חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מקורית או פשוטה, יוקרתית או מפתיעה - כל המתנות שעוד לא הענקתם

כשיום ההולדת של בן/בת הזוג מתקרב,  זו יכולה להיות חוויה של התרגשות נעימה, או לחילופין אירוע שגורם להזעה מתונה בכפות הידיים. "מה כבר אני יכול לקנות שאין לה?" או "מה ישמח אותו באמת?" - אלה הן חלק מהשאלות שחלקנו ניתקלים בהן. לפעמים, אפילו אחרי שכבר בחרתם, תמשיכו לתהות עד כמה היא או הוא יאהבו את השי החמוד שלכם, כשהכי חשוב לכם, זה - להיות מקוריים. לא עוד תכשיט, לא עוד מסאז' מפנק עם ארוחת בוקר. 

הפעם, נבדוק מהן אותן מתנות שאולי לא הכרתם, או לא חשבתם עליהם כאופציה. מתנה שהיא בעצם חוויה שנשארת לכל החיים. אז יום כיף בספא למשל לא תמצאו בכתבה הזו, אבל קבלו כמה רעיונות אחרים מגניבים לא פחות וכנראה שיותר, בכתבה הבאה.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

כשמחפשים מתנת יום הולדת לבן הזוג, אנחנו למעשה מנסים למצוא משהו שיתאים לאופי שלו, אבל גם יפתיע וירגש. משהו שמצד אחד מחובר לעולמות הפנימיים שלו, ומצד שני ירענן אותם בחוויה אחרת. כשמחפשים חוויה מסוג אחר, רוצים לפעמים גם לגעת קצת ב"קצוות". לתת לבן הזוג לחוות משהו שלבד אולי לא היה עושה (כי לא היה לו את האומץ, את הכסף, או את הזמן) או מאידך, משהו  שהוא חלם לעשות כבר הרבה זמן ואיכשהו זה פשוט עוד לא קרה. אז עכשיו, ולא רגע אחד מאוחר יותר, זה הזמן שלכם לתת לו, או לה, חוויה בלתי נשכחת. 
 

הופעה בחו"ל - Keep on rockin' in the free world

אם היא תמיד אמרה לך שאם יש משהו שהייתה רוצה להספיק בחיים האלו זה לראות בלייב את ניל יאנג, או אם הוא תמיד שם בפול ווליום בסלון את השירים של ארקטיק מאנקיז, זה הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות. תזכרו שאחרי הכל - חיים רק פעם אחת. חוץ מזה, תאר לך אותה מסתכלת עליך בדיוק כשניל מתחיל לנגן את Harvest Moon, אתה מחבק אותה, ולשניכם עוברות צמרמורות בלב. שווה, לא?  

עלות: נכון, מדובר בסיפור לא זול אבל כזה ששווה כל שקל, או יורו במקרה הזה. מה גם שאפשר לשלב הופעה עם החופשה שלכם שגם ככה התכוונתם לקחת. פרטים על הופעות וחבילות טיסה תמצאו בקישורים הבאים:
ב on tour תמצאו כרטיסים להופעות ופסטיבלים כולל טיסות ולינה בחדר זוגי. לספונטנים שביניכם, באתר למטייל תמצאו את ההופעות המתוכננות לשנה הקרובה, וכאן תמצאו חבילות טיסה עם הופעה. אז תהנו, ותמסרו ד"ש חם לפול. 

הפתעה ליד הנחל - לאנשים מיוחדים 

למי מכם שפחות מתאים להם להרחיק עד חו"ל ובא לכם להישאר לוקאליים, זו הצעה שאולי לא תעיף לכם את הסכך כמו שאומרים, אבל תזכיר לכם שאפשר גם ביחסית מעט מאוד הוצאות לחגוג באופן מרגש ורומנטי.

אז יום ההולדת שלה הגיע, ואחרי התלבטויות רבות החלטת שזהו, אתה הולך להפתיע אותה בקמפינג לילי ליד הנחל. אבל מה, הגדלת לעשות, ובנוסף לאלמנטים הבסיסיים של אוהל-שק"ש- גזייה, הגדלת ראש והבאת לאוהל מזרן נוח מכוסה במצעים ובשמיכה נקיים וריחניים. הדלקת נרות מסביב לאוהל (לא קרוב מדי), ופזרת קצת פרחים סביבו (עלי כותרת של בוגונוויליה יש בכל מקום והם יעשו את העבודה). הכנת לה חלוק רחצה נעים ובגדים נוחים כולל גרביים חמימות ללילה.

לפנות ערב הוצאת את המצרכים ופרשת לפניה פיקניק שלא יבייש ארוחת גורמה במסעדה, כולל יין משובח. ובגלל שאתה כזה רומנטי הבאת גם את הגיטרה, וניגנת לה את השיר שהיא אוהבת. והשאר - כמו שאומרים, הסטוריה. 

עלות: תלוי במתחם הקמפינג או חניון הלילה שבחרת. אם החלטת ללכת על לינה בשטח במלוא מובן המילה (לא במקום מוסדר), שים לב שלא לעבור על החוק ולשלם קנס שמנמן, ובחר מקום שהשהייה בו לא רק נעימה, אלא גם מותרת. למקומות מומלצים לקמפינג ולעוד טיפים לחצו כאן.
 

