חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

חושבים על ירח דבש? הנה המקומות המושלמים בשבילכם

אז החתונה וכל הטירוף שלה מאחוריכם, ועכשיו, אתם רוצים לנסוע רחוק, אל תוך פנטזיה שכולה ענני אהבה כשברקע תפאורה של ים טורקיז ודקלי קוקוס או לחילופין עיר תוססת, מדבר שקט, או יערות וגו'נגלים. נכון, יש הרבה אפשרויות לחגוג את ירח הדבש שלכם, וכמה כיף לדעת שכל מה שצריך לעשות זה: לבחור. אז הנה הם לפניכם, היעדים הקסומים ביותר לנפוש ולאהוב בהם, ובתי מלון שהולכים טוב עם הפנטזיה. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

נראה הגיוני שבכתבה כזו נפרוס בפניכם את שלל החופים הכי סקסיים ורומנטיים שיש בעולם, עם המים הכי צלולים, הקוקטלים הכי צבעונים, ובחוץ הטמפרטורות גבוהות ומפנקות. אז נחשו מה? צדקתם. ועוד נגיע לכל אלו. אבל בינתיים, נפתח דווקא עם יעד פחות צפוי המיועד להרפתקנים, שרוצים שירח הדבש שלהם יהיה חוץ ממנוחה של בטן גב, חוויה חד פעמית מרתקת ובלתי נשכחת.  

הלא מובן מאליו - או, הכינו את המזחלות 

בגד ים - אאוט, הזוהר הצפוני - אין. או במילה אחת: לפלנד. היא קרובה יותר מתאילנד (למרות שהיא נשמעת נורא רחוקה) אבל תוך חמש וחצי שעות טיסה תגיעו אליה, ותגלו חופשה שהיא כולה מרחבים מושלגים, טבע קסום, מזחלות וחיות בר נדירות, וכמובן - הזוהר הצפוני.

לפלנד חברים, היא כבר מזמן לא רק המקום אליו עפו להקת אווזי הבר של אקה עם נילס הולגרסון. לפלנד הפכה ליעד תיירותי מוצלח וקרוב, שנותן תמורה מצויינת ושונה.דמיינו את זה, אתם חבוקים ליד האח הבוערת עם כוס יין קינמון חם, בחדר שלכם במלון יש קיר זכוכית מטורף ואתם עומדים לצפות במופע חזותי שאין כמוהו בעולם. יש יותר רומנטי מזה? כנראה שלא. 

בין ינואר לאפריל יש טיסה ישירה מהארץ, וזו התקופה הטובה ביותר לצפות בזוהר הצפוני שאז השמיים בהירים ואין שלג. ואם כבר דיברנו על קירות זכוכית ומבט ישיר לשמיים - קחו בחשבון לינה במלון  Kakslauttanen Arctic Resort‬, וכל מילה מיותרת. 

רומנטיקה תחת הזוהר הצפוני. צילום 123RF

Mimi kama wewe - "אני אוהב אותך" (בסוואהילית)

השילוב הזה של ספארי בסוואנה בעקבות חיות בר פראיות במרחבי המחיה הטבעיים שלהן, לצד רביצת בטן-גב בחופי חול לבן ורך, מטרים ספורים מקו המים התכול-טורקיז - יכול להיות ירח הדבש המושלם בשבילכם.
אם תמיד חלמתם להגיע לאפריקה, ואתם אוהבי טבע וחיות, מרחבים וים צלול עד אין קץ - טנזניה וזנזיבר הם חיבור מעולה לשני אלה.

כבר מהארץ תוכלו לתאם עם מדריך דובר אנגלית שיהיה גם הנהג שלכם (בג'יפ, אלא מה) ובזכותו תוכלו להכיר את החיות כמו את השבטים והתרבויות המקומיות. העונה המומלצת לזנזיבר היא מיוני ועד אוקטובר.
מלון יוקרתי ומפנק שכדאי לקחת בחשבון הוא  Essque Zalu Zanzibar שרק לבטא את שמו עושה חשק לעטות חצאית קש וחזיית קוקוס ולאחוז בקוקטייל מנגו-אננס טרופי. 

מחוסרי דאגות, מלאי אהבה - בזנזיבר על החוף.  צילום 123RF

נשיקה ארוכה בגונדולה

אין הרבה מקומות בעולם שגם אם תפול באמצע הרחוב זה ייחשב למעשה רומנטי. איטליה היא מקום כזה: השפה המתנגנת, היין, האוכל, הנופים, והזמן, הזמן האיטלקי שלא ממהר לשום מקום. חלקנו מדמיינים את ירח הדבש שלנו בדיוק כך: זורם כמו שיכר אדום משכר, מתוכנן - אך לא עד הפרטי האחרון, סקסי - כמו השפה האיטלקית המשגעת, ובעיקר מהנה - ובאיטליה, זה תמיד המצב.

לזוגות שמחפשים רומנטיקה נמליץ לבקר בונציה: עיר התעלות שבצפון איטליה. מקום שבו האמנות והמים זורמים ככלים שלובים אחד מתוך השני. יש בה יותר ממאה איים קטנים מחוברים בגשרים, והתנועה בה היא בעיקר בעזרת הגונדולות - סירות מעוצבות שישנעו וישייטו אתכם בין הסמטאות שבעיר. ואם יהיה לכם מזל, המשיט שלכם יהיה גם זמר. כשתרצו לנוח מכל הפיאצות והפיצות, שימו עין על מלון  Bauer Hotel‬, שממוקם בסן-מרקו עם נוף נהדר. 

