חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
ברוניתא
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- ברוניתא
האירוח במקום כולל:
יין, שוקולדים, עוגיות .
ברוניתא - היחידה פנויה ב- 26.04-27.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מברוניתא

ברוניתא

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 26.04 - 27.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר 30 מ"ר
קצת על הצימר
הסוויטה ממומקמת מעל הפאב, ונהנית ממרפסת קטנה שמשקיפה מלמעלה על החצר המרכזית של המתחם.  אין כאן פרטיות אבל זה ממש לא הקטע כאן.

חשוב לציין כי המסעדה כשרה ולא פעילה בשבת. כך שמי שמגיע לסופ"ש יוכל להינות ביום חמישי מההתרחשות שמסביב ובשישי-שבת מהשקט כשהמסעדה והפאב סגורים.

אל הסוויטה מוביל גרם מדרגות, כך שהוא אינה נגישה לבעלי מוגבלות פיזית. היא אינה גדולה (כ-30 מ"ר) אך החלל בה פתוח ומרווח. יש כאן מיטה זוגית גדולה (200X200ׂׂ) שידה קטנה, 2 כורסאות, שולחן וטלוויזיה, משחקי קופסא,  מטבח מאובזר (ללא אפשרות לבשל) וחדר רחצה עם מקלחון המחופה בוילון.  אין פה ג'קוזי, אבל לא נראה לי שמי שמגיע לכאן מחפש את זה. במקום זה, אפשר פשוט לשבת במרפסת הקטנה שפונה לחצר המרכזית, לא פחות מעניין. }
מפה
חוות דעת מבקר
"...הייתה ביקורת מוצלחת. באמת שיצא טוב, למקום- וגם לי. תקציר האירועים: נסיעה מגניבה, ים כחול ברקע, יין טוב, ארוחת טעימות, פלייליסט מעולה, אנשים חמודים וחייכנים, קפיצה למדרחוב, יום חם, גלידה, אחלה של יום, איזי, קליל ומרענן. אם רק הייתי יכול להוסף לסדרת האירועים "סוויטה, תנומה"- הייתי מסודר. לכם לא תהיה את הבעיה הזו..."

[מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
הסוויטה היחידה במתחם המיוחד הזה מהווה את החוליה האחרונה בשרשרת הבילוי. ואם מישהו עוד לא הבין- לכאן באים בשביל לבלות. מתחת לסוויטה, מסביב לחצר הפנימית מלאת האופי תמצאו מסעדה בשרית ופאב חביב. וכל זה מטר מהמדרחוב של המושבה, שם האפשרויות באמת ללא סוף. יש גם מגוון חבילות אירוח בסוויטה שמשלבות ארוחות מהמסעדה- כך ששווה לבדוק.

היום הזה התחיל באיזי, היה משהו קליל באוויר כשנסענו ליד הים בדרך לזכרון. הראות היתה טובה והים היה כמו פלטה שטוחה בתכלת. אשתי היפה/ מדהימה מעלפת החושים (חנופה זה תמיד טוב, במיוחד בציבור) שהצטרפה אלי, הפכה את הביקורת לסוג של זמן איכות זוגי. זה המשיך בזה שהיתה חניה בשפע בחניון, ממש ליד המדרחוב, דקת הליכה מהמקום.


לוקיישן ואווירה

המיקום- בלב של הלב
סוויטת "ברוניתא" נמצאת ב"אחוזת הברון", מתחם שנמצא במרכז המושבה זכרון, דקת הליכה מהמדרחוב המפורסם. יש מגוון מסלולי טיולים בסביבה, הופעות (אמפיתיאטרון שוני, קיסריה, ובמרכז המושבה), חופי ים, היקב והרבה הסטוריה, נוף ואוויר.

המתחם- מבנה משוחזר עם המון אופי
נכנסנו דרך קשת אבן למתחם "אורוות הברון" ששוחזר בטעם. מצאנו מקום שמנוהל לא מתוך מאמץ, אלא מתוך השקעה ואהבה.  יש כאן פשטות, אבל מהסוג שקשה למצוא, כזאת שמגיע מתוך איזון. מי שאחראית על ההסבה והשחזור של המתחם, עם המון כבוד למבנה ההיסטורי, היא איילת ציון. אפשר לספר עליה גם שבמקצועה כשפית היא עובדת עם חומרי גלם פשוטים וטובים, ושבעברה יש רקורד מוסיקלי איכותי (הפיקה את להקת "גאיה" ושותפה בכתיבת השיר "יחד").  אם לא עליתם על זה לבד, אז איילת טובה מאוד בהרמוניות.

המבנים הישנים ששוחזרו נבנו במקור בשנת 1880 בתקופת הברון רוטשילד. באזור המסעדה היו בעבר האורוות. בקומה השניה ישנו הסייסים העייפים של הברון, אחרי שהחזירו אותו מעוד פגישה בראש פינה.  כיום מכילה הקומה השניה את הסוויטה, וממול, בנפרד, את  חדר ה VIP שמשמש לארוחות שף אינטימיות. הבת של איילת, לירה, אחראית על העיצוב כאן ובן זוגה עופר בנה את הריהוט.

הסוויטה ממומקמת מעל הפאב, ונהנית ממרפסת קטנה שמשקיפה מלמעלה על החצר המרכזית של המתחם.  אין כאן פרטיות אבל זה ממש לא הקטע כאן.

חשוב לציין כי המסעדה כשרה ולא פעילה בשבת. כך שמי שמגיע לסופ"ש יוכל להינות ביום חמישי מההתרחשות שמסביב ובשישי-שבת מהשקט כשהמסעדה והפאב סגורים.

