חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
זאוס & קיסר
דוכס & אבירים
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- דוכס & אבירים
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין בסופי שבוע 
דוכס & אבירים - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

דוכס & אבירים

  • 2 פנויים 28.03 - 29.03
2 צימרים מסוג זה
עד 2 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 50 מ"ר
קצת על הצימרים

"אבירים" ו"דוכס"- הן המערות לצידי המבנה. הן יותר אינטימיות ומשרות אווירה מסתורית משהו אך לא פחות נוחות. ל"דוכס" 2 חללים נפרדים, עם חדר שינה סגור.

המאפיינים העיקריים של המערות הם ציפוי הקירות המחוספס, תקרות נמוכות עם גלים, כוכים בקירות ובהם נרות, מנורות או פריטי נוי, ואם כבר חזרנו לתקופת האבן אז גם המיטות, השידות, השולחנות והספות כאן בנויים מאבן. עם זאת, יש כאן את כל מה שהמודרניזם מציע לנו היום: מסך טלוויזיה עם זרוע מתכוונן, מטבחון מאובזר, חדר רחצה, מזגן וג'קוזי.



}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
ליזה אמויאל
אהבנו
השקעה יוצאת דופן בעיצוב
מתחם חוץ ובריכה מושקע ביותר, עם נוף נהדר
שמנו לב ש
הגעתי לכאן כמו כולם, סקרנית לגלות את המערות המיוחדות שמבטיחות סגנון אירוח שונה ומקורי. צפיתי למצוא כאן מקום מסתור רומנטי ומאתגר, לחוויה לא שגרתית ומיוחדת - ואכן כך היה: המערות באמת מפתיעות. אבל היתה גם הפתעה נוספת, שלא ציפיתי לה, שאחזה בי מהרגע הראשון שעברתי את שער המתחם:  הנוף המטורף, הפתוח, האמיתי, והשקט שנלווה לו.

לוקיישן ואווירה
המושבה יבנאל, מהוותיקות בארץ, נמצאת בעמדה גאוגרפית אסטרטגית - לא רק בשל קרבתה לכנרת, לכפר הצ'רקסי כפר כמא המעניין ולאתרי טיול היפים ביותר בצפון, אלא גם כי היא מתנשאת גבוה מעל כל שכנותיה. ומערות נוף הצוק עוד זכו במקום המרומם ביותר ביישוב, ממש על גבול שמורת שרונה, באזור שקט שכולו וילות, תלים ירוקים (שכונת סמדר), נוף ושקט.     

עוד לפני שהספקתי לרדת במדרגות המובילות מהכביש לגינה הרחבה של המתחם, הנוף המרשים כבר עצר את נשמתי, יחד עם קולות רשרוש המים, ברק השמים וכל מה שתחתיו וסביבי: הרי גולן, החרמון המושלג בעונה, הר תבור, שמורת שרונה, ומצפה האגם הנעלם.

המקום הוקם ביוני 2016 עם הקפדה על כל כללי הבטיחות והתקנונים תיירותיים.  המתחם החיצוני מתפרס מול מבנה המערות וסביבו על כמעט דונם. בית המארחים בנוי מעל ארבעת המערות, אבל האופן בו הוא בנוי מאפשר פרטיות טובה יחסית במתחם. למערות אין ממש חצרות פרטיות והרעיון הוא שאם אתם יוצאים מהאינטימיות החוצה- שתחוו את הנוף מכל פינה.

על דשא סינתטי פזור ריהוט גן לבן בפינות ישיבה רבות.מרכז העניינים כאן הוא בהחלט הבריכה הענקית אל מול הנוף, ובתוכה שתולים רמקולים המשדרים מוזיקת  Chill out (לאוזני הצוללים בלבד!), וסביבה מיטות שיזוף. בקדמת החצר שוכן חדר טיפולים אלגנטי שכולו מוקדש לפולחן הגוף והנפש.


מה במקום
המאפיינים העיקריים של המערות הם ציפוי הקירות המחוספס, תקרות נמוכות עם גלים, כוכים בקירות ובהם נרות, מנורות או פריטי נוי, ואם כבר חזרנו לתקופת האבן אז גם המיטות, השידות, השולחנות והספות כאן בנויים מאבן. עם זאת, יש כאן את כל מה שהקדמה מציעה לנו היום: מסך טלוויזיה, מטבחון מאובזר, חדר רחצה, מזגן וג'קוזי.

"זאוס" ו"קיסר", הן 2 המערות בחזית המבנה: היתרון של 2 יחידות אלו הוא הנוף הנשקף מהמיטה, והאור הטבעי. בנוסף, יש גם שולחן בר כפינת אוכל ובכניסה, מפל מים חמוד עם פינת ישיבה פרטית מפריד בין 2 המערות.
"אבירים" ו"דוכס"- הן המערות לצידי המבנה. הן יותר אינטימיות ומשרות אווירה מסתורית משהו אך לא פחות נוחות. ל"דוכס" 2 חללים נפרדים, עם חדר שינה סגור.


כדאי לדעת
יבנעיאל קרובה מאוד לכנרת, לכפר הצ'רקסי כפר כמא המעניין ולאתרי טיול מהיפים ביותר בצפון.
יצאנו בהרגשה ש
השילוב בין המסתור האינטימי שבמערות לפתיחות הטוטאלית שבחוץ יוצר כאן משהו אחר, בראשיתי. מעין עוצמה מהפנטת, ששיתקה והשתיקה אותי. בקושי הצלחתי להקשיב להסברי המארח (ובאמת שהוא היה חמוד, ניסיתי) כי התמונה שנפתחה לפניי משכה את כל תשומת לבי - במיוחד כשמשלימה אותה גם בריכה גדולה ויפיפייה - ואז הרגשתי כמה הטבע גדול עלינו, וכמה ארץ ישראל פשוטה ויפה. נזכרתי בעצם גם למה עליתי לארץ.
ביקורות הגולשים
דורית טרנו
02/09/20
6.23
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת זאוס & קיסר
מאכזב מאוד
בצד של הצימר בונים וילה לא היה אפשר לנוח, בעל הצימר לא עדכן בכלל התמונות מאוד מטעות הצימר מוזנח ולא נקי זכוכיות מסביב לבריכה מטונפת מאבנית ולא רואים אם יש מישהו בבריכה לא נחזור זה בטוח
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
אין לעשות מנגל בשבת
אין לערוך מסיבות ואו קריוקי
עוד במתחם
תמונות המתחם
10 תמונות
זאוס & קיסר
8 תמונות
2יחידות
עד 2 אורחים בצימרים
דוכס & אבירים
6 תמונות
2יחידות
עד 2 אורחים בצימרים

דוכס & אבירים

דוכס & אבירים

שיתוף
  • 2 פנויים 28.03 - 29.03
  • ₪1000
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!