חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הזית
רימון
אלון
ארז
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- רימון
האירוח במקום כולל:
יין, שוקולדים, פירות העונה ומבחר מוצרי ספא.
רימון - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מרימון

רימון

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
1 בקתה מסוג זה
עד 2 אורחים בבקתה
גודל הבקתה 50 מ"ר
קצת על הבקתה
בקתת רימון פונה לבריכה. לכל אחת מהבקתות בריכת אינטקס פרטית (לא מחוממת): בריכה עגולה בקוטר 4 מ'.

לבקתות הכמעט זהות חלל אחד מרווח ומעוצב באווירה ביתית ונעימה ובו מיטה זוגית, ג'קוזי זוגי גדול, פינת סלון, קמין, טלוויזיה ומטבחון (הרשימה המלאה בתוך דף הבקתות). לכל יחידה יש מרפסת פרטית עם פרטיות מעולה פינת ישיבה ובריכה פרטית. }
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
תמורה טובה מאוד לכסףמשהו מיוחד, "של פעם"- קסום ואמיתי בכפריות שלובתוך המתחם יש גינון יפהפה, אבל לא בקטע "מקצועי וקר" אלא פרי ידיה של אמא של סיוון
שמנו לב ש
הפרטיות בחצר של "זית" וב"רימון" פחות טובה משאר הבקתות

במובן של תמורה טובה לכסף, לצימרים אחרים בארץ יש הרבה מה ללמוד מ"שלווה בעמק", אבל עוד נגיע לזה... נתחיל דווקא עם התכנית המקורית של סיוון, המארח, שהייתה לפתוח גסט האוס באיזה אי בדרום אמריקה. בזכות אביטל, זוגתו, שרצתה להישאר בארץ אנחנו יכולים ליהנות מארבע בקתות נעימות, עם פרטיות מעולה ועם בריכות שחיה אישיות כאן, בעמק יזרעאל. הבקתות שוכנות בין בריכות השחיה לבין מטע פתוח והתחושה המתקבלת היא של נופש רומנטי תמים, ממש כמו פעם לפני ש...


לוקיישן ואווירה

המתחם ממוקם במושב אביטל שבעמק בית שאן. האזור יפה ומלא בשטחים פתוחים, נופים, ואוויר טוב. יש כאן משהו מיוחד, "של פעם"- קסום ואמיתי בכפריות שלו. המושב בעל אופי חקלאי אך זה לא מורגש במתחם. (בדקתי- אין לולים בסביבה הקרובה). הגישה למתחם קלה ויש חניה בשפע קרוב לבקתות.

"שלווה בעמק" מכיל 4 בקתות מרווחות ונעימות. לכל יחידה יש בריכה פרטית (עשויה מאינטקס) ובריכת שחייה משותפת (בנויה ומחוממת). לכל אחת מהבקתות פרטיות טובה, כאשר 2 בקתות מתוך ה-4 (ארז ואלון) גובלות במטע פתוח ובהן הפרטיות מעולה. המתחם שופע בצמחייה וטבע, מטופח ונעים.

בתוך המתחם יש  גינון יפהפה, אבל לא בקטע "מקצועי וקר" אלא פרי ידיה של אמא של סיוון. בית המארחים בחזית המתחם, לכיוון הכביש, אבל הוא אינו מורגש כלל משום שמדובר בנחלה גדולה מאוד. הבקתות מסודרות בצורת ריבוע גדול כאשר במרכזן נמצא האזור המשותף ובו בריכת שחייה בנויה ומחוממת ומיטות שיזוף.


מה במקום

בקתות ארז ואלון פונות למטע, והאחרות לבריכה. לכל אחת מהבקתות בריכת אינטקס פרטית (לא מחוממת): לאלון, זית וארז בריכה בגודל 4/2 וברימון בריכה עגולה בקוטר 4 מ'. 

לבקתות הכמעט זהות חלל אחד מרווח ומעוצב באווירה ביתית ונעימה ובו מיטה זוגית, ג'קוזי זוגי גדול, פינת סלון, קמין, טלוויזיה ומטבחון (אפשר להיכנס לכרטיסי היחידות ולקבל פירוט מלא). לכל יחידה יש מרפסת פרטית עם פרטיות מעולה פינת ישיבה ובריכה פרטית.

כדאי לדעת
לוקיישן מעניין לכל מי שכבר "חרש" את הגליל- כך שיש לכם כאן אופציות רבות לטייל בגלבוע ובעמק המעיינות. שימו לב- לא מוגשות ארוחות בוקר, אלא בתיאום מראש.

