חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
כל המתחם
סוויטה 1
סוויטה 2
סוויטה 3
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- סוויטה 1
האירוח במקום כולל:

מגוון סוגי קפה ותה, פירות העונה, שוקולד, בקבוק יין, חלב, מיצים, מים
חלוקי רחצה, נעלי בית, תמרוקים

סוויטה 1 - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מסוויטה 1

סוויטה 1

  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
1 צימר מסוג זה
עד 5 אורחים בצימר
גודל הצימר 54 מ"ר
קצת על הצימר

סוויטות 1+2 זהות, ומציעות חללים מאוד מרווחים. ישנו חלל נפרד לפינת הישיבה וחלל נפרד לחדר השינה. הגימורים מעולים והתחזוקה מצויינת. בכל יחידה יש ג'קוזי זוגי, קמין, מערכת קולנוע ומטבחון (עם מכונת קפה, אך לא לבישול). לחצר של סוויטה מס' 1  פרטיות טובה, אם כי ישנה קרבה מסויימת לבית המארחים (לא לדאוג- אין חלונות שמשקיפים).

בין החצר של סוויטה 1 לסוויטה 2 מפרידה חומה, אולם שער שנמצא בה מאפשר תנועה בין החצרות במידה והמתחם נלקח כולו ע"י זוגות חברים.


}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
את גישת האירוח ואת התמחור את בריכת השחיה היפהפיה את האפשרות להפוך את המתחם למשותף עבור קבוצת חברים/ זוגות
שמנו לב ש
הפרטיות הטובה ביותר נמצאת בעיקר בסוויטה 3 המרפסות אינן מקורות
המקום הזה אכן נותן מהלב: סוויטות מרווחות ומושקעות, בריכת שחיה מהיפות יותר שראינו, מיקום בלב כרם בן זמרה- ישוב שמציע קרבה מצויינת למסלולי טיול, תיירות וקולינריה ואירוח מקצועי עם הרבה נסיון. מדובר בתמורה מצויינת למחיר כך שאם חיפשתם מקום שמתאים מאוד לזוג, ואפילו יותר- לקבוצת זוגות חברים- קבלו את המלצתנו.


לוקיישן ואווירה
מקום מהלב נמצא כאמור בלב כרם בן זמרה. אמנם המקום אינו פתוח ישירות לנוף ולטבע, אולם מי שישהה במתחם החוץ כאן, וביחוד בבריכת השחיה ירגיש את הפתיחות, את השמים הכחולים ואת האופי המעניין של הישוב הזה.  האירוח מוקפד מאוד ומבוצע ע"י מארחת עם הרבה נסיון (שלגיה שמה!) וגישת האירוח מקצועית שמתאימה לחלוטין לגישת האירוח שמקדם מדריך "הפסגה", הקרבה היחסית בין היחידות הופכת את המתחם למושלם עבור קבוצה או משפחה גדולה.
יש כאן 3 סוויטות. סווטיה 1+2 זהות ובעלות קיר משותף, ואילו סוויטה 3 בודדה. לכל סוויטה יש חצר פרטית, וגישה עם שביל נפרד מהחניה. 
הבריכה הגדולה והמשובחת (לא מחוממת) נמצאת במפלס מעט גבוה יותר מהסוויטת (ומבית המארחים שנמצא בסמוך) ומאפשרת צפיה טובה יותר אל עבר האופק, מעל הגגות הסמוכים.


מה במקום
סוויטות 1+2 מציעות חללים מאוד מרווחים. ישנו חלל נפרד לפינת הישיבה וחלל נפרד לחדר השינה. הגימורים מעולים והתחזוקה מצויינת. בכל יחידה יש ג'קוזי זוגי, קמין, מערכת קולנוע ומטבחון (עם מכונת קפה, אך לא לבישול) חשוב לציין כי מהבריכה רואים את המרפסת של סוויטה מס' 2 ולכן הפרטיות בה מעט נפגמת. לחצר של סוויטה מס' 1  פרטיות טובה יותר, אם כי ישנה קרבה מסויימת לבית המארחים (לא לדאוג- אין חלונות שמשקיפים). 

בין החצר של סוויטה 1 לסוויטה 2 מפרידה חומה, אולם שער שנמצא בה מאפשר תנועה בין החצרות במידה והמתחם נלקח כולו ע"י זוגות חברים.

לסוויטה מס' 3 אבזור דומה, אולם הכל בחלל אחד. תקרה גבוהה הופכת את השהיה בחלל לנעימה במיוחד והחצר כאן מעניקה את הפרטיות הרבה ביותר. חשוב גם לציין כי המרפסות בכל הסוויטות אינן מקורות אך הן מכילות פינות ישיבה חיצוניות.
יצאנו בהרגשה ש
המקום הזה מתאים לזוגות, לקבוצה, ובעיקר כאפשרות מצויינת לאירוח מספר זוגות חברים שלוקחים יחד את המתחם.  הלוקיישן בישוב המבוקש והעובדה שיש המון מה לעשות בסביבה, עם הרבה טבע אמיתי הופכת את המחירים כאן לנוחים בהחלט. מה גם שבריכת השחיה מאפשרת בקיץ להישאר גם במתחם עצמו.


