חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

בירה, ריקודים או מסכות? שישה פסטיבלים לעונת החורף והאביב

לנסוע לחו"ל זה תמיד כיף, אבל לנסוע במיוחד כדי להשתתף באירוע מיוחד שקורה שם, זה בכלל חגיגה. הפעם נבדוק את הפסטיבלים שמתקיימים בין החודשים דצמבר למאי, אלה ששווה לארוז מזוודה ולעבור בידוק בטחוני עבורם. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

אירועי "כפר ביקרתם" במהלך דצמבר - ישראל 

ונתחיל דווקא פה, במגרש הביתי. במהלך חודש דצמבר מתעורר לחיים פרויקט "כפר ביקרתם" שמטרתו קידום התיירות הדרוזית והצ'רקסית בישראל. מ"פסטיבל האורות" בעוספיה שממזג בין חנוכה לחג המולד, סיור בסמטאות הכפר כיסרא תוך טעימות מהמטבח הדרוזי, ביקור בבתי אמנים וסדנאות אוכל בירכא, הדלקת החנוכיה בבית הכנסת העתיק בפקיעין, ועוד ועוד, שלל חוויות שיחברו אתכם לתרבות מרתקת שנמצאת כאן, ממש קרוב. כדי לחוות לעומק את החוויה כדאי לשלב את הביקור עם לינה באחד הכפרים שמציעים המון אפשרויות מעולות עם אירוח חם ולבבי מאין כמותו. פרטים באתר הפסטיבל 


"יום הלבוש המקומי" בכפר ריחנייה. צילום: כפר ביקרתם 

פסטיבל השלג ינואר 25-21 בינואר - לפלנד

לפלנד היא קודם כל מקום שמאוד שווה לבקר בו, לאו דווקא באמצע החורף (בכל זאת אנחנו ישראלים מפונקים), אבל אם כבר אז בהחלט תכננו את הביקור כך שתוכלו ליהנות מהפסטיבל היפיפה הזה. פיסול בשלג, גלישה במזחלות במרחבים המושלגים, סקי, ועוד הרבה פעילויות חורף מהנות מאוד.
לצד היכרות עם בני התרבות המקומית תוכלו ליהנות ממופעי רונק'נרול סוערים ובאירועים נוספים שיחממו אתכם וירוממו את רוחכם. כך או כך, היכנסו לאתר הפסטיבל ותהנו מהמראות הנפלאים האלה.  

קרנבל המסכות בונציה 11-28 בפברואר - איטליה

אם אתם מתכננים ביקור חורפי באיטליה, עשו לעצמכם טובה וסעו לפסטיבל המסכות בונציה. זה פסטיבל חגיגי ומתוקשר, שממשיך תרבות שהחלה לפני מאות שנים (עד שהגיע נפוליון והפסיק את המסיבה). ונציה, שהיא מקום קסום בפני עצמו, הופכת למעין תיאטרון ענק, כשדמויות ססגוניות חולפות על פני הגשרים, בכיכרות, ובתעלות. היופי של הפסטיבל הוא שלצד האירועים המתוכננים קורים גם המון דברים סופנטניים וכל אחד יכול למצוא עצמו במרכזה של התרחשות תיאטרלית ייחודית. נשפי פאר מוצעים בתשלום, ומחירם בהתאם (בין 250-600 יורו), לא כולל תחפושת. לאתר הפסטיבל


פורים קטן עליהם. פסטיבל המסכות בונציה. צילום shutterstock

בירה ונשירה (בספרדית) 4-6 למרץ - ספרד

פסטיבל הבירה בברצלונה הוא אחד הפסטיבלים השמחים. אלא מה? קודם כל אתם לא בישראל, כבר שמחה גדולה. ושנית, בירה, והרבה. הבירה מגיעה ממבשלות ברחבי ספרד, יהיו גם בירות מקומיות מחבל קטלוניה, בירות מאירופה ומחוץ לה. לא פחות מ-50 ברזי בירה ו-300 סוגים של בירה תמצאו בפסטיבל הזה.
וחוץ מבירה: תרבות והרבה עניין. שפע הרצאות וסדנאות מוצעות למעמיקים וכל העונג הזה יתקיים באולם של המוזיאון הימי שנמצא במבנה היסטורי מיוחד שיגרום לכם לרצות להוציא את בגדי הנשפים שלכם מהבוידעם. אז לחיים! לאתר הפסטיבל


