חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

צימרים מומלצים- מה זה אומר עבורכם?

החודשים עוברים והימים חולפים, ופתאום מגיע היום בו הגוף מאותת שהוא צריך פסק זמן והוא צריך למלא מצברים. אז החלטנו, והחלטנו שמגיע לנו חופשה. חופשה זה נהדר אבל איך יודעים לבחור בחופשה שמתאימה לי? ממה מתחילים? הרי לבחור זה אף פעם לא קל. 


20/02/2019
על מנת שחופשת הצימרים שלכם תהיה מושלמת חשוב לבנות תכנית פעולה שתסייע בהתמקדות ובבחירת הדברים הרלוונטיים עבורכם ועם זאת, כדאי להבין איך בוחרים מבין כל הצימרים המומלצים הקיימים ברשת.

חופשה משפחתית או רומנטית?

בין אם אתם הורים לילדים ובין אם לא, חשוב לעצור רגע ולהבין באיזה סוג חופשה אתם מעוניינים. חופשה עם ילדים מצריכה היערכות מוקדמת ובחירת הצימר צריכה להיות להתמקד בנוחות ובגודל הצימר. על מנת שאתם ההורים תוכלו ליהנות מחופשה משפחתית נעימה כדאי לשקול בחירה של צימרים עם בריכות שחיה על מנת שהילדים יוכלו לשחק בינם לבין עצמם.

צימרים מומלצים

צימרים ותוספות

נסו לדמיין איך נראה יום בחופשה שלכם. אתם מתעוררים בבוקר, מכינים כוס קפה ומתיישבים אל מול החלון בצימר שבחרתם, האם חשוב לכם שהצימר ישקיף לנוף יפה? במידה וכן, אולי כדאי שתשקלו להזמין צימרים בצפון עם נוף פנורמי ואולי, אתם מעוניינים בצימרים עם בריכות שחיה או צימרים עם ארוחת שף או בכלל צימרים עם ספא? עצרו הכל למספר דקות ונסו לדמיין לעומק על איך הייתם רוצים שיראה יום מתוך החופשה שלכם, גלישה על המחשבות יכולה בהחלט לעזור בגיבוש רעיון שיקל על בחירת הצימר הסופי.


צימרים מומלצים

בעולם בו האינטרנט שולט, קשה לעיתים לראות את המציאות. אנו ניזונים משפע של מידע, תמונות וים של מסרים שיווקיים שמפריעים לנו להקשיב לרצונות האמיתיים שלנו בבחירת המוצרים או השירותים שאני רוצים באמת, דבר שלבסוף מוביל אותנו לבחור באפשרות שכביכול ניראת כהזדמנות.
גם בעולם הצימרים, חיפוש אחר צימרים מומלצים עלול להוביל למציאות מדומה, בה מוצגות תמונות מרוטשות והצימרים? בכלל לא מומלצים. אז איך יודעים מיהם הצימרים המומלצים?

קודם כל, מומלץ להתייעץ עם חברים ומשפחה או לחפש ברשת אחר ביקורות אובייקטיביות של גולשים שביקרו בצימרים מומלצים. כמו כן כדאי לחפש ברשת, מדריך צימרים איכותי שקיים הרבה שנים בתחום, מנוסה, שנציגיו בדקו שפע של צימרים לאורך עבודתם ולכן, הצימרים שתראו באתר הינם מקומות שנבחרו בקפדנות ועברו בדיקות איכות.

אתר הפיסגה, הינו אתר הצימרים הוותיק בישראל בו תוכלו למצוא שלל אפשרויות לחופשות צימרים. בין אם אתם מחפשים חופשה לקראת החגים, או בין אם אתם מעוניינים לנוח עם בן/בת הזוג בסוף השבוע הקרוב, באתר הפיסגה תוכלו להזמין בפשטות ובראש שקט את החופשה הבאה שלכם. כל הצימרים המופיעים במדריך הפיסגה, עומדים בסטנדרטים הכי גבוהים תוך התחשבות בצרכים ההכרחיים של הנופשים.

בין החופשות המופיעות באתר תוכלו למצוא: חופשות לחגים המציעות צימרים למשפחות, באזורים הקרובים למוקדי בילוי לכל המשפחה וכן, חופשות צימרים רומנטיות המציעות צימרים מפנקים במיוחד ושלל תוספות לזוגות.  נציגי הפיסגה זמינים לשיחתכם בכל עת, וישמחו לסייע בכל שאלה בדגש על מתן שירות וליווי אישי בהתאם לצרכי הנופש.

התקשרו כבר עכשיו ואחד מנציגינו יישמח להרכיב לכם את חופשת הצימרים המושלמת עבורכם!
053-7102700
עוד כתבות של
עוד כתבות של
הפעם, ניקח אתכם למחוזות קצת אחרים, לפעילויות שלא עשיתם יחד כבר הרבה זמן, אם בכלל. ולמה? כי אחד הדברים שזוגות נוטים לשכוח, זה להתרענן. למשל, לצאת לבילוי שהוא קצת אחר: משחקי יותר, שובבי יותר, כזה שיכניס קלילות ליחסים ויאפשר רגעים שלא צריך לחשוב בהם על כלום, מלבד ההנאה של הרגע הזה. אז הגיע הזמן לבדוק כמה אופציות בדיוק כאלה, שבכל אחת משתקף חלק של מערכת היחסים.
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
יש מי שלא רואים שום "כוונה מלמעלה" כשהם מביטים בחיבור שלהם עם בני זוגם/ן, ויש מי שיודעים שאין כאן מקריות ו"הכל כתוב" כמו שאומרים: לא סתם חנן פגש את תמר, ולא סתם מירי התחברה ליואל.  אז יש המון שיטות ודרכים להתבוננות על קשר זוגי מהזוית היותר רוחנית שלו, והנומרולוגיה היא אחת מהן. הנומרולוגיה היא שיטה (לא מדעית) שמתייחסת למספרים כבעלי משמעות רוחנית, ודרכם מאפיינת את תכונות האישיות של בני אדם, כמו את נתיב חייהם ואף את יעודם. וגם על הזוגיות יש לה מה להגיד.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!