יחד ננצח נרתמים יחד לארח אזרחים וחיילים הזקוקים לעזרה בזמן המלחמה
חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

10 אתרי הנופש הטובים ביותר בישראל לשנת 2016

אנו שמחים לבשר על סיומה של תחרות אתר הנופש הטוב בישראל לשנת 2016.
בתחרות הזמנו את ציבור הנופשים הישראלי לדרג את אתרי הנופש בארץ- ובתנאי שהמדרג התארח באתר הנופש במהלך שנת 2016.


20/02/2019
אנו רואים במשימת שיפור חווית האירוח יעד עיקרי לפעילותנו, ומעוניינים לפרגן ככל יכולתנו לאתרי הנופש שמצליחים ומשתפרים בכך. אנו נמשיך לעודד את המארחים להתמקצע ולהציע חווית אירוח איכותית ומיוחדת, ונמשיך לעודד את המתארחים לכתוב חוות דעת באתר.

מתוך אלפי דירוגים שהתקבלו, נבחרו עשרת אתרי  נופש רומנטיים למקומות הטובים ביותר בארץ. הם נבחרו  בהתאם לפרמטרים של איכות, מקצועיות, שירות ותחזוקה, ובכתבה נפרט על כל אחד מהם.

אבל תחילה, הזוכה המקום הראשון בתחרות אתר הנופש הטוב ביותר לשנת 2016 הנו "אמורינו | Amorino"  . ביקרנו במקום ובכתבת הוידאו הבאה ננסה להבין ולנתח את הסיבות לזכייתו:



ועתה, לסקירה מפורטת על עשרת המקומות הראשונים:
אתר הנופש "ברטמנס" ממוקם ברמת הגולן בישוב חד נס  ונבחר לאחד מעשרת אתרי הנופש הטובים בישראל לשנת 2016. המקום דורג במקום הרביעי מבין מאות אתרי נופש שהשתתפו בתחרות.
אז מה כותבים האורחים על המקום?

"הסוויטות היו מעל ומעבר לציפיותינו. הערך המוסף של הפינוקים, האיבזור והאיכות הוא גבוה יותר מהפרש המחירים בהשוואה לצימר רגיל. המארחים נחמדים בצורה יוצאת דופן ומורגש שהם נהנים להעניק ולשמח.(...) היה מושלם. ממליץ בחום!"
Tamir M 19/12/16

"אירוח כיד המלך! נעים וטעים, חשבו עבורנו על כל הפרטים הקטנים, דאגו שלא יחסר לנו כלום ופינקו בהמון אהבה. ממליצים בכיף לכל מי שרוצה פיסת שלווה באמצע החיים."
Yehudit 12/11/16

"תמיד כיף לחזור למקום הנפלא הזה, מקום פסטורלי עם פרטיות מושלמת, אף פעם לא משעמם, כל הזמן מתחדשים ומשתדרגים והכל בטוב טעם. הבריכה מהממת ומקסימה וכמובן ארוחת הבוקר הנהדרת והטעימה,יחס אישי ומדהים של ניבה ומאיר וכבר מתכננים את הפעם הבאה (הרביעית)."
אאא   21/10/16

אתר הנופש "אחוזת גד" ממוקם בגליל מערבי בישוב עין יעקב  ונבחר לאחד מעשרת אתרי הנופש הטובים בישראל לשנת 2016. המקום דורג במקום השמיני  מבין מאות אתרי נופש שהשתתפו בתחרות.
אז מה כותבים האורחים על המקום?

"אז נתחיל פשוט במילה תענוג ..... צימר מתוקתק עד הפרטים הקטנים ... ארוחת בוקר מפנקת על שפת הבריכה ... בריכת שחייה מחוממת בצורה מושלמת ... פרטיות ... פרטיות… פרטיות. גדי ואשתו אנשים מדהימים שעושים הכל על מנת שתרגישו מלאכים..."
lg091209 15/10/16

"חיפשנו צימר איכותי עם בריכה פרטית לחופשה רומנטית- ולא יכולנו לעשות בחירה טובה יותר! נראה בדיוק כמו בתמונות, נקי מצוחצח, הכל נראה חדש. מרווח ומפנק. המארחים מקסימים ועושים הכל כדי לעזור ולדאוג לכל הבקשות שלנו. תמורה נהדרת ביחס למחיר, ואף יותר. מאוד מאוד מומלץ!"
Jasmine 06/09/16

"ללא ספק הצימר הכי טוב שהיינו בו בכל אספקט אפשרי.
הצימר משלב בין הכפריות של האזור ומלון יוקרה: חלוקים ונעלי בית, מקלחת גדולה עם מקום לשניים, מיטה ענקית ופשוט תחושה של יוקרה. הפרטיות היא אבסולוטית וזה כל כך כיף ומרענן, אפשר להשתזף בלי פסי שיזוף ואף אחד לא יראה, תענוג. ארוחת הבוקר, אף היא, חוויה בפני עצמה. (...) אם הייתי נדרשת לתאר במילה אחת את אחוזת גד, המילה שהייתי בוחרת היא ללא ספק: חלומית!"
צליל 27 23/06/16

אתר הנופש "ציור נוף" ממוקם בגליל העליון בישוב אמירים ונבחר לאחד מעשרת אתרי הנופש הטובים בישראל לשנת 2016. המקום דורג במקום החמישי  מבין מאות אתרי נופש שהשתתפו.
אז מה כותבים האורחים על המקום?

