חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

הפעם הראשונה שלכם - בצימר, אלא מה?

אתם יוצאים כבר כמה חודשים, ומתחילים להרגיש שזה זה. המבטים הארוכים בעיניים, החיוך שעולה לך על הפנים כשאת רק רואה את השם שלו על צג הסלולרי, ההתרגשות שנוכחת במפגש בכל פעם, ובאופן כללי ההכרה שלכם שנמצאת בסטטוס של פרפרים מעופפים ודולפינים שמקפצים במי טורקיז צלולים. ועכשיו זו רק שאלה של זמן עד שתחליט להזמין אותה, עד שתחליטי להפתיע אותו, עם המתנה המתבקשת, הכיפית, הרומנטית - סופשבוע בצימר.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
אז אולי החלטת להפתיע אותה, ואולי 'גיגלתם' וחיפשתם ביחד, עוברים מדף אחד של צימר למשנהו, חוקרים ותרים אחר צימר החלומות שלכם (חלק חשוב וכיפי במיוחד בסיפור). ככה אתה מגלה שהיא אוהבת מקומות עם נוף פראי וקרוב לים, ואת מגלה שארוחת בוקר מושקעת זה מה שעושה לו את זה. ובסוף, אחרי דיונים לא רבים בחרתם את הצימר הנכסף. כשהגיע היום המיוחל ויצאתם לדרך, נוסעים לכיוון צפון מערב ביום חמישי נטול פקקים (מותר לחלום) כשבאופק חיכתה לכם השקיעה הכי יפה שהייתה השנה (מותר גם להגזים) אז עצרתם בתצפית ליד משפחת שפני סלע, הסתכלתם על הנוף, ונמסתם זו בעינו של זה. שקיעה 
 

על רגעים רומנטיים (ואחרים) 


אחרי עוד כוס קפה ותה צמחים (גלילי, אלא מה) המשכתם בדרך, רק עוד עשר דקות ואתם מגיעים. את מתרגשת לקראת, וגם הוא, על אף שהוא מסתיר זאת היטב. כשהגעתם למתחם בו תשהו ביומיים הקרובים, הבנתם שעשיתם משהו טוב.
זו הייתה הבחירה הראשונה המשותפת שלכם לגבי חופשה והיא הייתה נכונה. הנוף הפראי שהיא חיכתה לו היה שם במלואו, במיוחד בזמן שנהניתם מארוחת הבוקר המפנקת שהוא כה ציפה לה. והיו לכם שיחות טובות וטיולים מהנים, המון צחוקים ועוד קצת מהמבטים הארוכים הצוללים האלה. ובלילה השני כשהיה קצת קריר בחוץ ראיתם סרט טוב (במיטה, אלא מה...) ועשיתם נעים אחד לשנייה (במיטה, אלא מה...) והיו אלה רגעים של תשוקה ורומנטיקה מזוככת וראשונית. 

ואז הוא הגיע, הויכוח הראשון. את רצית לצאת בערב והוא דווקא רצה להישאר בחדר, והתפתחה מיני דרמה על איך תהפכו להיות זוג זקנים שלא יוצאים מהבית (את) ואיך כל הזמן את רוצה "לעשות משהו" ולא מסוגלת פשוט "להיות" ולנוח ללא אטרקציות (הוא). זה היה מפתיע, זה היה חדש, זה אפילו היה קצת מרגש (כי מי אמר ש"מרגש" חייב להיות משהו חיובי?) ולמעשה, מה שקרה הוא שהכרתם פתאום אחד את השניה קצת יותר טוב. מה גם שלהיות זוג בחופשה ולא להתווכח על כלום זה נגד החוקים (של הזוגיות, אלא מה) וזה דווקא בריא לשחרר קצת קיטור לפעמים. אז יופי לכם, מברוק, תתחדשו. 

יומיים אחר כך חזרתם הביתה, מרוצים מהחוויה כולל כל החבילה. התחושה בלב הייתה נעימה, וזה לא עניין של מה בכך. כי התחלה של קשר היא אמנם מרגשת, המוח עובר למצב "ניוטרל" ואתם מבלים את רוב הזמן במצב של סנטימטר אחד מעל הקרקע, אך בו זמנית היא טומנת בחובה את אתגר ההיכרות הגדול והלא צפוי לפעמים.

