חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הבקתות
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הבקתות
האירוח במקום כולל:

בקבוק יין, חלב, הפתעות נוספות
הבקתות - היחידה פנויה ב- 25.04-26.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהבקתות

הבקתות

  • נבדק בהצלחה
  • 0 פנויים 25.04 - 26.04
2 בקתות מסוג זה
עד 4 אורחים בבקתות
גודל הבקתות 45 מ"ר
קצת על הבקתות

הבקתות הזהות שוכנות במורד המתחם, וכל אחת מהן מוקפת חומה בנויה וגדר עץ המבטיחים פרטיות מלאה. בפנים, כמיטב מסורת הצימרים הרומנטיים, הכל מעץ: הקירות, התקרה, הריהוט ורצפת המרפסת הקדמית. נכנסים למרחב ומוצאים פינת ישיבה עם ספה נוחה במיוחד הנפתחת למיטה זוגית במידת הצורך, מטבחון עם כל מה שצריך ופינת אוכל (עם שולחן אוכל משפחתי גדול). חלל השינה וח' הרחצה נמצאים בהמשך.

בחוץ-בריכה בגודל מכובד, ג'קוזי ספא מודרני, מיטות שיזוף ופינת ישיבה, ובין לבין עציצים מרשימים. כל מה שצריך כדי ליהנות בחוץ.


}
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
ישוב קטן עם 40 משפחות בלבד
פרטיות מעולה ביחידות
תחזוקה ברמה גבוהה
שמנו לב ש
במושב קטן (40 משפחות בלבד) המוקף בחורש ירוק ממוקם מתחם עם שתי בקתות שמציעות בריכה פרטית. זה כבר מתחיל טוב.  ובכלל, המושג "פרטיות" מקבל כאן חשיבות רבה בחצר המכילה בנוסף לבריכה גם ג'קוזי-ספא מיטות שיזוף ופינת ישיבה. המתחם הכפרי-יוקרתי הזה, משלב הרבה עץ, קירות מבטון מעוצב וצמחייה ירוקה ונמצא כמה מאות מטרים מהכניסה למושב. בעת ביקורנו במקום נוכחנו שהכל מתוחזק היטב ומתאים במיוחד למשפחות ולזוגות חברים המעוניינים לנפוש יחד.
לוקיישן ואווירה
לפידות הוא מושב קטן והירוק זה ממוקם בגובה של כ-500 מטרים מעל פני הים והוא מוקף חורש ירוק. הוא נמצא מספר קילומטרים ממעלות וכרמיאל, קרוב לגבול הלבנוני. כ-40 משפחות בלבד גרות כאן והן מטפחות אווירה הקהילתית חמימה ושמחה. כ-500 מטר דרומית למושב שוכנת מערת לפידות, ובה עטלפים ונטיפים רבים. 

הצימרים נמצאים במורד המתחם, וכל אחד מהם מוקף חומה בנויה וגדר עץ המבטיחים פרטיות מלאה. 


מה במקום
הבקתות מציעות עיצוב כמיטב מסורת הצימרים הרומנטיים- והכל מעץ: הקירות, התקרה, הריהוט ורצפת המרפסת הקדמית. נכנסים למרחב ומוצאים פינת ישיבה עם ספה נוחה במיוחד הנפתחת למיטה זוגית במידת הצורך, מטבחון עם כל מה שצריך ופינת אוכל (עם שולחן אוכל משפחתי גדול). חלל השינה עם מיטה זוגית וח' הרחצה נמצאים בהמשך.

בחוץ-בריכה בגודל מכובד, ג'קוזי ספא מודרני, מיטות שיזוף ופינת ישיבה, ובין לבין עציצים מרשימים. כל מה שצריך כדי ליהנות בחוץ.


כדאי לדעת
סביבה מאוד מעניינת מבחינת טיולים
יצאנו בהרגשה ש
 מתחם כפרי- יוקרתי שמתאים ביותר לזוג שמחפש פרטיות או לזוגות חברים (וגם משפחות) אשר יהנו מהמרחב הזה, שמציע הרבה נעימות ופרטיות בתוכו, רחצה במתחם החוץ ולוקיישן שמאפשר טיולים באיזור הירוק והיפה הזה.
ביקורות הגולשים
ג
גיא לנצנר
27/08/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
כיף של חופשה
התארחנו 14 איש לחופשה משפחתית בוילה היימנ'ס. נהננו מאוד מהמקום המדהים והמטופח, מהשירות של טל, מהנוף ומאויר ההרים. הוילה מדהימה ביופיה, נוחה למשפחות. הבריכה מקסימה ובטיחותית (אפשר לנעול את שער הגישה). חדר המשחקים (ביליארד וטניס שולחן) הממוזג, ולידו עמדת הברביקיו המקורה, היוו השלמה לכל שאר המתקנים בוילה. ממליץ בחום לחופשת קיץ באויר(ה) אחרת.
להמשיך לקרוא
מ
משה אורן
15/06/17
9.49
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
מדהים
חזרנו עכשיו מחופשה מדהימה במקום קסום. העיצוב הכפרי, הפרטיות, הנקיון והחשיבה על כל פרט והיחס המיוחד של טל המארח נתנו לנו חופשה שלא נשכח, עד כדי כך שהארכנו את החופשה תוך כדי השהות במקום, ממליץ בחום לכל מי שחפץ בחופשה רומנטית ובילתי נשכחת.
להמשיך לקרוא
ס
סיוון כהן
03/06/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הבקתות
חוויה מדהימה!
הגענו בשישי האחרון, היינו 4 בנות שהחליטו באופן ספונטני לצאת לסופש ולמזלנו היה מקום בהיימנס בוטיק. מה שקיבלנו היה הרבה מעל הציפיות! התמונות לחלוטין משקפות את מה שנמצא בבקתה. הייתה לנו פרטיות מוחלטת, בריכה מהממת , מיטות שיזוף, ג'קוזי גדול והכל היה נקי ונעים. טל המארח היה מקסים ולא החסיר מאיתנו דבר! בהחלט נשמח לחזור. תודה על חוויה נהדרת!!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ביטול 13-8 ימים ממועד החופשה יחוייב המזמין ב25% מסך העסקה.
 ביטול 4-7 ימים ממועד החופשה יחוייב המזמין ב50% מסך העסקה.
ביטול כ4 ימים לפני ועד יום החופשה יחוייב המזמין ב100% העסקה.
עוד במתחם
תמונות המתחם
12 תמונות
הבקתות
16 תמונות
2יחידות
עד 4 אורחים בבקתות

הבקתות

הבקתות

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 0 פנויים 25.04 - 26.04
  • ₪1300
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!