יחד ננצח נרתמים יחד לארח אזרחים וחיילים הזקוקים לעזרה בזמן המלחמה
חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

כשכסף איננו "אישו" - 10 המלצות לנופש רומנטי בסטנדרט אחר

ישנם מצבים בחיים בהם צריך להפסיק לעשות חשבון. נכון, ישנם תמיד את אלה שפשוט יש להם מספיק בחשבון, ולא דופקים חשבון, אבל רובנו נמצאים במצב שמחייב אותנו לבדוק טוב טוב לפני כל הוצאה. ובכל זאת, גם לנו מותר לפעמים להתפרע. הסיבות ידועות: אנחנו עובדים קשה, מתחזקים את את המשפחה, את מקום העבודה, עוזרים לחברים שנמצאים במצוקה נפשית (נכון יש תמיד לפחות אחד כזה?) ובכלל, מוצאים את עצמנו באופן כמעט קבוע בנתיב המהיר של החיים.

אלון שוורצמן
20/02/2019

ואז ישנו רגע שבו אני אומר "די", אני לא דופק חשבון ונותן לעצמי להתפנק עד הסוף. לא "נופש לא רע בכלל". לא "דווקא היה בסדר". לא עוד "היה מאוד רומנטי עד ששמענו ילדים צועקים בבריכה". אנחנו כאן על מנת להציג בפניכם את המקומות היוקרתיים ביותר, המבוקשים ביותר בקרב מביני דבר, מקומות שהמוניטין שלהם נמצא בחזית התחום, מקומות בהם תוכלו להרגיש ולהתנהג כאילו אבא שלכם הוא אותו יעקב הטייקון, זה שמצא נפט בבאר יעקב ב 1950 (אל תחפשו בגוגל- זה לא באמת קרה).

אז בואו נתחיל:

אז נכון שעין יעקב הוא מושב חקלאי, ונכון שיש בסביבה קצת טרקטורים ולולי תרנגולות מטילות, אבל כשאנחנו עולים אל אחוזת גד - לזוגות בלבד אני נוכח ביתרון הגדול ביותר של המקום הזה: הפרטיות. זה מתחיל עם זה שלכל אחד משני מבני האבן יש חניה פרטית וכניסה נפרדת. זה ממשיך כאשר השער נפתח והעיניים מתמלאות בכחול – של הים שממול ושל הבריכה הפרטית המושקעת בחצר- ומסביב יש קירות במבוק לפרטיות מוחלטת ורק כיוון מערב פתוח לים. ככה כן בונים חומה. לא תמצאו פה לובי, או מתחם ציבורי למינגלינג, מי שבא לכאן- עושה את זה למטרות הפוכות. 

לא רק בריכה מחוממת, גם ג'קוזי וקמין לימות החורף
חלל אחד בגווני שמנת, תקרה גבוהה ורצפה דמוית פרקט מקדמים אותנו, והכל מרגיש (ומריח) נקי ומתוחזק מאוד. שתי הסוויטות זהות בעיצובן הסולידי הנעים, נבדלות רק בנגיעות וזוכות לדירוג גולשים של 9.65.

יש ג'קוזי, קמין לימות החורף, מטבחון, פינת אוכל וסלון, יש חדר רחצה מואר וגדול, אבל יש בעיקר את מגע היד של גדי. והיד לא מפסיקה ללטף רהיטים שכבר מבריקים מניקיון ולהסיר אבק דמיוני. "אני פרפקציוניסט" הוא אומר, "לא סומך על אף אחד שינקה כמוני", ומבחינתנו- ככה צריך מארח להישמע. את הסוויטות כאן ניתן להזמין במחירים של החל מ- 1200 ש"ח ש"ח ללילה.
החוויה בנעימת החליל - לזוגות בלבד מתחילה כבר בנסיעה: יורדים אל דרך העפר, מסתכלים לצדדים ומחפשים את הצימר, המסתתר הרחק מעיני הסקרנים. שתי סוויטות יפהפיות, המעניקות לאורחיהן חוויה מיוחדת: שילוב בין רוח וחומר, אומנות ופינוק, טבע וקידמה טכנולוגית. בין השאר, תוכלו ליהנות כאן מעיצוב מרהיב, שפע של פריטי אמנות, ולא פחות חשוב: ג'קוזי מדהים ה"יושב" על מרפסת ענקית עם הפנים אל הנוף המהפנט.

