חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מצאתם את הצימר המושלם? הנה 5 דברים שכדאי לבדוק לפני שסוגרים את ההזמנה

אחרי שהשקעתם זמן בחיפוש ואיתור הצימר המתאים לכם, ואתם כבר בטוחים ששם אתם רוצים לפזר את הזוזים שחסכתם לחופשה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון ולברר לפני שסוגרים את ההזמנה. הנה הם בכתבה שלפניכם. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

חוות דעת של אורחים

כידוע, אין חכם כבעל נסיון. ואכן, אין להקל ראש בחשיבותן של חוות הדעת והרשמים של מי שהיו וחוו את השהיה בצימר שבו אתם מתעניינים, למשך לילה או יותר. עכשיו, זה נכון שלפעמים יש עניין של 'טעם אישי', אבל אתם תתפלאו לגלות כמה מידע תוכלו לקבל מניסיונם של אחרים.

היום, הנגישות לחוות דעת באתרים השונים וברשתות החברתיות היא גבוהה וזמינה ביותר. תמיד תוכלו לקרוא באתר של הצימר עצמו (אבל אל תצפו לחוות דעת שאינן מאוד חיוביות שם). כמו כן תוכלו לקבל חוות דעת מהימנה אצלנו למשל במדריך הפסגה, שכן אצלנו, בנוסף לחוות הדעת של מבקר המערכת אשר מגיע לשטח ובודק, נותנים משקל רב לחוות הדעת של הגולשים. אנו דואגים לאמת אותן, וזה מבטיח לגולש מידע עדכני ומהימן, ומה מצפה לו במתחם מבחינת רמת האבזור, השירות והמתקנים המובטחים במקום. 


אז מה צריך לעניין אתכם בחוות הדעת?

ראשית, בדקו מתי נכתבה חוות הדעת האחרונה. אם זה היה לפני שנה ומעלה - אז כמו שאומרים: נקסט. אתם רוצים חוות דעת רעננות וחדשות, שמצביעות על צימר פעיל שעובד, עם ביקורים רבים של אורחים והתרשמות חיובית שלהם מהמקום. במיוחד שימו לב לחוות דעת של מי שחזרו לצימר בפעם השניה או יותר עקב חוויה חיובית במיוחד, ויש כאלה. אתם תראו שלרוב, במקום שישנן חוות דעת טובות באמת, לא יאחרו להגיע רבות אחרות אחריהן בהפרש זמנים קטן אחת מהשניה.

הנה למשל חוות דעת שנכתבה על הצימר האלון הגדול שבמושב אבירים: "חזרנו בפעם השנייה לאחר מספר שנים. שום דבר לא השתנה הכל נשאר נפלא! בחיים המודרנים המירוץ אינסופי, רשימות של מטלות בלתי נגמרת. מטרות, לימודים, עבודה, ילדים ועוד עבודה. יכולנו לעצור ליומיים הכל בזכותכם. תודה רבה על מליון דברים. על השקט, על הפרטיות, על הדברים הנפלאים במקרר. תודה רבה רבה! נחזור שוב בטוח. בהערכה רבה מאוד. אורית ואבירם"
 

האלון הגדול  שבמושב אבירים, עם חוות דעת מצויינות. 

פרטיות זה שם המשחק

זה קורה לפעמים, ומתברר שהצימר אליו הגעתם הוא לא הפנטזיה אליה השתוקקתם והוא טיפה פחות ממה שדמיינתם וחלמתם. עדיין, פרטיות מושלמת במתחם תוכל בהחלט לשדרג לכם את החופשה. וההפך, גם אם הצימר הוא התגשמות כל החלומות ויש בו את כל מה שאי פעם רציתם שיהיה בחופשה שלכם, אבל עדיין אתם רואים את בעלי הצימר תולים כביסה מבעד לחלון חדר השינה - אין ספק שזה יגרע מהחוויה.

