חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
סוויטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטה
האירוח במקום כולל:
סוויטה - היחידה פנויה ב- 27.04-28.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

סוויטה

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 27.04 - 28.04
1 צימר מסוג זה
עד 2 אורחים בצימר
גודל הצימר מ"ר
קצת על הצימר
}
מפה
חוות דעת מבקר
ביקורות הגולשים
רחל
14/05/20
7.04
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה
מאכזב
לצערי התאכזבתי מהשהות שלי שם כל כך! בשיחה עם רבקה לא נאמר לי דבר על כך שהבריכה כבר לא קיימת על אף שבאתר היא מופיעה בתמונות ומצויינת בפירוט של מה שקיים בצימר, ורק שהגענו למקום וראינו שהבריכה לא קיימת היא אמרה בדרך אגב שהבריכה כבר לא פעילה ויש שיפוצים במקום. בנוסף בגלל שהמקום עובר שיפוצים היו כל הזמן רעשי קדיחות שהפריעו במיוחד בבוקר שהעירו אותנו מוקדם, ככה ששקט ושלווה ממש לא היה שם (ושוב לא צוין מראש שום דבר על כך שהמקום עובר שיפוץ ויש רעש או משהו כזה). בנוסף היה איזה בעיה בתשתית של המים בתוך הצימר שהייתה עושה רעש כל הזמן משהו כמו כל דקה ככה שכל השהות במקום הייתה רוויות רעשים ועד שסוף כל סוף הצלחנו להירדם מכל הרעשים, על הבוקר העירו אותנו רעשי הקדיחות כמו שציינתי. בנוסף בשיחתי עם רבקה הסברתי לה שאנחנו באים לחגוג לבעלי יום הולדת ולאור זאת היא הבטיחה לנו שתסדר יפה את הצימר ותשים לנו בלונים, כמובן שהגענו לא היו בלונים ולא היה שום דבר בחדר, בקיצור לצערי הרב המקום התגלה פשוט כאכזבה!לא ממליצה בכלל.
להמשיך לקרוא
g
gal 121212001117
05/09/16
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה
מקום מדהים מתוקתק ונקי
נוף מדהים, רבקה בעלת הצימר אישה חמה ונותחת אווירה חופשית ומשפחתית. המקום נקי מאוד ומתוחזק היטב ( הכי חשוב לי שאני בחופשה), ארוחת בוקר מהסרטים . התפנקנו בחבילת יום הולדת וקיבלנו במתנה עוגה נהדרת ומגש פירות טרי וטעים ישר לבריכה. פעם שניה שאני שם הפעם הצטרפו גם זוג חברים .ובהחלט נחזור שוב.
להמשיך לקרוא
מיטל 61
14/08/16
9.36
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה
אירוח חלומי למשפחה
התארחנו בסופ"ש (2 לילות) אצל רבקה וג'וזף בפוריה בכנרת. היינו משפחה המונה 5 מבוגרים ו2 ילדים קטנים. רבקה המקסימה קבלה את פנינו בחום וחיוך. הסויטה עצמה נמצאת במעלה מדרגות המשקיפים לנוף פסטורלי מרגש. הסויטה מעוצבת להפליא בסגנון כפרי רומנטי. יש בה 3 חדרי שינה (2 עם טלויזיה), סלון, מטבח קטן ושני חדרי שרותים. יש הקפדה על כל פרט של נוחות וכמובן יופי. המיטות גדולות ומרווחות. יש שולחן אוכל מקסים במרכז. המטבח מאובזר בכלים, מקרר ענקי, קומקום חשמלי, מיקרוגל, טוסטר אובן וכירה חשמלי. מאוד נוח ופרקטי למי שרוצה להכין אוכל בסויטה. והחצר? במילה אחת :"ואוווווו". יש ג'קוזי ספא גדול ובריכה גדולה מושלמת! (1.50 עומק). יש מקלחת ושרותים צמודים, שולחן גדול עם כיסאות, מנגל, ערסלים, מיטת אפריון ומיטות שיזוף. בנוסף, רבקה המקסימה מארחת למופת. היא הייתה קשובה לכל צרכנו והעניקה לנו חווית חופשה אידיאלית ומזמינה. היינו בצימרים בעבר, אבל אי אפשר לתאר במלים כמה נהננו. מהרגע שנכנסנו הרגשנו כמו בחלום. אתר נופש מושלם ומומלץ בחום ואהבה. אין לי ספק שנחזור לבקר :) 
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
1 תמונות
סוויטה
0 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בצימר

סוויטה

סוויטה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 27.04 - 28.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!