חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

חמישה בילויים זוגיים רומנטיים ברמת הגולן

הצפון הירוק על שלל נופיו הקסומים קורץ לישראלים רבים שמתגוררים באיזור המרכז ודרומה ממנו, ואין פלא שכל כך הרבה צימרים ברמת הגולן מושכים אליהם משפחות, קבוצות, ובעיקר זוגות. בין אם אתם יוצאים רק מספר שבועות ובין אם זה עתה חגגתם את חתונת הזהב שלכם, אין כמו סוף שבוע בצימר רומנטי כדי ליהנות מחוויה בלתי נשכחת שהיא רק שלכם.


20/02/2019
אבל... מה בעצם עושים באיזור היפה הזה? אין ספק שיש הרבה צימרים רומנטיים בצפון, ויש סיכוי לא רע שאם כבר הגעתם לצימר כזה לא תרצו לצאת מהמיטה, מהג'קוזי או מהבריכה – אבל רק למקרה שתרצו לצאת החוצה ולעשות משהו כיפי ביחד, אספנו עבורכם כמה המלצות לבילויים זוגיים רומנטיים ברמת הגולן.

1. להתנסות בשני כוחות סוס

מג'דל שמס שבצפון רמת הגולן היא מקום מרהיב שבו תוכלו לפגוש, ללטף ואפילו לרכוב על סוסים יפהפיים. חוות רם היא חוות סוסים ותיקה השוכנת ליד בריכת רם ומציעה טיולים בלב טבע פראי, במסלולים עוצרי נשימה הכוללים את נופי המטעים וההרים שבאיזור. בחווה ניתן ליהנות מטיולים ליחידים או לקבוצות, אבל הכי רומנטי זה כשרק שניכם מטיילים יחד עם בעלי החיים המטופחים והסבלניים הללו.

צימרים ברמת הגולן

2. לרכוב על הטכנולוגיה

לא מתחברים לסוסים? אולי תתחברו לטכנולוגיה. בדו-פאן שברמת הגולן ממתינה לכם חוויה חדשנית ומרגשת של רכיבה על סגוויי: במקום לצאת לשטח על גבי סוס, ג'יפ או טרקטורון, פשוט עולים על כלי הרכב המיוחד הזה, שמקשיב לכל תנועה של הגוף שלכם – ויוצאים לדרך! לא צריך רישיון נהיגה, לא צריך ניסיון קודם, ולא צריך כישורים של לוליין בקרקס. רק לעלות על הסגוויי ולחלוק חוויה זוגית מדהימה יחד.

3. לצאת להרפתקה לילית

מדי ערב קורה משהו מרתק בישוב חד נס שברמת הגולן: זוגות-זוגות (ולעיתים גם קבוצות או יחידים) יוצאים בחסות החשיכה לטיול מסעיר במים הצוננים של נהר הירדן. תוך צעדה חרישית והאזנה לצליליו המיוחדים של הלילה, כאשר האור היחיד בסביבה בוקע מעששיות יפהפיות, אין בילוי רומנטי יותר מישיבה תחת ענפיו של עץ שקמה בן 500 שנה והתבוננות בשמיים זרועי הכוכבים.

4. להתפנק במתוק הכי מושחת שיש

בילוי רומנטי בצפון הוא לא הזמן לשמור על דיאטה קפדנית. להיפך, זהו בדיוק הזמן לשחרר כל רסן ופשוט ליהנות מהרגע – ואין כמו שוקולד איכותי כדי להפוך את החופשה הזוגית למושלמת באמת. מרכז המבקרים ומפעל השוקולד דה קרינה שבעין זיוון הוא עולם שלם של אהבה לשוקולד, שבו תוכלו ליהנות מסיור מופלא וסדנאות חווייתיות, וממנו אפשר לצאת רק בדרך אחת: מלאים בשוקולד ובזיכרונות טעימים ומתוקים.

5. להתחבר לפירות של הטבע

חושבים שאתם מכירים את הפירות של ארץ ישראל? אם אתם קונים פירות בסופרמרקט ומעולם לא טעמתם פרי שנקטף ישירות מהעץ, אז התשובה לשאלה הזו היא "לא, אתם לא מכירים". למרבה המזל, רמת הגולן היא אחד האיזורים הפוריים ביותר בישראל מבחינת גידולים חקלאיים ובעיקר פירות, ובה תוכלו לצאת לקטיף זוגי של פירות נפלאים וטעימים. כל מה שעליכם לעשות הוא לברר מראש, על פי העונה בה אתם נוסעים לבלות ברמת הגולן, אילו פירות מחכים לכם על העצים – ופשוט להיכנס למטעים ולזלול ככל שתוכלו.

טיול ברמת הגולן

לסיכום,
יש הרבה צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, שמציעים חוויה בלתי נשכחת לזוגות שרוצים לבלות יחד בילוי זוגי רומנטי. אבל אם כבר נוסעים לצפון, אל תוותרו על סיבוב בין האטרקציות המרהיבות שצוינו לעיל ורבות אחרות – ומובטח שהחופשה שלכם תיחרט בזכרונכם לנצח.
עוד כתבות של
עוד כתבות של
לנסוע לחו"ל זה תמיד כיף, אבל לנסוע במיוחד כדי להשתתף באירוע מיוחד שקורה שם, זה בכלל חגיגה. הפעם נבדוק את הפסטיבלים שמתקיימים בין החודשים דצמבר למאי, אלה ששווה לארוז מזוודה ולעבור בידוק בטחוני עבורם. 
להמשך קריאה
הצפון הירוק על שלל נופיו הקסומים קורץ לישראלים רבים שמתגוררים באיזור המרכז ודרומה ממנו, ואין פלא שכל כך הרבה צימרים ברמת הגולן מושכים אליהם משפחות, קבוצות, ובעיקר זוגות. בין אם אתם יוצאים רק מספר שבועות ובין אם זה עתה חגגתם את חתונת הזהב שלכם, אין כמו סוף שבוע בצימר רומנטי כדי ליהנות מחוויה בלתי נשכחת שהיא רק שלכם.
להמשך קריאה
אם בא לכם לצאת לנופש יוקרתי, אבל לא לטוס רחוק מדי, יוון היא הפתרון שלכם. קרובה, רגועה, רומנטית וגם תוססת ומציעה אינסוף אפשרויות לזוג שמחפש נופש אמיתי. הנה כמה ממלונות הבוטיק ה"שווים" ביותר שמצאנו, לנופש יוקרתי במרחק שעה וחצי טיסה מתל אביב.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!