חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
רומי בכנרת
יהלי בכנרת
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- יהלי בכנרת
האירוח במקום כולל:
יהלי בכנרת - היחידה פנויה ב- 26.04-27.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מיהלי בכנרת

יהלי בכנרת

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 26.04 - 27.04
1 וילה מסוג זה
עד 2 אורחים בוילה
גודל הוילה 260 מ"ר
קצת על הוילה
הוילה "יהלי בכנרת" נהנית גם היא מנוף פנורמי פתוח לכיוון הכנרת. הוילה מחולקת לשני מפלסים: נכנסים למפלס מרכזי- סלון גדול מאוד שיכול לארח מס' עצום של אורחים (עם טלויזיית ענק וקונסולת משחקים), יציאה למתחם החוץ, פ"א מרווחת ומטבח מאובזר היטב, וכן שלושה חדרי שינה עם חדר רחצה צמוד.  בנוסף יש חדר טלויזיה ומשחק במפלס הזה, לשימוש הילדים. במפלס התחתון יש שני חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים ופינת סלון קטנה. בכל חדרי השינה ישנה טלויזיה וארון בגדים.
מתחם החוץ מציע בריכה גדולה (ובטוחה) שצופה לכנרת. פינג פונג וטרמפולינה משלימים גם כאן את החוויה. }
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
מיקום מושלם "על הנוף" של הכנרת
מתחמים מאוד מרווחים עם אבזור נדיב
וילות מרווחות ומתוחזקות היטב
שמנו לב ש
מדובר בשכונה יוקרתית עם וילות שכנות, אבל יש פרטיות במתחם עצמו.
יש חדש תחת השמש במושבה כנרת: נוספו לאחרונה 2 וילות אירוח חדשות לשכונה היוקרתית שבמעלה הגבעה הצופה לכנרת. כ"א מהן יושבת על דונם מרווח עם מבט פנורמי לאגם, והן ממוקמות במתחמים נפרדים במרחק של 5 דק' הליכה אחת מהשניה וניתן להזמין כ"א מהן בנפרד, כמובן. מדובר בוילה "רומי בכנרת" עם 7 חדרי שינה ו-וילה "יהלי בכנרת" עם 5 חדרי שינה. מארח ותיק מאוד בתחום הנופש משלים את מה שצריך לחופשה "מתוקתקת" במיקום נהדר: שתי הוילות מציעות נוף, בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, אבזור נדיב, חניה פרטית וגישה קלה.


לוקיישן ואווירה
החלק העליון של המושבה כנרת מאכלס וילות יוקרתיות. מהרגע שהגעתי לשכונה הרגשתי את תחושת הנופש- איך אפשר לא כאשר הכנרת מציצה מאחורי כל וילה, ובריכה מאחורי כל גדר? שתי הוילות אותן בדקתי נהנות ממתחמים שמאפשרים פרטיות מצויינת והן שוכנות במקום שמאפשר צפיה פנורמית לכנרת. הוילות ממוקמות במתחמים נפרדים במרחק של 5 דק' הליכה אחת מהשניה.  כנרת המושבה מציעה את הריחוק מהרעש, אבל את הקרבה לכנרת. שתי הוילות בנויות בעיצוב מאוד מודרני, עם רמת גימור גבוהה ואיכות תחזוקה מצויינת.
מה במקום
וילה "רומי בכנרת" מציעה חללים מרווחים מאוד. זה מתחיל עם סלון גדול ומעוצב עם טלויזיה ענקית 58" (וקונסולת משחקים), מטבח מאובזר לחלוטין ופינת אוכל ענקית. יש פה ספייס מעולה, וגם במתחם עצמו- לרשותכם דונם שלם עם בריכה גדולה, מגודרת ובטוחה לילדים, והכל צופה לכנרת. פינג פונג וטרמפולינה משלימים כאן בעצם כל מה שקבוצה או משפחה צריכים.  

הוילה מחולקת לשלושה מפלסים ושבעה חדרי שינה. נכנסים דרך המפלס האמצעי- חלל מרכזי עם סלון ומטבח, עם יציאה לחצר ולבריכה, וחדר שינה עם חדר רחצה ליד. במפלס התחתון יש חדר שינה אחד וחדר רחצה צמוד. מפלס עליון- יש 5 חדרי שינה (3 עם חדר רחצה צמוד) ועוד חדר רחצה משותף. בכל החדרים ישנה טלויזיה וארון בגדים.

וילה "יהלי בכנרת" נהנית גם היא מנוף פנורמי פתוח לכיוון הכנרת. הוילה מחולקת לשני מפלסים: נכנסים למפלס מרכזי- סלון גדול מאוד שיכול לארח מס' עצום של אורחים (עם טלויזיית ענק וקונסולת משחקים), יציאה למתחם החוץ, פ"א מרווחת ומטבח מאובזר היטב, וכן שלושה חדרי שינה עם חדר רחצה צמוד.  בנוסף יש חדר טלויזיה ומשחק במפלס הזה, לשימוש הילדים. במפלס התחתון יש שני חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים ופינת סלון קטנה. בכל חדרי השינה ישנה טלויזיה וארון בגדים.

מתחם החוץ מציע בריכה גדולה, מגודרת ובטוחה לילדים שצופה לכנרת. פינג פונג וטרמפולינה משלימים גם כאן את החוויה.
יצאנו בהרגשה ש
עושה רושם שהמתחמים הללו מספקים כל מה שקבוצה, או משפחה, זקוקים לו. יש כאן את הקרבה לכנרת, את הגובה המספיק לצפות בה, ושתי וילות מרווחות שמציעות את כל האבזור שצריך. קבוצות גדולות במיוחד יכולות לקחת את שתי הוילות במקביל, והמרחק הקצר ביניהן יאפשר "איחוד משפחות" קל.
ביקורות הגולשים
dani zorno
21/09/20
7.00
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת רומי בכנרת
חויות מהארוח
המיקום מעולה,הנוף מדהים,הבריכה מרווחת. לעומת זאת היו בעיות בתחזוקת הוילה-מזגנים,טלויזיה,ידיות שבורות. מאכזב ופוגע בחויה הכללית וממש חבל
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
המחירים המפורסמים באמצע השבוע מתיחסים לזוג. ניתן להתארח מס' זוגות/משפחות בתוספת תשלום
לא ניתן להפעיל מערכות הגברה וקריוקי
עוד במתחם
תמונות המתחם
29 תמונות
רומי בכנרת
22 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בוילה
יהלי בכנרת
27 תמונות
יחידה אחת
עד 2 אורחים בוילה

יהלי בכנרת

יהלי בכנרת

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 26.04 - 27.04
  • ₪5000
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!