חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אז איזה צימרים תמצאו בצפון?

הגיע הרגע הזה בשנה בו אתם לוקחים את כל המשפחה לחופשה? מעוניינים לדעת קצת יותר על צימרים מומלצים בצפון? מחפשים אחר מקום מושלם לחופשה אמיתית ומפנקת?
כל אחד זקוק לחופשה מדי פעם. ואם כבר חופשה אז למה לא להתפנק? צימרים בצפון נותנים לך את כל החלום יחד – גם מקום מפנק ואיכותי לישון בו וגם סביבה מלאת אטרקציות ומקומות בילוי לכל המשפחה. אז אם חיפשתם צימרים למשפחות, כדאי להמשיך לקרוא.


20/02/2019

צימרים מומלצים בצפון

הצימרים שניתן למצוא בצפון מומלצים על ידי מטיילים רבים ששהו בהם בזמנים שונים. כאשר אתם קוראים חוות דעת על צימרים מומלצים בצפון תדעו כי אפשר לסמוך על אותם אנשים שכתבו והמליצו. הצימרים שמורים ומטופלים על ידי בעליהם כדי להמשיך לארח כיד המלך בכל ימות השנה ללא קשר לעונות השנה.

למי מתאים צימרים בצפון?

בעבר צימרים היו נחשבים לחופשה מפנקת ויקרה יותר מחופשות אחרות, אך עולם הצימרים התקדם וכיום יש צימרים המתאימים לכל דורש בתקציבים שונים. צימרים למשפחות לדוגמא יכילו מרחב רב יותר ומספר חדרים גדול יותר, צימרים לזוגות יהיו קטנים ואינטימיים יותר. כל צימר מתומחר על ידי בעל הצימר שלו במחיר שנקבע על ידו ולו הזכויות לשינוי.

החופשה המושלמת

אטרקציות בצפון

אגם המונפורט- הילדים יאהבו שיט בסירת פדלים  [צילום: ויקימדיה]


חופשה משפחתית בצימרים בצפון היא החופשה המושלמת! מעבר לשהייה המפנקת בצימר, הצפון הוא פנינת טבע מלאה באטרקציות שונות ומגוונות. כל אחד יכול למצוא בצפון מענה לדברים שהוא אוהב לעשות. יש מסלולי טיול במים ומסלולים יבשים, יש מקומות לעשות בהם קטיף של פירות העונה, יש רפטינג חוויתי, יש מסעדות רבות ובתי קפה איכותיים – בקיצור יש פה הכל, רק תגיע!

פעילויות עם ילדים

אם החשש שלכם הוא למצוא את הילדים שלכם משועממים בזמן חופשה משפחתית בצימרים בצפון, אז הסירו את הדאגה הזו מליבכם. רוב האטרקציות בצפון מותאמות לבילוי עם ילדים ומשאירות זיכרונות של חוויות משפחתיות בלתי נשכחות וטעם של עוד. תוכלו להתעדכן עם בעל הצימר על פעילויות מיוחדות לילדים שאינן קבועות ומתקיימות רק לפעמים.   

מתי כדאי לבוא?

לצפון אפשר להגיע תמיד. זה תלוי מאוד איזה מזג אוויר אתם אוהבים באופן אישי. אם אתם אנשים של חורף תוכלו להנות מאוד בימי החורף הגשומים ולעיתים אף מושלגים שיש לצפון להציע. אם אתם אוהבים חום תוכלו להגיע בעונת הקיץ ולהנות מהנחלים שהתמלאו להם לכבודכם. בכל עונות השנה יש מה לעשות בצפון כך שאל תהססו להזמין צימרים עוד היום ולשריין לכם את התאריכים שמתאימים לכם מבעוד מועד. חשוב לדעת כי הצפון עמוס יותר בחגי ישראל כך שאם אתם רוצים צימר מסוים כדאי מאוד להזמין אותו מראש. למי שאוהב שקט ולא אוהב את עומס המטיילים ששוטף את הצפון, כדאי להזמין צימרים בעונות הפחות מתוירות ולא בזמן חגי ישראל.
 

עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!