חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי

מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטות הגן
האירוח במקום כולל:
 שתייה קלה, קולה, ספרייט, נקטר, חלב ומים.
שמפנייה קאווה, בונבונריה איכותית, קערת פירות יבשים ופירות העונה.
ארוחת בוקר זוגית כלולה במחיר
סוויטות הגן - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

• נבדק בהצלחה
מיקום טוב בחד נס
פרטיות טובה מאוד בסוויטות
שמנו לב ש
מדובר במתחם מושקע שעוצב בטעם רב, המכיל 4 סוויטות נפרדות, מפוארות, מאובזרות ומאוד נעימות. הפרטיות בכל סוויטה מוחלטת ובמתחם המשותף ישנה בריכת שחיה ממש אל מול הנוף.  מקום מצויין לחופשה רומנטית מצד אחד, או למספר זוגות המעוניינים בנופש בצוותא. יש כאן מארחת בעלת נסיון רב, האחראית כאן לא רק על העיצוב המשובח ועל התכנון הנכון של המתחם, אלא גם על האופן המדהים בו נשמרת במקום תחושת ה"מקום החדש" בזכות רמת התחזוקה והנקיון.

לוקיישן ואווירה
לה וילה "לה בלנקה" שוכנת בגובה אצילי במדרון ההר ובקצה השקט של חד נס. המתחם צמוד לשמורת המשושים, ולא הרחק משוטטטים פרות וסוסים חופשיים, מטיילים בטבע.

מהחניה עולים במספר מדרגות למפלס הראשון, המכיל 2 סוויטות גן ואת הבריכה המשותפת, ומשביל נפרד מגיעים למפלס העליון, המכיל את 2 סוויטות הגג, לובי משותף ויציאה למרפסת גג עם נוף מעולה. תמצאו כאן פינת ישיבה מקסימה המאפשרת לכם לאכול את ארוחת הבוקר בצוותא עם זוגות נוספים (או כמובן בנפרד במרפסת האישית של הסוויטה, לבחירתכם).

בית המארחים ממקום בעורף המתחם ואינו מגביל את הפרטיות בסוויטות או בבריכה. הקרבה הזו מאפשרת למארחת (המאוד דיסקרטית) גישה מהירה לצורך האירוח השוטף.

המתחם כבר צבר מוניטין בן מספר שנים אך נראה חדש לחלוטין: הכל נקי ומטופח, עד הפרט האחרון. מדובר בתפיסת אירוח שנותנת כבוד לנושא האסתטי.

הריהוט הלבן בשילוב עדין של אדום ושחור פשוט צעיר ומרענן. התאורה נעימה מאוד - נברשות לבנות בתקרה, וגופי תאורה מקסימים בקירות המאירים תמונות קיר חייכניות, שטיחים עמוקים, ועציצים משלימים בחן רב את קו העיצוב הנקי והמודרני.

גינות המתחם מתהדרות בשבילי פרחים ומדשאות מטופחים.  כמובן שהבריכה מהווה יתרון בולט בקיץ, אך הג'קוזי הזוגי היפה, בכל סוויטה, בהחלט מפצה בימי החורף.

מה במקום
ל-2 סוויטות "הנוף" בקומה העליונה נוף ומרפסת, ול-2 סוויטות "הגן" התחתונות גינת חמד עם כורסת נדנדה. הפרטיות טובה מאוד בכולן.  המרחב הפנימי של הסוויטות מחולק היטב ומשאיר מרחב נאה בין פינת המטבחון, פינת הסלון הנוח, הג'קוזי היפה והמיטה הגדולה.

לא חסר כלום במפלט הרומנטי הזה, כולל פינוקים וכיבודים הניתנים ביד רחבה: החלוקים הלבנים, בקבוק השמפניה האיכותי, והמיני בר המלא, מרמזים גם הם על איכות האירוח.

