חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אכסניות בוטיק ששווה לבדוק - טרנד חדש ברחבי העולם

תשכחו מאותם מעונות מוזנחים עם קירות מוכתמים, מיטות קומתיים חורקות וחדרי אמבטיה משותפים שמיועדים לתרמילאים דלי תקציב. האכסניות חוזרות לקדמת הבמה, ובגדול. בסגנון מלונות בוטיק, עם עיצוב מקורי ומושקע, נוחות מלאה, ואווירה חברותית במיוחד - הדור החדש של האכסניות יודע הצלחה חסרת תקדים בעולם כולו.

ליזה אמויאל
20/02/2019
האתגר שבו עומדות אכסניות אלו הוא הצעת נופש איכותי ובעל אופי אותנטי ותרבותי במחיר הוגן - ולמשוך לא רק צעירים, אלא גם זוגות ומשפחות המחפשות לאו דווקא את השקט והבדידות אלא לפגוש נופשים אחרים וליהנות מנופש תוסס.
 

לא למשפחות בלבד, הכירו את ה-POSHTEL 

למעשה, באכסניות אלו שנקראו בעבר "אכסניות נוער", לא מתייחסים לגיל אלא למנטליות, למצב הרוח. בשפה האנגלית כבר משתמשים בשם "אכסניה" בלבד , או לחלופין במושג החדש "poshtel", שילוב של המילים  posh (שמשמעותו יוקרתי ומפונפן)  ו hostel . כלומר, אכסניית בוטיק.

האסתטיקה כאן היא לב ליבו של הקונספט הטרנדי הזה, והיום מעונות אלו זוכים בטעמם האמנותי של מיטב מעצבי הפנים. אם עדיין נותרו בזיכרונכם תמונותיהן של  האכסניות בעלות החדרים הגדולים עם ארבע ועד 15 מיטות, אז דעו לכם שכיום נוספו להן חדרים זוגיים אינטימיים וסוויטות עם חדרי אמבטיה פרטיים.

בנוסף לכך, הושם דגש על איכות השירות ויצירת מרחב חברתי מקורי. לצורך העניין, הוצמדו למתחם בריכה, ג'קוזי, ספא, באר, מועדון לילה, ומסעדות גורמה המציעות חוויה קולינרית איכותית. עוד מתרחשים באכסניות אלו אירועי תרבות, מופעים ומסיבות, אשר תורמות להלך הרוח החגיגי של המקום.

 הכניסה לאכסניית The Independente בליסבון  
 

האכסניות ה"שוות" מסביב לעולם

מפריז לונציה, מקופנהגן למיאמי, מסינגפור לליסבון, האכסניות הממותגות פורחות בכל מקום ומתחרות ביצירתיות ומקוריות. להלן הצצה ל"פושטלים" הטרנדיים ביותר בעולם.

הפרנצ'ית ביותר: בפאריס, אלא מה 

בלב הפועם של העיר, בקרבת הרובע הלטיני הרומנטי וליד כל מה שיפה ומעניין בפריז, יושבת לה אכסניית Oopsאכסניה זו שופעת צבעים רועשים ונועזים, והיא חושפת עיצוב מודרני צעיר ושמח - ממש כמו צוות המקום, החייכנים ודוברי האנגלית (לא מובן מאליו בצרפת). 

מאפיינים מיוחדים: מלבד הקירות הפסיכדליים, האכסניה מציעה יעוץ תיירותי וטיולים מודרכים בחינם, שימוש במטבח מאובזר וארוחת בוקר שכלולה במחיר. לכל חדר יש מקלחת ושירותים פרטיים, מזגן, ואפילו אינטרנט אלחוטי (גם כן נדיר בפריז). ניתן להזמין חדרים זוגיים או עד 6 אורחים, החל מ-23 יורו.

להתאכסן בארמון באמצע ליסבון

בנוי על פסגות שכונת Bairro Alto התוססת, ארמון זה מתחילת המאה ה-20 הפך להיות אכסניית בוטיק מיוחדת בשם The Independente שבה גישה מאד אקולוגית. זה מתחיל באזור הקבלה באולם הלובי בעל התקרות הגבוהות וספות הוינטאג' המזמינות שבו, וממנו מדרגות שמובילות לחדרים שמחולקים בין שלושת הקומות.
תצליחו לטפס במדרגות האלה? The Independente בליסבון 

מאפיינים מיוחדים: הסוויטות שמשקיפות לנוף הנהר, נמצאות בקומה העליונה, ועל הגג נמצאת מסעדה נוספת, ה-Insolito, שהיא קצת יותר יוקרתית מה- Decandente שם מבלים אמנים ומשוררים מליסבון יחד עם התיירים, בעיקר בסופי שבוע. המקום מלא אופי וחן, ואין ספק שיודעים ליהנות שם. החל מ-16 יורו. 

וולקאם טו מיאמי (אבל לא רק)

האכסניה ממוקמת בבניין ארט-דקו בעיצוב לטיני משנות החמישים, מבית המעצבים Roman and Williams, ובה תמצאו חדרים מרווחים בסגנון של קבינות ספינה, בתערובת ריהוט עץ טרופי ודני. ניתן להשכיר חדר פרטי, או מרחב משלכם עם בין ארבע לשמונה מיטות.
מאפיינים מיוחדים: מיקום מעולה (קרוב למועדונים), גינת ירק, אופניים לשימושכם, ובר מבוקש ביותר בסופי שבוע: ה- Broken Shaker. לינה באכסניה תעלה לכם החל מ-20 יורו ללילה. הסניפים של אכסניית Freehand ממוקמים ב: מיאמי, שיקאגו, לוס אנג'לס וניו יורק.

