חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

שנינו יחד תחת מטרייה אחת - נופש זוגי בחורף, הכי שווה שיש.

אם אתם טיפוסים רגועים, אוהבי שקט וחוויות יוצאות דופן - יכול להיות שחופשה בעונת החורף היא הדבר שלכם. כשבחוץ נהיה קר, הטמפרטורות יורדות והגשם מטפטף, זהו זמן ממש טוב לבדוק את ההצעות של המלונות ומתחמי האירוח השונים בישראל, שלרוב מציעים חבילות אירוח במחירים טובים. אז קחו מטרייה, שימו משקפי שמש (חורף ישראלי, בכל זאת) ארזו את הטרנינג וקפלו למזוודה את נעלי הבית לצד המגפיים האלגנטיות. 
חופשת החורף - הנה אנחנו באים!

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
החורף הישראלי, שמתחיל מנובמבר (בתקווה) ונמשך עד פברואר, הוא לא משהו שצריך לעורר חשש בקרב מי שמבקשים לקחת כמה ימי חופש ולנצלם דווקא כשבחוץ נהיה סגרירי. קצת גשם, מעט ברקים, ואיזה רעם או שניים - אלה בדרך כלל ה"סופות" עליהן אוהבים החזאים להגג בדרמטיות ישראלית ידועה. 

כשמדברים על חופשה בחורף, חוץ מהמחירים המפתים יחכה לכם נופש הרבה יותר שקט ורגוע מאשר בשיא הקיץ.
גוונים מיוחדים של כחול-ירוק אפרפר יעטרו את התפאורה שברקע, במקום השמש הלוהטת של יולי-אוגוסט. בשעת צהריים, כשתיכנסו לבריכה המחוממת שבמלון, והאמיצים שביניכם לים (עם חליפת צלילה כמובן), לשמחתכם לא יקפצו על ראשיכם ילדים עם במבה ביד אחת וקרטיב שוקו-שוקו ביד השניה.

כן חברים, כל המזל הטוב הזה מגיע לכם כי העזתם ויצאתם לנפוש בשיא החורף. אגב, דען לכם שתיירים מחו"ל ממש (אבל ממש) לא מתרשמים מהשלולית וחצי שלנו, ולכן מספרם אינו יורד ונשאר זהה לזה שבימי הקיץ. לעומתם, תיירות הפנים הישראלית דווקא כן יורדת, בעד כ-20 אחוז, חוץ מבים המלח, שם זו נחשבת דווקא ה"עונה החמה". 
אחד היעדים הנחשקים בחורף. צילום: shutterstock
 

ערער, וואדי חתול - מה השמות האלה אומרים לכם? 

אי אפשר להמעיט בחשיבותו של הר החרמון, ההר המושלג היחיד שבארצנו (לא כולל כמה פתיתים שיורדים בצפת ובגולן בחורפים החזקים). בראש ההר - אתר לכל המשפחה, ואזור עם כמה מסלולים לסקי ולסנואובורד (שמתפצלים לעוד כמה תתי-מסלולים) לכל הרמות.
מסלולים אלה זכו לשמות המקוריים כמו אלה שבכותרת, המצטרפים למסלולים "ואדי תחרות" ו"ואדי מועדון". בימים שאין עומס באתר, תוכלו להשתמש ברכבל ולעלות בסוף גלישה במסלול פעם נוספת למעלה, לעוד טריפ על השלג הלבן.
הייתם מאמינים שזה בישראל?  צילום: shutterstock

מי שפחות בענייני סקי, יוכל ביום טוב ושמשי להעפיל לפסגה ברכבל וליהנות מנוף מרהיב , להשתעשע בשלג, לגלוש במזחלות הרים "אקסטרים", ולשתות קפה חם כשבחוץ קפוא. שעות הפתיחה באתר הן 8:00-16:00. היכנסו לדף הבית של אתר החרמון לקבלת פרטים נוספים. 
 