כדאי לדעת
ניתן להזמין מראש מגוון טיפולי ספא
יצאנו בהרגשה ש
חד נס, מעצמה תיירותית, התברכה בלא מעט מתחמי נופש מעולים. השילוב של הקרבה לטבע ולמסלולי טיול, עם בניה חדשה יחסית בסטנדרטים גבוהים יוצר רמה "אירופאית" של איכות. "לה וילה בלנקה" בהחלט תורם לרמה הזו, ואף מכתיב סטנדרטים חדשים בנוגע לרמת התכנון, העיצוב והתחזוקה.
ביקורות הגולשים
ה
הילה
09/04/23
6.97
שירות לקוחות גרוע. אל תגיעו! המקום לא מתוחזק
אין ווי פיי, טלוויזיה לא עובדת, ישנו בסוויטת גן עם חלונות שלא ננעלים עד שהןאילו בטובם להגיע לסדר ביום למחרת. כל החופשה עם שלושה ילדים בלי טלוויזיה וג'וקים בבריכה. מגבות שאבד זמנן. והכי גרוע, שירות הלקוחות. אל תתקרבו! פשוט לקחו כסף תמורת כלום.
Yamit Sher
16/10/22
6.71
מאכזב!
סגרנו בדקה ה-90 (מהרגע להרגע)לשתי לילות ועשו לנו הנחה במקום 1200 ש״ח ללילה לזוג ב-900 ש״ח ללילה. כאשר הגענו למקום הבנו שהבעלים של המקום לא נמצאים ובצימר מנוהל ע״י רשת ״כינורות״. כשעה לאחר שהגענו היתה תקלה עם הניאגרה שלקח לתקן אותה כשעה. ואז תקלה נוספת, התריס מעל הג׳קוזי התפרק ונפל כולו לתוך הג׳קוזי (מזל שלא היה אף אחד בתוך הג׳קוזי כי זה היה עלול להיגמר בפציעה לא נעימה בכלל) ועד לרגע שעזבנו התקלה לא תוקנה. לא היה שום כיבוד באירוח, היתה מכונת קפה ללא קפסולות בטענה שיש מצוקת קפסולות. המקום מוזנח ולא מתוחזק. רצפת הפסיפס בבריכה מתפוררת ואפילו חיבור ל Wi-Fi לא היה בטענה שיש בעיה עם בזק באיזור. מיותר לציין שהשירות היה מתחת לכל ביקורת והמשמעות שהבעלים לא היו במקום היתה משמעותית מאוד. ביום האחרון שעזבנו (שעת יציאה ב-11) נעלו את מתחם הבריכה ולא היתה אפשרות להינות מהבריכה לפני שעזבנו. חוצפה שכזו. בכל זמן השהות אפילו לא התעניינו לדעת אם הכול בסדר ואם חסר לנו משהו. מלבד הנוף המדהים שצופה לכנרת לא היה שום ערך מוסף למקום עצמו ובטח שלא שווה את הכסף. חבל מאוד!!!
י
יעקב
03/01/22
6.51
פרסום כוזב ומטעה
המידע שמוצג באתר כוזב ומטעה באתר נכתב כי "מהמתחם החיצוני אצלנו בסוויטות לה בלנקה תהנו מנוף משגע לכנרת" אבל בפועל המתחם שוכן בצד האחורי של הישוב חד נס ומהחצר ניתן לצפות רק אל גבעה קרובה ועליה שדה קוצים. באתר נכתב כי מדובר בדירת גן אבל בפועל מדובר רק בחדר שלפניו רצועת דשא מלאכותי צרה . באתר נכתב שיש "חדר רחצה עם מוצרי טיפוח ותמרוקים, חלוקי מגבת איכותיים, מגבות גוף ופנים, נעלי ספא" בפועל אין דבר מכל אלו לבד משתי שפופרות קטנות של שמפו ומרכך שיער באתר נכתב שיש אינטרנט אלחוטי.אבל אין כזה מעבר להטעיה כאשר הגענו ונוכחנו בה ביקשנו לבטל את ההזמנה וגם אפילו לותר על דמי הפקדון . אבל הבעלים לא הסכימו ודרשו לשלם את מלא סכום ההזמנה (1100 ₪ ) אף שהמתחם היה ריק והיינו כנראה היחידים שהזמינו בו מקום . ובעקבות כך נאלצנו להישאר על כורחנו במתחם . יעקב קסטל
Amit Design
08/08/21
5.98
מחריד
