חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

סלסה סקסית, שוקולד מענג או סשן טנטרי - מה הסדנא שלכם?

אולי זה יום השנה שלכם שמתקרב, ואולי זה פשוט הזמן לנער קצת את אבק השנים והשגרה מהזוגיות שלכם - ולהרגיש הרבה יותר רעננים וקרובים. כך או כך, הכירו את האפשרויות הרבות שיגרמו לכם לקום מהספה, לצאת מהטרנינג האפור, ולחוות יחד עם בני הזוג חוויה שתשאיר אתכם עם חיוך להרבה מאוד זמן. כי מותר להינות בחיים האלה, ואפילו כדאי. אז מה הסדנא שמתאימה לכם? 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019




ריקוד מושחת - סדנת סלסה זוגית

שגעון הסלסה החל לסחוף את המדינה לפני כמה שנים. המוסיקה, הקצב התוסס, השמחה והתשוקה ששוררות באווירת הסלסה - כל אלו יריצו לכם אנדורפינים בגוף וישכיחו מכם לרגע את העובדה שאתם אזרחי המזרח התיכון (לא המקום הכי עליז - בוא נודה על האמת) ויתנו לכם להרגיש כאילו אתם במסיבה לוהטת על חוף קאריבי.

אז נכון, אתם יכולים פשוט ללכת למסיבת סלסה ולהתפרע על הרחבה, אבל לאלה מביניכם שרוצים ללמוד כמה צעדים בסיסיים כדי שלא תיראו כמו הדוד משה כשהוא רוקד באירועי המשפחה: סדנת סלסה זוגית אינטימית היא הדבר שלכם. זה משחרר, זה כיפי, וזה מרחב שמזמן המון הפתעות וביטוי עצמי. וכן, זה סקסי לאללה. 

לנענע ביחד. צילום: shutterstock
 

שוקולד ורומנטיקה - איזה שילוב הורס 

סדנת שוקולד היא חוויה לכל החושים. היא לרוב תתחיל בחלק תיאורטי אודות ההיסטוריה של השוקולד, איך הוא פוגש אותנו בתרבות, בספרות ובסרטי האהבה הגדולים שאנו מכירים. לאחר מכן תעברו לחלק המעשי (יאמי) שבו לומדים ביחד להכין טראפלים, פרלינים, משקאות שוקולד ושאר תופינים. את כל זה תעשו בהדרכת שוקולטייר: שף של שוקולד (כן, יש מקצוע כזה) שהמקצועיים ביניהם עובדים עם שוקולד בלגי איכותי (מותר לברר מראש)

וודאי שמעתם ששוקולד משמש כתחליף לכל מיני דברים (כן, גם לזה) וזה כיוון שכשאנחנו אוכלים שוקולד משתחררים לנו ישירות ממפקדת המוח שלל הורמונים של הנאה ועונג - אז תארו לעצמכם מה ישתחרר לכם בסדנא זוגית…
לפרטים נוספים, נסו את דה-בר, מתוק מהלב, מותק ועוד ועוד. שימו לב שבאתר שוקולאב תוכלו לבחור מתנה מתוקה עם הקדשה ולהזמינה ישירות מהשוקולטיירים/יות שיש בארצנו הקטנה. 
 

בארבע ידיים - סדנאות לעיסוי זוגי

אז כן, אתם יכולים לקבל היום בכל ספא בסיסי עיסוי לכל אחד מבני הזוג, מיטה ליד מיטה, וזה בהחלט נעים ונחמד. אבל כאן, אנחנו מתכוונים לשתי אופציות אחרות לגמרי. האחת היא עיסוי שאחד מבני הזוג מקבל, והשני מעסה ביחד עם מעסה מקצועי.
זה אומר שתי ידיים אוהבות ושתיים מקצועיות. עיסוי "מודרך" שכזה תוכלו לקבל מצוות חלומות , בידיים אוהבות, ועוד.
האופציה השניה היא סדנא של כשעה וחצי בה תלמדו יחד ממעסה מוסמך טכניקות עיסוי בסיסיות, את האופן שבו אתן אוהבים לטפל באחר ולקבל טיפול, ועוד מרזי המקצוע. הטכניקות ילוו אתכם הלאה ויעזור לכם להעמיק את התקשורת הזוגית שלכם. כי כמו שאומרים, יש דברים שאפשר להבין אותם הרבה יותר טוב במגע מאשר במילים. תשומת לב, אהבה והקשבה הדדית קורות באופן טבעי ואינטואיטיבי דרך מגע אוהב. 
סדנא כזו תוכלו למצוא למשל בדרך חיים, או בקפונקה, ובמקומות נוספים.
 

 
 

מאמי תראי, חוביזה!

טרנד חדש ומגניב מאוד שמתרחש במחוזותינו הוא "סיורי ליקוט". ואנחנו ממליצים לכם לעשות אחד כזה עם בן או בת הזוג שלכם. אז מה בעצם עושים? יוצאים לטבע עם מדריך/ה ליקוט מוסמך, ולומדים דרך הטיול אילו צמחים ועשבים מותרים לאכילה ובאיזה אופן הכי כדאי לאכול אותם (טרי, מבושל וכו'). זה מפגש מרענן עם כל הצמחים, העשבים והפרחים שחשבתם שמיועדים רק להולכים על ארבע, ופתאום גיליתם עולם חדש לגמרי שיכול להיכנס אליכם למטבח.
סיורי ליקוט כאלה יכולים להסתיים בארוחה שתרכיבו יחד מכל השלל שליקטתם.
לפרטים נוספים: אורי מאיר צ'יזיק, שירת השדהבת קיימא, ועוד.
 