 

יצאנו בהרגשה ש

מתחם מקסים ונעים שמציע תמורה הולמת ביותר למחיר, עם יחידות נוחות, מאובזרות, עם פרטיות ונוף. ואולי לא פחות חשוב- מיקום בלוקיישן מעניין לכל מי שכבר "חרש" את הגליל- כך שיש לכם כאן אופציות רבות לטייל בגלבוע ובעמק המעיינות.

ביקורות הגולשים
S
Shahar
05/12/21
7.79
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת רימון
נחמד
מקלחת קטנה, חדר לא כזה נקי, דלתות חורקות, טלוויזיה וממיר מאוד ישנים ככה שאין טעם אפילו להדליק את הטלוויזה. המיקום והחדר היו טובים , יש מקום לשפר את הדברים הקטנים שכן חשובים.
להמשיך לקרוא
Yulia
05/07/20
7.90
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ארז
מאכזב
הגענו לצימר ל4 לילות. בעל הצימר היה מאוד נחמד, הראה לנו את הבקתה והסביר לנו קצת על המקום. לאחר שבעל הצימר הלך, אני ובן זוגי הבחנו בכתמים על המצעים, בקורי עכביש בחדר השרותים ועוד. הבקתה לא הייתה לגמרי נקיה כשבאתר בו מצאנו את הצימר היה רשום "התו הסגול". החלטנו לבקש החזר כספי ולעזוב את המקום. בעל המקום היה קצת מופתע מהרצון שלנו לעזוב, ואמר משהו על זה שהרי ידענו שאנחנו באים למושב אז למה בדיוק ציפינו?! ושזו פעם ראשונה שזה קורה לו ב11 שנים. כך שאני רוצה להאמין שאולי רק הפעם פחות השקיעו בניקיון. האמת שגם לנו זה קרה בפעם הראשונה. בסופו של דבר שילמנו 10% דמי ביטול ושאר הכסף הוחזר. בגדול זו הייתה חוויה מאכזבת לאחר שבאנו כל הדרך באילת.
להמשיך לקרוא
David
22/06/20
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת אלון
חופשה מאוד טובה
הייתה חופשה מאוד טוב ממליץ בחום האירוח והיחס מאוד טובים
להמשיך לקרוא
י
יורם סביר
17/10/17
8.19
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת רימון
חוויה סבירה
צימר נחמד ונעים עם לא מעט נקודות לשיפור ללא מאמץ
להמשיך לקרוא
ס
סשה ממן
02/10/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת רימון
גן עדן של מקום!!!!
צימר מפנק, אנשים נחמדים, ישוב מהמם ויחס טוב שאין מילים... מומלץ בחום!
להמשיך לקרוא
ר
רגב אליה
06/06/17
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת ארז
כשמו כן הוא - פשוט שלווה יחס חם ומפנק צימרים מרמה מאוד גבוהה מק
מי שבא לו לקחת פסק זמן מהמרוץ בחיים ולהנות משלווה אמיתית וקסומה אני לא יכול לחשוב על מקום טוב יותר שנותן תמורה מלאה לכסף יש בריכה פרטית לכל צימר וגם בריכה גדולה ומחוממת במתחם צמחייה ירוק כמו שיש שם לא ראיתי בשום מקום אחר יחס חם ואוהב ומיקום מעולה ומלא אטרקציות ומסעדות טובות
להמשיך לקרוא
י
יוספה משואילוב
06/06/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת רימון
.
אין מילים..נהננו מכל רגע מהשהות שלנו בצימר, הכל היה מושקע עד הפרט האחרון...אווירה טובה והמארחים היו נחמדים שנענו לכל בקשותינו. אין ספק שנחזור לשם שוב...ממליצים בחום.
להמשיך לקרוא
א
איתי כהן
06/06/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת אלון
חופשה חלומית
מקום מדהים ושקט. הבעלים מאוד מאוד נחמדים. דאגו לנו לכל דבר שהיינו צריכים והמליצו לנו על מלא אטרקציות באזור. הצימרים נקיים מאובזרים. ומשקיפים לנוף מהמם. ממליץ בחום
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
24 שעות לפני 100% 72 שעות 50%. אין קריוקי , אין הזמנת אורחים מחוץ לצימר.
עוד במתחם
תמונות המתחם
24 תמונות
הזית
16 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בבקתה
רימון
11 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בבקתה
אלון
11 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בבקתה
ארז
9 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בבקתה

רימון

רימון

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
  • ₪800
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!