לכן, אל תהססו לשאול, ובדקו אף בחוות הדעת האם נכתב משהו בנושא הזה. אנשים לרוב רגישים לפרטיות שלהם בחופשה בצימר, והם שמים על כך דגש. כדאי גם לבדוק: האם הצימר ממוקם ביישוב עירוני והומה או מבודד, האם מתחם החוץ הוא כזה שמשותף לכלל האורחים (במידה ויש יותר מיחידת אירוח אחת במקום) ואם כן, האם בנוסף למתחם המשותף יש גם מתחם פרטי לכל יחידה, איך היחידות מופרדות זו מזו, מה המרחק מבית המארחים, האם הבריכה היא משותפת או פרטית, ועוד. 

הימור נכון עבור אלה שרוצים להיות בעיקר עם עצמם בחופשה, יהיה לחפש צימרים מראש בקטגוריה של צימרים במתחם מבודד.
קחו לדוגמא את היישוב מתת, מבודד כשלעצמו, הוא מציע מתחמי צימרים מבודדים שרובם מוקפים בחורש טבעי ובאווירת גליל אמיתית. למשל צימר על הואדי מציע לאורחיו שהות עמוק בתוך יער של עצי אלון וקטלב בין מעטפת של צמחיה טבעית פראית. התחושה שמתקבלת היא שזה רק אתם, השמיים והציפורים. נכון, ה'שקט הזה' זה לא מתאים לכולם, אבל למי שכן זוהי בחירה מצוינת. 


על הואדי ביישוב מתת. פרטיות מלאה. 

אלוהי (הצימרים) נמצאים בפרטים הקטנים

אין ספק שחופשה בצימר מפנק באמת היא לא הוצאה קטנה. ואתם יודעים מה? כשאתם משלמים על חבילת נופש כזו, אתם משלמים לא רק על החדר הגדול, האמבטיה הרחבה והבריכה הפרטית. פרטים נוספים שנלקחים בחשבון הם דווקא אלו הקטנים, שכשתגלו אותם במהלך החופשה תבינו שלא ציפיתם להם ובכל זאת הם כאן, וכל מטרתם היא לתת לכם הרגשה נעימה ומפנקת, שתקחו איתכם הלאה בתום החופשה. יש הרבה מתחמים מפוארים באמת, אבל אין הרבה עם הרגישות והמקצועיות שניחנו בה מארחים בודדים. 

זה יכול להתבטא בקינוחים הום-מייד שמחכים לכם במטבח, בבקבוק יין איכותי, בסבונים טבעיים מיוחדים, במצעים באיכות גבוהה, במגוון של סרטים חדשים לצפיה, מוסיקה להאזנה, משחקים מהנים לזוגות ועוד מיני קסמים קטנים שיקבלו את פניכם כאילו הייתם האורחים הראשונים במקום ובעלי הצימר עושים כל שביכולתכם כדי להעניק לכם חוויה ייחודית. כאן לא מדובר בעומס של דברים, ההפך, מדובר בטוב טעם של נתינה. זה יכול להיות מינימליסטי, אבל יוצא דופן.

 

תאמר לי מי המארח שלך - ואומר לך מה מחכה לך (במתחם)

אנחנו יודעים שבישראל כמו בישראל, לא תמיד רמת השירות תואמת לציפיות שלנו. לא פעם אנחנו מקווים לשירות טוב, ומתאכזבים. אנחנו במדריך הפסגה מכירים בחשיבות העליונה של רמת שירות גבוהה. כזו שמביאה איכות של קשב אמיתי לאורחים, שהיא אמינה ומהימנה, שהיא מקצועית וסבלנית.
לכן, כשאנו יוצאים לשטח ובודקים צימר זה או אחרי במטרה לצרפו למדריך שלנו, אנחנו בודקים היטב מול מי אנו עומדים, ואיזה סוג של שירות אותו אדם באמת ייתן לאורחים שלו ואיזו חוויה האורחים יעברו אצלו. 

לכן, כשאתם משוחחים עם בעלי המתחם, נסו לחוש אם ישנה 'כימיה' ביניכם. כלומר, האם מה שהם אומרים נשמע לכם כ'מתק שפתיים' או שזה הדבר האמיתי. האם ישנה הלימה בין הצהרותיהם לבין מה שקראתם בחוות דעת, ראיתם בתמונות, ולמדתם מתוך 'דבר המבקר'. ואפילו, האם הם נשמעים לכם אנשים שהייתם יכולים לשבת איתם בכיף לכוס קפה? גם אם זה נשמע מעט טיפשי, יש לדבר משמעות. 

