידה לפרטים הקטנים כל כך מוחלטת. אם נוסיף לכך מיקום מעולה בישוב שמשלב בתוכו כפר אמנים, ומארחת שיודעת טוב טוב מה היא עושה, נקבל את אחת החבילות הייחודיות במדריך הפסגה.



 

לוקיישן ואווירה
בתור מבקר שטח, יצא לי לסקר לא מעט מתחמי אירוח ביישובים מוכרים שאני חוזר אליהם שוב שוב (חלילה מבלי להתלונן...). 
כשדניאלה פרל התקשרה להזמין אותי לבקר בסוויטה שבנתה ביישוב אניעם (מרכז רמת הגולן) חשבתי לעצמי - כמה מתאימה לי חופשה כרגע, עם אשתי (כמובן) לידי, לחוות נסיעה בכבישים מפותלים ולא מוכרים ולגלות מקום חדש לגמרי.

לאחר נסיעה יפייפיה, מלאה בנוף שונה ממה שאני רגיל אליו ושיחה דמיונית (קצרה) עם אשתי, אני מגיע ליישוב וכבר בכניסה אליו עובר בכפר אומנים עם מגוון ייחודי של תצוגות, מסעדות ושלטים המפנים למסלולי טיול ופינות חמד רומנטיות. בשלב הזה, קיוותי שהסוויטה לא "תבעס" לי את היום. 

אוקי, ספויילר: לשמחתי הופתעתי ממש לטובה. ועכשיו לפרטים: הסוויטה נמצאת מעל ביתם של בני המשפחה, דבר המאפשר לה לקבל את הגובה הנחוץ לתצפית הפנורמית המרשימה. בחלק הקדמי של פרלין נמצאת המרפסת, הכוללת שולחן עץ, שתי מיטות שיזוף גדולות ו...השוס הגדול:  מסגרת פתוחה ונושמת של נוף – מהחרמון שבצפון ועד חלקה הדרומי של הכנרת.

המרפסת נהנית מפרטיות חלקית, עקב העובדה שהמעקות האוויריריים שלה מאפשרים לנוף לחדור פנימה לסוויטה. הייתי אומר שהייעוד המתאים לה הוא בעיקר לאכילת ארוחת הבוקר, שתיית קפה או קריאת ספר. הסוויטה עצמה נהנית מפרטיות מוחלטת. דווקא המיקום מעל בית המארחים מספק לאורחים תחושת פרטיות טובה בהרבה בהשוואה ליחידות אירוח שנמצאות לצד בית המגורים.


מה במקום
המקום הנכון ביותר להמשיך ליהנות בו מהנוף בתוך הסוויטה הוא הג'קוזי - ששוכן לו בצמוד לחלון גדול ופנורמי המשקיף מערבה. נראה שהג'קוזי הזה ממש תוכנן לבילוי זוגי רומנטי בעוד השמש שוקעת לה על הכנרת. מול הג'קוזי נמצא חדר הרחצה. כאן מצפה הפתעה ראשונה: צדו האחורי תחום בקיר זכוכית, שמצדו השני ממתין פטיו יפהפה עם אבנים חומות-אדומות, בריכת מים קטנה עם מפל וספסל לבן וחמוד.

הפטיו הזה נפתח גם לחלל השינה ומהווה כיוון אויר חדש ומפתיע לסוויטה. הגישה אל הפטיו היא דרך נישת ישיבה לבנה שניצבת מול המיטה הזוגית. האבנים המיוחדות, הגינון המוקפד ופכפוך המים מבריכת הנוי החמודה הופכים את הפטיו למקום קלאסי לתפוס בו כמה דקות (או שעות) של שלווה אמתית.

המטבח בסוויטה קטן, אינו מיועד לבישול והוא מתבלט בצבעים הכהים שלו. הודות לקירות הבהירים ולשולחן האוכל הלבן שממול, הוא נראה מודרני ונקי. את החלק הקדמי של הסוויטה משלימה פינת סלון קטנה, שבה ספה דמויית עור שחורה, נוחה מאוד, ופינת טלוויזיה (Smart TV).

