חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטות בוטיק
סוויטת בוטיק דלוקס
סוויטות גן
סוויטות גן ג'קוזי
סוויטות pool
סוויטות pool vip
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטות גן ג'קוזי
האירוח במקום כולל:
פית קפה ותה, בקבוק מים זכוכית, תכשירי פינוק שונים.
סוויטות גן ג'קוזי - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מסוויטות גן ג'קוזי

סוויטות גן ג'קוזי

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 29.03 - 30.03
4 סוויטות מסוג זה
עד 3 אורחים בסוויטות
גודל הסוויטות 50 מ"ר
קצת על הסוויטות
4 הסוויטות נהנות מחצר עם פרטיות מלאה עם עם ג'קוזי ספא פרטי ופינת ישיבה. הן מאובזרות במיטה זוגית, פינת ישיבה, טלוויזיה, ארון בגדים, חדר רחצה , מיני בר ומכונת קפה. }
מפה
חוות דעת מבקר
..."נתחיל בזה שאין הרבה מקומות כאלה בצפון, ואולי בכלל בארץ. מדובר במלון בוטיק יוקרתי שמציע  26 סוויטות שנמצאות ב High End של התחום, כולל 2 סוויטות VIP בנות 80 מ"ר עם בריכת זרמים פרטית, מתחם ספא וחמאם טורקי שמציע גם טיפולי גוף ויופי, לובי מפואר, ריענון חדרים וכל מה שצריך.
אבל אולי חשוב יותר, "סנדרין" מהווה שילוב מוצלח בין מלון בוטיק יוקרתי לאירוח ישראלי חם, שופע, אכפתי ואישי- כזה שקורן מתוך אישיותו של הבעלים. את זה, לא תוכלו לקבל במתחמים "מפונפנים" למיניהם..."


[מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
אחרי פתיחה כזו, קצת קשה להפתיע. אבל בכל זאת, אותי המקום הזה בהחלט הצליח להפתיע: כמה מקומות אתם מכירים שמציעים לכם ספייס רומנטי מושלם לחופשה הראשונה, להצעת הנישואין ואז...לחתונה עצמה?! אכן, אם תחליטו לעשות את הצעד הזה, תוכלו להזמין כאן גם גן יפהפה שישמש לקבלת הפנים ואולם אירועים מדוגם לארוע עצמו.
לוקיישן ואווירה
מיקום- בטוח שזה כאן?
קצת כמו קסם או איזו  אשליה מתוחכמת, "סנדרין" לא נגלת לעין עד לשניה שנכנסים בשעריה.

ת'אמת, שמעתי על המקום ממבקרים שהתארחו כאן- ועדיין, כשהגעתי לסקר אותו-  "נפלתי בפח" של הקוסם. מכביש עכו- נהריה, בצמוד לקיבוץ רגבה, אני פונה למרכז מסחרי עם חנויות, מסעדות וכל מה שצריך. אחרי 2 דקות הוויז מוביל אותי לחניה גדולה ומכריז "הגעת ליעד". מרכז מסחרי? נופש יוקרתי רומנטי? אבל השלט של "סנדרין" מכוון אותי. אני נכנס ללובי נעים, שם מארחת צעירה וחייכנית מקבלת  את פני.

מסתבר שמדובר במתחם גדול מאוד, הצופה לשדה תירס ולאמת המים העתיקה והיפהפיה, ומקומתו השניה יש נוף פנורמי לים ולחוף שבי ציון הסמוך.

המתחם: יוקרה,
הסיור שעשתה לי המארחת במקום, היה ללא ספק אחד הארוכים שחוויתי, בכל זאת- 26 חדרים. התחלנו במבנה המרכזי ובו מתחם הספא המציע מגוון עיסויים, חמם טורקי,  ג'קוזי ספא פנימי, סאונה רטובה ויבשה, טרקלין קפה ו- 5 חדרי טיפולים. בנוסף יש כאן מקלחון שיזוף, מגוון קרמים טיפוח ומוצרי שיזוף וקוסמטיקה.

במרפסת החיצונית הצמודה מצאתי בריכה, ג'קוזי ספא נוסף, האט טאב, פינות ישיבה, מיטות שיזוף וספות נוחות. המרפסת צופה לצמחיה, ומעבר לה ממוקם החניון.

מתקני הספא נגישים לאורחים ויש מגוון הטבות לעיסויים. ארוחות הבוקר מוגשות בלובי או בחדר האוכל. במקום הזה יש בהחלט דגש על שירות ופינוקים.


הסוויטות: שפע אופציות, נוף ופרטיות
בקומה העליונה של המבנה המרכזי יש 12 סוויטות. סוויטות 1-11 ("סוויטות בוטיק") מציעות גודל נדיב של  55 מ"ר ובהן יש מיטה זוגית, טלוויזיה, מכונת קפה, חדר רחצה, שולחן אוכל, מיניבר, פינת ישיבה וארון בגדים. סוויטה מס' 12 ("בוטיק דלוקס") היא המרווחת ביותר בגודל 65 מ"ר ומאובזרת באותו אופן.

לסוויטות הללו יש נוף מצויין: הסוויטות האי זוגיות פונות לים (חוף שבי ציון) והזוגיות פונות לאמת המים היפהפיה ולשדה התירס.