"הגענו למקום שלא האמנו שהנוף ממנו יכול להיות כל כך ציורי ויפה, הסוויטה עצמה יפהפייה וכפרית, הכל נקי ועשוי בטוב טעם, הנוף מהסוויטה ומהמרפסת כל כך מדהים שפשוט משתאים ובוהים בו ללא הפסקה.. ארוחת הבוקר ובכלל האירוח של אלה וחיים המקסימים כל כך מהנה, הם מארחים ומפנקים מכל הלב!! בקיצור שלמות!!"
Gal 23/11/16

"כל החיבורים של אנרגיה נהדרת של המקום ולבעלי הבית והצימרים הנהדרים ועד הצימר עצמו עושה חוויה יוצאת דופן ובאמת יוצאת דופן! זה לא עוד צימר ... "
Elishaj  27/10/2016

"היה מקסים, מקסים ומקסים. נהנינו מכל שניה ושניה בצימרים. קצה המושב, אף נפש חיה לא רואה אותך, אבל אתה רואה את כל הכנרת ואת הירידה אליה.  התמונות שבאתר לא מוגזמות בכלל. אין לנו ספק שנחזור, ולא רואה סיבה להשקיע עוד רגע בחיפוש צימר אחר לחופשה הבאה."
דבורי 2  09/10/16

אתר הנופש "בקתיים" ממוקם בגליל העליון בישוב עמוקה  ונבחר לאחד מעשרת אתרי הנופש הטובים בישראל לשנת 2016. המקום דורג במקום השני  מבין מאות אתרי נופש שהשתתפו בתחרות.
אז מה כותבים האורחים על המקום?

"יומיים בגן עדן ! אין מילים לתאר איך כל מה שחלמנו עליו (ויותר) היה בנופש הזה. אירוח מפנק ומרגש בכל המישורים. סוויטה מהממת ונוחה, עם חשיבה על כל הפרטים הקטנים. (...)
הרבה מהדברים מעשה ידי המארחים, יעל ודני, שגם אמונים על ארוחת הבוקר המדהימה, מגוונת וטעימה שהוגשה לנו בבית זכוכית מעוצב וחלומי. מומלץ ביותר לכל מי שחושב שמגיע לו כל הטוב הזה."
Osnat 10/12/16


"כבר מס' שנים שאנו מגיעים לחגוג את יום הנישואין שלנו בצימר בקתיים.
תענוג כל פעם מחדש! הקפדה על כל הפרטים הקטנים ושלל פינוקים, אין כמו האירוח של יעל ודני
תודה!"
netamgn 31/12/16


"האירוח היה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. הכל היה נוח מאוד ומתוכנן בקפידה עד הפרט האחרון, נקי ומבריק ברמות שקשה לדמיין. (...) נשבינו בקסמו של המקום והתאהבנו במארחים הלבביים, יעל ודני, שללא ספק, פיצחו את סוד האירוח המושלם.ברור לנו לחלוטין שנחזור לכאן שוב ושוב ושוב."
איל ויהודית 27/12/16


לסיכום, אנו שמחים ונרגשים להמליץ על אתרי נופש אלו ואחרים אשר בחרו לשים את הנופשים בראש מעייניהם ומציעים חווית אירוח כה מרגשת ואיכותית.

אנו מזמינים אתכם הנופשים להמשיך ולספק פידבקים מדויקים על חוויות האירוח בארץ ומאמינים כי משובים שוטפים מצידכם עוזרים לקדם מגמת שיפור בסטנדרט האירוח בישראל.

אנו מאחלים לכם חופשה נעימה!

עוד כתבות של
עוד כתבות של
מעל ל-50 צימרים ווילות מציעים הנחות מיוחדות לתושבי עוטף עזה והדרום שנמצאים בקו האש. ההטבות תקפות לכל משך מבצע "מגן וחץ" ובהצגת תעודת זהות.
להמשך קריאה
הגעתם לצימר שלכם בצפון, ועכשיו אתם רוצים לצאת לבלות בפאב באיזור וממש אין לכם מושג מה הולך פה... לכן, החלטנו לסייע לכם בבחירת מקום הבילוי, ולפרוס בפניכם כמה מהפאבים והבארים הפופולריים ביותר. 
להמשך קריאה
הדרך המתפתלת מעלה מכביש 85 כבר מרמזת על הבאות. עם העליה בגובה (650 מטר מעל פני הים) האוויר מתחיל להתקרר, כתמי עננים לבנים נחים על גוון כחול-נקי של שמיים, האורנים בצד הדרך מברכים אתכם לשלום בנפנוף צמרות רכות , ומשהו בפנים מתחיל להרפות…
להמשך קריאה
זה לא קורה הרבה, אבל עד שהשלג מגיע כדאי שתחכו לו באווירה הנכונה. קבלו את ההמלצות שלנו על צימרים שהסבירות לתפוס בהם שלג היא די גבוהה 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!