חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
Room
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- Room
האירוח במקום כולל:
Room - היחידה פנויה ב- 19.04-20.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

Room

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 19.04 - 20.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר מ"ר
קצת על הצימר
}
מפה
חוות דעת מבקר
ביקורות הגולשים
ט
טוני 3
01/08/16
9.59
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Room
אחוזת יוסף.
היינו כל המשפחה, משפחת פרץ. היה מהמם! היינו 5 זוגות עם ילדים. מאוד נהנינו, מקום מעלף, כל חדר זה אחוזה. בכל חדר יש סלון מרפסת שבתוכו 2 חדרים גקוזי מקלחת מפנקת  הכל היה מהמם! ממש פינוק  2 בריכות, גי'מבורי לילדים, סנוקר, בריכת דברים ועוד המון הפתעות :) שולחן ענק שמתאים לשבתות לחגים, היה מהמם! מומלץ ביותר תודה על אירוח מהסרטים :-)
להמשיך לקרוא
דני 8
27/07/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת Room
מושלם...!!!!
מדובר בוילה מדהימה בעלת 3 מפלסים,ברחוב קסום בחצור הגלילית,במפלס הכניסה גינה מאובזרת ומדהימה עם בריכת דגים ומזרקה,הכל ירוק ומוצל נכנסים למפלס האמצעי...שני י סוויטות מושלמות ומאובזרות בריהוט נדיר ביופיו..(סין..???) כל סוויטה מכילה מטבחון מאובזר,סלון,tv,באחת הסוויטות מבין השניים שני חדרים עם מיטות ענקיות גאקוזי בחדר ההורים,יציאה למרפסת נדנדה,ערסלים,שקט וציוץ ציפורים...קומה עליונה-שני סוויטות נוספות מאובזרות בכל טוב,מעליהם עולים בגרם מדרגות גבוה ורואים נוף משכר ומדהים של כל הסביבה,ולמעלה למעלה בריכת זרמים מקסימה המשקיפה על כל הטוב הזה מלמעלה... ירדנו לקומה התחתונה ושם גולת הכותרת...בנוסף לחדר שינה נוסף ישנו סלון ענק,שולחן ביליארד,t.v ענקית,מטבח,מאובזר בכל אשר ניתן לעלות על הדעת,ובחוץ מתחם ספא,בריכה נוספת ענקית ויפיפייה,מתחם ספא המכיל.ג'אקוזי ענק,סאונה,חדר מסאג'ים למי שחשקה נפשו ואף מסאג' דגים...!!,גריחעם מכל הסוגים גז ורגיל... בכל המתחם פזורים ערסלים,ספות,מקומות ישיבה הכל בטוב טעם,ריהוט נדיר... ועל הכל מנצחת ציונה ובעלה...שדואגים לפנק לפנק ועוד לפנק... השתדלתי במעט לתאר את החוויה המדהימה שלי של הילדים ושל כל המשפחה,אני בטוח שפיספסתי המון דברים,תקצר היריעה מלספר על המקום המופלא הזה,להסיר את הכובע על היופי,על האיכות,על הרמה מקום מושקע ברמות על. ללא ספק המקום הטוב ביותר שביקרנו בו !!!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
1 תמונות
Room
0 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

Room

Room

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 19.04 - 20.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!