חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

רודוס - שילוב של ים, טבע והיסטוריה

רודוס, "אי השמש", קיבל את שמו מהמפגש הרומנטי בין הליוס, אל השמש, לנימפה רודה. רודוס הוא אי מצוין לרביצת "בטן גב" לאורך חופים יפים, לטיולים בין כפרים עם ניחוח היסטורי מעניין ולהנאה קולינרית בשפע המסעדות המצוינות.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

בתוך העיר

העיר העתיקה של רודוס היא מקום יפה ונעים לסיור (ותיירותי מאוד, כמובן) ובילוי במוזיאונים, בתי קפה ומסעדות והרבה חנויות לתיירים שבאים עם ארנק גדוש. כשתיכנסו לעיר וודאי תבחינו במקדש אפרודיטה מהמאה השלישית. עוד בעיר ישנו רחוב האבירים, רחוב משוחזר ושמור ונעים לטיול.
אם אתם אוהבים לראות את הדברים מלמעלה, עלו למגדל השעון ממנו תוכלו לתצפת על העיר כולה.

כמובן שתבקרו גם ב"שוק החדש" שבסמוך לנמל. בתי קפה רבים, חנויות, מסעדות ואפילו פארק נחמד שמצוי בין השוק החדש לבין הכניסה לעיר עם דוכני תכשיטים ואמנות.

בטן גב בחופים של רודוס 

החופים של רודוס הם ארוכים ושטופי שמש. חוף פליראקי (Faliraki) שנמצא במזרח הוא חוף מעולה, אם כי עמוס. מלונות, מסעדות ופאבים פזורים לאורכו, ואפשרויות רבות לספורט ימי. אם אתם מחפשים פינת מסתור שקטה, זה לא המקום עבורכם. מצד שני, אם אתם אוהבי אקשן, אנשים, וחיי לילה, זה איזור מצוין לכך. תוכלו ללון באחד המלונות שעל קו החוף או באלו המצויים כמה דקות הליכה פנימה בתוך העיירה - ליהנות בערב מחיי לילה שוקקים ובמהלך היום מחמישה קילומטרים של חוף זהוב וחולי. 

שלושה קילומטרים משם תמצאו את מפרץ ואגיס (Vagies Bay) בעל המים הצלולים, שנחשב לאחד החופים היפים ברודוס.

לשכשך במימי המפרץ. תענוג. צילום 123RF

חוף מעט שקט יותר הוא פפקי (Pefki) חוף חולי מקסים, שתי טברנות, ואף לא מלון אחד שבנוי על החוף. זהו היישוב התיירותי האחרון על רצועת החוף המתויירת ועל כן מגיעים אליו פחות תיירים. מפפקי יש גישה נוחה לכפרים האותנטיים של מרכז רודוס, ובקיצור, אנחנו ממליצים.

עוד כדאי לבקר בלינדוס (Lindos), כפר יווני מקסים עם חופים מופלאים. בלינדוס תמצאו את מפרץ סנט פול המוקף בסלעים ומכיל בריכה צלולה עם אינסוף גוונים של כחול וירוק. למשכימי הקום, צפו למפגש נחמד עם הדייגים המקומיים שמנצלים את שעות הבוקר לדייג.

מפרץ סנט פול. חוויה אינטימית.  צילום 123RF

לחובבי ספורט המים על סוגיו, שימו פעמיכם לחופים המערביים, באזור Ixia ו-Trianda בהם נושבות רוחות חזקות שייטיבו עם גולשים ואחרים. באותו מקום ישנן הרבה אופציות לבילוי לילי, דיסקוטקים רבים ומוכרים נמצאים כאן, וגם מלונות יוקרתיים.

טיולים ומסלולים

ברודוס יש המון מסלולי טיול, ברגל, עם אופניים, וברכב. ב"עמק הפרפרים" רוב הסיכויים שלא תראו פרפרים, אבל כן נעים ונחמד לטייל לאורך הנחל. בתחילת המסלול ישנו טיפוס של 15 דקות וההליכה בתוך יער יפה. בנוסף זה מקום להצטנן בו מעט בימות הקיץ החמים שבאי, ועדיין, מומלץ לבקר בו בחודשים: אפריל, מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר.
"שבעת המעיינות" הם שבעה מעיינות שמשתלבים לנהר אחד הזורם כל השנה שניתן לטייל לאורכו, טיול קצר. במעלה המעיינות יש בית קפה מסעדה עם נוף יפה. המקום נמצא כשעה נסיעה מהעיר רודוס.