ב-4 מבני קרקע נפרדים ישנן 14 סוויטות נוספות:
  • 6 סוויטות "גן"  בגודל 36 מ"ר אמנם אינן מציעות מרפסת חיצונית פרטית, אך ניתן להינות ממגוון פנות ישיבה חיצוניות משותפות בסביבה.
  • 4 סוויטות "גן ג'קוזי" נהנות מחצר עם פרטיות מלאה, ג'קוזי ספא פרטי ופינת ישיבה.
  • 2 סוויטת "פול/ Pool"  - עם חצר פרטית, פרטיות מלאה,  בריכת זרמים משולבת עם ג'קוזי ספא ופינת ישיבה.
  • 2 סוויטות "דלוקס Pool" - מרווחות מאוד (בגודל 80 מ"ר) עם מתחם חוץ ובו בריכת זרמים עם ג'קוזי ספא משולב, פינות ישיבה ופרטיות המושגת ע"י צמחייה ועצי הפרי.

כשסיימנו לראות את כל הסוויטות המארחת הראתה לי את אזור ה- BBQ המשותף במתחם, עם פינת צלייה גדולה ומאובזרת, מקרר ופינות ישיבה מוצלות לאורחים. על הדרך יצא לי ללטף סוס מתוק במאנז' הצמוד- להשלמת הפסטורליות.

המארחים- רקע עשיר בתחום האירוח
שוקי וסנדרין, הבעלים של מלון הבוטיק, מגיעים מתחום האירוח ובעלי עבר עשיר במסעדנות. השורשים האלה מורגשים כאן בשירות החם, הישראלי והמלא בשפע. הכל כאן מוגש ברוחב לב, ונראה ששוקי מפקח על העניינים ברוח טובה, חייכנית ולא פורמלית.

לסיכום: יש כאן משהו שונה בנוף הישראלי, וטוב שכך. המקום הזה מעניק חוויה כוללת, ובאופן שופע וחייכני. כשמצרפים את זה למיקום נהדר לא הרחק מחוף הים, מהמסעדות של נהריה ועכו וממסלולי הטיול בגליל המערבי- מקבלים תמהיל מכובד ומומלץ.
כדאי לדעת
  • 26 סוויטות, במגוון גדלים ואבזור
  • מתחם ספא עם חמאם טורקי, טיפולי גוף ויופי. הטבות למתארחים
  • מיקום מעולה לא הרחק מחוף שבי ציון, נהריה ועכו
ביקורות הגולשים
danielle 88
21/11/16
7.44
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטות גן
פשוט חבל
למרות ההשקעה הניכרת במקום, העיצוב והיופי, המקום מנוהל בצורה מחפירה. הצוות לא יודע את עבודתו ומקומו, ובין היתר מרשה לעצמו להתנשא ולענות בחוצפה לאורחים. לא ממליצה לאף אדם ללון שם יותר מליל כלולות, היחס שמקבלים לא שווה את הכסף, אפילו שיש למקום פוטנציאל כל כך גדול ונראה נהדר. והיו בעיות רבות נוספות שהצוות ראה אותנו כקטנוניים, אך דברים שאמורים להיות חשובים למקום שרואה את עצמו פועל בסטנדרטים הכי גבוהים. החדר לא נקי כמו שמנהל המקום אהב להתאפר בפניי-אבק רב על השידה שליד המיטה ועל הטלפון והשלט, בדלי סיגריות בשביל הליכה שבחוץ, קורי עכביש בפינות מסויימות. הקבלה של הרהיטים שנקנו לחדר עדיין נמצאת במגירה. ואין ספור תקלות קטנות שלא אמורות להיות קיימות במקום כזה. בנוסף ביקשתי מהקבלה שיביאו מזרונים נוספים לחדרי כיוון שהודעתי להם מבעוד מועד שיצטרפו אלינו אנשים נוספים, והם לגמריי התעלמו מבקשתי. שילמדו קודם את העבודה ואח"כ יפתחו שוב את המקום.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
מדיניות ביטולים:
 החל משבועיים לפני מועד האירוח יחוייב ב 50% דמי ביטול מעלות ההזמנה.
החל משבוע לפני מועד האירוח יחוייב ב100% דמי ביטול מעלות ההזמנה.
היות והתבצעה הזמנה 24 שעות ממועד ההזמנה, הלקוח רשאי לבטל ללא דמי ביטול.
עוד במתחם
תמונות המתחם
28 תמונות
סוויטות בוטיק
11 תמונות
11יחידות
עד 2 אורחים בסוויטות
סוויטת בוטיק דלוקס
24 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בסוויטה
סוויטות גן
14 תמונות
6יחידות
עד 3 אורחים בסוויטות
סוויטות גן ג'קוזי
18 תמונות
4יחידות
עד 3 אורחים בסוויטות
סוויטות pool
20 תמונות
2יחידות
עד 6 אורחים בסוויטות
סוויטות pool vip
19 תמונות
2יחידות
עד 6 אורחים בסוויטות

סוויטות גן ג'קוזי

סוויטות גן ג'קוזי

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 29.03 - 30.03
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!