חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

איך לבחור את החופשה הבאה שלכם בצפון?

בא לכם לצאת לחופשה מעכשיו לעכשיו, ליהנות משינה במיטה מפנקת מג'קוזי ומנוף ירוק? מה שאתם צריכים זה נופש הכולל צימר בצפון.


20/02/2019

למה לנפוש בצפון?

הצפון הישראלי ירוק מתמיד מחכה שתבואו לביקור. המרחבים וכרי הדשא הגדולים, הצמחייה האופיינית והאוויר שאפשר לנשום רק כשעוברים את זיכרון יעקוב משתפר ככל שמגביהים עד לצפת. 
הפירות והירקות של חקלאי הגליל, היין בשפע היקבים עטורי השבחים,  בתי הבד המקומיים המייצרים שמן זית ומוצרי קוסמטיקה שמפורסמים בכל העולם והדבש, בשילוב עם תוצרת צפונית מקומית של גבינות, בשר, חוות הדגים וכמובן שוקולד, מרציפן ותבשילים ייחודיים שלא מאכזבים אף פעם.

הצפון מציע מבחר עצום של אפשרויות לטיול לכל סוגי היכולות. מסלולים למיטיבי לכת, טיולים קלילים לפיקניק, טיולי משפחות, טיולים הפרושים על פני מספר ימים, טיולים ליליים, טיולים רומנטיים לזוגות, טיולים לצעירים, סיורים במוזיאונים ובאתרי מורשת, ביקורים באטרקציות ייחודיות והכירות עם מציאות חיים מיוחדת.

למה לנפוש בצימר?

האסוציאציה הרווחת למושג נופש היא לרוב בית מלון, אך כששואלים ישראלים איפה הם הכי אוהבים לנפוש הם בוודאי יאמרו שהם יעדיפו לשהות בצימר מפנק. משהו בישראליות מקשר בתי מלון לתיירות חוץ. בתי מלון נחשבים ליקרים וראוותנים בעוד חופשה בצימר לרוב תזכה לפרגון מפה לפה בקרב המשפחה והחברים.

לחופשה בצימר נלווה קסם מיוחד, רומנטיקה שרק הטבע יכול לאפשר. וכמובן שהטבע בצפון מיוחד במינו ומופלא בכל העונות בשנה. ירוק העד שהצפון הישראלי כה מתהדר בו יכול לרומם כל נפש ולהביא רגיעה ומנוחה לעייפים. השהות בצימר מאפשרת פרטיות שבבית מלון גם במהלך שהות בסוויטה לא ניתן לקבל.

בהגעה לבית מלון המפגש עם אנשים אחרים השוהים גם הם בבית המלון מתחייב. לעומת זאת בצימר ניתן להגיע ולחוות נפרדות מוחלטת מכל קיום אנושי והנאה מפרטיות מוחלטת. כמובן שבמקרה הזה חשוב לוודא עם בעלי הצימר שאתם היחידים במקום ומה המרחק אם קיימים צימרים נוספים בקרבת מקום.

בצימרים רבים ניתן למצוא ג'קוזי (פנימי וחיצוני), דבר שלא קיים ברוב בתי המלון עדיין. הרבה ישראלים מעדיפים לנפוש בזמן טיול או נסיעה לצפון בחוויה כפרית ופחות מתועשת כמו שבית המלון מציע.

בצימר אין הגבלה של שעות לארוחות ולא צריך להתאים את לוח הזמנים לאלה של בית המלון. והכי חשוב , בצימר לא צריך לעשות צ'ק אין רק להגיע ולסכם עם בעלי הצימר את כל הפרטים מראש. וכך גם בעת עזיבת הצימר.

צימרים במבצע

הרבה פעמים נהוג לחשוב שהחופשה בצימר זולה בהרבה מחופשה בבית מלון. ההנחה השגויה הזו מביאה לא פעם צרכנים להתאכזב או להיות מופתעים בעת הזמנת צימר. כמובן שהמחיר תלוי בסוג הצימר, סוג המלון וסוג השירותים הנלווים. בגדול, מחירי הצימרים נעים בטווח רחב מאוד של מחירים. ניתן למצוא צימרים במחירים של 150 ₪ לילה וגם ב1500 ₪ ללילה.

כשמחפשים צימרים לחופשה, חשוב להגדיר את המטרה, משך השהות ואת התקציב הרצוי. בהרבה מקרים ניתן יהיה למצוא מבחר גדול של צימרים פנויים העונים לפרמטרים שהוגדרו. בנוסף, קיימים לא מעט צימרים שמציעים מבצעים ודילים מיוחדים וכדאי לא לפסוח על חיפוש מבצעים לפני שסוגרים על מקום. בהרבה מקרים תוכלו למצוא קופונים באתרים ודילים משתלמים וכדאי לא להתעצל.

למה חשוב לשים לב כשבוחרים צימר?

הישראלים אוהבים לפנק ולהתפנק אבל לפעמים יכולות להיות גם תקלות. כדי ליהנות מחוויית אירוח מפנקת ומהנה בצימר שתבחרו כדאי לא להתעצל ולעשות קצת מחקר מקדים לפני שסוגרים על מקום במיוחד אם אתם מחפשים פינוק רומנטי והכיוון לחיפוש הוא צימרים לזוגות.

חשוב מאוד לקבל חוות דעת והמלצות של מבקרים קודמים, להעדיף צימרים שקיבלו המלצות כמה שיותר עדכניות מבחינה כרונולוגית, לראות שההמלצות מקושרות לאנשים אמתיים- לבדוק ביקורות בפייסבוק או בטריפ אדוויזר ובאתרי המלצות. לא להתבייש ולבקש המלצות בעצמיכם ברשת החברתית. לחפש בגוגל ולראות אם יש ביקורות על הצימר והשירות.

לשאול את בעלי הצימר כל שאלה שיש מראש ולסכם הכל לפני ההגעה כדי שלא להיות מופתעים כשתהיו בצימר ולא תמצאו מה שחיפשתם.חשוב לבקש מבעלי הצימר לצלם לכם את החדר בעצמו לפני ולא לסמוך רק על התמונות המקצועיות באתר.

חשוב לציין- מרבית הצימרים מאפשרים חווית אירוח מהנה ומפנקת ושומרים על ניקיון ותנאי מבנה טובים. אך לא כדאי להיות אלה שנפלו בטעות על אחד מהצימרים הבודדים שלא ישביעו את רצונכם. כשאתם בצימר תקדישו גם אתם זמן להעלות ביקורת ופרגנו לבעלי הצימר במידה ונהניתם כדי שגם אחרים כמוכם יוכלו ליהנות מצימר מפנק ומחוויית אירוח מהנה.


עוד כתבות של
עוד כתבות של
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!