החשיבה מחוץ לקופסה מגיעות לשיאה בקיר שמפריד בין הסלון והמטבח לחדר השינה. במקום קיר גבס רגיל בנתה כאן דניאלה מעין פאזל יפהפה שמורכב ממאות אבנים אדומות, התחומות בתוך רשת ברזל. התוצאה היא ייחודית, מרשימה ומרתקת.

זהו אינו הקיר יוצא הדופן היחיד בפרלין: על הקיר האחורי מתפרשת לה יצירת אמנות מלבנית, החודרת אל תוך הפטיו. היצירה, שעשויה מאבני בזלת מרוסקות מושכת את המבט וקושרת את העיצוב לסביבה בה בנוי המבנה.


כדאי לדעת
• ג'קוזי זוגי עם נוף מהמם לכנרת
• נוף פנורמי מהחרמון ועד דרום הכנרת
• מרפסת הפונה לנוף פנורמי, מתאימה במיוחד לארוחת הבוקר (הפרטיות חלקית)
• עיצוב מוקפד עם טאץ' אישי ושלל אלמנטים ייחודיים
• שני מסכי טלוויזיה – Smart TV
יצאנו בהרגשה ש
לסוויטת פרלין קל לבלוט בשטח. קודם כל העובדה שהיא ממוקמת גבוה, מעל בית המארחים מאפשרת למתארחים להינות מנוף פנורמי ייחודי, מדהים למדי, של אדמת הבזלת הבראשיתית המקיפה את אניעם. שנית- יש מעט מאוד צימרים שהעיצוב בהם כל כך מדוייק ומלא השראה, והירידה לפרטים הקטנים כל כך מוחלטת.
אם נוסיף לכך מיקום מעולה בישוב שמשלב בתוכו כפר אמנים, ומארחת שיודעת טוב טוב מה היא עושה, נקבל חבילה מצויינת.
ביקורות הגולשים
אברהם
20/08/19
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
חופשה מושלמת ומהנה
לאחר חיפושים מייגעים מצאנו את סוויטת פרלין שעמדה על הציפיות שלנו, ברצוננו לשתף אתכם בחוויות שלנו. א. בסוויטה יש פרטיות מושלמת, היא ממוקמת מעל בית המארחים. ב. הסוויטה נקייה ומאורגנת ממש כמו בתמונות, ג'קוזי נחמד מאוד ומרפסת מומלצת לארוחת בוקר מול הנוף ובשעה שהשמש בצד השני של הסוויטה. ג. מול המיטות ממוקמת טלוויזיה שאפשר לראות בה סרטים גם בתלת מימד. ד. ואיך אפשר בלי המארחת המקסימה דניאלה, היא זמינה לכל שאלה ועניין, כמו"כ היא ממליצה על טיולים ומסעדות באזור. בקיצור מומלץ מאוד לזוגות שמחפשים מקום שקט ופסטורלי.
להמשיך לקרוא
ה
הדס אטיאס
10/12/17
9.41
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
חוויה מעולה
הצימר מרווח ונקי ויש כל מה שצריך, יש נוף יפה לכיוון הכינרת והחרמון. דניאלה המארחת מקסימה! מומלץ!!
להמשיך לקרוא
ק
קורלי0100
22/10/16
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
להנות מכל רגע
אני ובן זוגי התארחנו ל2 לילות מדהימים בסוויטת פרלין, ממליצים בחום! המקום מדהים,מעוצב מהמם,נקי ומרווח מאוד!! דניאלה המארחת דואגת לכל פרט ופרט ודואגת להכל ! הסוויטה משוכללת בטלוויזית תלת מימד שימושית וכייפית , הארוחת בוקר עולה על כל בית קפה ! פשוט מושלם ! תודה על סופש מהנה ביותר
להמשיך לקרוא
פ
פז קלאורה
22/08/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
וואו וואו וואו וואו
היינו סך הכל למשך לילה אחד, ופשוט התאהבנו במקום! הכל היה מעוצב כל כך יפה,דניאלה מדהימה כל כך! הארוחת בוקר טעימה,הכל היה פשוט מדהים! עשית לנו את טו באב!
להמשיך לקרוא
מ
מיטל 56
03/07/16
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
אירוח מהסרטים!
לסוויטת פרלין הגעתי במקרה אחרי שיטוט נרחב ברשת בניסיון למצוא לי ולבעלי צימר בצפון, שיהיה יוקרתי ומפנק. אחרי שניתקלתי באינספור סרובים לנוכח רצוני להתארח רק לילה אחד ועוד בסופש (חצופה שכמותי), ענתה לי דניאלה... ובנעימות אלגנטית שמחה מאוד לארח אותנו אפילו שמדובר רק בלילה אחד. הציפייה היתה גבוהה, נוכח התמונות המהממות של הסוויטה... ואכן לא התאכזבנו, להיפך! הופתענו מרמת ההשקעה של דניאלה בכל הפרטים, הקטנים והגדולים... זכינו לחופשה מפנקת מאוד והכי כייף שבכל פעם מצאנו עוד ועוד פינוקים חבויים... משוקולדים ויין... מיץ תפוזים וחלב במקרר... ארוחת בוקר מקסימה!, גקוזי מפנק... ואפילו קרטיבים במקפיא! (חחח שאותם כמעט ופספסנו). ממליצה מאוד לכל מי שמחפש פרטיות, שקט, יוקרה ופינוק!!!!
להמשיך לקרוא
י
יואב ס.
07/06/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
מנוחה מופלאה
הלילה היה אחד הלילות הטובים שחווינו בנופש בשנים האחרונות. דניאלה כמארחת דאגה להכל, חשבה על כל פרט עד הפרטים הקטנים....המיטה המפנקת ממנה לא רצינו לקום, האבזור בצימר, גינת התבלינים והשקט, פשוט לא ייאמן איך במרחק של שעתיים נסיעה מצאנו עצמנו בעולם אחר, רגוע, שליו ומפנק. במילה אחת - מושלם. מומלץ בחום!!!
להמשיך לקרוא
s
shvartz.uri
25/04/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
סופ"ש קסום