מקלחת חיצונית שמהווה השראה
אולי אחת הסיבות להצלחה של המקום, אשר זוכה לדירוג גולשים של 9.66, היא מרפסת ה"דק" הצמודה. מדובר בחיבור מיוחד במינו: חוץ שהוא פנים, פנים שהוא חוץ:  מקלחת חיצונית, תחומה בקיר אבן צפתית- כך שפרטיותכם מובטחת, מחכה כאן לחוויה תחת כיפת השמיים, או (ואפילו יותר טוב), כשבחוץ קצת מטפטף. הג'קוזי שלצידה (רגיל, לא ג'קוזי ספא) משלים את החוויה, תחת עץ זית וסלע מקומי ענק. בין הבקתות שוכנת בקתת ספא המכילה ג'קוזי ספא חיצוני וסאונה יבשה.

מדובר במקום מושקע ועשיר, גם במחשבה. הכל כאן מלא ברזים, מים והפתעות. עצה שלי? אל תקחו שום דבר כמובן מאליו ביחידות האלו. קחו לכם את החופשה הזו כמסע של גילוי. אל תהססו להסיט וילון, פתחו את המגירות, תופפו באצבעותיכם על המדפים, יש סיכוי רב שתמיד תגלו משהו שונה, חביב ומעורר עניין. זה יכול להיות שלכם ללילה, תמורת החל מ- 1100 ש"ח ש"ח.
בקצה מצפה עמוקה נושקות אל שפת היער שתי בקתות העץ של בקתיים - bigtime - לזוגות בלבד. בעיקרון אחרי הקדמה שכזו אפשר להפסיק את הסקירה המפורטת. ולמי שמתעקש: למתחם הלא זול הזה יש איכויות "שוויצריות"- מבחינת המיקום, העיצוב והאופן בו המארחת המקצועית, יעל, תטפל בכם. אגב, אל תנסו להיכנס בחורף לבריכות השכשוך היפהפיות הצמודות לבקתות, כי הן לא מחוממות. תשאירו משהו לקיץ.

הדברים הטובים של "פעם"
יעל היא מארחת בעלת טעם מעודן המקפידה על כל פרט. למשל: עבודת חבלים המשולבת בזכוכיות חלונות הג'קוזי הפונים אל עבר השקיעה, קמין מפורזל (קלו ערמונים בחורף), מנורות בעבודת ויטראז', ריהוט עתיק בשילוב קטיפה, מצעי כותנה בשילוב תחרה ועוד. עושה רושם שכאן, לא תמצאו רהיטים "צעירים" של איקאה, אלא את הדברים הטובים של "פעם". צימרים אחרים.

תנאי המחייה מעולים: זיגוג כפול לבידוד מירבי של החלונות, מכונת קפה, מפזר חום המופעל באמצעות גלאי בשירותים, ואפילו תאורה רגעית מתחת למיטה המופעלת עם מגע הרגל ברצפה שתלווה אתכם בלכתכם בלילה. בבקתה פינת קריאה ובה ספרייה מגוונת ולא קטנה הכוללת גם ספריית סרטים ומוסיקה. ארוחות הבוקר של יעל היו לשם דבר בעמוקה: מדובר בארוחה עשירה, בריאותית ומפנקת שמשלימה חווית אירוח איכותית, שיכולה להיות שלכם תמורת החל מ- 1500 ש"ח ש"ח ללילה.
מכירים את הסצינות הרומנטיות של זוג המשתכשך בבריכה, מתנשקים, מתחבקים ומביטים בעיניים? אז זהו שבמציאות זה לא ממש ככה. הכלור קצת שורף ועיניים אוהבות הופכות לעיניים אדומות. כאן, בחד נס 229, אתם בהחלט יכולים לממש את הסצינה הזו. הבריכות האקולוגית המחוממת והפרטיות לכל יחידה, לא עושות שימוש בחומרים רעילים. להפך. לא צריך להתקלח אחרי הטבילה, ואפשר אפילו לשתות מהמים!