צפיה בשטפונות - חווית אקסטרים מרגשת

תתפלאו, אך יש מי שצפיה בשיטפונות הפך להיות בילוי החורף הקבוע שלהם. הם יודעים בדיוק מתי ללכת ולאן כדי לצפות בפלא הזה. אז מי שההרפתקה המדברית הזו מדברת אליו/ה, וודאי תמצאו עניין בשורות הבאות.
שיטפון במדבר הוא שיטפון פתאומי, מגיע פתאום ללא אזהרה. כשאדמת המדבר נרטבת, גרגירי אדמת ה"לס" המדברית מתנפחים ושכבת הקרקע כמו נאטמת. מי הגשמים מצטברים לאורך הנחלים וצוברים תאוצה עזה. השיטפון הוא חוויה עוצמתית של הטבע בשיאו, במקביל לציפייה הדרוכה של אלו שמחכים לשיטפון.
חוויה עוצמתית וחד פעמית. צילום: עומר גינזבורג (מתוך אתר פיקיוויקי)
 
כדי לדעת מתי זה הזמן הנכון לצאת לכיוון מביני העניין יסתכלו במכ"מ הגשם ויפענחו לפי כמות הגשם, מיקומו ועצמתו לאן תגיע הזרימה ומתי. זו השעה בה מותנעים רכבי ארבע על ארבע ברחבי הארץ ויוצאים לדרך, כולם מקווים לתפוס את הגל הראשון.
בין המקומות המומלצים לצפיה בשטפונות יש את הגן לאומי עין עבדת (חניון עליון), נחל זוהר (שמתחיל ליד ערד), נחל ערוגות, מצוקי דרגות, ועוד.
לסיכום, שטפון היא תופעה מרגשת אך מסוכנת, ויש לפעול לפי ההנחיות ולהמנע מטעויות שיסכנו את בטחונכם. היכנסו לאתר החברה להגנת הטבע לקבלת מידע עדכני. 

מעיינות או לא להיות - להתחמם מתחת למים

לחופו של ים המלח תמצאו את עין סדק (עין קדם), שימו לב שסביב הבריכות נוצרו בולענים שאליהם כאמור - אין להיכנס. לדרכי ההגעה היכנסו לכאן.
שמועות כאלה ואחרות מספרות על אתרי מים חמימים גם באזור הצפון. רק מה, מסתבר שכל פעם מישהו סוגר שם את השיבר, ולא תמיד המים החמימים אכן זורמים. לכן, דברו עם חבריכם הצפוניים והתעדכנו, ואם אין לכם חברים בצפון, זה הזמן לעשות כאלה.
תגידו שלא הייתם רוצים להיות שם. צילום: shutterstock 

באותו נושא, את מתחם חמת גדר האידאלי לעונת החורף, כמעט אין מי שלא מכיר.
האתר מציע בריכות רחבות ומפלי מים, כסאות ג'קוזי ומיטות נוחות מסביב. לצד הבריכות ממוקמים חדרי טיפולים עם מגוון טיפולי ספא מפנקים (מתוך האתר). הרחצה בבריכה החיצונית פתוחה לקהל הרחב, במשך כל שעות הפעילות עד 30 דקות לפני סגירת האתר. בריכת ה- 42 מעלות פועלת בכל שעות הפתיחה לרשות האורחים. בימי ראשון בלבד בין השעות 10:30-13:30 היא פתוחה לנשים בלבד.

לעוף עם העגורים - קסם באגמון החולה 

אז נגיד את זה פשוט ככה - מי שלא ביקר באגמון החולה עד היום הפסיד, ובענק. זו אחת מפינות החמד היותר מדהימות בארצנו הקטנטונת. האגמון הוא פארק טבע וצפרות ששוכן בעמק החולה, בגליל העליון. המיקום שלו במרכז השבר הסורי-אפריקאי מהווה את אחד מצירי נדידת הציפורים החשובים ביותר בעולם. ואכן כך, באגמון חולפים בכל עונת נדידה, סתיו ואביב, למעלה מחצי מיליארד ציפורים נודדות. אלפים מהן נשארות באגמון בתקופת החורף, ואחרות בוחרות לקנן בעונות האביב והקיץ (מתוך אתר הבית של האגמון). 

ניתן כמובן לסייר ברגל ברחבי הפארק, או להשכיר אופניים או רכבים חשמליים אחרים. סיור מודרך של שעה ב"עגלת המסתור" יקרב אתכם אל הציפורים ויאפשר לכם תצפית קרובה עליהן בסביבתן הטבעית. 