ממוש, תוסיף לי פה קצת מלח 

אם את מביאה את ה"פלפל" ליחסים, והוא מכניס אליהם את ה"ג'ינג'ר" לשובבות, תארו לכם איך זה יהיה במטבח. סדנת בישול זוגית טובה לזוגות שאוהבים את המטבח ורוצים להתנסות בבישול בז'אנר מסויים (איטלקי, אתיופי, סושי, טבעוני וכו')ולחלוק גם למידה וגם עשיה בצוותא.
העבודה המשותפת במטבח היא למעשה דרך בלתי מילולית לחיזוק התקשורת והחיבור ביניכם, כשבסופה תהנו מארוחה מעשי ידיכם שכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. הצעה לסדנאות כאלו תמצאו בסטודיו לבישול , בסדנא לבישול בריא עם אורי מאיר צ'יזיק, וברבות אחרות. 


סדנת טנטרה - לפתוח את הצ'אקרות

ברוכים הבאים לעולמות הקונדליני. קונדי-מה-? קונדליני! המילה המסקרנת הזו היא למעשה שם נוסף לאנרגיית החיים הזורמת בנו, כשהאנרגיה המינית היא חלק מהביטוי שלה והיא זורמת מעלה ומטה לאורך הצ'אקרות שלנו.
פירושה של המילה טנטרה (ותוציאו מהראש את מראות הקאמה סוטרה) הוא “התרחבות” או “שזירה”. מטרתה של טנטרה היא התמרה של האנרגיה המינית לצורך התפתחות רוחנית .אם זה נשמע לכם יותר מדי זר ומוזר, זה בדיוק הרגע שלכם להכיר את עולם הטנטרה, עולם שיחבר אתכם אל עצמכם ואל בן או בת הזוג שלכם, בדרך חדשה.

יש סדנאות טנטרה של כמה שעות, יש יומיות, ויש של סופשבוע ארוך למעמיקים. תוכלו לחוות סדנא כזו באינטימיות שלכם בלבד או ביחד עם זוגות נוספים. שימו לב שסדנאות טנטרה לא בהכרח כוללות עירום אם בכלל.
את האנרגיה שלכם תוכלו להתמיר למשל בלגעת בטנטרה , או אצל סמבביה שביישוב אמירים שבגליל, ואצל מנחים/ות נוספים/ות.

 

בלשים בלילה - עכשיו זה אתם 

אולי כבר שמעתם על "חדרי בריחה" , טרנד שהופך יותר ויותר פופולארי בישראל. למעשה מדובר בחדר עם סיפור משלו, שמצויד בתפאורה מתאימה ובתוכו כתב חידה שעליכם לפתור על מנת שתצליחו לצאת מהחדר. לשם פתירת החידה יועמדו לרשותכם כל מיני חפצים שיעזרו לכם בכך. הזמן לפיתרון הוא מוגבל (בין שעה לשעה וחצי) בחדר בריחה יש לכם הזדמנות להזכיר לבן /בת הזוג עד כמה אתם מהממים עם המוח המהיר והמחודד שלכם, ובמיוחד לעשות עבודת צוות משובחת. כחלק מהמשימה תתבקשו לפענח צפנים, לפרוץ מנעולים, ולגלות משמעויות נסתרות בפרטים. 
לרשימת חדרי הבריחה לחצו כאן 

עוד סדנאות מהנות לזוגות יכולות להיות סדנאות קרמיקה, נגרות, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, ציור, צילום, יוגה, ועוד. 
אבל בתכלס, זה לא כזה משנה מה תבחרו, העיקר - שתבחרו. 
הרי בסופו של יום, אתם רוצים להינות יחד ולגלות את האהבה שבכם מחדש ולהגבירה. 

שיהיה בילוי נעים!


 
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
לא רק בקתות מעץ ואווירה כפרית – בצימרים החדשים בצפון תמצאו סטייל מוקפד ומודרני שהולך בהחלט להפתיע אתכם
להמשך קריאה
הישראלים אוהבים לצאת לחופש, ורבים חושבים שאין כמו טיסה לחו"ל לכמה ימים כדי ליהנות באמת מהזמן הפנוי, מנופים חדשים ומעניינים, משופינג טוב או אוכל משובח. אבל האמת היא שלא צריך לצאת מגבולות המדינה כדי ליהנות מחופשה מענגת של ממש. עובדה: יותר ויותר משפחות מעדיפות את הצפון הישראלי על פני טיסה משפחתית לחו"ל, וזוגות רבים מעדיפים צימרים רומנטיים בצפון על פני קפיצה לאירופה.
להמשך קריאה
בין אם רק התחלתם לצאת לפני כמה שבועות או שאתם מתקרבים לחגיגות חתונת הזהב שלכם, אין כמו בילוי זוגי רומנטי שהוא רק של שניכם. יש כל כך הרבה צימרים בצפון לזוגות (וגם כמובן צימרים למשפחות, אבל לענייננו הפעם נתרכז רק בשניכם) – וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז ולנסוע צפונה אל חופשה מפנקת שבה תוכלו ליהנות מן ה"ביחד" שלכם.אבל מה תעשו כשתגיעו לצימר? הנה כמה הצעות שיעניקו לחופשה שלכם אופי רומנטי ובלתי נשכח:
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!