יחד ננצח נרתמים יחד לארח אזרחים וחיילים הזקוקים לעזרה בזמן המלחמה
חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מיקום, מיקום, מיקום. 10 מקומות לנופש רומנטי במיקום מרשים במיוחד

רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 

אלון שוורצמן
18/07/2022

במהלך ביקורינו במקומות המיועדים לנופש רומנטי אנו נתקלים במקומות שמציעים בדיוק את זה: מיקום מרהיב, ציוצי ציפורים ושפע של טבע שחסר לרובנו. בכתבה זו ריכזתי עבורכם מספר מקומות אירוח מומלצים שאחד היתרונות הגדולים שלהם הוא המיקום. 

אז נתחיל:

השמש הקסומה שבמושב עין יעקב, מציעה לכם נופש רומנטי איכותי ומפנק מול נוף נדיר. יש כאן את כל המרכיבים לחופשה זוגית מושלמת: פרטיות מלאה, מרחב מרווח מול נוף פתוח, ואבזור ברמה גבוהה. מתחם החוץ של הסוויטה מפנק במיוחד: לצד הגינה הנעימה תחכה לכן כאן בריכה בנויה ואיכותית, ג'קוזי ספא גדול, וכמובן ריהוט גן איכותי, מיטות שיזוף, ופינות רביצה מפנקות. 

חלל הפנים של הסוויטה מעוצב באלגנטיות נינוחה, עם מיטת עץ זוגית גדולה במיוחד, מטבחון מאובזר שמאפשר בישול, פינת אוכל אינטימית, וג'קוזי פנימי מפנק שממוקם לצד חלון הצופה לנוף ולבריכה.
גם האורחים שהיו כאן אהבו את המתחם, והעניקו לו דירוג של 9.49. 

הכי כיף פה? היה לנו קשה להחליט…
והמחיר? החל מ- 1400 ש"ח ש"ח ללילה באמצ"ש.

הצימר האינטימי סוויטה על הים - לזוג בלבד נמצא ברחוב שקט במושב שבי ציון, שממוקם דקות הליכה ספורות מקו החוף שבו שני מפרצים יפיפיים. המשמעות היא שתוך 3 דקות הליכה מהסוויטה אתם תגיעו לטיילת בחוף שבי ציון, ותוכלו ללכת איתה עד לחוף אכזיב.

חוץ מהמיקום היוצא דופן, יש כאן סוויטה סופר נעימה, עם חצר שוקקת חיים ומלאה בצמחיה ירוקה, ובה בריכת זרמים מקורה בחורף, ג'קוזי ספא מפנק ופינת ישיבה במרפסת שבה תוכלו לשמוע את רחש הים עם כוס הקפה של הבוקר.
האורחים שביקרו כאן העניקו למקום דירוג של 9.76. 

הכי כיף פה? להנות יחד בבריכה הפרטית ולשמוע את הים 
והמחיר? החל מ1700 ש"ח ללילה

אדום לבן - לזוגות בלבד הוא מתחם יפיפה, שמכיל שתי סוויטות (שממוקמות על הגג של בית המארחים) - הלופט ופרובנס, ובנוסף את "בית האבן" המבודד. הלופט רחב ידיים, נבנה בעבודת ידו של המארח, הוא יפיפה ומציע נוף פנורמי שמגיע עד לים התיכון ולכנרת. סוויטת פרובנס המרווחת ממוקמת גם היא על הגג, במבנה הבנוי מאבן עתיקה משוחזרת. החלל מעוצב  בסגנון צרפתי כפרי ובחוץ ממתינה לכם בריכה פרטית, שצופה אל הנוף. בית האבן הוא מבודד, נמצא בקצהו של שביל צר. על ה"דק" מול הנוף יש בריכה לא גדולה אך נעימה. מחוץ למבנה יש בוסתן מטופח, ערסל שממתין בין העצים וג'קוזי ספא פרטי ליחידה. אורחים שהיו כאן אהבו את המקום ודירגו אותו בציון של 9.69. 

הכי כיף פה? מקום שמאפשר להרפות מכל הדאגות ורק להנות  

והמחירים? נעים בין 1100 ש"ח ל-1800 ש"ח ללילה אחד (תלוי בסוג היחידה)

אי ירוק - לזוגות בלבד מציע מתחם מלא אופי, שמכיל שתי בקתות לזוגות במושב מעלה גמלא, הצופה ישירות אל הכנרת.  התחושה כאן היא של  "אי ירוק" אמיתי, עם וייב של חופש שמקנה הטבע העצום שמולו. האבזור, הנוף והמארחים, הם שעושים את ההבדל כאן, והם אלה שמבטיחים חופשה רומנטית וקסומה במיוחד.
המאחרים כאן נותנים תשומת לב לכל אורח, לפי העדפותיו האישיות, מה שמבטיח חופשה ש"תפורה" היטב למידותיכם. ולכם, כל מה שנשאר הוא להנות מהנוף שכולל שקיעות המרשימות, ומהתרווחות אמיתית בבקתה הרומנטית שלכם. האורחים שהיו כאן דירגו את המקום ב9.69.