לחיים בספרדית זה Salud! צילום 123RF

פסטיבל הרגאי הבינלאומי בג'מייקה 15-23 באפריל

15 שנה כבר נמשך העונג הזה בקינגסטון שבג'מייקה, ואליו מגיעים לחגוג באירועים שנמשכים כחודשיים כמאה אלף איש. האי הופך למקום גדוש ותוסס, ובתי המלון בתפוסה מלאה. האירועים הגדולים של הפסטיבל מתקיימים בשבוע הפסחא, והמרכזיים מתרחשים בבירה - קינגסטון, בנגריל ובמונטגו-ביי. המצעד הססגוני שמתקיים ביום האחרון של הפסטיבל הוא מאוד מרשים וססגוני, כמעט כמו זה של ריו דה ג'נרו.  הפסטיבל זו הזדמנות טובה לחוות יותר לעומק את הווי המקום, התרבות, הריקודים האופיניים, וכמובן הזדמנות טובה לנענע את הגוף בקצב הרגאי המשגע. לאתר הפסטיבל

פסטיבל הג'אז של סן-ז'רמן 11-22 במאי - צרפת

מאז שהחל בשנת 2001, הפסטיבל הזה מתקיים מיד שנה. אוהבי הג'אז וההרפתקאות יוכלו לפגוש שם אמנים צעירים מרחבי צרפת ומחוץ לה. המופעים מתקיימים באולמות מלאי אווירה ויש תוכנית למהלך היום, לערב וללילה. מתקיימת גם תחרות כשרונות צעירים, הופעות של ג'אז נשים, מתחם חובבים, ועוד. לאתר הפסטיבל

עד כאן הפסטיבלים של החורף והאביב, 
אם אתם נוסעים דווקא בקייץ או בסתיו, היכנסו לכתבה הבאה 
בילוי נעים! 
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
ישנם מצבים בחיים בהם צריך להפסיק לעשות חשבון. נכון, ישנם תמיד את אלה שפשוט יש להם מספיק בחשבון, ולא דופקים חשבון, אבל רובנו נמצאים במצב שמחייב אותנו לבדוק טוב טוב לפני כל הוצאה. ובכל זאת, גם לנו מותר לפעמים להתפרע. הסיבות ידועות: אנחנו עובדים קשה, מתחזקים את את המשפחה, את מקום העבודה, עוזרים לחברים שנמצאים במצוקה נפשית (נכון יש תמיד לפחות אחד כזה?) ובכלל, מוצאים את עצמנו באופן כמעט קבוע בנתיב המהיר של החיים.
להמשך קריאה
על פניו, הקשר הזה היה מוצלח מאוד: שני אנשים צעירים, מושכים וחכמים, עם שאיפות וסטאטוס חברתי דומים, מודעות גבוהה וניסיון חיים נפגשו להם באמצע הדרך. זה הרגיש נכון, הם התחברו בקלות ופצחו במערכת יחסים מספקת, סקסית ונטולת קונפליקטים, עם מטרה ברורה – להקים משפחה.
להמשך קריאה
זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד! מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 
להמשך קריאה
החורף כבר כאן, וזה אומר שחלק מאיתנו מפזזים ומקפצים בין השלוליות בעוד אחרים מנסים להשיב את התחושה לאצבעות כפות הרגליים. אבל, בין אם אתם מזדהים עם הקבוצה הראשונה או עם השניה, אנו בטוחים שיום כיף בספא מפנק כשבחוץ הטמפרטורות יורדות, זה לא משהו שתרצו לסרב לו. בדיוק לשם כך, ריכזנו כאן כמה מהמקומות ה"חמים" של החורף הקרוב. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!