טיסה זוגית בכדור פורח

טוב, זו מתנה באמת לפנטזיונרים שביניכם, ולאלה שאוהבים לעלות הכי גבוה, תרתי משמע.
לטוס בכדור פורח זו חוויה מרגשת, ולעשות אותה כזוג זה בכלל משהו מיוחד. זו הזדמנות לתצפת מגובה של כ- 1500 רגל (בערך 500 מטר) על תצורות הנוף, העצים, הגבעות, החיות וישר אל קו האופק. דמיינו לכם לעופף ככה יחד לתוך שקיעה או זריחה מלאת גוונים.
זה יתחיל בצעדה קלה לאזור ההמראה, צפייה בניפוח הכדור כשישר לאחר מכן תתרוממו מעלה. משך הטיסה הוא בין שעה לשעתיים, ובסופה תהנו מהטקס המסורתי של פתיחת בקבוק שמפניה צוננת ולגימתה.

עלות: כל חברה והעלות שלה. שימו לב לתוספות: בלגעת בשמיים תוכלו להוסיף ארוחת בוקר. ב Sky Trek הטיסה כוללת גם פיקניק בטבע בשדה הנחיתה. החבילה הרומנטית של Rise Up כוללת גם לילה בצימר, ואובר ישראל מציעים טיסות זריחה ושקיעה. קחו בחשבון שאם תצטרפו לקבוצה העלות תרד מאשר עם תעלו לכדור לבדכם (פלוס הטייס כמובן).


לעזוב את הפחד - ולקפוץ

אם נישאר לרגע בזירת השמיים, צניחה חופשית היא אטרקציית האקסטרים האולטימטיבית, וכמה שהיא מוכרת ולמעשה ידועה מראש, היא מעניקה כל פעם מחדש חוויה כל כך עוצמתית, שזה כלל לא משנה שב"שכל" ידעתם מה עומד לקרות. אחרי הכל, זרקו אותך ממטוס. לא משהו שקורה כל יום.

בצניחה חופשית אתם קופצים ממטוס כשאתם צמודים למדריך מקצועי, לנפילה חופשית שאורכת כדקה במהירות של 200 קמ"ש ומגובה של 12,000 רגל (כשלוש וחצי קילומטר). אחרי שהמצנח ייפתח תהנו מגלישה (ומגאות של אנדרנלין) של עוד כ-7 דקות באויר עד לנחיתה. שימו לב שקפיצה זו מיועדת לאנשים בריאים ששוקלים עד כ-100 ק"ג.

עלות: המחירים נעים בין 800 ל- 1850 ש"ח. תלוי אם זה אמצע או סוף שבוע, אם יש לכם קופון או מתקיים מבצע מיוחד, ומה הגובה שממנו אתם צונחים. יותר גבוה - יותר יקר. 

ביקור בעולמות אחרים

לשקוע לאט לאט מטה.. הכל שקט.. דממה.. להקת דגים פתאום חולפת, ושושנת ים נפתחת ונסגרת למקצב תנודות המים. כל מה שאתם שומעים זה את הנשימה שלכם, נכנסת ויוצאת.

"צלילת היכרות" היא חוויה חד פעמית של צלילה עם בלוני אויר לעומק של שישה מטרים, וכשמה כן היא: היכרות ראשונית עם החיים שמתחת לפני הים בליווי של מדריך צלילה מוסמך. אין צורך בניסיון קודם אלא רק ידע בשחייה. צלילות היכרות ואחרות ניתן לעשות גם בהרצליה, קיסריה, תל אביב, וכמובן שבאילת, בה מגוון המינים הוא גדול יותר וכן גם החוויה. באילת תוכלו גם לצלול ליד הדולפינים שבריף (340 ש"ח למשתתף).

עכשיו תראו, חוויה כזו של צלילה ניתן לקחת גם הרבה יותר רחוק. הכל תלוי בשלושה גורמים והם: א. בן/בת הזוג שלכם היו רוצים ביותר מצלילת היכרות והיו שמחים מאוד לקורס שלם.  ב.חוש ההרפקתנות שלכם חי ובועט, ו- ג. יש לכם כסף. אז כאן הש(מים) הם הגבול. החל מקורס צלילה מלא כולל לינה באילת, צלילות במקומות אקזוטיים כגון: סיני וירדן, ועד ספארי צלילה בשילוב חופשה אלוהית במלדיביים הם חלק מהאפשרויות שלכם.

עלות: נתחיל בקטן - עלות של צלילת היכרות (תלוי במשכה) תעלה בין 220 ש"ח ל-300 ש"ח.
קורס צלילה כוכב אחד יעלה לכם החל מ- 890 ש"ח למשתתף.  
עוד הצעה שקשורה במים, היא שיעור בגלישת סאפ. עלות ליחיד היא כ-200 ש"ח, וכדי לסאפספ יחד תצטרכו להוסיף כ-150 ש"ח. 


