חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטה
האירוח במקום כולל:
יין \ חלב \תה וקפה.
הסוויטה - היחידה פנויה ב- 25.04-26.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטה

הסוויטה

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 25.04 - 26.04
1 צימר מסוג זה
עד 5 אורחים בצימר
גודל הצימר 35 מ"ר
קצת על הצימר
הסוויטה ממוקמת מעל בית המארחים. הכניסה היא דרך שער ברזל מפורזל שנפתח לשביל שמוביל לחלק האחורי של המבנה. משם יש גרם מדרגות שחולף על פני פינת מנגל איכותית, המיועדת לשימוש האורחים ומוביל לכניסה לסוויטה, בקומה א'.

פנים הסוויטה מעוצב ומאוד איכותי. ניכר כי השתמשו כאן בחומרים הכי טובים וללא פשרות. בחלל המרכזי מונחת מיטה זוגית אורטופדית ומתכווננת של עמינח, עם מצעים לבנים שאופן סידורם רומז לא מעט על חוסר הפשרות של המארחת. קמטים לא תמצאו כאן…

החלל מכיל ארון בגדים גדול, שולחן אוכל זוגי וטלוויזיה חכמה (אחת המושקעות שראיתי). המטבח כאן מאובזר לגמרי אך לא מאפשר בישול ומולו יש חדר רחצה עם מקלחון גדול, ארונות ושיש מגרניט פורצלן.

התאורה בסוויטה מושקעת למדי והשתמשו כאן בתריסי אור חשמליים. (שוב, הכי טוב שיש) יש חדר נוסף ובו ספה של קינג קוייל (נפתחת) וטלוויזיה למי שנמאס לראות את הסרט מהמיטה.

מהחלל המרכזי יש יציאה למרפסת מרווחת ובמרכזה "מככב" ג'קוזי ספא ענק 200X200, מהסוג הכי טוב שיש (מדובר בעשרות אלפי שקלים), מקלחת חיצונית מעניינת ונוף פתוח. יש גם מערכת שמע וריהוט גן המאפשר ישיבה נעימה אל מול הנוף והאוויר הפתוח.

המרפסת מאפשרת פרטיות מלאה לחלוטין וקירוי באמצעות פרגולת אלומניום חשמלית. }
מפה
חוות דעת מבקר
..."אם היינו צריכים להמציא שמות למתחמים שמתקבלים למדריך "הפסגה", השם הראשון שעולה בדעתי הוא "פרפקט". הסיבה לכך היא אחת: מדובר במארחת שבנתה סוויטה עם עיצוב ואבזור ללא פשרות, ומביקור במקום אני יכול להעיד שגם התחזוקה נשמרת ברמה הזו.
במקרה של "סוויטה במושבה", אתם מוזמנים לעבור את החבל האדום, להתקרב, לגעת ואפילו לישון בתוך היצירה החד פעמית הזו.


[מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
הסוויטה עצמה מיועדת לזוגות בלבד, ובהתאם מציעה עיצוב רומנטי-מודרני המאובזרת ומרוהטת בצורה מושלמת: קו נקי, מודרני, מרשים ונעים מלווה אותך בחלל עצמו, דרך פרטי האבזור "הכי-הכי": ג'קוזי-ספא ענק, מרשים ויוקרתי במיוחד הפונה לנוף, מיטה מתכווננת של הולנדיה, ומערכת קולנוע איכותית יוחד הם רק דוגמאות לעניין הזה.
לוקיישן ואווירה
מיקום: בשקט, אבל לא הרחק מהמרכז התיירותי
"סוויטה במושבה" נמצאת בראש פינה בשכונה "הדרומית" החדשה יחסית בישוב. מדובר באיזור מגורים רגוע, שמאפשר ליהנות מהשקט שיש למושבה להציע, ולא לישון בתוך המרכז התיירותי ההומה. מצד שני, תוך חצי דקת נסיעה אתם בכל מקום במושבה, שמציעה הכל: מבתי קפה וקונדיטוריות איכותיות, דרך מסעדות גורמה ועד לאטרקציות תיירותיות בחלק העתיק של מושבת הראשונים.

הסוויטה: איכות ללא פשרות ופרטיות מושלמת
הסוויטה ממוקמת מעל בית המארחים. הכניסה היא דרך שער ברזל מפורזל שנפתח לשביל שמוביל לחלק האחורי של המבנה. משם יש גרם מדרגות שחולף על פני פינת BBQ איכותית (המיועדת לשימוש האורחים) ומוביל לכניסה לסוויטה, בקומה א'.

פנים הסוויטה מעוצב ומאוד איכותי. ניכר כי השתמשו כאן בחומרים הכי טובים וללא פשרות. בחלל המרכזי מונחת מיטה זוגית אורטופדית ומתכווננת של "עמינח", עם מצעים לבנים שאופן סידורם רומז לא מעט על חוסר הפשרות של המארחת. קמטים לא תמצאו כאן…

החלל מכיל ארון בגדים גדול, שולחן אוכל זוגי וטלוויזיה חכמה (מאוד). המטבח כאן מאובזר לגמרי אך לא מאפשר בישול ומולו יש חדר רחצה עם מקלחון גדול, ארונות ושיש מגרניט פורצלן.

התאורה בסוויטה מושקעת למדי והשתמשו כאן בתריסי אור חשמליים. (שוב, הכי טוב שיש) יש חדר נוסף ובו ספה של קינג קוייל (נפתחת) וטלוויזיה למי שנמאס לו לראות את הסרט מהמיטה.

מהחלל המרכזי יש יציאה למרפסת מרווחת ובמרכזה "מככב" ג'קוזי ספא ענק 200X200, מהסוג הכי טוב שיש (מדובר בעשרות אלפי שקלים), מקלחת חיצונית מעניינת ונוף פתוח. יש גם מערכת שמע וריהוט גן המאפשר ישיבה נעימה אל מול הנוף והאוויר הפתוח.

המרפסת מאפשרת פרטיות מלאה לחלוטין וקירוי באמצעות פרגולת אלומניום חשמלית.

המארחת: מופת של תחזוקה ולבביות
מארחת מיוחדת במינה הדואגת לרמת תחזוקה גבוהה במיוחד. הסיפור הזה לוקח לה לא פחות משש שעות, אבל מבחינתה- מדובר בזמן איכות, עם חיוך. ככה זה כשאתה עושה משהו עד הסוף.

אגב, את הגישה הזו קיבלה כאשר עבדה בהפקת אירועים אקסלוסיביים, כאלה ש"תפורים" עד הפרט האחרון.

לסיכום: לא נתקלנו בהרבה מקומות עם רמה כזו של רצינות של המארחים לגבי האופן בו המקום צריך להיראות, ולהיות מתוחזק. מבחינתנו מדובר בנקודת אור נוספת בראש פינה, כזו שתמשוך אליה את מי שרוצה לדעת מעל כל ספק שכאן, הוא מצא מקום שלא "יזייף" במלימטר ממה שמובטח לו בתמונות
כדאי לדעת
  • רמת עיצוב יוצאת דופן
  • תחזוקה ונקיון מרשימים
  • פרטיות מלאה
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם
עוד במתחם
תמונות המתחם
18 תמונות
הסוויטה
13 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בצימר

הסוויטה

הסוויטה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 25.04 - 26.04
  • ₪1100
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!