חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אמורינו - מקום להתאהב בו...

מתחם הצימרים אמורינו ("קופידון" באיטלקית) שבסמוך לכנרת, זכה במקום הראשון בתחרות "אתר הנופש הטוב ביותר בישראל 2016" של מדריך הפסגה. באמורינו ישנם צימרים אלגנטיים מעוצבים ומטופחים, המאובזרים ברמת הפינוקים הגבוהה ביותר, והדובדבן הוא בריכה נעימה עם ג'קוזי חיצוני. אבל, יש משהו אחר ב"אמורינו" שהפך את המקום הזה לחביב הגולשים. יצאנו לבדוק מהו ה"מרכיב הסודי" שהביא את אמורינו לזכייה בתחרות מבין טובי הצימרים בארץ.  

ליזה אמויאל
20/02/2019
הגענו בשעת בוקר מאוחרת לישוב לבנים. זהו ישוב קטן, היושב על גבעה ירוקה ופסטורלית וצופה על הכנרת הקרובה (מרחק של עשר דקות נסיעה). טניה נרדיוז'ב, בעלת הצימר יוצאת אלינו וכבר מרגע זה אפשר לחוש בגל של חמימות שעוטף אותה ונובע ממנה. על כך, עוד נרחיב בהמשך.

בינתיים, התמקמנו בחדר האוכל החדש והמזמין שנבנה על ידי איגור, בעלה של טניה, ובנה. טעמנו קפה משובח ומאפים מעשה ידיה של הבת היפהפיה. לאחר מכן סיירנו במתחם ונהנינו משהייה בפינות החמד שבו. ניכר כי המקום מטופח במיוחד וכי רמת התחזוקה של הצימרים היא לא פחות ממעולה.

בכדי שתוכלו גם אתם להתרשם מהמתחם ומטניה, ערכנו סרטון קצר שמנסה לענות על השאלה מדוע דווקא אמורינו זכה בתואר הנכסף:




שנים רבות שאנו במדריך הפסגה עוסקים במלאכת הביקורת של אתרי הנופש הרומנטיים בישראל. בכך עוזרים לנו אלפי גולשים, אשר מעלים חוות דעת לפורום ועוזרים לנו לדרג את המתחמים. עם השנים, למדנו כי רוב רובן של חוות הדעת מושפעות לא רק מהפאר, האבזור והעיצוב של הצימר, אלא גם מהיחס של המארח, מהניקיון והתחזוקה השוטפת, ובכלל, מהיכולת של המארחים לרדת לשורשי הפרטים הקטנים. מסתבר, שזהו בדיוק הדבר שעזר לטניה ולאמורינו להגיע למקום הראשון בתחרות "אתר הנופש הטוב ביותר בישראל 2016".

ביקשנו להכיר מקרוב יותר את האישיות שמאחורי סוד האירוח המושלם. טניה ענתה לשאלות שלנו בכנות, בחמימות ובחן, בדיוק כפי שהיא נוהגת עם האורחים שלה. והתוצאה? מעניינת ומלאת חכמת חיים. הנה היא לפניכם: 

טניה, כמה נעים להתארח אצלך. ראשית מעניין לשמוע כיצד התחלת לעסוק בתחום האירוח? האם יש לך הכשרה במלונאות או ניסיון כלשהו בתחום התיירות?
"למדתי מלונאות, ניהול והפקת אירועים לפני כ-20 שנה. עבדתי בבתי מלון בקבלה, כאחראית הזמנות וכאחראית משק. אהבתי את העבודה. תמיד היה לי מעמד מכובד והתקדמתי די מהר. יכולתי להמשיך כך אבל לא אהבתי את התככים וליקויי הניהול שכללו בין היתר חיסכון בדברים שבעיני אסור לחסוך בהם. תמיד חשבתי שאם זה היה המקום שלי, זה לא היה קורה… אבל אז, זה היה עוד רק חלום.
לאחר תקופה עברתי לעולם אחר: למדתי רפואה הוליסטית, ועד היום פיתוח המודעות זה תחום שמעסיק אותי. עבדתי כמטפלת במשך 12 שנים, ואני מאמינה מאוד ביכולת הטיפול הטבעי. אני משוכנעת שטיפול מקצועי שנעשה מהלב יכול להחיות אנשים. וחוץ מזה, למדתי גם עיצוב פנים, כך שמבחינת האירוח הכל התחבר מצוין: מלונאות, עיצוב וטיפולים." 

