חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אל תקראו להן צימר: הסוויטות הכי שוות בישראל

בריכות פרטיות עם מסכי טלוויזיה, חללים מרווחים במיוחד, עיצוב פנים מלא בסטייל ואבזור עד הפרט הכי קטן - הכירו את הסוויטות הכי מושקעות שמצאנו בארץ

אוסנת שפרלינג
08/11/2021

נוף משגע לכנרת: צימר בוטיק הרימון

זה כנראה הלוקיישן הכי טוב שתמצאו באזור, ובכלל. צימר בוטיק הרימון ממוקם במעלה גמלא ונהנה מתצפית ישירה ומרגשת אל הכנרת. העיצוב כפרי עם נגיעות אורבניות, האבזור מלא (בעיקר במטבח) ומתחם החוץ מזמין במיוחד, לא רק בזכות הנוף אלא גם בזכות הפסיליטיז: עמדת ברביקיו איכותית, ערסלים, פינת מדורה, בריכת זרמים שמשתלבת נהדר בנוף וסאונה.

מחיר לזוג ללילה: החל מ- 1300 ש"ח

טלפון: 053-4008756

לפרטים נוספים: צימר בוטיק הרימון

כמו מלון, אבל לעצמכם: סוויטת סיטארה – לזוגות בלבד

סוויטה מושקעת בלב שכונה חדשה ביישוב דלתון, מלאה בסטייל ועם הרבה דיוק בפרטים הקטנים. הסוויטה בנויה כאופן ספייס, כך שתרגישו היטב את המרחב, והעיצוב מודרני ובעל קווים נקיים. במתחם החוץ תוכלו ליהנות מהבריכה הפרטית וממקלחון החוץ המעוצב או לעשות על האש זוגי בפינת הברביקיו שבמרפסת. סיטארה תספק לכם חוויה זוגית אמיתית שתמיד יהיה לכם כיף להיזכר בה.

מחיר לזוג ללילה: החל מ- 1500 ש"ח

טלפון: 053-5559721

לפרטים נוספים: סוויטת סיטארה – לזוגות בלבד

שיק, טרנדיות ויוקרה: סוויטת אריה | ARIA

אריה שבמושב דלתון היא סוויטה שברגע שנכנסים אליה שוכחים את כל מה שנמצא בחוץ, ואת כל מה שחשבתם שאתם יודעים על צימרים עד היום. הסוויטה הזו נמצאת כמה בסטנדרט אחר לגמרי בכל מה שקשור לאירוח, יוקרה ושיק.

הקטע המיוחד כאן הוא שהסוויטה היא בעצם "בית חכם" שמאפשר לשלוט בתאורה, במסכי הטלוויזיה ובעוד כמה פונקציות מרחוק. מה עוד מרשים כאן? בריכה ענקית עם מסך טלוויזיה ענק שניצב מעליה כדי שלא תפספסו את הסדרה האהובה עליכם, חלל מרכזי בו ניצב אמבט (Stand Alone) שלא ניתן להתעלם ממנו, ועוד לא דיברנו על העיצוב המוקפד ומלא הסטייל.

מחיר לזוג ללילה החל מ 2000 ש"ח 

טלפון: 0539378469

לפרטים נוספים: סוויטות אריה

 

גולד דרים: תחושה של ריזורט פרטי יוקרתי

גולד דרים הוא מתחם שנתפר כחליפה מושלמת לחופשה זוגית רומנטית, אבל ניתן להגיע לכאן גם עם הילדים. יש כאן שתי סוויטות זהות שחולקות קיר משותף ומופרדות על ידי חומה במתחם החוץ. לכל אחת מהן צמודה בריכה פרטית יפהפייה. התקרות הגבוהות במיוחד מעניקות למקום אווירה ייחודית וסופר יוקרתית. ג'קוזי מרובע גדול וספת קטיפה הם חלק מהאלמנטים השולטים בחלל המרכזי, ומשרים אווירה של מלון יוקרתי אך עם פרטיות וחלל שהוא רק שלכם. 

מחיר לזוג ללילה החל מ 1000 ש"ח

טלפון: 0537105171

לפרטים נוספים: גולד דרים

פרטיות ורמה של מלון בוטיק: סוויטת אסיה

סוויטת אסיה היא היחידה במתחם פרטי עם סטנדרטים גבוהים מאוד של אירוח, המתאימה לזוג או למשפחה עם ילדים. הסוויטה נמצאת במושב דלתון שבגליל העליון, ויש לה בריכה גדולה ומחוממת המוארת בלילה, עם קירוי מודולרי לפתיחה או סגירה- תלוי בעונה, ובכם. בחלל המרכזי יש ג'קוזי עגול ובצידו חלון המשקיף לגינה הפרטית, מסך טלוויזיה ענק וקמין חשמלי שמוסיף המון לאווירה המיוחדת שכאן, ולתחושה של נחת ופינוק אמיתי. העיצוב והתאורה ומעניקים תחושה של לא פחות מאשר סוויטה נשיאותית.

מחיר לזוג ללילה החל מ  1300 ש"ח

טלפון: 0539384495

לפרטים נוספיםסוויטת אסיה

שפע של סטייל: פטרה

שתי סוויטות מוקפות חומת אבני בזלת מבעדה רואים נוף גלילי יעניקו לכם חוויה אינטימית, מחבקת ומפנקת. הסוויטות נהנות מעיצוב מודרני, מאובזרות בהתאם, ושופעות אווירה אלגנטית, מעודנת ורגועה לאורחים שיעריכו את המקום שהגיעו אליו. לכל סוויטה יש בריכה פרטית, ג'קוזי ומקלחת חוץ וכן תאורת חוץ מהממת שמראה שמישהו חשב ממש על כל פרט כשתכנן את המקום.

מחיר לזוג ללילה: החל מ- 1800 ש"ח

טלפון: 053-6400580

לפרטים נוספים: פטרה

אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
בריכות ענקיות ויוקרתיות, חדרים גדולים ומפנקים ומרחבי חוץ רחבי ידיים - ההזדמנות שלכם לחופשה זוגית סופר מפנקת באמצע השבוע, במחיר של צימר רגיל – לחודשי החורף בלבד!  
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!