כדאי לברר אם משהו השתנה בסביבת המתחם לאחרונה: מתחם שהיה מיועד לזוגות בלבד וכעת הוסב למתחם התואם גם למשפחות, וכדומה. אתם רוצים להבין מתוך השיחה מיהו המארח שלכם. האם הוא נהנה לעשות את מה שהוא עושה? האם אכפת לו והוא קשוב לשאלות ולבקשות שלכם? 
 
ניקח לדוגמא את הצימר אמורינו שביישוב ליבנים בסמוך לכנרת. ייתכן שהוא מוכר לחלקכם פשוט כי כבר הייתם בו, או בגלל שהוא זכה בתחרות "אתר הנופש הטוב ביותר לשנת 2016" עם עשרות חוות דעת יוצאות מן הכלל של גולשים. כדי להבין את סיפור ההצלחה של אמורינו, צריך להכיר את טניה, המארחת, שהפכה מתחם אנונימי לאתר נופש מבוקש ומוביל.

הסוד שלה לדבריה הוא: "חשוב לי שהכל יפנה אל האורחים בזמן פתיחת הדלת הראשונה. שהזוג ירגיש מיד שמשהו נעים עוטף אותו". באמורינו לא תמצאו גאדג'טים מטורפים שאין בשום מקום אחר או איזה פאר והדר קיצוניים. אבל מה שכן יש בו נשמה של מארחת שיודעת להיות מקצועית, אדיבה וסבלנית לכל זוג שמגיע אליה. מארחת שממש חווה את חווית האירוח בכל פעם מחדש, כאילו הייתה האורח עצמו.
ואם הסתקרנתם ואתם רוצים לשמוע עוד, היכנסו לראיון המלא ולכתבה המצולמת אודות אמורינו.


אמורינו - הסוד של המארחת טמון במקצועיות ואדיבות יוצאת דופן.

דמי ביטול - כי לפעמים אין ברירה 

זה ברור, אף אחד לא רוצה לבטל חופשה שחיכה לה והזמין אותה מבעוד מועד. אבל בחיים כמו בחיים, לא הכל נתון לחיזוי, ודברים קורים. זאת בדיוק הסיבה שכדאי לכם לבדוק טוב, באותיות הקטנות, מהי מדיניות הביטול של המקום. ככה תחסכו לעצמכם אכזבות מיותרות.
כדאי גם לשאול בעל פה את בעלי המתחם, ולא להסתפק רק במה שכתוב.  
 

אז זהו, אפשר להתחיל לארוז. ואם יש לכם "טיפ" משלכם, שלא דיברנו עליו כאן, אשמח לקבל מכם משוב. uתזכרו שיש מתחמים ומארחים טובים ומקצועיים בישראל, כל מה שצריך זה פשוט למצוא אותם. בילוי נעים וחופשה מהנה!

אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
אז החתונה וכל הטירוף שלה מאחוריכם, ועכשיו, אתם רוצים לנסוע רחוק, אל תוך פנטזיה שכולה ענני אהבה כשברקע תפאורה של ים טורקיז ודקלי קוקוס או לחילופין עיר תוססת, מדבר שקט, או יערות וגו'נגלים. נכון, יש הרבה אפשרויות לחגוג את ירח הדבש שלכם, וכמה כיף לדעת שכל מה שצריך לעשות זה: לבחור. אז הנה הם לפניכם, היעדים הקסומים ביותר לנפוש ולאהוב בהם, ובתי מלון שהולכים טוב עם הפנטזיה. 
להמשך קריאה
מי לא מכיר את זה: אתם מזמינים את צימר החלומות שלכם, ומדמיינים חופשה זוגית שקטה, רומנטית ושלווה, אולי אפילו עם בריכת שחיה שתרענן אתכם. והנה, כבר בפריקת המזוודה אתם שומעים קולות צהלת ילדים מהבריכה המשותפת... 
להמשך קריאה
מה קורה כשאתם כבר מחליטים לצאת לחופשה והכל פשוט נראה יקר, הרבה מעבר לתקציב שלכם? הנה כמה דברים שיעשו טוב לעו"ש שלכם ויחסכו לכם כמה שקלים, בדרך לחופשה המושלמת ובלי ייסורי מצפון.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!