חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
"טל" ו"בר"
"רותם" ו"בן"
"כנרת"
סוויטת "דניאל"
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- "רותם" ו"בן"
האירוח במקום כולל:
 ופלים, חלב, מגוון תה, קפה, מכונת אספרסו 
"רותם" ו"בן" - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

"רותם" ו"בן"

  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 29.03 - 30.03
2 בקתות מסוג זה
עד 7 אורחים בבקתות
גודל הבקתות 45 מ"ר
קצת על הבקתות
מדובר בשתי הסוויטות העליונות במבנים הזהים שלצד הבריכה. החלל בהם גדול יותר מהסוויטות התחתונות (45 מ"ר) ומכיל בנוסף למיטת האפריון והג'קוזי גם חדר שינה נוסף ומרפסת נוף.


}
מפה
חוות דעת מבקר
..."תכל'ס, לרוב, החיים די טובים צריך להודות. אבל כשפגשתי את פנינה ואריה- המארחים של "פנינה בגולן"- הבנתי שהכל יחסי.  כי מי מאיתנו לא רוצה לעזוב את הכל יום אחד ולטייל בעולם? אז זהו, שהם באמת עשו את זה. עזבו את מקומות העבודה, בית יפה ומרווח והתחילו באמת- אבל באמת- לחיות. עוברים בין ארצות, צוברים חוויות, פוגשים אנשים חדשים מכל הסוגים ומתארחים בהמון מקומות.

את התובנות שהם קיבלו במקומות בהם התארחו, הם הביאו איתם למתחם המיוחד הזה. התוצאה אחוזת נופש גדולה, אבל לא גדולה מדי,  6 סוויטות יפהפיות הבנויות עם המון תשומת לב, מעץ מלא, ופונות כולן לעבר בריכה גדולה ומחוממת, הבנויה בחצר פנימית יפהפיה המכילה בין השאר מטבח חיצוני מקצועי עם מעשנת BBQ, מתחם ספא, סאונה וטיפולים, ופעילויות פנאי שעשות חשק לצאת קצת מהסוויטה..."


[מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
מי שמגיע ל"פנינה בגולן" ומחפש פרטיות- יכול לקבל אותה בין קורות העץ של הבקתה. כי כאן הקונספט שונה: מתחם החוץ של הסוויטות פשוט "מבקש" מהאורחים ליהנות מהרעיון של בילוי משותף. נכון, אפשר פשוט לשבת במרפסת ולהשקיף על מה שקורה, ואפשר ממש לקחת חלק פעיל במה שקורה סביבכם. מדובר באחוזת נופש גדולה, אבל לא גדולה מדי, כזו שפונה לקהל איכותי שיודע להעריך מקום טוב, כמו גם לקבוצות חברים אשר יכולות לקחת את המתחם כולו.
לוקיישן ואווירה
כאמור בפתיחה, יש סיפור מעורר השראה סביב המקום הזה: הוגיו, מתכנניו ומקימיו הם זוג בשם פנינה ואריה, שהצליחו לשנות את חייהם. הם הקימו את המתחם, עזבו את החיים הקודמים שהיו להם ומאז הם מטיילים בעולם. אבל בואו נמתין עוד קצת עם הפרטים המלאים.

המיקום- נחלה גדולה באיזור הוותיק של חד נס

המתחם ממוקם בחד נס באזור הותיק. זה אומר שמדובר בנחלה גדולה (להבדיל ממגרשי ההרחבה הקטנים). הבעלים, פנינה ואריה, הם ממקימי היישוב ולכן זכו לכך. מהקומות העליונות יש נוף מעולה לכנרת.

המתחם עצמו מבודד היטב מסביבתו. בכניסה למתחם יש חניות פרטיות לאורחים ולמתחם מוביל שער. בתחילת השביל תמצאו את בית המארחת (לא הבעלים, אחראית על תפעול המקום) אך הוא לא מורגש כלל באזור של האורחים.

בסביבה יש מגוון של פינות חמד בטבע, מסלולי טיולים ואטרקציות כיאה לישוב שנמצא בגולן, לא הרחק מהכנרת והירדן ההררי.


המתחם- אווירה של כפר נופש, אינטימיות של אחוזה

ששת היחידות בנויות מסביב לבריכה ונקראות על שם הילדים של פנינה ואריה. שלושה מבנים מכילים את הסוויטות.

