חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
פ'צולי / לבנדר
וניל
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- וניל
האירוח במקום כולל:
 יין, שוקולדים, חלב, שתייה קלה.
וניל - היחידה פנויה ב- 25.04-26.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מוניל

וניל

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 25.04 - 26.04
1 בקתה מסוג זה
עד 5 אורחים בבקתה
גודל הבקתה 40 מ"ר
קצת על הבקתה
יחידת "וניל", הבנויה מאבן, ממוקמת מתחת לבית המארחים ויש לה קיר משותף עם אזור הבריכה. באזור השינה יש מיטה זוגית, ארון בגדים וג'קוזי זוגי (קטן יחסית). בחלל המרכזי יש פינת ישיבה עם טלוויזיה, מטבחון מאובזר ללא אפשרות לבשל ושולחן אוכל קומפקטי. חדר נוסף מכיל 3 מיטות נוספות. חדר הרחצה מכיל מקלחון.

המרפסת הקדמית של היחידה פונה לכיוון השביל המשותף והפרטיות בה חלקית. (לא רחוק ממנה ממוקמת הכניסה לאזור הבריכה). היא מכילה פינות ישיבה, ערסל נדנדה ומנגל פחמים. }
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
מיקום טוב, יחידות נעימות, ואירוח מאוד מאוד רגוע ושליו
מארח שעוזר לכל זה לקרות מתוך מקום באמת טוב
שמנו לב ש
אצל חזי, המארח והבעלים של "טרה נוסטרה", האנרגיה הטובה היא טבעית. אולי זה בזכות העובדה שהוא משתדל לעשות מה שעושה לו טוב, לא מפחד מלהשתנות, להחליף עבודות או לקחת סיכונים וללמוד, מה שבטוח זה שאנרגיה טובה ומרגיעה יש לו בשפע. וכנראה שהאנרגיה הזאת "נדבקת" בקירות וברהיטים כי זאת האווירה שמורגשת במתחם וביחידות. המון רוגע ושלווה, תשומת לב לפרטים והשקעה שמגיעה מתוך הקשבה אמיתית לסובב אותו.

לוקיישן ואווירה
המיקום והמתחם- בחד נס התיירותית
המתחם ממוקם בחד נס אשר קצרה היריעה מלמנות את יתרונותיה התיירותים: יש מגוון אטרקציות ומסלולי טיולים בסביבה, המון טבע וקרבה לכינרת אשר הופכת אותה לאטרקטיבית. "טרה נוסטרה" ("המקום שלנו" בפורטוגזית) ממוקם בשכונת מגורים אך נהנה מפרטיות מלאה כלפי השכנים. יש חניה פרטית לאורחים ושביל מוצל ומטופח מוביל  ליחידות. המתחם זכה לדירוג A ב IBB.

שלושת היחידות כאן חולקות בריכת שחיה (אינטקס) משותפת המוקפת ב"דק" עם פינות ישיבה ומיטות שיזוף. הבריכה מוצלת בחלקה ומאפשרת גם להינות מהשמש. גם לבריכה יש פרטיות מלאה ממתחמים שכנים ​ויש בה גדר ושער למען הבטיחות. במקרים מסויימים ניתן לבקש מהבעלים לתאם עם שאר הזוגות את הרחצה בבריכה לפי שעות.

בית המארחים מצוי קרוב למתחם, במפלס שונה ועם צמחיה שחוצצת. התחושה במתחם נעימה מאוד בזכות הצמחיה המטופחת, השבילים, רמת התחזוקה הגבוהה ו...האנרגיות הטובות של הבעלים.

מה במקום
הבקתות הזהות "פצ'ולי" ו- "לבנדר" נהנות מחלל אחד פתוח ומרווח ובו מיטה זוגית, סאונה יבשה פרטית, ג'קוזי זוגי מוקף חלונות, פינת ישיבה וטלוויזיה, ארון בגדים, מטבחון מאובזר (לא ניתן לבשל) ודלפק אוכל. חדר הרחצה מכיל מקלחון.
גלריה קטנה עם מזרונים נוספים מתוכננת נכון (מעל חדר הרחצה) וכמעט ולא מורגשת בחלל. בכניסה לבקתות יש פינת ישיבה נעימה שפונה לכיוון השביל (ללא פרטיות). המרפסת האחורית פונה לכיוון הרחוב אך נהנת מפרטיות מלאה ומופרדת מהרחוב ע"י גדר חיה. החצר מציעה פינת ישיבה נוחה, ערסל ופינת מנגל מאבן.

יחידת "וניל", המעוצבת בשילוב של עץ טיח, ממוקמת מתחת לבית המארחים. באזור השינה יש מיטה זוגית, ארון בגדים וג'קוזי זוגי. בחלל המרכזי יש פינת ישיבה עם טלוויזיה, מטבחון מאובזר (ללא אפשרות לבשל, אך ישנן כיריים חשמליות במרפסת) ושולחן אוכל קומפקטי. חדר נוסף מכיל 3 מיטות נוספות. חדר הרחצה מכיל מקלחון.
המרפסת הקדמית של היחידה נמצאת במרחק כמה צעדים מהבריכה.  היא מכילה פינות ישיבה, ערסל נדנדה ומנגל פחמים.


יצאנו בהרגשה ש
 המקום הזה לא מנסה להתחכם, להתיימר או להתחזות למה שהוא לא. הוא מציע מיקום טוב, יחידות נעימות, ואירוח מאוד מאוד רגוע ושליו. מנסיוננו, האנרגיות הטובות של המארחים הן התחלה מצויינת לנופש מוצלח.
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ביטול העסקה כ 7 ימים ועד מועד החופשה יחוייב בתשלום של 30%.
עוד במתחם
תמונות המתחם
20 תמונות
פ'צולי / לבנדר
15 תמונות
2יחידות
עד 5 אורחים בבקתות
וניל
11 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בבקתה

וניל

וניל

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 25.04 - 26.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!