חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
וילת הפנטהאוז
וילת הנוף
סוויטת ספיר
סוויטות שוהם, ברקת ואודם
מתחם החוץ המשותף
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטת ספיר
האירוח במקום כולל:
סוויטת ספיר - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

סוויטת ספיר

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 70 מ"ר
קצת על הצימר
היחידה מותאמת לנכים עם פתחים רחבים ואבזור מתאים, ומתחלקת ל 2 חללים: חלל אחד ובו הסלון והמטבח עם טלווזיה (עם זווית צפיה לא נוחה) וחדר שינה ובו מיטה זוגית, אמבטיה מעוצבת, שידה, טלוויזיה וארון בגדים. בנוסף יש חדר רחצה עם מקלחון. }
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
ארגון השטח המשותף יעיל, נאה ומכיל את כל הדרוש לקבוצה גדולה
מארחים שעבורם האירוח הוא דרך חיים במשרה מלאה
סוויטת "ספיר" מותאמת לנכים עם פתחים רחבים ואבזור יעודי
שמנו לב ש
אל תצפו לרמת פרטיות גבוהה ביחידות, הקטע פה הוא הבילוי המשותף
ישנם מתחמים שפשוט תפורים על אירוח בקנה מידה גדול. ומתוכם, ישנם כאלה שעושים את זה במקצועיות, עם המון חשיבה על מה שנחוץ לקבוצה גדולה המגיעה יחד: החל מארגון החללים, דרך ה"פסיליטיז" במתחם ועד לחניון הפרטי.  כזה הוא מתחם הנופש "אצל ירדנה", המסוגל לארח עד 30 איש בסוויטות ובוילות אירוח מעוצבות היטב, הפזורות סביב מתחם מרכזי מטופח הכולל שפע של אפשרויות רחצה, משחק וישיבה.

לוקיישן ואווירה
הכביש העוקף של כפר חושן מוביל אותך לחניה פרטית. מרגע כניסתי למתחם (המופרד היטב ממתחמים שכנים) עמדתי נפעם מול שלל האפשרויות. עושה רושם שכאן, "אצל ירדנה", היתרון היחסי הוא היכולת לארח קבוצות גדולות ולהפיק אירועים ברמה גבוהה. יש כאן הקפדה רבה על איכות האבזור, על עיצוב הפנים ועל רמת התחזוקה. מאידך, אל תצפו לרמת פרטיות גבוהה ביחידות, הרטע פה הוא דווקא הבילוי המשותף במתחם.

איפה להתחיל את הסיור? את העין מושכת מיד הבריכה המקורה הענקית (ניתנת לפתיחה בקיץ) שבלי ספק מהווה את מרכז הבילוי כאן. לא הרחק ממנה ישנו חדר עם שולחן בליארד מדוגם. בהמשך, יש גם מטבח צמוד לח' אוכל עם שולחן המתאים לסעודות רבות משתתפים, חדר פינג פונג, חדר ספא שמכיל ג'קוזי חיצוני ענק וח' סאונה בו ניתן ממש לגור. למי שהתעייף מחכות המון פינות ישיבה. קיים גם מתקן בר-בי-קיו בחצר (לא בשבת).

ישנן 2 וילות וארבע סוויטות במתחם. בית המארחים ממוקם מתחת לוילת האירוח "הפנטהאוז" (אין בעיה של פרטיות).

מה במקום
הוילות מעוצבת היטב עם קו נקי ומודרני. הן מרווחת ומאוד פרקטיות. וילת "הנוף" בנויה מעל סוויטת ספיר, ומכילה בחלל גדול את הסלון והמטבח (לא ניתן לבשל) וכן בנוסף יש 2 חדרי שינה שלכל אחד מהם יש חדר רחצה נפרד וג'קוזי זוגי גדול.

וילת "הפנטהאוז" ממוקמת מעל בית המארחים (אין בעיה של פרטיות) ומציעה מרחב מחיה גדול (180 מ"ר) ושני מפלסים. המפלס התחתון מכיל פינת אוכל, סלון גדול ומטבח מאובזר (ניתן לבשל). באותו חלל ישנו חדר שינה הכולל ח' רחצה וג'קוזי זוגי גדול. המפלס העליון מכיל ח' שינה נוסף הכולל ח' רחצה וג'קוזי זוגי גדול.

סוויטת "ספיר" מעוצבת באופן מודרני ומותאמת לנכים עם פתחים רחבים ואבזור יעודי. יש בה חלל אחד ובו הסלון והמטבח. ראוי לציין כי זווית הצפיה בטלויזיה לא הכי נוחה. וחדר השינה מכיל אמבטיה מעוצבת וחדר רחצה עם מקלחון.

סוויטות "שוהם", "אודם" ו"ברקת" זהות בעיצובן היותר כפרי. בחלל אחד תמצאו מיטה זוגית, מטבחון קטן, ג'קוזי זוגי עגול, שולחן אוכל לזוג, טלוויזיה גדולה וספת ישיבה. הטלוויזיה ללא זרוע מתכוונת ולא כ"כ נוח לצפות בה מהמיטה.


כדאי לדעת

יצאנו בהרגשה ש
יש כאן שילוב מנצח למי שמחפש מתחם גדול, שיודע להכיל הרבה אנשים בנוחות, לבין איכות בעיצוב, באבזור ובתחזוקה. אבל מעל הכל, את הקרדיט יש לתת לעוסקים במלאכה, זוג המארחים שבאמת יודעים את העבודה.
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
39 תמונות
וילת הפנטהאוז
23 תמונות
יחידה אחת
עד 10 אורחים בצימר
וילת הנוף
15 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
סוויטת ספיר
9 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר
סוויטות שוהם, ברקת ואודם
8 תמונות
3יחידות
עד 2 אורחים בצימרים
מתחם החוץ המשותף
30 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

סוויטת ספיר

סוויטת ספיר

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
  • ₪1000
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!