חוויה מחרידה, קן צרעות בסמוך לחדרי האורחים, כל האביזרים בחדר מושחטים עד ליסוד (ווילונות קרועים, מגבות עם כתמים וחורים, סדינים מסריחים, דלתות מקלחת מנופצות, כיסאות מתקלפים ויש עוד המון..) רמת הניקיון לא יותר ממזעזעת!!!- שיערות, מסטיקים ואתם רק יכולים לדמיין מה עוד משאר האורחים… לא מומלץ בלשון המעטה. תחזוקה גרועה ביותר מומלץ להתרחק עד לרמת המסוכן
adiel gilboa
13/03/21
5.94
לא להתקרב לשם
יפה רק בתמונות. באיחור של שעתיים ואחרי מאות טלפונים למנהלי המתחם ולבעלי רשת כינורות קיבלנו חדר מוזנח ומלוכלך מאוד, עם פרקט שבור באמצע החדר וריח מאוד חריף של אקונומיקה. בזמן שאנו ועוד 3 זוגות מחכים ברחוב נאמר לנו מהשכנים שכל שבוע הם רואים את הנופשים מחכים מתוסכלים ומיואשים. אציין שבעלי המתחם נשארו אדישים, שיקרו לסיבת האיחור ולא הציעו שום פיצוי ראוי. לבסוף לא ישנו שם וגם לא נחזור לשם.
ל
לינוי
25/02/21
5.94
זוועה וזיוועון
תברחו!!!! החופשה הכי גרועה שהייתי בה אי פעם. קודם כל הגענו ולמרות שהובטח לנו סוויטת נוף קיבלנו גן, אף אחד לא בא להסביר לנו על המקום, הפח בשירותים היה מלא בזבל מהשוהים הקודמים, בחדר היה נזילה מהתקרה ברמה שירדו עלינו מים כל היום ואף אחד לא בא לתקן לנו את זה במשך יומיים למרות שלא הפסקנו להתלונן. בנוסף היה עובש בתקרה, החדר חנוק ומסריח עד למצב שבעלי קיבל התקף אסתמה מהאויר החנוק באמצע הלילה. השירות על הפנים, אף אחר לא עונה וכל איש שירות זורק אחריות אחד על השני, אפילו פיצוי לא קיבלנו על העוגמת נפש. בקיצור- אל תתקרבו, ממש לא סוויטה יוקרתית יותר דירת בלאות.
Shay Buta
20/12/20
6.73
מאכזב מאכזב מאכזב
הגענו לצימר באזור השעה 5 ביום שישי, הכל חשוך ויקטוריה הכווינה אותנו בטלפון לאן להכנס, לאחר כמה דקות הגיעה לגבות כסף הסבירה לנו איך לא לגרום לקצר מהגקוזי והלכה. לא הראתה לנו את המתחם כמן שבדרך כלל עושים..הצימר ריק לא מרוהט, ממש לא כמו בתמונה, ספה כחולה ומגעילה מלאה בכתמים. ובטח ובטח שלא קיבלנו את אתהפינוקים המובטחים למעט חלב( לא שמפניה לא פירות ולא כלום) לאחר שעה כבר שלחנו לה הודעה שאנחנו מאוכזבים ושכנראה נרצה לעזוב מחר כי לא מצאנו צימר הרגע, לא ענתה לנו ובשבת התקשרנו מספר פעמים כמובן שלא ענתה, קיבלו כמה גלילי נייר טואלט ממישהו אחר אבל עדיין לא היה לנו מענה מצידה. לקח לנו יום להכנס לגקוזי ועד שעשינו זאת גילינו מלא חרקים ויתושים במים, שלא נדבר על הזרם הנורא במקלחת. עדיף להתקלח בכנרת. בראשון בבוקר התקשרנו אליה ואמרה שהייתה בחופש לכן כיבתה את הטלפון. בקיצור שירות מזעזע, לא ממליצה ובמיוחד לא לזוגות שבא להם להתפנק בסופש!!! כל זה ועדיין אין מענה ממנה כבר אחרי יומיים!! לא אמרה כלום ביציאה לא הייתה זמינה לנו בכלל אפילו לא כשרק רצינו לעזוב!! לא ממליצים בכלל!!!!
חוקי המקום
ביטול החופשה בין 14 עד 7 ימים טרם מועד החופשה יחוייב ב 50% מערך העסקה.
ביטול החופשה כ 7 ימים ועד ליום החופשה יחוייב המזמין ב 100% מסך העסקה.
*אין להשמיע מוזיקה רועשת
*השימוש במתקנים באחריות המתארחים.
*כל נזק שייגרם במהלך החופשה יחוייב מכרטיס האשראי אשר ניתן לבטחון.
עוד במתחם

ההזמנות שלי
התחברות
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!