חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הבקתה
הוילה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הבקתה
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין, מגוון סוגי קפה ותה, חלב
הבקתה - היחידה פנויה ב- 20.04-21.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהבקתה

הבקתה

  • 1 פנויים 20.04 - 21.04
1 בקתה מסוג זה
עד 5 אורחים בבקתה
גודל הבקתה 50 מ"ר
קצת על הבקתה
}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
את האווירה הביתית
את הנוף הפנורמי
את גישת האירוח השפויה שמתבטאת גם במחיר
את המיקום קרוב למוקדי התיירות הירושלמים, ועדיין קרוב מספיק לתל אביב
שמנו לב ש
בחצר של בקתת העץ אין פרטיות גבוהה
הסלון של הוילה פתוח אל הנוף רק בדלת הכניסה
אין ארונות לתליית בגדים ביחידות
המתחם הזה נהנה משלושה יתרונות מרכזיים: המיקום- לא הרחק מכביש מס' 1, ממול לאבו גוש, מאפשר קרבה למוקדי התיירות הירושלמים, ועדיין במרחק חצי שעה מתל אביב. הביתיות- תחושה חמימה של מקום שמשדר "בית" וגישת אירוח תואמת עם שהות נעימה לעד 16 איש במתחם, והמחיר- שמשאיר מספיק עודף לטיולים ולסעודות שלכם בסביבה. מבחינתנו, גם אם המקום הזה אינו "שיא היוקרה" הוא עדיין אחד המתחמים ה"שווים" ביותר באיזור. אגב, את הנוף כבר הזכרנו?


לוקיישן ואווירה
מושב בית נקופה נמצא כאמור לא הרחק מכביש מס' 1 בואכה ירושלים, מול אבו גוש. תוכלו ליהנות כאן מבית קפה-מסעדה (יש הנחה לאורחים) ומהקרבה לאבו גוש. זה מגיע עם חומוס טעים ועם שירת מואזין- מבחינתנו- מצויין.

ישנה חנייה בשפע ברחוב עצמו. יורדים דרך שער במס' מדרגות, חולפים ע"פ החצר של בית המארחים, ויורדים למפלס התחתון, הישר אל מול הנוף הפנורמי הפתוח.  המפלס הזה מכיל בקתת עץ חמודה, עם חצר אישית שמכילה פינת ישיבה ו"סופט- טאב" אין בחצר הזו פרטיות גבוהה. בהמשך, ממוקמת ה"וילה" אשר בנויה מתחת לבית המארחים עם פרטיות טובה מאוד. יש לה  חצר יפהפיה עם פינת ישיבה נעימה הפתוחה אל הנוף ועם "סופט טאב" פרטי על במה שצופה גם הוא אל הנוף הפתוח. תענוג.





מה במקום
הצימר מציע שני חללים ללינה של עד 4 אנשים: חלל הכניסה מכיל מטבחון מאובזר, ח' רחצה ומיטה זוגית. החלל הבא מכיל מיטה זוגית נוספת, ופינת ישיבה- שניהם צופים אל הנוף היפה עם חלונות גדולים. יש גאן מערכת קריוקי ואבזור ל"על האש", אך חשוב לציין שלא מצאתי ארון לתליית בגדים.

אל הוילה נכנסים דרך כניסה יפהפיה המזכירה פתח קשתי עתיק יומין ומגיעים לסלון גדול עם מסך טלויזיה וספה שנפתחת למיטה זוגית. בעבר השני מצוי מטבח גדול ומאובזר ופינת אוכל מוארת ונעימה- שניהם צופים אל הנוף.  בעומק החלל ישנה נישה גדולה שמכילה מיטה זוגית (עם סגירת וילון) ובהמשך ישנו ח' רחצה ושני חדרי שינה זוגיים. סה"כ, עם מזרונים נוספים ניתן לארח כאן  8 עד 12 אנשים. יש כאן ארון אכסון לבגדים עם מתלה. בווילה יש שולחן פינג פונג, מערכת קריוקי ואבזור ל"על האש".
כדאי לדעת
המארח אינו מגיש ארוחות בוקר, אלא מכין לכם מצרכים טריים להכנה עצמית במקרר. בית, כבר אמרתי? למי שרוצה לאכול בחוץ- מחכה לכם הנחה בבית הקפה השכונתי. יש גם מערכת קריוקי לאורחים הן בצימר והן בוילה ואבזור ל"על האש".

המחיר בוילה מתייחס ל-4 מבוגרים. עלות למבוגר נוסף 150 ש"ח

יצאנו בהרגשה ש
ישנם מקומות יוקרתיים יותר, אבל זה לא ה"קטע" של המקום הזה. מי שמחפש אירוח ביתי, נעים, עם כל הנוחות ועדיין במחיר שפוי ימצא אותו כאן, במתחם של "תן תן". כבונוס הוא יקבל גם מיקום יוצא מן הכלל ונוף פנורמי בסגנון ירושלמי.  מתאים במיוחד לקבוצה אשר לוקחת את כל המתחם. 
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
22 תמונות
הבקתה
12 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בבקתה
הוילה
16 תמונות
יחידה אחת
עד 10 אורחים בוילה

הבקתה

הבקתה

שיתוף
  • 1 פנויים 20.04 - 21.04
  • ₪650
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!