הסוויטה- חלל נעים ואינטימי בלב ההתרחשות
אל הסוויטה מוביל גרם מדרגות, כך שהוא אינה נגישה לבעלי מוגבלות פיזית. היא אינה גדולה (כ-30 מ"ר) אך החלל בה פתוח ומרווח. יש כאן מיטה זוגית גדולה (200X200ׂׂ) שידה קטנה, 2 כורסאות, שולחן וטלוויזיה, משחקי קופסא,  מטבח מאובזר (ללא אפשרות לבשל) וחדר רחצה עם מקלחון המחופה בוילון.  אין פה ג'קוזי, אבל לא נראה לי שמי שמגיע לכאן מחפש את זה. במקום זה, אפשר פשוט לשבת במרפסת הקטנה שפונה לחצר המרכזית, לא פחות מעניין.

המארחים- עובדים עם הלב
פגשנו את שרית שאחראית על הניהול, התרשמנו, קיבלנו קצת חיוכים מהמלצרים וישבנו על ארוחת טעימות עם איילת ציון, הבעלים/ שפית. חוק: מלצרים מרוצים = אוכל טוב. הקונספט פה הוא שאורחי הסוויטה מקבלים שירות מיוחד מהצוות כולו, כולל מהמלצרים שדואגים להתייחס אליכם בהתאם.

לאיילת רקע מוסיקלי ואומנותי,  ולאחר המון שנים בתחום הזה החליטה לעשות שינוי ולהתמסר לאהבת האירוח והבישול שליוותה אותה מאז ומתמיד. "אחוזת הברון" משלבת כיום בין 2 האהבות שלה.

יש דבר מאוד בולט באיילת: היכולת שלה להישאר נאמנה לעצמה. היא עושה מה שהיא מאמינה בו, מבלי לנסות למצוא חן, ומנסה לעשות אותו טוב. היא מאמינה בפשטות ובאיזון, מינונים מדוייקים ונכונים. וזה ניכר בסוויטה ובאוכל, בעיצוב ואפילו בבחירת כלי ההגשה (של "שילובים"- בית יוצר של אנשים עם צרכים מיוחדים). עושה רושם שיש פה אדם שיש לו כוונה ומחשבה בכל פרט, דבר שמסביר היטב את הצלחת המקום.

לסיכום-  מתחם ייחודי שמציע את הטוב שבכל העולמות: מצד אחד התרחשות תרבותית וקולינרית מתחת לאף, ומצד שני מקום מפלט נעים ואינטימי. המתחם כאן מציע חופשה מלאה באנרגיות וחיים בשילוב הקסם של המושבה המדהימה הזאת.
כדאי לדעת
  • חבילות אירוח הכוללות ארוחות במסעדה במקום.
  • מושלם לסופ"ש- בחמישי נהנים מהאקשן, בשישי-שבת המסעדה והפאב סגורים- ונהנים מהשקט.
  • ממש על המדרחוב הציורי של זכרון
  • מדי פעם ישנן הופעות בסביבה של אמנים מקומיים, כדאי לבדוק

ביקורות הגולשים
a
arv
30/06/17
9.61
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ברוניתא
אירוח מושלם
המיקום ליד המדרחוב בלב המושבה ועם זאת תחושה שארוחת הבוקר על המרפסת היא חוויה זוגית וקולינרית. אוכל טרי, מגוון, מפתיע ומפנק. איילת מארחת מדהימה
להמשיך לקרוא
ש
שירה שחרה
19/06/17
9.21
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ברוניתא
המלצה חמה על אירוח מושלם מכל הלב
עיצוב מיוחד. אותנטי בלי "להתאמץ". אווירה נעימה ורגועה. אוכל מדהים של איילת. חשיבה על כל פרט. נקי ואסתטי. מיקום מעולה. מומלץ בחום לשומרי שבת: אפשר להזמין מראש ארוחות מפנקות ומושקעות מאיילת. יש בצימר מיחם ופלטה, בית הכנסת הגדול ממש מעבר לכביש, ובעיקר: המסעדה סגורה בשבת, והמתחם כולו הופך להיות פרטי ושקט מאד...
להמשיך לקרוא
ohad
23/06/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ברוניתא
להרגיש בחו"ל

כאשר נכנסי בשערי ברוניתא, מרגישים כאילו מבלי להמריא הגעתם לאיטליה או פריז.
המבואה הקסומה המקדמת את פני הבאים בשערי המקום מעניקה תחושה חלומית.
התארחנו בסוויטה הממוקמת בקומה השנייה וצופה למרפסת המסעדה.
הסוויטה מאובזרת, נעימה, ומעניקה תחושת ביתיות.
ואי אפשר כמובן בלי הלב של המקום, איילת. לא בכל יום זוכים לפגוש באישה כל כך מיוחדת ויוצאת דופן. 
הנתינה של איילת מגיעה ממעמקי ליבה, וכך גם האוכל שהיא מגישה במסעדה שלה, אוכל מלא באהבה, וכמובן טעים!!!
תודה רבה איילת על אירוח שלא נשכח.
מומלץ בחום לזוגות שבא להם חופשה אורבנית עם טעם של חו"ל
אוהד וקרן 

להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ביטול העסקה כ 7 ימים ועד מועד החופשה יחוייב ב100% מסך העסקה.
עוד במתחם
תמונות המתחם
25 תמונות
ברוניתא
13 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

ברוניתא

ברוניתא

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 26.04 - 27.04
  • ₪900
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!