חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

ככה עושים Staycation: מלונות הבוטיק בצפון שכדאי שתכירו

מי אמר שחייבים להתרחק כדי ליהנות מנופש ברמה הכי גבוהה? טרנד החופשה-קרוב-לבית תפס תאוצה בתקופת הקורונה ונשאר גם אחריה בזכות מקומות שווים שנמצאים ממש קרוב

דניאל סרנצקי
04/12/2022

זוכרים אי שם בתחילת 2020, כשהשמים נסגרו והמחשבה על חו"ל נראתה כמו חלום רחוק אך מגבלות הקורונה המחמירות החלו אט אט להתרכך – כולם דיברו על חופשה בארץ. זאת הייתה האופציה היחידה לצאת מהשגרה הלא קלה שנכנסנו אליה (מאחר שלטוס עדיין אי היה אפשר) והמלונות והצימרים בישראל זכו להיכרות גם מצד מי שפחות היה רגילים לחופשה מהסוג הזה.

 

זאת הייתה התקופה שה-staycation - יציאה לחופשה במרחק נסיעה מהבית - הפכה לטרנדית במיוחד והביאה לפריחה של מלונות בוטיק בארץ ובעיקר – מלונות בצפון. היום, אפשר לומר בזהירות שאנחנו כבר אחרי המגבלות והסטרס של מגפה עולמית, השמים נפתחו מזמן ואפשר בהחלט לטוס לחופשות בחו"ל, אך ישראלים רבים מוצאים את עצמם, ובצדק, מזמינים חופשות בסטייל בארץ.

 

למה כדאי לצאת ל-staycation בצפון ולמי בעיקר זה יתאים?

יש לכם רק יומיים חופש מהעבודה? הילדים מצטרפים אליכם ואתם מחפשים יעד קרוב? אתם רגע לפני לידה ורק מחפשים מלון בוטיק בצפון ברמה גבוהה לנוח בו? כל כך הרבה סיבות יכולות להביא אתכם לחפש נופש במרחק נסיעה, וזה בכלל לא צריך להרגיש כמו פשרה אלא להפך. רמת האירוח תגרום לכם להרגיש שקפצתם לחו"ל, רק בלי כאב הראש של הארגונים והטיסות, אלא רק לנסוע, להגיע וליהנות מהפסיליטיז שיש במלונות יוקרה בצפון.

 

איך הולכת להיראות חופשה כזאת?

כיאה לחופשה במלונות בוטיק יוקרתיים, אתם הולכים ליהנות משירות ברמה גבוהה, עיצוב מדויק, אוכל מעולה ואם תרצו גם פינוקים כמו מסאז' וספא. תוכלו לבחור, כמובן, גם במלונות עם בריכה פרטית ואם החופשה המתוכננת שלכם היא לחורף, בוודאי תחפשו מלון עם בריכה מחוממת. בין לבין תוכלו לעשות קפיצה לטעימות יין ביקב קרוב, פיקניק בלב הטבע או ביקור באטרקציה נחמדה עם הילדים.

 

אז איפה כדאי לכם לעשות את ה-staycation הבא שלכם?

יש לא מעט מלונות מומלצים בצפון, בין אם מלונות ברמת הגולן או כאלה הצופים לכנרת. אם המבחר (המרשים, יש לציין) מבלבל אתכם, הנה כמה המלצות שיעשו לכם חשק:

מלון בוטיק הכולל 4 סוויטות זוגיות מפוארות וממוקם על מדרון הר ביישוב אמירים שבגליל העליון. הנוף עוצר נשימה, העיצוב קלאסי וכולל יצירות אמנות וכל החוויה מתכנסת לכדי נופש ברמה הגבוהה ביותר.

לא רק נוף פנורמי ועיצוב יפהפה ל-5 הסוויטות שבו למרחבים המשותפים, אלא גם חדר טיפולי ספא וחדר אוכל עם תפריט טבעוני 100% מתוצרת גלילית משגעת.

לפני שיוצאים לסקי בחרמון – עוצרים לנופש במלון בוטיק נדיר ביופיו במג'דל שמס. מלבד הפסיליטיז והעיצוב המוקפד של הסוויטות, במלון תמצאו מתחם ספא מפנק ולאונג' על הגג עם תצפית עוצרת נשימה.

דניאל סרנצקי
עוד כתבות של
עוד כתבות של
בריכות פרטיות עם מסכי טלוויזיה, חללים מרווחים במיוחד, עיצוב פנים מלא בסטייל ואבזור עד הפרט הכי קטן - הכירו את הסוויטות הכי מושקעות שמצאנו בארץ
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
הדובדבן שבקצפת הוא ללא ספק הבילוי המושלג - אבל איפה כדאי לאכול, מה עושים עם הילדים, ואיפה הכי כדאי לבלות את הלילה? המלצות מעולות שיסגרו לכם את כל הפינות בסביבת החרמון 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!