הגענו בצהרי יום שישי להתארח בסוויטת פרלין. המקום מדהים, מושקע ומיוחד. שקט מופלא שגרם לנו להרגיש כאילו אנחו לבד ביקום. ניכר שחשבו על כל הפרטים הקטנים שהפכו את הביקור לחוויה בלתי נשכחת.

להמשיך לקרוא
ל
ליאת 1982
20/04/16
9.41
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטת פרלין
מקום שקט ופסטורלי

התארחנו בסוויטת פרלין והיה לא פחות ממושלם.
הבעלים חשבו על כל פינה בצורה ככ מדויקת שלא יחסר לנו כלום.
הסוויטה יפיפה המיטה נעימה והמקלחת מרווחת ומפנקת.
המקום שקט ומשרה רוגע ונינוחות, האויר.. נו האויר בצפון, הנוף שמשתקף ומה לא.
ארוחת הבוקר היתה טעימה ביותר.
תודה רבה לכם כל הכל,
ממליצה בחום, יש מצב טוב שנחזור לסיבוב שני ;)

להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
במידה והלקוח ביטל את ההזמנה תוך פחות משבעה ימי עבודה בטרם תאריך ההגעה המצוין בטופס הזמנה,יחוייב המזמין בערך של 50% מערך ההזמנה.ביטול ההזמנה פחות מ72 שעות שעות בטרם תאריך ההגעה המצויין,יחוייב המזמין בסכום השווה ל 80% מערך ההזמנה.במקרה של אי הגעה ללא כל הודעה מוקדמת יחוייב הלקוח במלוא סכום העסקה.
עוד במתחם
תמונות המתחם
37 תמונות
סוויטת פרלין
24 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה

סוויטת פרלין

סוויטת פרלין

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
  • ₪1000
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!