נהגת שודים - עכשיו זה רשמי!

תמיד שמת לב שבת הזוג שלך אוהבת לסחוט את דוושת הגז ולרוב די נחרדת מזה, בעיקר כשאתה יושב לידה כשהיא נוהגת. הפעם יש לך הזדמנות לפנק אותה במתנה שתאפשר לה להיות נהגת מירוצים ליום אחד, ולך לנשום לרווחה שהיא עושה את זה בלעדיך.

מדובר בחווית נהיגת מירוץ מקצועית במכונית ספורט/מרוץ, כשהדגמים משתנים בין: הונדה, מרצדס, ספורט קבריולט, פורמולה, BRZ ועוד. כולן עם מנוע טורבו ואין סוף של סמ"ק, סל"ד ועוד מילים שעושות חשק להיכנס לממ"ד.
כחלק מהחוויה תלמדו לשבת נכון ברכב, מתי לתת גז ומתי לבלום, מהו מבט רחוק ממוקד מטרה, ועוד כל מיני מושגים שאחר כך תוכלו להשוויץ איתם בחבר'ה. ואגב, אם היא ממש תתעקש, אז כן, אפשר לעשות את הנסיעה גם בזוג. אמאל'ה!

עלות: ממה שאנחנו מצאנו העלות עומדת על כ-900 ש"ח. כדאי ליצור קשר טלפוני עם הספק ולברר.



מפה אסטרולוגית 

מי שהגיעו עד כה בקריאת הכתבה ולא מצאו את מבוקשם בין הרעיונות שלעי"ל, ייתכן שמפה אסטרולוגית אישית זה משהו שידבר אליכם. כדי לבנות מפה כזו, כל מה שצריך הוא תאריך לידה, שעת לידה (זה הזמן לשאול את אמא), ומקום הלידה.

אבל בואו נבין קודם מה זה בכלל מפה אסטרולוגית. ובכן, לקבל מפה כזו זה כמו לקבל את ה"קוד הרוחני" שלך, בעזרתו תוכל להביט על חייך ממעוף הציפור ובד בבד להיכנס עמוק פנימה, ולגלות דברים חדשים לגבי הכיוון האישי שלך בחיים בתחומים כגון: זוגיות, פרנסה, בריאות, משפחה וקריירה.
זוהי התבוננות בכשרונות וביכולות, במה האדם יותר טוב ובמה פחות כדאי לו להשקיע אנרגיה. בנוסף לניתוח הכללי, ישנה הזדמנות להעלות שאלה שמעסיקה אתכם ולקבל תשובה או הכוונה. גם כאן, ניתן לעשות מפה זוגית, ובכך לשפוך אור ולהבין מחדש דברים שאולי היו עלומים עבורכם עד כה. 

פרטים נוספים: קודם כל, זכרו שמפה אסטרולוגית עושים פעם בחיים, והיא מלווה את האדם לאורך החיים. יש שתי אפשרויות לעשות אותה: ניתן לפגוש את האסטרולוג לשיחה ולניתוח המפה האישית פנים אל פנים (מומלץ) או להקליד את הפרטים באתר ואז להדפיס את המפה עם הניתוח בכתב.  
 

לסיום,
אנחנו מקווים שהתחברתם לאחד מהרעיונות שכאן והחלטתם לאמץ אותו, אך אם טרם מצאתם, ובא לכם לעשות משהו ביחד עם בן או בת הזוג, נסו לבדוק את הכתבה הבאה שמציעה שלל סדנאות לזוגות טריים וותיקים כאחד. והעיקר, שיהיה מזל טוב!




אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
רגע אחרי שמצאתם את הצימר שלכם לחופשת הקיץ הזוגית או המשפחתית שלכם, זה הזמן לבדוק אילו פסטיבלים מתרחשים בגליל בקיץ הזה. 
להמשך קריאה
מול ימת הכנרת או במבט ישיר לחרמון? בתוך חורש אלונים או צופה אל הים? כשבוחרים צימר בוחרים את הנוף שבא איתו. יש האומרים שהנוף שיחכה לכם בצימר נושא משמעות רבה יותר מכפי שחשבתם, וגם אומר משהו עליכם. זה הזמן לגלות מהם המתחמים עם הנופים הכי מיוחדים שמחכים בדיוק לכם. 
להמשך קריאה
הדובדבן שבקצפת הוא ללא ספק הבילוי המושלג - אבל איפה כדאי לאכול, מה עושים עם הילדים, ואיפה הכי כדאי לבלות את הלילה? המלצות מעולות שיסגרו לכם את כל הפינות בסביבת החרמון 
להמשך קריאה
האם נדמה לכם לפעמים שבגלגול קודם הייתם רוזן וקיסרית שחיו בטירת פאר אי שם באירופה? שבמקום ג'ינס וגופיה אתם תראו הרבה יותר טוב בשמלה נפוחהעם מחוך, וחליפת שלושה חלקים עם הרבה מאוד כפתורים? אם כך, יכול מאוד להיות שהטיול הבא שלכם צריך להתמקד בטירות מיוחדות שמונחות בנוף יוצא דופן.  
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!