חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לצאת מהבקתה: 7 צימרים מפתיעים למזג אוויר חורפי

רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי

אילונה אברמסון
12/12/2019

לכאן באים בשביל הנוף: איזמרגד 

מכירים את זה שאתם רואים צימר מהמם בתמונות, מגיעים למקום ואז זה לא ממש נראה ככה? אז ככה, רק הפוך. אף תמונה לא יכולה להעביר את היופי של המקום המטורף הזה. ואנחנו היינו שם, וצילמנו, ועדיין – זה לא כמו לראות בעיניים. 

מה מיוחד פה? הכל. זה אחד הצימרים הכי מושקעים מבחינת פרטים שביקרנו בהם – הכל פה מחושב ומהונדס עד הפרט האחרון. הווייב פה הוא כפרי ומאוד ציורי, הנוף פה עוצר נשימה (אבל באמת!), והמרחב פה ענק. מתי בפעם האחרונה הייתם בצימר בגודל של דירת 3 חדרים? 70 מ"ר של יופי. ואפילו לא הזכרנו את הג'קוזי ספא שיושב לו במרפסת המטורפת של המקום הזה. 

למי זה מתאים? לזוגות שמעריכים אמנות, לאנשים של הדברים הקטנים, לאוהבי טבע ופרטיות ולכאלה שמתחשק להם משהו אחר, אבל הם לא יודעים בדיוק מה.

איפה? מצפה הילה – גליל מערבי

מחיר ללילה:  1000 ש"ח - 2200

דירוג גולשים: 9.65

טלפון: 053-9429845

פרטים נוספים: איזמרגד - לזוגות בלבד

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Perfect morning ⛅️�� הטירוף של היומיום שואב אותנו לפעמים עד כדי כך שאנחנו שוכחים לעצור רגע ופשוט לנשום. למלא את הריאות באוויר, למלא את הלב באהבה, למלא את הנפש בהשראה, למלא את הגוף באנרגיות מחודשות כדי לחזור לטירוף הקסום של החיים האמיתיים. תודה לפייסבוק שהזכיר לי שמתן סובל אותי כבר שבע שנים (!) והיה טריגר לחופשה קצרה אך מושלמת, תודה לפופקורן שהייתה קצת פחות נינג׳ה ביומיים האחרונים, תודה לאימוש שלי שתמיד שם להתגייס בשבילנו, ותודה ל @hapisga.israel שעזרו לי למצוא את המקום המושלם! . . . #momtogs #theheartcaptured #momhub #motherhoodrising #ourcandidlife #expectingababy #pregnantandperfect #babyontheway #pregnancystyle #bump #pregnancydiary #thebump #inspirepregnancy #bumpie #20weekspregnant #momfashion #momwithstyle #ok1112 #chokeberry_ii

A post shared by K E R E N A V I E L (@keren_aviel) on

על שפת היער: בקתיים - Bigtime

מבחוץ רואים לכאורה בקתות עץ. אבל כשנכנסים לאחד מתוך שני הצימרים הזהים של יעל ודני, מבינים שהעץ הוא פריט התפאורה המושלם לעיצוב חמים, מוקפד ואינטילגנטי. 

מה מיוחד פה? קודם כל הלוקיישן - הצימרים נמצאים על שפת היער, במצפה עמוקה שצופה לגליל כולו, ואת הנוף המדהים הזה אפשר לראות מהחלונות שמקיפים את הג'קוזי. בכל בקתה יש קמין שאפשר לקלות בו ערמונים, ספריית סרטים מטורפת ומקרן עם מסך שיורד מהתקרה אל מול המיטה, כך שאין שום סיבה לצאת ממנה. אם בכל זאת תחליטו שבא לכם לעשות סיבוב לילי כדי לנשנש משהו – תאורה לילית תאיר את דרככם למטבח ברגע שכף רגלכם תגע ברצפה. כן, עד כדי כך מוקפד.

למי זה מתאים? לזוגות שמחפשים צימר מפנק ברמות אחרות, אוהבים את הקטע הכפרי ולא מפחדים מיערות.

איפה? עמוקה, גליל עליון

מחיר ללילה:  1500 ש"ח - 1600

דירוג גולשים: 9.75

טלפון: 053-9429724

פרטים נוספים: בקתיים - bigtime - לזוגות בלבד

 

פנינת הנגב: חלומות לפז

והנה פנינה שמצאנו בנגב. חלומות לפז הוא מתחם ענק ומהמם, ולא דומה לשום דבר שאנחנו מכירים מהצפון. אולי כי המארחים בנו את כל הצימרים פה לבד (כן כן, ממש בשתי ידיים) ואולי כי הווייב בדרום הוא פשוט שונה –מה שבטוח, מיוחד כאן לגמרי.

מה מיוחד פה? לא יודעים אם אתם מאמינים באנרגיות כמונו (כדאי לכם, זה מדעי), אבל האנרגיה של זוג המארחים שהגשימו את החלום שלהם, מורגשת פה בכל פינה – והיא כל כך נעימה. הצימרים מעוצבים ברכות כפרית עם נגיעות צבעוניות, מתחמי החוץ מרווחים ופרטיים לגמרי ולכל אחד מהם בריכה משלו, ויש תחושה שאפשר להעביר בהם שעות מבלי לרצות לזוז מילימטר. 

למי זה מתאים? לאנשים שאוהבים וייבז קלילים, זורמים ולא מחפשים משהו פאנסי מדי.

איפה? שדה צבי – צפון הנגב

מחיר ללילה:  1000 ש"ח - 1500

דירוג גולשים: 9.7

טלפון: 053-9418680

פרטים נוספים: חלומות לפז - לזוגות בלבד

אילונה אברמסון
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
מי לא חולם על כסאות נח מרופדים בלבן, בריכת מים צלולים (וחמימים בחורף), נוף הורס מקדימה וצימר מפנק מאחורה? עושה רושם שהחורף הוא תקופה ממש לא רעה להוציא את האהבה שלכם מהבוידעם ולקפוץ לחלום רומנטי רטוב.
להמשך קריאה
"לא כל מה שטוב חייב להיות יקר"... כמה פעמים שמענו את המשפט הזה, התפתינו, ובסוף יצאנו גם בלי כסף וגם בלי איכות? טוב, אז אנחנו כאן, במדריך הפסגה, לאחר ביקורים וסיקור מאות מקומות לנופש רומנטי ברחבי הארץ, עשינו מחקר מקיף בעניין והגענו למסקנה שלפחות בכל מה שקשור לחופשה בצימרים - אנחנו מאמינים שהמקומות הבאים, אשר שומרים על מחירים סבירים, יציעו לכם חוויה מפנקת ומשתלמת. 
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!