חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטות
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטות
האירוח במקום כולל:
- פירות, שוקולדים, שתייה קלה וחמה, יין, מרק חם בחורף
- שימוש בספא (סטודיו לאימון, סאונה רטובה וסאונה יבשה) 
הסוויטות - היחידה פנויה ב- 18.04-19.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטות

הסוויטות

  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 18.04 - 19.04
2 צימרים מסוג זה
עד 2 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 40 מ"ר
קצת על הצימרים
המרחב בסוויטות (הזהות) מחולק לשני חללים: בחלל אחד מצאתי מטבחון מאובזר חמוד ופינת ישיבה עם ספה (נפתחת) נוחה מול הנוף, הטלוויזיה והקמין, ובחלל השני, מאחורי חצי קיר יפיפה מאבנים ממוחזרות, שוכנים המיטה והג'קוזי. כל פריטי הנוי והריהוט מעץ מלא נבחרו בקפידה, כמו שולחן סלוני שהיה פעם חבית יין, וכיסא הנדנדה המקסים שמקנים למקום אופי וגוון ייחודי. החדר נפתח לגינה פרטית קטנה ובה מזרקה ומדשאה. נוף הרי הגולן מופיע חלקית בין הווילות של הרחוב ממול. }
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
שילוב של חוויה קולינרית, בריאותית וספורטיביתהתכנון האדריכלי המוקפד דואג לשמירת הפרטיות והשקט של כולם
שמנו לב ש
אין נוף מהמתחם, אולם הוא מהווה בסיס מצויין לטיולים בסביבה

מיד הבנתי שידו של אדריכל מוכשר עברה כאן. לא הבחנתי באף טעות טעם של חובבנים: לא בריהוט, לא באבזור, לא בתאורה ולא בחלוקת המרחב הנעים של הסוויטות. המשך הביקור במתחם הצמוד רק חיזק את תחושתי: עץ אלון מלא וריצוף מאבני בזלת למיזוג מושלם ברוח הגולן, מובילים למתחם ספא הכולל חדר אימונים וחדר טיפולים יפים, סאונה יבשה וסאונה רטובה.
   

לוקיישן ואווירה

הדרך לקלע אלון כל כך יפה שלא רוצים להגיע ליעד: הכבישים חוצים את נופי הגולן בכל תפארתו, ומשלבים שדות, אבני בזלת, שבילים מדהימים, נחלים וחורשות, פרות וסוסים, עופות דורסים וציפורים נודדים. עמק החולה, נחלי זוויתן ויהודיה, החרמון ומיטב שמורות הטבע של ארצנו נמצאות כאן במרחק נגיעה.

קלע אלון (או מצוק עורבים על פי שמו הפראי יותר) הינו מושב קטן (70 משפחות), וצעיר (נוסד ב 2003) שמבטיח להיות אחד היפים בצפון: אין ספק כי התושבים שבחרו לחיות כאן הם בני מזל, ואפשר כבר לחוש שאיכות חיים שוכנת כאן, בצל עצי הזית המציירים את שבילי היישוב.

המתחם נמצא ברחוב מגורים שקט לצידי וילות (חלקן בבנייה) ובקתות נופש. מספר מדרגות מובילות אותי למבנה אלגנטי המתחלק ל-4 מרחבים נפרדים היטב:  2 סוויטות אירוח בחזית, ולכל אחת גינה קטנה פרטית ומטופחת, ומעליהן, בדירוג, מצד שמאל מתחם ספא הכולל חדר אימונים (פרטים בהמשך), חדר טיפולים, סאונה יבשה וסאונה רטובה, ובצד ימין דירת המארחים.

התכנון האדריכלי המוקפד דואג לשמירת הפרטיות והשקט של כולם  - ואציין כי האדריכל הוא גם בעל המקום, איש שעבודתו היא גם תחביבו, ומתוכה, עיצוב פנים הוא אהבתו הגדולה.
 

מה במקום

המרחב בסוויטות (הזהות) מחולק לשני חללים: בחלל אחד מצאתי מטבחון מאובזר חמוד ופינת ישיבה עם ספה (נפתחת) נוחה מול הנוף, הטלוויזיה והקמין, ובחלל השני, מאחורי חצי קיר יפיפה מאבנים ממוחזרות, שוכנים המיטה והג'קוזי. כל פריטי הנוי והריהוט מעץ מלא נבחרו בקפידה, כמו שולחן סלוני שהיה פעם חבית יין, וכיסא הנדנדה המקסים שמקנים למקום אופי וגוון ייחודי. החדר נפתח לגינה פרטית קטנה ובה מזרקה ומדשאה. נוף הרי הגולן מופיע חלקית בין הווילות של הרחוב ממול.