הכי כיף פה? לשתות כוס יין מול הכנרת בשקיעה 

והמחיר? מתחיל ב- 950 ש"ח ש"ח ללילה 

תמונת הנוף הנשקפת ממתחם החוץ של ציור נוף מפגישה בקו האופק את הים התיכון, מרחבי הגליל, רמת הגולן, ואת הכנרת הממוסגרת בשרשרת הרי הצפון. 

על הרקע המרהיב הזה משובצים שני אוהלי "יורט" לבנים בסגנון מונגולי, גם הם כאילו נלקחו מתוך ציור. הצורה העגולה של המבנים משתלבת בנוף הרך בטבעיות ובאותנטיות מפליאה. המתחם עצמו שוכן בפינה סודית, מרוחקת ונסתרת מהעין בקצה הישוב. "דק" פרטי מרווח עם בריכת שחיה מחוממת "תלוי" מעל הצוק וצופה אל נוף פנורמי, מהים התיכון ועד הרי הגולן, בקו ישר אל הכנרת. גם הגולשים אהבו את המתחם ודירגו אותו בציון של 9.69.
הכי כיף פה? לשחות מול הנוף
והמחיר? החל מ 1200 ש"ח ללילה.

לסיכום, זה ברור שלמיקום יש משקל מכריע בחווית החופשה כולה. השילוב של מיקום מעולה, מארחים מקצועיים, ומתחם נופש אטרקטיבי שמעוצב ומאובזר באופן הנכון, מאפשר לאורחים חווית נופש זוגית איכותית ומרגיעה. 
מתלבטים לאן הכי כדאי ללכת? שווה לכם להציץ כאן: אתרי נופש עם נוף פתוח

אנחנו זמינים עבורכם גם ב במייל  ובטלפון - 053-7102700. נשמח לסייע לכם למצוא את החופשה שהכי תתאים לצרכיכם. 

חופשה נעימה! 



לעוד צימרים מבודדים במיוחד 

לעוד אתרי נופש מומלצים לשנת 2022 

אלון שוורצמן
אלון שוורצמן

עוסק בתחום התיירות והנופש מאז ומעולם וחלק מצוות הבודקים המקצועי של הפסגה כבר מעל 10 שנים, נשוי ואב לשניים. 

חוץ מלבדוק אתרי נופש הוא גם כותב עליהם ומקפיד לציין בשקיפות כל פרט רלוונטי לאירוח במקום.

 

 

 

עוד כתבות של
עוד כתבות של
אחד מן הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות, שלא נראה כאילו עומד לעבור מן העולם, הוא הצעת נישואין בצימר. הרעיון פשוט: מזמינים אותה או אותו לחופשה רומנטית בצימר, לכבוד יום הולדת או חג או סתם כי מתחשק לכם להתפנק, אורזים תיקים ומתחילים לנסוע. לאן נוסעים? רוב הזוגות בוחרים לנסוע צפונה, מכיוון שיש מבחר אדיר של צימרים בצפון שמתאימים לא רק לחופשות רומנטיות אלא גם להצעות נישואין – ושם קורה הקסם האמיתי.
להמשך קריאה
זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד! מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 
להמשך קריאה
טבעונים ואלו המתלבטים לגבי מעבר לאורח חיים טבעוני, נתקלים לא מעט בבעיה: מה אוכלים ואיפה אוכלים כשיוצאים לחופשה?  רבים נמנעים מלצאת לחופשה בגלל הקושי בהתארגנות והצטיידות מראש וחוסר ההיצע המספק במסעדות ואטרקציות המציעים תפריט טבעוני. כמי שמאמינים באורח החיים הטבעוני וחיים על פיו, נראה לנו אך טבעי להציע חווית נופש המתאימה לתפיסת עולם זו. טבעונות נתפסת לעתים כדרך חיים של וויתור על איכות חיים ופינוקים, ואנו מקווים שחווית הנופש המפנקת שאנחנו מציעים תתרום לשינוי תפיסה זו.
להמשך קריאה
אחרי שהשקעתם זמן בחיפוש ואיתור הצימר המתאים לכם, ואתם כבר בטוחים ששם אתם רוצים לפזר את הזוזים שחסכתם לחופשה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון ולברר לפני שסוגרים את ההזמנה. הנה הם בכתבה שלפניכם. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!