חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אלף לילה ולילה - בקסבה יוקרתית במצרים

אם במקרה תחליטו לנסוע למצרים ולחרוג מגבולות סיני, אם תחליטו לנסות חוויה אחרת לגמרי ולוותר על טלוויזיה וג'קוזי מפנקים לטובת שלווה אינסופית ונופים בתוליים, ולבסוף, אם שבעתם מניצוצות היוקרה הנדושה - סעו לנווה המדבר סיווה (Siwa Oasis) ותתארחו במלון הבֶּרְבֵּרִי Adrere Amellal. שם, המציאות מתעלה על כל מה שהוליווד סיפרה לנו על איים אבודים ונאות מדבר ירוקים.

ליזה אמויאל
20/02/2019

נווה המדבר סיווה, הממוקם כ-600 ק"מ מאלכסנדריה או 70 ק"מ מגבול לוב , טרם הושחת על ידי התיירות ההמונית. זהו אתר ששוכן לגמרי מחוץ לזמן ומחוץ לעולם הזה. אתר בו ניתן להירגע לחלוטין ולחלום על שפת המים הצלולים של האגם המלוח, ליהנות משתיקה רועמת לא מציאותית כמעט, או לצאת לטיול ג'יפים במדבר ההררי. 
ההרגשה כאן היא כמו מחוץ לזמן. צילום: Omar Hikal

כשתאוששו מחוויה ראשונה זו, המשיכו לבלות במלון יוצא דופן או ליתר דיוק, מצודה קסומה שכמו יצאה מסיפורי אלף לילה ולילה. רק שזה לא סיפור, ואתם לא חולמים. ה Adrere Amellal אינו תעתוע ואינו אגדה: הוא קיים ולמעשה הוא אף נחשב לאחד מבתי המלון היפים בעולם. כך תיאר אותו מגזין התיירות Conde Nast Traveler : "האקו-לודג' המדברי הזה הינו פרדוקס בהווייה: הוא משלב את הסגפנות של מנזר ציסטרציאני, את הפאר של הרמון תורכי, ואת הגחמה של ארמון חול בקייפ קוד." והוא עומד כאן, מולכם, חרוט בהר.
 
ה Adrere Amellal מתמזג לחלוטין אל תוך הנוף. הוא בנוי מחומרים טבעים ובטכניקות של פעם. המתחם הוקם בדמותו של כפר בֶּרְבֵּרִי מסורתי. קסם, אותנטיות ואקולוגיה הם קווי ההטיה של המקום. קסם, כי טוב ללכת לאיבוד בסמטאות המבוך האמיתי הזה, המובילות למבואות נוספות ולעוד מרפסות שמש וחצרות נסתרות. אקולוגיה, כי אחד משבילים אלו ייקח אתכם אל המסעדה שמטבחה מורכב מפירות וירקות אורגניים הצומחים כאן, בנווה המדבר. ואותנטיות, כי שביל אחר יוביל אתכם לחמאם ספא מקורי, ולבריכה השופעת ממי מעיין טהורים. טהורים כמו העיצוב המינימליסטי והמרענן של  40 החדרים של המתחם.  הקירות בצבעי החולות, השטיחים בעבודת יד בדואית, ושיא הרומנטיקה: התאורה האינטימית המושלמת. מנורות שמן עדינות, נרות ואור ירח. חשמל אין. אבל יש מרפסת מזמינה שניתן לישון בה תחת בזוהר הכוכבים.
יוקרה בלב המדבר. צילום: Toufic Araman

לסיכום תגלו כי גם ללא טלוויזיה וג'קוזי ניתן להרגיש בני אצולה, ואם לא תפגשו את לורנס איש ערב על גמלו, אז לפחות תדעו שהנשיא שארל ורעייתו התארחו כאן, ואלכסנדר הגדול  (325-356 לפנה"ס) שהוכתר כאן, בסיווה, לפרעה, בסיומו של אחד המסעות המפורסמים ביותר של העולם העתיק.
המחירים ללינה ושהיה כאן נעים בטווח של  החל מ-245 יורו ללילה, בפנסיון מלא כולל טיול ג'יפים. אולי ביורואים זה נשמע הרבה אבל אם תשוו את זה לצימר בארץ תראו שזה לא הרבה יותר יקר.  
ליזה אמויאל
ליזה אמויאל

שם - ליזה אמויל
גיל - 46
אזור מגורים - אמירים

מה צריך להיות בצימר מושלם מבחינתי? טעם טוב בעיצוב ובאירוח
הצימר המועדף עליי: כליל הנוף
על מה לא אתפשר בצימר: ניקיון
החוויה שהכי זכורה לי מביקוריי בצימרים: מארחים חביבים

עוד כתבות של
עוד כתבות של
הדרך המתפתלת מעלה מכביש 85 כבר מרמזת על הבאות. עם העליה בגובה (650 מטר מעל פני הים) האוויר מתחיל להתקרר, כתמי עננים לבנים נחים על גוון כחול-נקי של שמיים, האורנים בצד הדרך מברכים אתכם לשלום בנפנוף צמרות רכות , ומשהו בפנים מתחיל להרפות…
להמשך קריאה
נו, אז איך הכרתם? גללתם ימינה והיה לכם "מאצ'"? נפגשתם בבאר אפלולי? או אולי זה היה במדבר בסדנת "מציאת האני הפנימי"? ובכן, התשובות לשאלה הזו הן תמיד מגוונות ומפתיעות. כמו שאתם יודעים, שדה ההכרויות עלול להיות גם שדה מוקשים, וצריך לדעת איך להתנהל בו עם מינימום פגיעות ומקסימום הצלחות. אז איך עושים את זה? והאם עדיין, מה שכולם מחפשים הוא באמת אהבה?יצאתי לחקור את כל הדרכים להכיר בני זוג לקראת חורף 2021. יש האומרים שהאהבה מגיעה בזמן ובמקום הכי לא צפוי. האמנם? 
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
כפר דייגים מתקשר לרבים עם עוני ודלות, כשלמעשה ההפך הוא הנכון. כפרי דייגים הם נקודות תיירות קסומות, בהם ניתן לפגוש את אלו שחיים ועובדים במקום ולהנות מהאוכל הטרי ביותר שתוכלו להעלות על דעתכם. תשכחו מאפרפרות ומחסור, היכונו לססגוניות ולפסיפס אנושי מרגש. הנה ארבעה כפרי דייגים שתרצו לבקר בהם בחופשה הבאה שלכם.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!