ביקורות הגולשים
פאינה מור
11/08/22
9.81
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9.8
  • תחזוקה
  • 9.8
  • פסיליטיז
  • 9.8
  • יחס המארחים
  • 9.8
  • רמת הפרטיות
  • 9.8
  • כיבודים מפנקים
  • 9.8
  • ארוחת הבוקר
  • 9.8
  • רמת שביעות כללית
  • 9.9
התארחו ביחידת סוויטה 1
חופשה חלומית מושלמת
התארחנו בקיץ החם כל המשפחה בכל המתחם. באמת המקום הכי יפה שהיינו בו. מעל ומעבר לציפיות.המקום תואם את התיאור בתמונות.המארחת מפנקת במיוחד.המחיר מאוד הוגן ואפילו יחסית נמוך למה שמקבלים במתחם. ממליצה בחום להתארח במקום מהלב. מקום מושלם נחזור רק לכאן
להמשיך לקרוא
נ
ניצה
05/04/21
9.57
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה 1
נהנינו מאד מהשהייה בצימר
מיקום היישוב מעולה. קרוב למוקדי טיולים, כמו הדישון, צבעון, נחל גוש חלב. הופתענו עד כמה נקי היה אזור הטיולים, למרות שהיינו מיד בסיום חול המועד פסח. ובאשר לצימר עצמו- כזוג, הרגשנו פרטיות מלאה. הצימר מרווח מאד, נקי מאד, הג'קוזי מעולה. התפעלנו מהמצעים. נעימים ויפים. ממש מושקעים ומוסיפים להנאה. חיכו לנו פינוקים נעימים של שוקולד, פירות, בקבוק יין ליד הג'קוזי, מכונת קפה מצוינת ועוד. ארוחת הבוקר היתה מעל ומעבר. מגוונת. עשירה ביותר! אכלנו בחצר הצימר הפרטית. והיה נעים ביותר. דבר אחד שהיה חסר הוא נגישות לארוחת ערב. למשל, בגוש חלב השכנה, היה חג הפסחא וכל המסעדות היו סגורות. לפחות ביישוב עצמו מצאנו פיצה נחמדה. ואולי חסר לנו איזה ארון קטן. מעבר לכך, רק שבחים! שלגייה, בעלת המקום, נעימה ביותר. המקום מומלץ בחום.
להמשיך לקרוא
ד
דניאל
21/11/20
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה 1
חופשה מושלמת למשפחה
מקום סופר אסתטי, מטופח ונקי. שלגיה מקסימה ודואגת לפרטים הקטנים. פינוקים כיפיים שפשוט עושים כיף. ממש ממליצה!
להמשיך לקרוא
Arye Koifman
26/08/20
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה 2
חוויה חלומית !!
מקום מושלם למספר משפחות שרוצות לבלות יחד, סוויטות מפנקות ומסודרות. בריכה מהסרטים: בטיחותית, גדולה ומפנקת. שלגייה מאד שירותית, כל בקשה נענתה בחיוב ובחיוך. יחס תמורה למחיר מאד גבוה!!
להמשיך לקרוא
Kawther
05/08/20
8.43
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה 1
חופשה כיפית עם המשפחה
היה נחמד נהנינו בסך הכל הצימרים מרווחים ונקיים הבריכה כיפית חמה בערב ,מבחינת אבזור טוב מאוד למעט המיטות לילדים הנוף יפה והגן נחמד למעט הזבובים שלא מאפשרות לאכול בחוץ
להמשיך לקרוא
מאי
06/06/20
9.16
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת סוויטה 1
פשוט מושלם!
מקום מושלם!! אווירה כיפית, שקט מוחלט! שומעים רק ציוצי ציפורים- מרגיע לגמרי! פרטיות כמעט מלאה בין הסוויטות, בריכה משותפת לכולן אך עדיין מרגיש פרטי לגמרי. הצימר מאובזר מאוד- לא צריך להביא כלום, יש סבונים וקרמים בריחות טובים, כלים לבישול ואפילו מברשות ומשחת שיניים אישית וכמובן יין ופינוקים אחרים. הצימר עצמו מעוצב יפה, עם אווירה כיפית מתאים מאוד לזוגות. חוויה מדהימה לגמרי נחזור ❤️
להמשיך לקרוא
חוקי המקום

אסור להכניס אורחים שלא רשומים בהזמנה

עוד במתחם
תמונות המתחם
22 תמונות
כל המתחם
0 תמונות
סוויטה 1
11 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בצימר
סוויטה 2
9 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בצימר
סוויטה 3
10 תמונות
יחידה אחת
עד 4 אורחים בצימר

סוויטה 1

סוויטה 1

שיתוף
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
  • ₪1050
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!