כל מה שתעשו בונציה - יהיה רומנטי.  צילום 123RF 

כי אי אפשר בלעדיהם - האיים המלדיביים

לחשוב על אופציות לירח דבש ולא לחשוב על המלדיביים שבדרום מערב סרי לנקה, זה כמו לחשוב על קקאו בלי סוכר -  מיותר.
המלדיביים יהיו עבורכם כל מה שתרצו מחופשה רומנטית מעלפת: מזג אויר טרופי נעים, מים צלולים ונקיים עם אפשרויות צלילה מהמרהיבות בעולם, וכל השקט והשלווה שיש לאי בודד להציע.
תוכלו לסייר לכפרי דייגים, לבקר בלגונות קסומות, ולשהות באתרי נופש מהיפים בעולם. ובאמת, כשאתם עומדים לבחור את הריזורט שלכם, קחו בחשבון את ‪Coco Palm Dhuni Kolhu‬, ואין הרבה צורך להוסיף.  אמנם אין טיסות ישירות מישראל, אך למלדיביים תוכלו להגיע דרך אירופה. כדאי לנסוע בין אמצע נובמבר וסוף מרץ, עונה פחות גשומה עם ים צלול עד אינסוף.

 כן, זה נורא, אבל מישהו צריך לעשות את העבודה המלוכלכת. צילום 123RF

מאוריציוס - בראשית ברא אלוהים 

“בראשית ברא אלוהים את מאוריציוס ולאחר מכן את גן העדן" כך אמר מארק טווין, ואנחנו ניאלץ להסכים. מאוריציוס, אי בגודל 2,000 קמ”ר עם מיליון ושלוש מאוד אלף תושבים הינדים נוצרים ומוסלמים שחיים ביחד, וכפי שהם מעידים על עצמם: בשלום שלווה ואהבה (הלוואי עלינו), הוא אי מגוון ומעניין לטיול ונופש. מבחינה גיאוגרפית זהו אי שטוח, כך שהתנועה בו היא יחסית קלה.

חוץ מ"בטן גב" תוכלו לטייל בשווקים כמו למשל בעיירה Flaque ולהינות מהאוכל המקומי הנפלא. בנוסף תוכלו לקחת סירה ולשוט לאי בתולי קטן בשם Île aux Cerfs. במקומות אחרים באי ניתן לצאת לטרקים, ובקיצור - יש בו הכל. מלון מומלץ לשהייה יהיה Dinarobin Beachcomber Golf Resort & Spa‬ תיכנסו וכבר תבינו לבד.  

לסיים את היום מול שקיעה בגן עדן. צילום 123RF
 
לסיכום,
אנחנו מקווים שמצאתם את אחד היעדים הללו כיעד מועדף עבורכם, ואולי אף גיליתם מקום חדש שתרצו לגלות יחד.
חופשת ירח דבש היא של פעם בחיים (לפחות יש לקוות שכך) ולכן היא יותר מושקעת ומפונפנת מכל חופשה אחרת.
אז נכון שהמלונות שבחרנו לשלב בכתבה יקרים כמו שהם יפים (לא יותר), אבל אם אתם יכולים אז "תעופו" על זה כמו שאומרים. אחרי הכל, זה ירח הדבש שלכם. אז כדאי שהכל יהיה - דבש. 

שתיהיה אריזה נעימה, וחופשה נפלאה!



אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
הישראלים אוהבים לצאת לחופש, ורבים חושבים שאין כמו טיסה לחו"ל לכמה ימים כדי ליהנות באמת מהזמן הפנוי, מנופים חדשים ומעניינים, משופינג טוב או אוכל משובח. אבל האמת היא שלא צריך לצאת מגבולות המדינה כדי ליהנות מחופשה מענגת של ממש. עובדה: יותר ויותר משפחות מעדיפות את הצפון הישראלי על פני טיסה משפחתית לחו"ל, וזוגות רבים מעדיפים צימרים רומנטיים בצפון על פני קפיצה לאירופה.
להמשך קריאה
אתחיל מגילוי נאות: כחלק מתפקידי במדריך הפסגה יוצא לי לבקר באתרי נופש רומנטיים באופן קבוע.  עד כה ביקרתי להערכתי במספר מאות מתחמים ובהדרגה התחלתי "להתרגל" לסטנדרט האירוח המוביל את התחום. כיום, כשאני מגיע לאתר נופש עם נוף מרשים או בריכה פרטית או איזו אטרקציה חדישה אחרת, לרוב אין הדבר גורם לי להתרגשות מיוחדת.
להמשך קריאה
תשכחו מאותם מעונות מוזנחים עם קירות מוכתמים, מיטות קומתיים חורקות וחדרי אמבטיה משותפים שמיועדים לתרמילאים דלי תקציב. האכסניות חוזרות לקדמת הבמה, ובגדול. בסגנון מלונות בוטיק, עם עיצוב מקורי ומושקע, נוחות מלאה, ואווירה חברותית במיוחד - הדור החדש של האכסניות יודע הצלחה חסרת תקדים בעולם כולו.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!