ספרי לנו על "אמורינו" - למה בחרת את המקום הזה? איך הוא היה לפני שהגעת ומה שינית? 
"החלום המקורי היה לבנות בית עם צימרים וספא ברמת הגולן, אבל בסוף החלטנו להשכיר מתחם ולהתנסות קודם, וכך הגענו ללבנים ושכרנו מתחם בשם "בקתות נחל עמוד". המקום לא היה מושלם בכלל אבל ראינו את הפוטנציאל שלו, ולקחנו על עצמנו את האחריות והאתגר להפוך אותו להכי טוב שאפשר. וכך ניקינו, תיקנו, טיפחנו, שדרגנו וחידשנו - כמעט הכל. הקפדנו במיוחד על הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול: מצעים, מגבות, ראשי מקלחת, מוצרי טיפוח, מוצרי חשמל, פינות ישיבה - בחרנו את האיכותי ביותר. חשוב לנו מאוד לתת לאורחים שלנו חוויה של יוקרה ואיכות אמיתית בכל דבר - אנו לא חוסכים ולא תמצאו שום דבר זול בצימרים שלנו: מהיין ועד הסבון, אנו בוחרים את הטוב ביותר. "

האם לדעתך זה מה שמושך אנשים לכאן וגורם להם להרגיש טוב?
"בהחלט, אבל לא רק. אמורינו הוא מקום יפה ומטופח, ממוקם לדעתי באזור הכי יפה בארץ ולא רחוק מהכנרת. בחוות הדעת של האורחים אפשר לראות מה הם אהבו, זה בדרך כלל מכלול של תנאים: ניקיון, מיטה וג'קוזי מפנקים מאוד, ועוד הרבה פרטים אחרים שנותנים תחושה של יוקרה והרגשה של התחשבות בהם, וכמובן, היחס והשירות. אנחנו כאן רק בשביל האורחים והם מרגישים את זה."

ובכן, יש לך קשר מאד מיוחד עם האורחים שלך - וזה בהחלט מה שבולט בכל חוות דעת, איך את מסבירה את זה, מהי הגישה שלך?
"אני חיה ועובדת עם לב פתוח. ההכשרה שלי ברפואה אלטרנטיבית מאד עוזרת לי, יש לי גישה טיפולית טבעית. היו לי מורים נפלאים שהיו מחבקים אותנו חיבוק חם ומכיל ומאז אני מחבקת אנשים, אלו דברים מאוד טבעים בשבילי. יש בי מאגר גדול של חום ואהבה, שמתמלא כל הזמן מחדש. לא, אני לא חיה על ענן ורוד וגם לי יש לפעמים רגעים קשים. וגם מדי פעם מגיעים אורחים שמתנהגים מוזר או כפויי טובה. אבל גם אלו צריכים לצאת מפה מרוצים. הרי "אמורינו" זה קופידון באיטלקית, ואנחנו רוצים שכל זוג יצא מכאן יותר מאוהב - זו הגישה."

מה היית ממליצה לבעלי צימרים?
"קודם כל לא הייתי ממליצה להתעסק בתחום הזה אם לא מכירים היטב את תורת האירוח ולא מבינים בחשיבותה. נופש הוא לנפש, אנשים יוצאים לחופשה עם המון חלומות וציפיות, וחושב לקחת את זה בחשבון. מארחים לא מקצועיים עלולים לגרום נזק רב לנופשים ולמקצוע. אירחתי זוג צעיר לאחר התכתבות של יותר מחודש: הם היו בטראומה לאחר חוויה נוראית בצימר שהיה נראה מדהים בתמונות אך במציאות מלוכלך ומוזנח, ובנוסף ערכו שם מסיבת רווקים. הם מאד חששו לחזור להתארח בצימר, אבל בסוף הם (ואני לא פחות) יצאו מאושרים מהחוויה המתקנת שהייתה להם כאן."

