חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

להזמין צימר ולא ליפול: טיפים מארבעת הבנים של פסח

אביב הגיע, פסח אוטוטו בא, ואפשר כבר להריח את החופש מתדפק על דלתנו (במידה שאתם נמנים עם בני המזל שלא סובלים מאלרגיות, אופקורס). אז אם עוד לא סגרתם איזה נופש לנשמה, גייסנו את ארבעת הבנים מההגדה כדי ללמוד מה כדאי ולא כדאי לעשות בדרך לחופשה מוצלחת בארץ.


20/02/2019

תהיו חכמים: קראו ביקורות ברשת

חושבים שמצאתם את מה שחיפשתם? חכו רגע. לפני שאתם מרימים טלפון לבעל הצימר וסוגרים עסקה, קראו מה לגולשים אחרים שהתארחו במקום יש להגיד. נכון שבהרבה אתרים יופיעו רק תגובות חיוביות ומחמיאות על המקום, ולכן אנו ממליצים לחפש את המקום בפייסבוק ולראות מה כתבו עליו גולשים אמיתיים, עם שם ותמונה. לפעמים התגובות המשמעותיות מסתתרות דווקא במקומות שלא יועדו לכך, כמו למשל בתגובות על תמונות של העמוד. עשו סריקה נרחבת ורק לאחר מכן קבלו החלטה. אגב, אתם מוזמנים לחפש את הצימר גם אצלנו כמובן - אנחנו מתחייבים רק ל-100% תגובות מאומתות ושקופות.
 צימר אי ירוק"אי ירוק"- לא בים אלא ברמת הגולן, עם דירוג גולשים של 9.70 (צילום: מערכת האתר)

זה שאינו יודע לשאול - אוכל אותה

זה ידוע שהתמונות שאתם רואים ברשת הן בדרך כלל אלה המחמיאות ביותר לצימר, ולא תמיד רואים בהן הכל. הרבה פעמים לא מציגים את אזור המקלחת, המטבח או מתחם החוץ כמו שצריך - ואתם יוצאים מנקודת הנחה ש"יהיה בסדר". אז זהו, שמה שלא רואים בבירור - כדאי לברר. לפעמים יש צימרים ללא מקלחון או שהג'קוזי שמוצב בהם במרכז החלל משמש גם לצרכי רחצה, או צימרים שאין בהם אביזרי מטבח שבניתם עליהם. לכן כדי שלא תמצאו את עצמכם מתבאסים על זה שלא ידעתם, ערכו רשימת שאלות על דברים שחשוב לכם לברר שקיימים במקום, גם אלה שנראים לכם טריוויאלים. בנוסף כדאי לשאול מהי שיטת התשלום המקובלת, והאם יש אפשרות ליציאה מאוחרת, במידה ותרצו.

צימר אור בכרם
"אור בכרם"- הג'קוזי בכוונה במרכז החלל, אבל אל תדאגו, יש גם מקלחון (צילום: מערכת האתר)

אל תהיו תמימים: הזהרו ממקומות זולים במיוחד

גם אם נתקלתם בדיל של שני לילות בסופ"ש ב-500 שקלים, אל תתפתו. צימרים שנהנים מביקוש גבוה בדרך כלל לא יציעו דילים כאלה (בטח לא בחגים), וצריכה להדלק לכם נורה אדומה על מבצע שכזה. עלות תחזוקה של צימר איכותי ומפנק בדרך כלל לא תאפשר למארחים לרדת למחירים כאלה, ולכן צריך לבדוק טוב טוב מה פשר ההטבה האטרקטיבית. בשביל לעשות את זה תוכלו להעזר בשני הטיפים שכבר הענקנו לכם למעלה, ובכל מקרה כדאי לבדוק מתי בפעם האחרונה אנשים התארחו במקום, מה האזור שבו הוא נמצא והאם הוא באמת עונה להגדרה של "צימר".

צימר חלומות לפז
"חלומות לפז"- אולי לא הכי זול בשטח, אבל בהחלט דיל מאוד מעניין, דווקא בדרום (צילום: באדיבות המתחם)

רשעים? אנחנו בטוחים שאתם לא

אז למה לא לפרגן לצימר שכבר התארחתם בו? תמיד כיף להחמיא לבעלי צימרים שנותנים את הנשמה שלבם באירוח, וגם לעזור למתלבטים הבאים אחריכם לבחור במקום הנכון. הכנסו לפורום באתר שלנו www.hapisga.co.il, חפשו את הצימר שנפשתם בו וכתבו עליו כמה מילים, אפשר גם בפייסבוק של המקום כמובן, או בפייסבוק שלנו. הקארמה תאהב אתכם מאוד. שיהיה חג שמח וחופשות מושלמות!
עוד כתבות של
עוד כתבות של
אחרי שהשקעתם זמן בחיפוש ואיתור הצימר המתאים לכם, ואתם כבר בטוחים ששם אתם רוצים לפזר את הזוזים שחסכתם לחופשה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון ולברר לפני שסוגרים את ההזמנה. הנה הם בכתבה שלפניכם. 
להמשך קריאה
כל מי שחווה או נמצא במערכת יחסים זוגית ממושכת, מכיר בוודאי את התחושה המעיקה של שקיעה אל תוך שגרת החיים. ההתאהבות, הריגוש, הספונטניות, הטיולים והבילויים, מוחלפים באחזקה משותפת של משק הבית: כביסות, בישולים, ניקיונות, עבודה, חשבונות... לא פלא שלפעמים אנו תוהים – לאן נעלמה לה האהבה?
להמשך קריאה
"לא כל מה שטוב חייב להיות יקר"... כמה פעמים שמענו את המשפט הזה, התפתינו, ובסוף יצאנו גם בלי כסף וגם בלי איכות? טוב, אז אנחנו כאן, במדריך הפסגה, לאחר ביקורים וסיקור מאות מקומות לנופש רומנטי ברחבי הארץ, עשינו מחקר מקיף בעניין והגענו למסקנה שלפחות בכל מה שקשור לחופשה בצימרים - אנחנו מאמינים שהמקומות הבאים, אשר שומרים על מחירים סבירים, יציעו לכם חוויה מפנקת ומשתלמת. 
להמשך קריאה
כפר דייגים מתקשר לרבים עם עוני ודלות, כשלמעשה ההפך הוא הנכון. כפרי דייגים הם נקודות תיירות קסומות, בהם ניתן לפגוש את אלו שחיים ועובדים במקום ולהנות מהאוכל הטרי ביותר שתוכלו להעלות על דעתכם. תשכחו מאפרפרות ומחסור, היכונו לססגוניות ולפסיפס אנושי מרגש. הנה ארבעה כפרי דייגים שתרצו לבקר בהם בחופשה הבאה שלכם.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!