חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הבקתות
הוילות
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הוילות
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין
שוקולדים
הוילות - היחידה פנויה ב- 20.04-21.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהוילות

הוילות

  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 20.04 - 21.04
2 וילות מסוג זה
עד 10 אורחים בוילות
גודל הוילות 116 מ"ר
קצת על הוילות
2 הוילות התאומות מופרדות באמצעות מרחב מקורה משותף. בקומת הקרקע סלון, מטבחון (הבישול בחוץ, במתחם המשותף) וחדר שינה זוגי רחב עם חדר אמבטיה צמוד וג'קוזי גדול. בקומה מעל עוד חדר שינה זוגי עם מרפסת, חדר גדול עם 6 מיטות יחיד וחדר אמבטיה נוסף. הוילות מוארות, מעוצבות בסגנון מודרני- קלאסי עם תקרה גבוהה וקורות עץ.  הוילה מאובזרת בכל מה שצריך, והמיטות הזוגיות ניתנות להפרדה לטובת הציבור הדתי.


}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
ליזה אמויאל
אהבנו
את שלל האטרקציות במתחם
את חדר האוכל הענק
מוניטין גבוה בזכות איכות השירות והאירוח של המארחת
שמנו לב ש
לול המטילות של השכנים לעיתים מורגש במתחם, למי מכם שאינו בעניין של חופשה בסביבה תיירותית-חקלאית
האחוזה המטופחת הזו, המיועדת לקבוצה גדולה או זוגות שלא מפחדים ממינגלינג, מצליחה לעמוד באתגר מעניין: בנוסף לוילות ולצימרים המרווחים והיפים, ראינו כאן מתחם נעים ואלגנטי, המאובזר בכל מה שצריך כדי להרגיש טוב ולא להשתעמם לרגע: בריכה גדולה, מחוממת ומקורה, חדר ספא נעים ביותר עם סאונה יבשה וג'קוזי, חדר אוכל גדול עם מטבח צמוד, פינות למתקנים שונים: טרמפולינה, הוקי אוויר, שולחנות פינג פונג וכדור רגל, ולשלל האטרקציות האלו נוסף לאחרונה גם חדר סנוקר מגניב.

לוקיישן ואווירה
המתחם- קצת כמו כפר פרטי קטן
המתחם גדול, בן 3 דונם והכניסה היא ישירות לחצר המרכזית שמכילה סביבה את היחידות. מדובר בשתי וילות קטנות ועוד 3 בקתות עץ זוגיות. בקצה השני של המתחם גרים המארחים עם כניסה נפרדת.

המתחם דומה קצת ל"כפר" קטן המוקף בצמחייה (הבעלים גנן במקצועו): עצי אזדרכת, צפצפה, לימון ותפוז סיני מציירים שבילים ושהולכים סביב. כל יחידה בנויה בנפרד והיא שותפה למגוון האטרקציות משותפות: בריכה גדולה, מחוממת ומקורה, וגם בריכת שכשוך קטנה, מתחם ספא, חדר סנוקר,  טרמפולינה, הוקי אוויר, שולחן פינג פונג ושולחן כדור רגל - מתקנים המשתלבים יפה לצד פינות ישיבה נוחות.

כאן אנחנו מגיעים לגאווה המקומית של המארחים: חדר האוכל הגדול ובו יכולים לשבת יחד עד 40 איש. במרחב הזה מטבח מאובזר לחלוטין, הכולל תנור, כיריים, מקפיא ענק, פלטות שבת ומיחם מים. אכן אפשר לקיים כאן אירועים אינטימיים כמו שבת חתן או סתם שבת חברים.

חשוב לציין את לול המטילות של השכנים שלעיתים מורגש במתחם. למארחים יש את היושר להודיע על כך לאורחים בעת ההזמנה.


מה במקום
2 הווילות התאומות מופרדות באמצעות מרחב מקורה משותף. בקומת הקרקע סלון, מטבחון (הבישול בחוץ, במתחם המשותף) וחדר שינה זוגי רחב עם חדר אמבטיה צמוד וג'קוזי גדול. בקומה מעל עוד חדר שינה זוגי עם מרפסת, חדר גדול עם 6 מיטות יחיד וחדר אמבטיה נוסף. הוילות מוארות, מעוצבות בסגנון מודרני- קלאסי עם תקרה גבוהה וקורות עץ.  הוילה מאובזרת בכל מה שצריך, והמיטות הזוגיות ניתנות להפרדה לטובת הציבור הדתי.

שלושת הבקתות הזהות גדולות ונעימות, עם הרבה מרחב (50 מ"ר), תקרה גבוהה עם קורות עץ, מטבחון, ג'קוזי גדול וספה נפתחת. החלל מעוצב בטעם טוב, מתוחזק היטב ומאד נקי. יש כאן בהחלט אווירה כפרית ורומנטית.


כדאי לדעת
שלל אטרקציות במתחם: בריכה גדולה, מחוממת ומקורה, חדר ספא נעים ביותר עם סאונה יבשה וג'קוזי, טרמפולינה, הוקי אוויר, שולחנות פינג פונג וכדור רגל וחדר סנוקר מגניב.
יצאנו בהרגשה ש
אחוזת "שירת ההר" יצרה לעצמה מוניטין בזכות איכות השירות והאירוח של המארחת, אשר משלימה את העיצוב הנעים והמתחם המטופח. כיאה לגישת המארחת המקום עומד בהבטחות שלו ומעניק לאורחים חוויית נופש נוחה, עשירה ונעימה.
ביקורות הגולשים
ג
גור גלון‬‎
21/01/19
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הוילות
חופשה מושלמת למשפחה
התארחנו שבת בוילה, יחד עם ילדינו, והייתה אחת החופשות הטובות בחווינו בחיינו. המקום יפה ומטופח ומושקע, יפה ונקי, מאובזר ברמה נדירה, הילדים פשוט לא הפסיקו להנות מהאטרקציות, פינג פונג, שולחן כדורגל, טרמפולינה, נדנדות, והעיקר בריכה מחוממת ענקית, וג'קוזי-ספא ענק, והכול מקורה חמים ונעים שגם ביום קר מאד, היה נעים וכייף. מאד נוח שהאוכל הוא לא בוילה אלא בחדר אוכל מפנק, הריחות והבלאגן לא בוילה, והמארחים כל כך נחמדים ואיכפתיים נענים לכל בקשה, בקיצור, מומלץ בחום!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
24 תמונות
הבקתות
23 תמונות
3יחידות
עד 5 אורחים בבקתות
הוילות
25 תמונות
2יחידות
עד 10 אורחים בוילות

הוילות

הוילות

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 20.04 - 21.04
  • ₪2500
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!