חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטות גפן שקד ותאנה
סוויטת יערת הדבש
סוויטת רימון
וילה גן עדן
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטת רימון
האירוח במקום כולל:
כיבודים מגוונים בסוויטה
סוויטת רימון - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

סוויטת רימון

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
1 סוויטה מסוג זה
עד 6 אורחים בסוויטה
גודל הסוויטה 35 מ"ר
קצת על הסוויטה
הסוויטה הזו שוכנת צמוד ל"יערת הדבש" במבנה נפרד, קרוב לבריכה, במבנה הכי אותנטי במתחם. נכנסים לחלל השינה ובו מיטה זוגית, ארון בגדים, טלוויזיה ושני חללים נוספים: חדר הרחצה ובו ג'קוזי קטן (אמבטיה) ומטבח (ללא אפשרות בישול) עם שולחן אוכל קטן. 

}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
את המבנים המשוחזרים באופן "נכון"
לוקיישן שמאפשר פרטיות עם חצר תחומה, וגישה מהירה ללב האטרקציות
שמנו לב ש
לחללים בסוויטות הגפן/התאנה/השקד יש כיוון אוויר אחד בלבד. מצד שני- מי שמחובר לאיכות ה"צפתית" של המקום- יתחבר גם כאן כי האור מגיע מחלון גדול בכניסה לחלל, דבר שיוצר "תאורה כנסייתית" יפהפיה.
טוב, אז המסע הבא מיועד למי שרוצה לצאת מהמאה הזו, ולנוע אחורה לעבר תקופות קודמות, תמימות, בהן הכל היה פשוט יותר, האנשים היו חביבים יותר ואמרו שלום ברחוב, והאבנים… האבנים שמהן נבנו המבנים היו אמיתיות, ולא ציפוי לבלוקים של איטונג. בתוך המסע הזה, הגעתי למתחם עם מבנים משוחזרים בני 200 שנה שמכיל וילת אירוח, ועוד 5 סוויטות.  ובקפיצה נחשונית למאה העכשווית, מצאנו גם בריכת שחיה וג'קוזי ספא. מבחינתנו- הטוב שבשני העולמות.


לוקיישן ואווירה
זה מתחיל עם זה ש"בוסתן צפתי" ממוקמת ב...נכון, צפת. למי שלא ביקר שם לאחרונה, מדובר בעיר שעדיין נראית, במקומות מסויימים, כמו עיירה טיפוסית בארץ ישראל, 1930. לא תמצאו יותר חמורים ברחובות, אבל כן תמצאו סימטאות צרות ומפתות, גלריות קטנות, חנויות זעירות של צורפים, שענים ואפילו חנויות בגדים שעונות לשם "אופנת חדווה". 

הדרך ל"בוסתן צפתי" עוברת בסימטת אבן שמאכלסת אברכים, אמנים ותיירים. אני נכנס לחצר פנימית גדולה ויפהפיה שמתוחמת בחומת אבן ומופרדת לגמרי מהסביבה, דבר שמהווה יתרון משמעותי על מקומות אחרים בצפת. המבנים היפהפיים בני כ-200 שנה שוחזרו ע"י אדריכלים נחשבים (מילוסובסקי) והם מייצרים אווירה מאוד מיוחדת.

החצר הפנימית מלאה בצמחייה מטופחת ובפינות ישיבה נעימות ומוצלות, בריכה מגודרת משותפת, ג'קוזי ספא, ומטבח משותף, היות והמטבחונים בסוויטות אינם מתאימים לבישול.

המבנה הגדול שמכיל את הוילה, מכיל גם 3 סוויטות שצמודות אחת לשניה וביניהן דלתות מקשרות (אופציה לזוגות חברים שמתארחים יחדיו). ועוד 2 סוויטות במבנה נפרד שממוקם קרוב לבריכה. באופן כללי התחושה שקיבלתי היא של "מלון בוטיק" שלא מגדיר עצמו כך.

מה במקום
סוויטות הגפן/התאנה/השקד שוכנות במבנה המרכזי הגדול והן נהנות מהעיצוב המיוחד שלו. השילוב של המבנה העתיק עם ריהוט הוינטאג' והויטראז' על הדלתות יוצרים אווירה מיוחדת במינה.

יש כאן חלל אחד עם מיטה זוגית גדולה מעץ, טלוויזיה ופינת קפה.  חדר הרחצה המרווח (עם מקלחון גדול) מופרד מהחלל עם מחיצת זכוכית עם ציור מויטראז'. חלק נוסף מהאווירה האותנתית כאן נובע דווקא מהעובדה שלחלל יש כיוון אוויר אחד בלבד, כך שהאור מגיע מחלון גדול בכניסה לחלל, דבר שיוצר "תאורה כנסייתית" מיסתורית משהו.

בכניסה לסוויטות יש פינת ישיבה נעימה לכיוון החצר המשותפת (ללא פרטיות) ובין הסוויטות יש, כאמור, דלת מקשרת במידה ומגיעים מס' זוגות ביחד. 

"וילה גן עדן" היא בעלת אופי עתיק ומאוד מרווחת. דלת הכניסה חושפת מרחב ענק וחלל כפול של סלון ופינת אוכל (מתאימה ל-10 אנשים). יש כאן קמין עצי והרבה פרטי עיצוב אותנטים שמשתלבים מעולה עם המבנה העתיק.

יש כאן מטבח מאובזר, 3 חדרי שינה זוגיים ויציאה החוצה לפינת ישיבה קטנה צמודה לחדר השינה המרכזי. 

סוויטות "הרימון" ו"יערת הדבש" ממוקמות במבנה נפרד ואותנטי מאוד, קרוב לבריכה. למעט העובדה שהחללים מסודרים שונה, התוכן שלהן זהה למדי.  הן מציעות חלל שינה עם מיטה זוגית, חדר רחצה ובו ג'קוזי קטן (אמבטיה) ומטבח ללא אפשרות בישול.  


כדאי לדעת
המתחם שוכן לא הרחק מחניה צמודה, ויש גם חניה ברחוב לא הרחק (בתשלום באמצ"ש). במרחק הליכה קצר תמצאו ומגוון חנויות, גלריות ואטרציות מעניינות.
יצאנו בהרגשה ש
יש הרבה סיבות מדוע כדאי להיכנס לבועה התקופתית שמציעה צפת, ובמיוחד לבועה שמציע הבוסתן הצפתי הזה. המבנים והחצר הפנימית הללו פשוט לקחו אותי למחוזות אחרים, כאלה שמזכירים לי שפעם לאהבה היה אותו שם, והאבנים העתיקות האלה יכולות להעיד על כך.
ביקורות הגולשים
shalom 17
13/10/16
9.31
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת וילה גן עדן
מדהים
מתחם נופש ייחודי שמשלב את הפסטוראליות של צפת בבניה עם המודרניות של שנת 2016, בוסתן מדהים עם ריח פריחה ושלל סוגי צמחים ג'קוזי ספא מפנק, בריכה מרווחת בקיצור- חופשה בלתי רגילה ומאוד מפנקת. אהבתי.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
36 תמונות
סוויטות גפן שקד ותאנה
13 תמונות
3יחידות
עד 6 אורחים בסוויטות
סוויטת יערת הדבש
9 תמונות
יחידה אחת
עד 6 אורחים בסוויטה
סוויטת רימון
10 תמונות
יחידה אחת
עד 6 אורחים בסוויטה
וילה גן עדן
16 תמונות
יחידה אחת
עד 30 אורחים בוילה

סוויטת רימון

סוויטת רימון

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
  • ₪1000
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!