חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

יוצאים לבלות - הפאבים המובילים בצפון

הגעתם לצימר שלכם בצפון, ועכשיו אתם רוצים לצאת לבלות בפאב באיזור וממש אין לכם מושג מה הולך פה... לכן, החלטנו לסייע לכם בבחירת מקום הבילוי, ולפרוס בפניכם כמה מהפאבים והבארים הפופולריים ביותר. 


20/02/2019


כשמדובר במקומות בילוי באזור הצפון, לרוב אלו יהיו מקומות נעימים ואינטימיים, שבנוסף לבירה ולאווירה, מציעים שלל הופעות מוזיקאליות מעניינות של אמנים ידועים או מקומיים. לפאבים צפוניים "מסורתיים" – קסם מיוחד, אווירה חמה וידידותית ובדרך כלל גישה לא ממוסחרת.הפאבים המיוחדים עליהם נדבר כאן נמצאים בקיבוצים או בישובים קטנים. הם מרכזים פעילות חברתית צעירה ודינמית, מציעים שירות מצוין ומארחים שלל אמנים על כל גווני הקשת של התרבות הישראלית. 

הנה הם לפניכם לפי אזורים: 

גליל עליון 

חמדת ימים - מרכז מוסיקה שמקיים הופעות במשך כל השנה, ומארח אמנים ויוצרים מהשורה הראשונה. מקום של איכות וקסם גלילי מיוחד. 

פאב הטנג'רין - ראש פינה העתיקה. הטנג'רין, שיושב בחלק העתיק של המושבה ראש פינה הוא אחד הפאבים האיכותים והמגניבים באיזור. יש בו אווירה מצויינת, אפשרות לשבת בחללים המעוצבים שבפנים או בחצר הייחודית. במקום תפריט אוכל גלילי, מפעם לפעם ניתן להנות מהופעת מוסיקה משובחת. האלכוהול מעולה והמוסיקת רקע תמיד, אבל תמיד, מעולה. בימי שלישי בערב מתקיים ג'אם סשן פתוח. 

פאב הפטריה - קיבוץ דן. את אלה אשר ישמחו "לברוח מהבית" הכי רחוק שאפשר, מזמין פאב הפטרייה המיתולוגי, השוכן בקיבוץ דן המרוחק לערבים חמים ושמחים במיוחד. הקהל מורכב בעיקר מסטודנטים ממכללת תל חי- דבר שמבטיח אוירה צעירה ואופנתית. במקום מתקיימות הופעות וערבי "ג'אם סשן". 

החקורה של יעקב - מטולה. במושבה הכי צפונית בארץ, ממש ליד קו הגבול ברח' הראשונים 10, שוכן מקום מפגש חם נעים ושוקק המציע מקום בילוי בעיקר לסטודנטים. במקום שולחן סנוקר, ואפילו ספרים ומשחקי קופסא. פתוח גם במהלך השבוע.   
 

ה"דארמה בר" שבקיבוץ הגושרים הוא בר-קפה אינטימי עם רחבת ריקודים ותפריט אוכל בנוסף למשקאות. הבר פתוח כל ימות השבוע למעט ראשון, שעת פתיחה 21:00.

פאב ה"קרפיון השיכור" שבקיבוץ עמיר הוא פאב קיבוצי קלאסי, שבדיוק לאחרונה עבר שיפוץ ומלבד לאווירה כייפית ואירוח של די.ג'יי שמקפיץ את הרוקדים על הרחבה, בימי רביעי החל מהשעה 18:30 המקום מגיש גם אוכל הודי מסורתי. 

הופעה במנדלה, ראש פינה

עמק הירדן - סובב כנרת 

בדוריס בר שבקיבוץ אפיקים, תוכלו למצוא ערבי מוסיקת רגאיי, הופעות של סטנדאפיסטים ואחרים ועוד. דוריס בר הינו פאב אנגלי קלאסי הנמצא באזור התעשייה בקיבוץ אפיקים, והוא ממוקם כ- 3 קילומטרים דרומית לכנרת. בפאב מגוון רחב של אלכוהול, מעל ל- 80 סוגים שונים של וויסקי, ומגוון רחב של בירה מהחבית. 

גלורי ביסטרו בר בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד שבעמק הירדן, מציע לאורחיו אווירה מיוחדת, בירה מהחבית, מוסיקה טובה, ואוכל טוב. המקום מעוצב בעץ וקיים בו בר אלכוהול עשיר ומפנק, תפריט אוכל איכותי, כולל נשנושים ייחודיים המלווים לבירה. לאוהבי הרייב האלקטרוני, בערבי יום רביעי הופך גלורי ביסטרו בר לדאנס בר, עם מוסיקה אלקטרונית. 

האלווה בר  ממוקם על כביש 90, בסמוך לקיבוץ אשדות יעקב איחוד. מדובר בבר מסעדה שמארח מעת לעת הופעות חיות של אמנים מובילים בארץ. המקום מציע תפריט אוכל ואלכוהול מגוון. 

רמת הגולן

"בית בירה פס" שבקיבוץ גשור ברמה"ג הוא מבשלת בירת בוטיק משפחתית ופאב איכותי שלעיתים מתקיימות בו הופעות מצוינות. במקום מוגשות מגוון מנות והמקום כשר.

משגב

"פאבלה" – הנו פאב חברים הנמצא בישוב מנוף במועצת משגב. בפאב הזה מעריכים איכות – גם בקהל, גם בשרות, וגם באלכוהול.

"קפה יודפת" - מרכז מסחרי יודפת. אמנם זהו יותר "בית קפה מסעדה", אך אפשר לפעמים לתפוס שם הופעה טובה בערב ולהנות מכוס בירה צוננת.

חוף הכרמל

"קפה נוח" - עין כרמל. בית קפה ופאב בעין כרמל, המקום מארח הופעות (צהריים וערב), ירידים ועוד. כדאי להתעדכן בדף הפייסבוק.

לזוגות המבלים את החופשה הרומנטית "בצפון הכי קרוב" לתל אביב, מוזמנים לפאב "החסידה", אשר ממוקם בלב כרכור, בסמוך לזיכרון יעקב.

שיהיה לכם בילוי נעים!





עוד כתבות של
עוד כתבות של
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
אי אפשר להתווכח עם הקביעה שהצפון הירוק, על נופיו המרהיבים ושפע האטרקציות ומסלולי הטיולים שבו, הוא אחד מן היעדים הפופולריים ביותר אצל ישראלים המבקשים לצאת מן השגרה ולצאת לתור את הארץ. עשרות צימרים לחופשה רומנטית לזוגות בצפון. הצימרים מארחים ישראלים מכל קצוות הארץ כמעט כל הזמן, ואם אתם כבר מוכנים להניע את הרכב ולצאת לדרך – הנה כמה מקומות בצפון שאתם חייבים, פשוט חייבים, לבקר בהם אם כבר אתם בסביבה.
להמשך קריאה
תחום הנופש בארץ סובל לעיתים מתדמית בעייתית בתחום הנקרא "נופש יוקרתי". ולא סתם: היו מקרים מתועדים רבים אשר הצביעו בברור על ליקויים באיכות המובטחת או במתן שירות לקוי.
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!