כדאי לדעת
מתחם הבריאות והספא הוא הבייבי של גלית, המארחת. כמאמנת כושר, היא מציעה לאורחים אימון אישי או זוגי. גלית, בנוסף לעיסוקיה הספורטיביים עברה השתלמות לצד השפית המפורסמת לילוש ומכינה ארוחת בוקר ביתית עשירה, במבחר גרסאות (חגיגית, טבעונית, בריאותית ועוד…), ובחורף היא גם תפנק אתכם במרק חם. למטיילים: עמק החולה, נחלי זוויתן ויהודיה, החרמון ומיטב שמורות הטבע של ארצנו נמצאים כאן במרחק נגיעה. 
יצאנו בהרגשה ש

"כל דבר שנעשה מאהבה, מתרחש מעבר לטוב ורע". (פרידריך ניטשה). אז נכון, מדובר ביישוב חדש שעדיין בשלבי בנייה, אך אצל גיל וגלית ניתן לחוש מהר יחסית את כל הטוב של הגולן, את כל קסם האירוח הלבבי והמוקפד, והערך המוסף של מאמנת כושר צמודה רק מוסיף לאפשרויות כאן.



ביקורות הגולשים
מ
מירב שמעוני
14/01/18
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטות
מעולה!!
נתחיל בבחירת המיקום המושלם, שנראה כאילו אתה על גג העולם. הנוף המדהים הנשקף, והאוויר הנקי שנכנס אל האף. קבלת הפנים החמה שלך, גלית, שמלווה בחוש הומור משובח. ההשקעה בעיצוב המקום שבכל פינה ניכרת כל כך. האח הבוער עם האיצטרובלים, תשומת הלב לפרטים הקטנים, והסיידר החם והמפנק שהכנת, היה כל כך טעים. לא נשכח את צנצנת העוגיות, שקצת לא נעים לי להודות, לא נשאר ממנה אפילו פירור קטן, גם הם מעשה ידייך כמובן. וארוחת הבוקר המגוונת והעשירה הייתה מלאה בכל טוב, החל ממיץ תפוזים טרי שנסחט במקום, דרך המטבלים המושקעים, והגבינות שטעמן חלום! כל זאת לצד אסטתיקה, נקיון וטיפוח, פשוט מושלם לזוג שמבקש מעט לנפוש ולנוח. אז לכל מי שמתלבט חוסכת לכם את הזמן!!! אצל גיל וגלית, מצוק עורבים, קלע אלון. כמובן!!
להמשיך לקרוא
א
אנה וייסמן
25/06/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטות
סופ"ש מושלם אצל גיל וגלית
הצימרים מרהיבים ביופיים, מושקעים עד הפרט הקטן ביותר והכי חשוב - ברמת הניקיון הגבוהה ביותר. גלית וגיל היו מקסימים, דאגו לנו לכל מה שביקשנו, פינקו אותנו והיו מארחים מושלמים! אהבנו מאוד את ארוחת הבוקר הטעימה והפינוקים בצימר, בהחלט נשמח לחזור שוב!
להמשיך לקרוא
ש
שרון אפשטיין
09/01/17
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטות
סופ"ש מושלם בצפון היפה
קיבלנו חדר מקסים, רחב ידיים ומפנק, מאובזר ומרוהט עד לפרט האחרון. יש גינה מהסרטים עם נוף יפה.החדר חדש וכייפי, מודרני ובעיקר לא עשוי מעץ. יש ג'קוזי מפנק, מיטה מעולה, מצעים לבנים ריחניים ומקלחת מבריקה מנקיון. במטבח יש מיקרו וכל מה שצריך להכנת אוכל ושתייה . היה שקט, נעים, מפנק וגם ארוחת בוקר מצויינת. ממולץ ביותר.
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
17 תמונות
הסוויטות
20 תמונות
2יחידות
עד 2 אורחים בצימרים

הסוויטות

הסוויטות

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 2 פנויים 18.04 - 19.04
  • ₪900
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!