חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

נופשים בצפון? אתם חייבים לבקר ב-5 המקומות האלה

אי אפשר להתווכח עם הקביעה שהצפון הירוק, על נופיו המרהיבים ושפע האטרקציות ומסלולי הטיולים שבו, הוא אחד מן היעדים הפופולריים ביותר אצל ישראלים המבקשים לצאת מן השגרה ולצאת לתור את הארץ. עשרות צימרים לחופשה רומנטית לזוגות בצפון. הצימרים מארחים ישראלים מכל קצוות הארץ כמעט כל הזמן, ואם אתם כבר מוכנים להניע את הרכב ולצאת לדרך – הנה כמה מקומות בצפון שאתם חייבים, פשוט חייבים, לבקר בהם אם כבר אתם בסביבה.


20/02/2019

בריכות ועתיקות: נחל הזוויתן ומוזיאון עתיקות הגולן

זהו אולי אחד מן הנחלים הידועים ביותר בארץ, ובצפון בפרט: הטיול בנחל הזוויתן נחלק לשלושה חלקים (הזוויתן העליון, התיכון והתחתון) ששיאם הוא מפל הזוויתן הנשפך אל בריכות מרהיבות. אמנם הביקור בנחל כרוך בתשלום הואיל והוא נחשב לחלק משמורת יהודיה, אולם המסלולים מוסדרים והחוויה מרעננת. חובבי היסטוריה ו/או ארכיאולוגיה בוודאי ייהנו לשלב את הטיול עם ביקור במוזיאון עתיקות הגולן שבקצרין הסמוכה, אשר בו מוצגות עתיקות שהתגלו בחפירות ארכיאולוגיות באיזור רמת הגולן.

עוד ארכיאולוגיה והיסטוריה: תל יקנעם

תל יקנעם

תל יוקנעם, לאוהבי היסטוריה וארכיאולוגיה [צילום: ויקימדיה]


עבור רוב הישראלים שנוסעים לחופשה בצפון, יקנעם היא רק נקודה זניחה בדרך לאטרקציות, צימרים מומלצים ורוגע. רבים נוהגים לעצור במרכז הקניות שבה או לקפוץ רגע לשירותים, אבל ממש בסמוך לשם נמצא מקום מרהיב שמעטים מכירים, והוא תל יקנעם. אם אתם אוהבים היסטוריה וארכיאולוגיה, מצפה לכם כאן חוויה נהדרת עם דגמים, הסברים ושרידים ארכיאולוגיים אמיתיים. ואם העתיקות לא מדברות אליכם, אל דאגה – הנוף המרהיב כבר יעשה את זה.

תבלינים וטמפלרים: אלוני אבא ובית לחם הגלילית

סמוך לצומת אלונים נמצאים שני יישובים שכנים שנבנו על ידי הטמפלרים, נוצרים פרוטסטנטיים עם אמונה משיחית שעלו לארץ ישראל במאה ה-19 וביקשו להתגורר בסמוך למקום הולדתו של ישו, אבי אמונתם הדתית. הטמפלרים הקימו את אלוני אבא (שכונתה בזמנו "ולדהיים") ואת בית לחם הגלילית, ובשני היישובים הללו ניתן עדיין למצוא סדר וסימטריות שאופייניים למושבות גרמניות. סיור קצר ברכב או ברגל יבטיח חוויה מרתקת וציורית, ואם אתם כבר בסביבה מומלץ לקנות כמה תבלינים מהחנויות המקומיות כדי להעשיר את המטבח שלכם בתוצרת מקומית אותנטית.

מערות ופריחה: הר עצמון ותל יודפת

זה לא רק אחד המקומות היפים ביותר בצפון; כאשר תסיימו את מסלול הטיול בתל יודפת ובהר עצמון, תגלו שזהו גם אחד המקומות המבלבלים ביותר, לפחות בכל הנושא לשאלה מהו שיא הטיול: האם התצפית מראש הר עצמון היא הדבר הכי טוב שקרה לכם במסלול, או אולי הביקור במערות של תל יודפת? ואולי בעצם הייתה זו הפריחה הססגונית בדרך מן התל אל ההר? כך או כך, מדובר במסלול טיול חובה שישאיר אתכם פעורי פה לנוכח יופיו המרהיב של הטבע הארצישראלי.

אמנות ושופינג: כפר האמנים אניעם

כפר האמנים יחיעם

בילוי שמשלב אמנות, אוכל וקניות שימושיות. כפר האמנים באניעם (צילום: יח"צ)


אניעם הוא השילוב המושלם בין נוף עוצר נשימה לצבעוניות, אמנות ושופינג. מיקומו האידיאלי באיזור נחל עיט משך אליו אינספור אמנים ובעלי מלאכה, כך שביקור באניעם יבטיח הנאה כפולה ומכופלת: ראשית שאפו פנימה את האוויר הצלול, המשיכו בסקירת הנוף המרהיב וסיימו בביקור במדרחוב הססגוני: בתי קפה, גלריות, חנויות תכשיטים, חפצי נוי, קרמיקה ועוד.

עוד כתבות של
עוד כתבות של
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!