ביקור בסינגפור? קבלו את הרומנטית ביותר

בלב הרובע ההיסטורי התוסס של צ'יינה טאון, אכסנית Adler Hostel היא לדברי בעליה (אדלר פוא הצעיר), ה"פושטל" הראשון שהוקם כאן. היא תוכננה כרכבת יוקרה, בה 32 תאי שינה נוחים, מופרדים בווילון עבה לשמירת הפרטיות ומאובזרים במזרנים איכותיים וסדיני משי (!).
מאפיינים מיוחדים: קיימים גם חדרים זוגיים בעיצוב קולוניאלי ואסיאתי עם שירות אישי. עם ההגעה האורחים נהנים מאירוח סינגפורי מסורתי. המחיר מעט גבוה לעומת שאר האכסניות (החל מ-35 יורו), אך הוא כולל ארוחת בוקר עשירה ביותר. 

 

אכסניה שהיא רכבת יוקרתית.  צילום: Adler Hostel

אלגנטית ומפנקת בקופנהגן 

"מבחוץ הבניין נראה כמו מפעל למחזור נייר, אבל ברגע שנכנסים, הכל משתנה", כך התרשם אחד המבקרים. ב Generator Hostel אווירה חמימה במרחבים המשותפים, עיצוב אלגנטי ומינימליסטי בחדרים, על פי תורתו של המעצב האופנתי Philip Starck ובשיתוף האומן המקומי Tim Bjorn, האחראי על התאורה והאיורים.
מאפיינים מיוחדים: לאכסניה הענקית הזו יש גם טרסה גדולה, מגרש פטנק, פינת צ'יל אאוט עם ערסלים, חדר קולנוע אינטימי - כל אלו הופכים אותה למרחב מפנק במיוחד בלב העיר. והמחירים: החל מ-20 יורו.

אברהם הוסטל - היא משלנו

אכסניות אברהם הוסטלס ממוקמות בתל אביב, ירושלים ונצרת.
באכסניה התל אביבית תוכלו למצוא חדרי דורמיטורי, חדרים ליחיד, לזוגות, למשפחות ואפילו - סוויטות לזוגות. האכסניה ממוקמת שתי דקות משדרות רוטשילד, ובקרבת שוק הכרמל ורק 20 דקות הליכה מהים.

מגניבה ותוססת. צילום: אברהם הוסטל תל אביב
 
מאפיינים מיוחדים: האכסניה מציעה סיורים ליום אחד או יותר (שיעניינו בעיקר תיירים מחו"ל, אבל לא רק) לאתרים כגון: פטרה שבירדן, צפון הארץ,סיור בתל אביב עצמה, ואפילו סיור מיוחד בחג המולד לבית לחם. המחירים לזוג החל מ -350 ש"ח. 


ליזה אמויאל
ליזה אמויאל

שם - ליזה אמויל
גיל - 46
אזור מגורים - אמירים

מה צריך להיות בצימר מושלם מבחינתי? טעם טוב בעיצוב ובאירוח
הצימר המועדף עליי: כליל הנוף
על מה לא אתפשר בצימר: ניקיון
החוויה שהכי זכורה לי מביקוריי בצימרים: מארחים חביבים

עוד כתבות של
עוד כתבות של
אתם יוצאים כבר כמה חודשים, ומתחילים להרגיש שזה זה. המבטים הארוכים בעיניים, החיוך שעולה לך על הפנים כשאת רק רואה את השם שלו על צג הסלולרי, ההתרגשות שנוכחת במפגש בכל פעם, ובאופן כללי ההכרה שלכם שנמצאת בסטטוס של פרפרים מעופפים ודולפינים שמקפצים במי טורקיז צלולים. ועכשיו זו רק שאלה של זמן עד שתחליט להזמין אותה, עד שתחליטי להפתיע אותו, עם המתנה המתבקשת, הכיפית, הרומנטית - סופשבוע בצימר.
להמשך קריאה
הקיץ איתנו באופן רשמי ואם כבר סגרתם חופשה בצפון, כדאי שתדעו שבאזור קורים דברים ממש שווים - אז איפה תמצאו אותם? אספנו את אירועי המוזיקה, המחול והתרבות ששווה לשבץ ביומן
להמשך קריאה
הגיע הרגע הזה בשנה בו אתם לוקחים את כל המשפחה לחופשה? מעוניינים לדעת קצת יותר על צימרים מומלצים בצפון? מחפשים אחר מקום מושלם לחופשה אמיתית ומפנקת?כל אחד זקוק לחופשה מדי פעם. ואם כבר חופשה אז למה לא להתפנק? צימרים בצפון נותנים לך את כל החלום יחד – גם מקום מפנק ואיכותי לישון בו וגם סביבה מלאת אטרקציות ומקומות בילוי לכל המשפחה. אז אם חיפשתם צימרים למשפחות, כדאי להמשיך לקרוא.
להמשך קריאה
מכירים את ההרגשה שאתם בוחרים מקום שנראה מדהים בתמונות אבל אז אתם מגיעים למשהו שונה לגמרי? מי לא שמע על הצימרים עם התקרה המתפרקת, הג'קוזי המלוכלך ובעל הבית שמנסה בלי בושה להוציא אתכם אשמים... נמאס לכם מזה? אז גם לנו נמאס, כבר מזמן. החלטנו שאפשר אחרת: אין שום סיבה בעולם שאנשים יעברו חוויות כאלה, ואין שום סיבה שאתרים כאלה יפורסמו באופן מטעה.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!