לצאת מאזור נוחות אחד ולהיכנס לאחר, בסבבה. צילום: שאטרסטוק
ללמוד לצאת מאזור נוחות אחד ולהיכנס לאחר, בסבבה. צילום: שאטרסטוק

 

לגלות את הנסיך, והצפרדע 


ואכן, גילויים חדשים בזוגיות קורים בדרך כלל ברגע שאתם הכי לא מצפים להם. זה יכול לקרות כשפתאום הנסיך שלך פורץ במזמורי נחירות שלא יביישו את להקת הצפרדעים בבריכת הנוי הסמוכה של השכנים (עצה שלי, שלא יירדם על הגב) וכשאתה פתאום קולט שלנסיכה הקסומה שלך לוקח כשנתיים להתארגן לפני שיוצאים לסרט. אז בראבו על הגילוי המסעיר: שהם, ממש כמוכם - לא מושלמים. טה-דה! 

אז נכון, הפרפרים הסיתו יפה את תשומת הלב, האנדורפינים עשו את שלהם, אך עם הזמן פוגשים את המציאות. ובמציאות לרוב בני האדם הם יצורים די רגילים, עם מניירות שלא באות טוב לכל אחד. אז קבלו טיפ חשוב: כשלומדים להכיר, (וגם הלאה בהמשך הדרך), נסו לגייס סבלנות ופתיחות ובעיקר רצון לצאת מידי פעם מאזור הנוחות שלכם, ולהתנסות באזור הנוחות שלהם, ואולי אפילו תגלו ש - היי, זה דווקא נחמד! 

וחשוב, חשוב לצבור בהתחלה (ובהמשך) חוויות טובות ומחברות, כי כשהחיים מתקדמים הלאה, הזוגיות הולכת ומעמיקה, ופוגשות אתכם גם המהמורות שבדרך, חשוב שיהיו לכם בזיכרון הזוגיות הקולקטיבי שלכם כמה פיסות של אור, של יופי, של זמנים של אהבה טהורה, עינוג ופינוק (וכן, צימר לרוב עושה את העבודה). 

חוץ מזה שתמיד כיף להיזכר בחופש ההוא, בקצה ההר, בתחילת הסתיו כשהיה קצת קר, ויצאתם מהג'קוזי החם, ושתיתם תה על המרפסת, והתחבקתם חיבוק ארוך, והיה רק שקט, ואהבה.  





לעזרה בבחירת צימר החלומות שלכם תוכלו להיכנס לקטגוריות הבאות:

צימרים עם נוף פנורמי וארוחת בוקר

צימרים רומנטיים במיוחד 



אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של יחסים אהבה וסקס
עוד כתבות של יחסים אהבה וסקס
אז נכון שבישראל החמה, ברוב חודשי השנה קשה לחשוב על טבילה בטמפרטורות שקרובות לרתיחה. אבל אפילו כאן, כשקצת מתחיל להתקרר, יש מי שמיד תרים אחר הג'קוזי או הסאונה הקרובים לבתיהם, מתוך כמיהה להטביל את גופם במים חמים ומרגיעים.  הפעם נרחיק למעיינות החמים הכי מיוחדים בעולם, במקומות בהם הטבע והפרא שולטים, ופחות בטון וחומרים מלאכותיים. ככה, פשוט ופראי, רק אתם והטבע עצמו. מוכנים?
להמשך קריאה
בין אם רק התחלתם לצאת לפני כמה שבועות או שאתם מתקרבים לחגיגות חתונת הזהב שלכם, אין כמו בילוי זוגי רומנטי שהוא רק של שניכם. יש כל כך הרבה צימרים בצפון לזוגות (וגם כמובן צימרים למשפחות, אבל לענייננו הפעם נתרכז רק בשניכם) – וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז ולנסוע צפונה אל חופשה מפנקת שבה תוכלו ליהנות מן ה"ביחד" שלכם.אבל מה תעשו כשתגיעו לצימר? הנה כמה הצעות שיעניקו לחופשה שלכם אופי רומנטי ובלתי נשכח:
להמשך קריאה
אם פעם הייתם עוצרים לקנות סנדוויץ' בתחנת דלק, היום הדרך לצפון כבר קיבלה שדרוג קולינרי בזכות עגלות קפה עם תפריטים שווים, וייב קליל והרבה קסם – קבלו את עגלות הקפה המומלצות שלנו בצפון
להמשך קריאה
יש משהו בצורך שלנו להיות עם בן הזוג במקום בו נוכל לתת לו, או לה, את כל פוטנציאל אהבתנו. לעיתים, בהמולת היום יום אנחנו קצת מאבדים את היכולת הזו. העבודה, המשפחה, סידורים, לא חסרים תירוצים כדי שחלון האהבים ייסגר מעט, ויעורר ציפייה לפריחה מחודשת.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!