המבנה הראשון מכיל שתי סוויטות: לסוויטת "בר" בקומה התחתונה יש מרפסת הפונה לבריכה, וחלל אחד לא גדול במיוחד הכולל מיטת אפריון וג'קוזי זוגי. סוויטת "רותם" בקומה השניה, גדולה יותר (45 מ"ר) ומכילה בנוסף למיטת האפריון והג'קוזי גם חדר שינה נוסף ומרפסת נוף.

המבנה השני צמוד לראשון, זהה לו בגודלו ובתוכנו  ומכיל את סוויטות "טל" (תחתונה) ו"בן" (עליונה).

המבנה השלישי מכיל בחלקו התחתון את סוויטת "דניאל" הגדולה מאוד אשר מכילה 5 חדרי שינה (2 עם ח' רחצה צמוד), סלון ומטבח מאובזר על פני 160 מ"ר + 60 מ"ר מרפסת עם נגישות מיידית לבריכה. בחלקו העליון של המבנה הזה יש את סוויטת "כנרת" עם 100 מ"ר, 2 ח' שינה, סלון, מטבח מאובזר ומרפסת נוף מצויינת.

הבריכה המחוממת בנוייה באופן מאוד איכותי ומסביבה יש מיטות שיזוף, נדנדות ושולחן פינג פונג.  מעבר לה ממוקם מתחם הספא עם ג'קוזי-ספא גדול, סאונה יבשה שולחן בילארד וחדר טיפולי ספא (ניתן לקבל טיפולים גם בסוויטות).

לא הרחק, לכיוון הכניסה למתחם תמצאו מטבח מקצועי מקורה עם BBQ (כולל מעשנת בשר) ושולחנות אוכל- מקום שנראה ממש כמו מסעדה קטנה, ומפתה את האורחים לארח בו סדנת שף.


המארחים- טיול גדול וגיחות לארץ
פנינה ואריה הם זוג יוצא דופן, מאלה ששומעים עליהם ממישהו שמכיר מישהו שמכיר זוג ש…

נתחיל בזה שאריה תכנן ובנה את המתחם לבד - מהסקיצה הראשונה ועד לפיקוח על אנשי המקצוע. החשיבה הלא שגרתית שלו באה לידי ביטוי בתשומת לב לפרטים בשימוש בעץ הכבד ובהשקעה הבלתי נגמרת במתחם.

לא הרבה זמן אחרי בניית המתחם, הם ישבו ועשו חושבים: בשלב ההוא היו להם קריירות לא רעות בכלל ובגדול השיגו מעמד שרובנו רק שואפים אליו. אבל אז הם הבינו שהזמן עובר להם מהר מידי (או כמו שאריה הגדיר "הרגשתי שכל יומיים אני חוגג יום הולדת") והם החליטו שהגיע הזמן שלהם ל"טיול הגדול". הם יצאו לפנסיה מוקדמת, ארגנו צוות גדול שמטפל במסירות במתחם ויצאו לטייל.

מין טיול שכזה- עם תאריך התחלה ובלי תאריך סיום, ועם גיחות קצרות לארץ בין לבין- כדי לבלות עם המשפחה ולהמשיך להרפתקה חדשה. הם "עשו" כבר את אוסטרליה,  ניו-זילנד, תאילנד,  קמבודיה ובדרך לחרוש גם את ארה"ב. התוצאה: מכל מקום בו הם מבקרים הם "אוספים" תובנות, ומיישמים אותן בשיפורים אותם הם מכניסים למתחם בעת ביקוריהם בארץ.

לסיכום:
אין ספק שמדובר בז'אנר מושך למדי: חוות נופש מקסימה, לא גדולה מדי ולא קטנה מדי, כזו שפונה לקהל איכותי שלא נרתע מלבלות היטב במתחם המשותף שבאמת -אבל באמת- מכיל את כל מה שצריך.
כדאי לדעת
  • מתחם משותף איכותי במיוחד לששת הסוויטות
  • נוף לכנרת מהקומות העליונות
  • מתחם ספא וח' טיפולים
  • מטבח חיצוני מקורה מאובזר במיוחד המתאים גם לסדנאות שף
     
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
21 תמונות
"טל" ו"בר"
10 תמונות
2יחידות
עד 5 אורחים בבקתות
"רותם" ו"בן"
5 תמונות
2יחידות
עד 7 אורחים בבקתות
"כנרת"
11 תמונות
יחידה אחת
עד 10 אורחים בצימר
סוויטת "דניאל"
20 תמונות
יחידה אחת
עד 15 אורחים בבקתה

"רותם" ו"בן"

"רותם" ו"בן"

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 29.03 - 30.03
  • ₪1500
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!