העגורים באגמון בלהקה אינסופית.  צילום: shutterstock

 
להלן כמה מתחמי נופש מפנקים במיוחד לעונת החורף: 
במתחם נעימת החליל - לזוגות בלבד ישנן שתי סוויטות אבן המאובזרות היטב ומשופעות בפינוקים, ושוכנות במיקום מדהים באמירים. אולי אחת הסיבות להצלחה של המקום היא מרפסת ה"דק" הצמודה. מדובר בחיבור מיוחד במינו: חוץ שהוא פנים, פנים שהוא חוץ: מקלחת חיצונית, תחומה בקיר אבן צפתית- כך שפרטיותכם מובטחת, מחכה כאן לחוויה תחת כיפת השמיים, או (ואפילו יותר טוב), כשבחוץ קצת מטפטף.

נוף פשוט מהפנט
החוויה כאן מתחילה כבר בנסיעה: יורדים אל דרך העפר, מסתכלים לצדדים ומחפשים את הצימרים, המסתתרים הרחק מעיני הסקרנים. ארבע סוויטות יפהפיות, מעניקות לאורחיהן חוויה מיוחדת: שילוב בין רוח וחומר, אומנות ופינוק, טבע וקידמה טכנולוגית. בין השאר, תוכלו ליהנות כאן מעיצוב מרהיב, שפע של פריטי אמנות, אבזור מתקדם, בריכה פרטית מחוממת (למעט ב"מונרו", שם יש ג'קוזי ספא גדול), מתקני ספא, ולא פחות חשוב: הנוף המהפנט. 

בין הבקתות שוכנת בקתת ספא המכילה ג'קוזי ספא חיצוני וסאונה יבשה. המחיר כאן נע בין  1100 ש"ח - 2000 ש"ח ללילה, והגולשים דירגו את הצימר בציון של 9.66.   
 
איילת אהבים הוא מתחם של צימרים יוקרתיים ומפנקים במיוחד במושב ליבנים שבכנרת, המשקיפים אל נוף עוצר נשימה. העיצוב, האיבזור, בריכת השחיה, מתחם הספא, הסאונה היבשה, הטיפולים האיכותיים המוצעים ורמת השירות הגבוהה שבמקום, לוקחים אתכם למקום של שלמות. המארחים אמנם מספקים נופש יוקרתי במיוחד אבל לא מתעלמים לרגע מנושא הרומנטיקה.

באותה רוח וחשיבה נבנתה גם בריכת השחייה ה ע נ ק י ת הבנויה בדמוי פסיפס אבנים בגוונים תכולים ומוקפת חומה על מנת לאפשר את פרטיות השוהים בה בלי לפגוע בתצפית על הנוף. הבריכה מאובזרת במיטות שיזוף, פינות ישיבה ושמשיות הצללה ובשעת ערב נצבעת הבריכה והמתחם בתאורה רומנטית המעצימה את החוויה הזוגית. ואגב, מי שחשקה נפשו בסאונה יבשה ימצא גם אותה שם. המקום זוכה לדירוד גולשים של 9.65 והעלות ללילה נעה בין  1000 ש"ח - 4200 ש"ח ללילה. 
 


אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
החורף כבר כאן, וזה אומר שחלק מאיתנו מפזזים ומקפצים בין השלוליות בעוד אחרים מנסים להשיב את התחושה לאצבעות כפות הרגליים. אבל, בין אם אתם מזדהים עם הקבוצה הראשונה או עם השניה, אנו בטוחים שיום כיף בספא מפנק כשבחוץ הטמפרטורות יורדות, זה לא משהו שתרצו לסרב לו. בדיוק לשם כך, ריכזנו כאן כמה מהמקומות ה"חמים" של החורף הקרוב. 
להמשך קריאה
נו, אז הכל נראה ורוד: הצימר נראה מדהים בתמונות, השמש בזווית הנכונה השבוע, אין מבצע בלבנון או בעזה ואפילו מצאתם סידור נהדר לכלבה. רק דבר אחד: פתאום אחד מכם חולה. קורה. ואז, כשרוצים לבטל את הנופש- כדאי מאוד שתדעו מהם זכויותיכם.
להמשך קריאה
הקיץ הביא איתו בשורה משמחת: הצימרים חוזרים לקבל אורחים! אז איך זה יעבוד מעכשיו, האם יופעלו בריכות ואיזה חיטוי יעברו הצימרים? כל מה שצריך לדעת
להמשך קריאה
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!