"ולבעלי הצימרים שעושים עבודה מקצועית ונאמנה, הייתי ממליצה להיות עם ראש פתוח, ללמוד ולהתחדש כל הזמן. גם אנחנו, למרות שתוך זמן קצר יחסית זכינו בהצלחה רבה, יודעים שיש עוד המון מקום לשיפור ולשדרוג ולמעשה אנו לא מרפים: מסיימים פרויקט וכבר מתחילים אחר. לפני כחודש סיימנו בניית חדר אוכל במתחם והתחלנו להגיש ארוחת בוקר תוצרת הבית - האורחים מאד נהנים וזה סיפוק אדיר."

מה החזון שלך בתחום התיירות? איך את רואה את ההמשך?
"אני מאד רוצה למשוך תיירים מחו"ל. אני בטוחה שצריך להשקיע שם את כל המאמצים כי זאת דרך נהדרת לשלום וקירוב לבבות. יש לנו ארץ יפה, אנשים חמים, אוכל טעים. אבל לצערי בתחום האירוח חסרה התרבות, המקצוענות והאיכות. צריך לעבוד על זה ואז הכל יהיה מושלם."

"לפני שנתיים בערך ביקרנו בכפר בסיציליה. בדרך כלל בחו"ל אני מעדיפה בתי מלון, אבל שם בחרנו בדירת אירוח. זה היה במבנה עתיק והיה להם דירוג קרוב ל-10 ב"בוקינג". המקום היה  מנוהל ע"י זוג מקסים ביותר, שאירחו אותנו בצורה מדהימה. אפילו לקחו אותנו ברכב שלהם לספא הכי טוב באזור. התחברנו מאוד. הרגשנו כמו אצל חברים וותיקים. היינו הישראליים הראשונים שהתארחו שם, ובעצם היינו נציגים של ישראל בשבילם, והם של סיציליה בשבילנו.  כל כך חשוב לפגוש אנשים טובים במדינה זרה, שיפתחו לך את הלב ויתנו לך תחושה של ביטחון, תחושה של בית. זה בעצם חזון התיירות שלי: לתת לזרים תחושה של בית וחברים."

ומה היית ממליצה לנופשים כדי ליהנות באמת מחופשה בצימר?
"הייתי ממליצה להתפנק עד הסוף: להזמין טיפול, זה בהחלט מעשיר ומשדרג את החוויה, להזמין ארוחת ערב באחת מהמסעדות המצוינות שיש לנו באזור. אבל בעיקר ליהנות מלהיות ביחד, ליהנות מהנוף, מהטבע, לנשום ולאהוב."

לסיכום- אכן, יש משהו אחר ב"אמורינו" שהפך את המקום הזה לחביב הגולשים. ואותו "מרכיב סודי" שהביא את אמורינו לזכייה בתחרות מבין טובי הצימרים בארץ הוא אחד- השאיפה להשתפר.
ליזה אמויאל
ליזה אמויאל

שם - ליזה אמויל
גיל - 46
אזור מגורים - אמירים

מה צריך להיות בצימר מושלם מבחינתי? טעם טוב בעיצוב ובאירוח
הצימר המועדף עליי: כליל הנוף
על מה לא אתפשר בצימר: ניקיון
החוויה שהכי זכורה לי מביקוריי בצימרים: מארחים חביבים

עוד כתבות של
עוד כתבות של
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
יוצאים לחופשה בארץ? אל תשאירו את הכלבים בבית. הכירו את הצימרים שיקבלו אותם באהבה
להמשך קריאה
 איזו אסוציאציה עולה לכם כשאתם שומעים את המילה "קמפינג"? עד כמה לינה בשק שינה מתחת לכוכבים עושה לכם את זה, ולמה בכלל לישון בשטח כשאפשר לקחת צימר משודרג ומפנק? התשובה היא פשוטה: השהות בחוץ והקרבה לטבע נוגעות לנו בנקודות שהתרבות המודרנית השכיחה מאיתנו. אז הפעם, בלי מסכים מרצדים, ללא וואטאספים ורחוק מכל הפרעת קשב אחרת, ניקח פסק זמן, ונצא לבדוק למה בכלל כדאי "להתנתק" מהרעש המודרני, ולהתחבר מחדש, אי שם בטבע מתחת לירח המלא. חופשה שהאטרקציה המרכזית בה היא: אתם, שקי השינה שלכם, ערכת הקפה, ושמיים זרועי כוכבים.  
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!