לא רק בריכות אקולוגיות, גם שירות של מלון בוטיק
"חד נס 229" ממוקם באמנם בשכונת מגורים, אבל מדובר בחלקו החיצוני של הישוב, על ראש הגבעה הנושקת לשמורת הטבע "יער יהודיה", אל מול נוף הרי הגולן וקו הכנרת. יש כאן 2 סוויטות יוקרתיות שאומנם לא מציעות גודל ניכר, אבל הן מפצות על כך היטב עם תכנון נבון, שימוש בחומרי בניה משובחים ואבזור משובח.

הקונספט כאן מבוסס על תפיסת אירוח ייחודית, חשיבה "מחוץ לקופסה" ורצון להעניק לאורחים חוויה מלאה, עשירה ומרעננת. שירות החדרים כאן הוא ברמת בית מלון - נדיב ואיכותי, האווירה משלבת את השלווה הפסטורלית של רמת הגולן עם תחושה בוהמיינית, עיצוב עדכני ומודרני וחומרים באיכות בלתי מתפשרת. דירוג הגולשים משקף את זה היטב עם ציון של 9.56.  תמורת האירוח כאן תשלמו החל מ- 750 ש"ח ש"ח ללילה באמצ"ש.

הסקירה הזו אולי מסתיימת אמנם כאן, אבל אנחנו מזמינים אתכם להמשיך את המסע והתרשם ממקומות נוספים בהם ביקרנו, מקומות אותם קיבצנו בקטגוריית "הקצפת" של המדריך.

אלון שוורצמן
אלון שוורצמן

עוסק בתחום התיירות והנופש מאז ומעולם וחלק מצוות הבודקים המקצועי של הפסגה כבר מעל 10 שנים, נשוי ואב לשניים. 

חוץ מלבדוק אתרי נופש הוא גם כותב עליהם ומקפיד לציין בשקיפות כל פרט רלוונטי לאירוח במקום.

 

 

 

עוד כתבות של
עוד כתבות של
כשאומרים לכם "חופשה באיטליה" בטח טוסקנה קופצת לכם לראש. הפעם החלטנו, בכתבת חו"ל מיוחדת, לספק לכם הצצה על מקום קצת אחר. משהו שהולך להדהים אתכם באמת ולספק לכם חוויה שספק אם תוכלו לקבל בכל מקום אחר בעולם. ברוכים הבאים למחוז אברוזו. כאן, הזמן עצר, האבנים מדברות וההיסטוריה ניבטת מכל פינה: מדובר על לא פחות מנופש בסגנון ימי הביניים.
להמשך קריאה
מתחם הצימרים אמורינו ("קופידון" באיטלקית) שבסמוך לכנרת, זכה במקום הראשון בתחרות "אתר הנופש הטוב ביותר בישראל 2016" של מדריך הפסגה. באמורינו ישנם צימרים אלגנטיים מעוצבים ומטופחים, המאובזרים ברמת הפינוקים הגבוהה ביותר, והדובדבן הוא בריכה נעימה עם ג'קוזי חיצוני. אבל, יש משהו אחר ב"אמורינו" שהפך את המקום הזה לחביב הגולשים. יצאנו לבדוק מהו ה"מרכיב הסודי" שהביא את אמורינו לזכייה בתחרות מבין טובי הצימרים בארץ.  
להמשך קריאה
הישראלים אוהבים לצאת לחופש, ורבים חושבים שאין כמו טיסה לחו"ל לכמה ימים כדי ליהנות באמת מהזמן הפנוי, מנופים חדשים ומעניינים, משופינג טוב או אוכל משובח. אבל האמת היא שלא צריך לצאת מגבולות המדינה כדי ליהנות מחופשה מענגת של ממש. עובדה: יותר ויותר משפחות מעדיפות את הצפון הישראלי על פני טיסה משפחתית לחו"ל, וזוגות רבים מעדיפים צימרים רומנטיים בצפון על פני קפיצה לאירופה.
להמשך קריאה
על פניו, הקשר הזה היה מוצלח מאוד: שני אנשים צעירים, מושכים וחכמים, עם שאיפות וסטאטוס חברתי דומים, מודעות גבוהה וניסיון חיים נפגשו להם באמצע הדרך. זה הרגיש נכון, הם התחברו בקלות ופצחו במערכת יחסים מספקת, סקסית ונטולת קונפליקטים, עם מטרה ברורה – להקים משפחה.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!