חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הצימר
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הצימר
האירוח במקום כולל:
הצימר - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהצימר

הצימר

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
1 צימר מסוג זה
עד 5 אורחים בצימר
גודל הצימר 45 מ"ר
קצת על הצימר
היחידה מציעה חלל נעים ופונקציונלי. שום דבר "פנסי" אבל מצד שני- מספיק בהחלט. יש כאן חלל אחד עם מיטה זוגית (1.40), מטבחון המאפשר בישול עם כיריים חשמליות, כלי בישול, מיקרוגל, מקרר גדול, דלפק אוכל, סלון קטן (נפתח למיטה נוספת), טלוויזיה (YES), ארון בגדים וחדר רחצה עם מקלחון.

את האווירה מקבלים כאן בעיקר בחוץ, עם הנוף הפתוח, השקיעות המהממות והבריזה המעולה. בצמוד ליחידת האירוח יש חדר כושר פרטי מאובזר לגמרי לשימוש האורחים. }
מפה
חוות דעת מבקר
..."למי שעוד לא שם לב- אילניה, הממוקמת לא הרחק ממחלף גולני, הופכת אט אט להיות ה"ראש פינה" של הגליל התחתון. זה מתחיל עם זה שחוות סג'רה והמושבה אילנייה הינן אתר לאומי מוכרז עם מבני אבן משומרים בני 120 שנה, מוקדים תיירותיים, מסעדות, בתי קפה, ונוף גלילי משובח שפתוח לכל עבר.
ביקור ב "שקיעה בסג'רה" העלה שמדובר באפשרות מעולה למחפשים מקום נוח, נעים, אינטימי ובמחיר שפוי לביקור ולינה במושבה המיוחדת הזו..."


[מתוך דבר מבקר האתר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
היחידה ממוקמת ברחוב המערבי ביותר באילניה, על הרכס הצופה אל השדות החקלאיים. הצימר ממוקם מתחת לבית המארחים באופן בו הוא פתוח היטב אל הנוף, אל האוויר הטוב שנושב פה (גם ביום קיץ חם) ואל השקיעות המהממות שהעניקו לו את שמו.


לוקיישן ואווירה
מיקום- חצר פרטית עם יחידה אחת
כשחולפים על פני הבתים המרווחים ברחוב בוא ממוקמת "שקיעה בסג'רה" ומגיעים לחנייה מפלס הסקרנות עולה. הירידה במדרגות העץ הכפריות, בית השכנים והסביבה לא מכינים אותך לג'קוזי-ספא הממוקם מול הנוף שמקבל את פניך. אותו ג'קוזי, גולת הכותרת של החצר הפרטית שוכן על במת עץ ונהנה מפרטיות טובה למדי. בנוסף בחצר תמצאו פינות ישיבה נעימות, עצי פרי ונוף פתוח. 

יחידת האירוח- חלל נעים ופונקציונלי
היחידה מציעה חלל נעים ופונקציונלי. יש כאן חלל אחד עם מיטה זוגית (140X190), מטבחון המאפשר בישול עם כיריים חשמליות, כלי בישול, מיקרוגל, מקרר גדול, דלפק אוכל, סלון קטן (נפתח למיטה זוגית נוספת), טלוויזיה (YES), ארון בגדים וחדר רחצה עם מקלחון.

את האווירה מקבלים כאן בעיקר בחוץ, עם הנוף הפתוח, השקיעות המהממות והבריזה המעולה. 

המארחים- היתרון במארח שהוא יליד המקום
תומר הוא יליד אילניה כך שהוא מכיר את כל המקומות השווים באזור ויכול להמליץ לכם על מגוון מסלולי טיול, מסעדות ואטרקציות (...ורק אלה שעברו את ה"מבחן" של המקומיים). הוא עוסק בשיווק של מכשירי כושר (דבר שמסביר את ח' הכושר הצמוד). לפי הסיפורים, ארבל ניחנה ביכולת אפייה מצויינת.

לאורחים ניתן כאן חופש מוחלט ליהנות בלי "הפרעות מיותרות" ועדיין תוך מתן שירות מצויין.

לסיכום- "שקיעה בסג'רה" הוא מקום בגובה העיניים שמציע תמורה מצויינת למחיר, בחבילה שנמצאת במיקום מעולה באחת המושבות היותר מעניינות ורלוונטיות בצפון הלא רחוק.
כדאי לדעת
  • מיקום מעולה במושבה אילניה, אשר הופכת להיות המרכז התיירותי של הגליל התחתון
  • יחידה אחת במתחם
  • המלצות אישיות של המארחים על מסלולי טיול ומסעדות
ביקורות הגולשים
א
איתן טל
29/04/17
9.27
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הצימר
חמימות ביתית באוירה פסטורלית !
התמונות משקפות את המציאות ! למי שמחפש אוירה ביתית ברמה גבוהה עם נוף מהמם ועם גינה מושקעת בין עצי פרי ועם ג'קוזי חיצוני מפנק ורומנטי זהו המקום בשבילו :) בעלי הצימר אדיבים וחמים !
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
17 תמונות
הצימר
15 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בצימר

הצימר

הצימר

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 28.03 - 29.03
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!