יחד ננצח נרתמים יחד לארח אזרחים וחיילים הזקוקים לעזרה בזמן המלחמה
חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לקפוץ למים! 10 מקומות לחופשה עם בריכה פרטית מחוממת משלכם

מי לא חולם על כסאות נח מרופדים בלבן, בריכת מים צלולים (וחמימים בחורף), נוף הורס מקדימה וצימר מפנק מאחורה? עושה רושם שהחורף הוא תקופה ממש לא רעה להוציא את האהבה שלכם מהבוידעם ולקפוץ לחלום רומנטי רטוב.


אלון שוורצמן
20/02/2020

צימר זה לא רק בריכת שחיה, אלא מכלול של מבנה, אבזור ושירות. כשמבקר האתר מחליט להמליץ על מקום מסויים, הוא עושה את זה בהתאם לפרמטרים רבים אשר אחד החשובים שבהם: עניין הפרטיות. ברור לנו עד כמה החופשה יכולה לקום או ליפול על עניין זה. גם השירות, הניקיון, ההקפדה והפינוקים המוצעים, חשובים מאוד ומשפיעים בצורה מהותית על חווית האירוח.

אז תרשו לנו להמליץ לכם על כמה צימרים רומנטים במיוחד בהם ביקרנו, המכילים בריכות שחיה פרטיות מחוממת "שוות" במיוחד, שמחכות לעטוף את שניכם:


מי מאיתנו לא חולם לפעמים לרכוש נחלה ולטעת בה חורשה גדולה? כן, דווקא דרומה יותר, על שולי המדבר, ואם כבר אז שיהיה עם בונוס של עשר שנים של זמן איכות שקשור לבנייה אקולוגית של מתחם אירוח יפהפה. נו, אז להם זה קרה, בחלומות לפז - לזוגות בלבד שממוקם בשדה צבי. והתוצאה היא לא משהו שניתן לכמת, או לתאר במילים. מדובר ביצירה של סביבה מפוצצת באנרגיות טובות שתומכת בנו, המתארחים, בדיוק במקום הלא רגוע בנפש, זה שתמיד מחפש את "הצימר המושלם"- אבל מנסה בעצם למצוא מקום שיקרין אליו שלווה.

מארחים מאושרים = מתארחים מרוצים
אחרי לא מעט ביקורים מאוד מעמיקים במקום, הבנו שהסוד כאן טמון באושרם של המארחים. המשוואה פשוטה: מארחים מאושרים = מקום שהתכנון שלו, העיצוב שלו והשירות בו נעשים עם לב. לא עם תשומת לב, אלא עם לב. הלב הרחב שלהם נובע מזה שהם הגשימו חלום טוב ונעים. וכן, החלום הזה גם קצת רטוב- עם בריכה מחוממת חמודה ונעימה. והמחירים? החל מ- 1000 ש"חש"ח ללילה.
במתחם נעימת החליל - לזוגות בלבד ישנן שתי סוויטות אבן המאובזרות היטב ומשופעות בפינוקים, ושוכנות במיקום מדהים באמירים. אולי אחת הסיבות להצלחה של המקום היא מרפסת ה"דק" הצמודה. מדובר בחיבור מיוחד במינו: חוץ שהוא פנים, פנים שהוא חוץ: מקלחת חיצונית, תחומה בקיר אבן צפתית- כך שפרטיותכם מובטחת, מחכה כאן לחוויה תחת כיפת השמיים, או (ואפילו יותר טוב), כשבחוץ קצת מטפטף.

נוף פשוט מהפנט
החוויה כאן מתחילה כבר בנסיעה: יורדים אל דרך העפר, מסתכלים לצדדים ומחפשים את הצימרים, המסתתרים הרחק מעיני הסקרנים. ארבע סוויטות יפהפיות, מעניקות לאורחיהן חוויה מיוחדת: שילוב בין רוח וחומר, אומנות ופינוק, טבע וקידמה טכנולוגית. בין השאר, תוכלו ליהנות כאן מעיצוב מרהיב, שפע של פריטי אמנות, אבזור מתקדם, בריכה פרטית מחוממת (למעט ב"מונרו", שם יש ג'קוזי ספא גדול), מתקני ספא, ולא פחות חשוב: הנוף המהפנט. 