בדרום האי תמצאו מקומות טובים לטייל ברגל או לרכב על אופניים, כשחלק מהשבילים מסומנים. זהו האזור בין הכפר katavia ועד חצי האי פרסוניסי. אי זה הוא שמורת טבע עם מיני בעלי חיים וצמחים, לאוהבי הטבע - שווה לבקר.

הכפר אמפונאס (Embonas) שוכן בעמק לצד ההר הגבוה ברודוס. בסביבתו גפנים, מטעי זיתים ועצי פרי, ושפע של מסלולי הליכה מקסימים. בכפר מייצרים יין מקומי שתוכלו להינות ממנו כשתשבו לסעוד באחת הטברנות שבכפר הנחשבות לטובות שבאי.

עוד כדאי לעלות למנזר טסמביקה (Tsambikaׂ) שנמצא על הר צמביקה שבחלקו הדרום מזרחי של רודוס. את הרכב תחנו כ-200 מטר מהמנזר ומשם תמשיכו ברגל לתצפית על חוף טסמביקה המהמם.


תצפית אל חוף טסמביקה. היה שווה לעלות! צילום 123RF


השורה התחתונה היא: מה שלא תעשו ברודוס, אתם כנראה תהנו. 
הים יפנק אתכם וגם המסעדות ומקומות הבילוי. 
פינות החן המצויות בטבע יגרמו לכם לרצות לחלץ עצמות ולהתפעם מהטבע היווני. 
אז שתהיה נסיעה טובה! 
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של נופש בחו"ל - טיסות, דילים ויעדים חמים
עוד כתבות של נופש בחו"ל - טיסות, דילים ויעדים חמים
החגים כבר כאן, הילדים בחופש והצפון הישראלי מציע אינספור אתרי טיולים ואפשרויות רבות לבלות. נופים מפעימים ומדהימים במיוחד, המון מים, מפלים זורמים, נחלים, סלעי בזלת שחורים. אנשים הבוחרים לטייל באזור רמת הגולן עשויים ליהנות לא רק מטיול נחמד אלא גם מחופשה של ממש. אנחנו כאן על מנת להמליץ לכם על מסלולים מיוחדים באזור רמת הגולן אשר יהפוך את הטיול שלכם לחופשה צפונית מפעימה ובלתי נשכחת ולילדים יישארו חוויות מתוקות לספר עליהם בכיתה או בגן :)
להמשך קריאה
אחד מן הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות, שלא נראה כאילו עומד לעבור מן העולם, הוא הצעת נישואין בצימר. הרעיון פשוט: מזמינים אותה או אותו לחופשה רומנטית בצימר, לכבוד יום הולדת או חג או סתם כי מתחשק לכם להתפנק, אורזים תיקים ומתחילים לנסוע. לאן נוסעים? רוב הזוגות בוחרים לנסוע צפונה, מכיוון שיש מבחר אדיר של צימרים בצפון שמתאימים לא רק לחופשות רומנטיות אלא גם להצעות נישואין – ושם קורה הקסם האמיתי.
להמשך קריאה
אז החתונה וכל הטירוף שלה מאחוריכם, ועכשיו, אתם רוצים לנסוע רחוק, אל תוך פנטזיה שכולה ענני אהבה כשברקע תפאורה של ים טורקיז ודקלי קוקוס או לחילופין עיר תוססת, מדבר שקט, או יערות וגו'נגלים. נכון, יש הרבה אפשרויות לחגוג את ירח הדבש שלכם, וכמה כיף לדעת שכל מה שצריך לעשות זה: לבחור. אז הנה הם לפניכם, היעדים הקסומים ביותר לנפוש ולאהוב בהם, ובתי מלון שהולכים טוב עם הפנטזיה. 
להמשך קריאה
השקדיות פורחות, הכלניות מעטרות את הירוק בשלל צבעים, הרקפות עומדות ניצבות, והקידה השעירה מתחילה לפרוח בצהוב. במילים אחרות - האביב כבר כאן. האביב, כידוע, היא עונת הפיקניקים הרשמית. לכן, עכשיו זה הזמן האידאלי לארוז סלסלת קש (או צידנית, גם הולך) למצוא פינת חמד פורחת, לפרוש שמיכה ולשכב פרקדן לצד הפרחים, וליהנות מארוחת פיקניק משובחת. הנה כמה הצעות למקומות ששווה לפקנק בהם בצפון, ואפילו קישור לעסק גלילי קטן שיכין לכם את הכל מראש, ורק תצטרכו לבוא. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!