בין הבקתות שוכנת בקתת ספא המכילה ג'קוזי ספא חיצוני וסאונה יבשה. המחיר כאן נע בין  1100 ש"ח - 2000 ש"ח ללילה, והגולשים דירגו את הצימר בציון של 9.66.   
 
​המקום המיוחד הזה, בין האורנים מציע איכות אחרת, אירופאית. הבניה בעץ, המפלסים השונים, נוף יער האורנים, הבריכה הפרטית לכל יחידה, והכניסה לפרטים הקטנים, המדוייקים, אלה שעושים את ההבדל ואת החופשה.

נתונים טופוגרפיים מעולים
אי אפשר להתכחש ליחודיות של המקום הזה. רק 20 דק' מחיפה, אבל עם נתונים טופוגרפיים מעולים- הישוב עדי ממוקם על גבעות המשקיפות על נופים מדהימים: במערב רצועת החוף, בצפון אזור משגב, נחל ציפורי מדרום, ובמזרח- עמק יזרעאל. בית המארחים נמצא מעל המתחם, אולם בשל נתוני השטח, יש ל- 2 היח' פרטיות מוחלטת עמוק בתוך החורש.
מרפסת "דק" רחבה מקיפה את המפלס התחתון של כל יחידה, עם שתי פינות ישיבה נינוחות הצופות אל הנוף. ירידה בכמה מדרגות מובילה אל "דק" תחתון, פרטי ליחידה, ובו בריכת שחיה פרטית מחוממת פרטית המקורה בחורף. המחירים כאן מתחילים ב- 750 ש"ח ש"ח ללילה.
בגולד 68, מציעים 3 יחידות עם הרבה פרטיות - מצויין גם לזוגות חברים. גם בפנים, הפרטיות מובטחת כאשר ישנם 3 חללים נפרדים לכל בקתה: סלון, חדר זוגי וגלריה, בנוסף למרחב החיצוני הנוח והיפה. לכל יחידה יש בריכה פרטית מחוממת- דבר שתורם לא מעט לתחושה המבורכת של ה"לבד". מדובר במתחם חדש יחסית כך שהכל חדש ויש לקחת בחשבון שהגינה מסביב עדיין בתהליך הקמה וצמיחה.  

סגנון כפרי-תעשייתי ייחודי
בזכות עבודתם המשותפת של מעצבת פנים מלאת השראה, ונגר מאד יצירתי (יובל, בעל המתחם), נוצרבמתחם סגנון כפרי-תעשייתי ייחודי המשתלב בצורה מושלמת במושב החקלאי. בביקור שלנו במקום ראינו את ההשקעה ואת הדייקנות בכל מקום, ובעיקר במיחזור הגאוני שהעניק חיים חדשים ואצילים לכלי עבודה ושאר החומרים המקוריים. עושה רושם שהגולשים מרוצים מהשילוב הזה, עם דירוג של 9.58. והמחירים? החל מ- 1300 ש"ח ש"ח ללילה.


לסיכום,  אם חשקה נפשכם בטבילה הגונה, בסדינים לבנים, בפרטיות מושלמת, בכיבודים טעימים ובכל מה שדרוש להתאהבות מחודשת, אז כדאי לכם אולי לבקר בקטגוריה שלנו: צימרים עם בריכה פרטית מחוממת, המציעה מקומות מיוחדים עם בריכות יפהפיות. נשמח לייעץ לכם בכל עניין ובכל שאלה: 053-7102700

אלון שוורצמן
אלון שוורצמן

עוסק בתחום התיירות והנופש מאז ומעולם וחלק מצוות הבודקים המקצועי של הפסגה כבר מעל 10 שנים, נשוי ואב לשניים. 

חוץ מלבדוק אתרי נופש הוא גם כותב עליהם ומקפיד לציין בשקיפות כל פרט רלוונטי לאירוח במקום.

 

 

 

עוד כתבות של
עוד כתבות של
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!