חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

חם, מתחמם, לוהט - מעיינות חמים שאתם חייבים לבקר בהם

אז נכון שבישראל החמה, ברוב חודשי השנה קשה לחשוב על טבילה בטמפרטורות שקרובות לרתיחה. אבל אפילו כאן, כשקצת מתחיל להתקרר, יש מי שמיד תרים אחר הג'קוזי או הסאונה הקרובים לבתיהם, מתוך כמיהה להטביל את גופם במים חמים ומרגיעים. 
הפעם נרחיק למעיינות החמים הכי מיוחדים בעולם, במקומות בהם הטבע והפרא שולטים, ופחות בטון וחומרים מלאכותיים. ככה, פשוט ופראי, רק אתם והטבע עצמו. מוכנים?

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
 

זן במים חמימים

האונסן Onsen היפני הוא מעין ספא של מעיינות טבעיים, אליו הולכים היפנים בערך פעם בשבוע. זה אולי צידה החיובי של ארץ כה געשית כיפן, כשמעיינות תרמו-מינרליים נבקעים בה ומשמשים את הציבור היפני המאופק. רק מה, עם כל האיפוק שאתם מדמיינים לכם, והשקט המופתי, דעו שדווקא היפנים אינם מתביישים כגופם ונכנסים לאונסן כשהם אינם עוטים לגופם אפילו עלה תאנה קטן.

לפני שנכנסים לאונסן יש להקפיד על כללי רחצה ומירוק של הגוף (נשים וגברים בנפרד) כולל חפיפת ראש ואת כל הטקס הזה, יש לבצע פעמיים. כשסוף סוף יגיע הרגע הנכסף ותרצו להיכנס לאונסן, אנא מכם, וותרו על קפיצות ראש וקחו את זה במתינות, שלא תופתעו מדי. הטמפרטורה של המים גבוהה מאוד. האונסנים לרוב נמצאים לצד נופים משכרים של הרים או אגמים ונהרות. כמעט תמיד יש בהם בריכת מים קרים, כך שניתן לאזן בעזרתה את לחץ הדם שלכם שירד פלאים אחרי החליטה הקודמת. 

אונסן מומלץ הוא Takaragawa Onsen השוכן לצד הנהר. באונסן זה יש ארבע בריכות גדולות (שלוש מעורבות ואחת לנשים בלבד) ומימיו של אונסן זה ידועים כמרפאים שלל מכאובים ומחלות. אונסן זה יפה בכל העונות, אך מומלץ במיוחד באביב בזמן שצבעי השלכת עוטפים את האונסן, ואתם מרגישים כמו בגלויה.

אונסן בגווני שלכת יפניים. צילום shutterstock 
 

חוויה חמה בג'ונגל קוסטה ריקני   

מי שביקר בקוסטה ריקה ולא הניח את גופו הענוג באחד מהמעיינות החמים שבאזור הארנל, כאילו לא היה. אזור הארנל (אחד מהרי הגעש במדינה) משופע במגוון מעיינות חמים אודות לפעילות הגיאו-תרמית שעושה יופי של ביזנס לכארבעים אתר ספא וריזורטים שנבנו סביב אגם ארנל. כמעט מכולם נשקף נוף יפייפה של הר הגעש המוכר והלא פעיל הזה (למזלכם). רק שלוש וחצי שעות נסיעה מהבירה סן חוזה, ואתם שם.  
אתר מומלץ הוא Los Perdidos (המעיינות האבודים), שם תוכלו להתפנק בשבעה מעיינות בדרגות חום משתנות, כשאתם מוקפים בצמחיית יער גשם, ויש שם אפילו בר משקאות,  ומגלשת מים להרפתקנים.
לטבול בליבו של הטבע. צילום shutterstock
 

לעשות בריכות בקולורדו 

Conundrum הוא כנראה המעיין החם הגבוה ביותר במדינת קולורדו. הוא ממוקם בגובה של 3,415 מטר עם נוף מרהיב של עמקים ויערות. מעיין מדהים זה, לא מיועד למפונקים שביניכם. כדי ליהנות ממימיו החמים והנוף המשגע תצטרכו לצעוד מסלול של 13.5 ק"מ דרך שמורת ה"נהר הלבן", ולבסוף תמצאו את עצמכם ככל הנראה עם קומץ מטיילים אמיצים כמוכם. 
טבילה בתוך גלויה.  צילום shutterstock 
 

לה דולצ'ה ויטה - לטבול באיטלקית 

מעיינות פראיים אלה שנקראים Saturnia ממוקמים במחוז טוסקנה המשגע. אלה מפלים מדורגים וטבעיים שתמצאו שקשה מאוד לצאת מהם ולהמשיך את יומכם כרגיל. זה אתר מיוחד, מפנק, מתאים לכל המשפחה, חינמי, ויתיישב לכם בול במהלך טיול שלכם באזור. 
מה שכן, יכול להיות מצב שלא תהיו שם לבד. אתר זה הוא הידוע ביותר באיטליה ונחשב לטוב ביותר. נסו להגיע באמצע השבוע, אז הרבה יותר רגוע ופחות אנשים פוקדים את המקום מאשר בסוף השבוע. 
מעיינות חמים בטבע הפראי של איטליה. צילום shutterstock
 

קופים ונהנים 

מסתבר שלא רק בני האדם יודעים ליהנות משפעתם של מים חמים ומרגיעים. הביטו בקופי ה Jigokudani המתרווחים להם בנחת באונסן Shibu, וכמו הראשון בכתבה זו, גם הוא ביפן. זה המקום היחיד בעולם שבו תוכלו לראות קופים בטבע הפראי טובלים יחד במעיין חם.  
בכלל, יפן היא מעצמת מעיינות חמים, וכדי שלא תפספסו את ה"שווים" שביניהם הנה קישור ללא פחות מ-50 אונסנים מהממים במדינה המרתקת הזו. 
מי אמר שתענוגות שמורים רק לבני האדם? צילום shutterstock
 

מרפא וקסם בלגונה הכחולה 

זוהי אחת מנקודות הציון המועדפות על תיירים ועל מקומיים באיסלנד. הלגונה הכחולה, הממוקמת במרחק של 38 קילומטרים משדה התעופה של הבירה רייקיאוויק (כשבע שעות טיסה מישראל). לגונה זו היא למעשה ספא גיאותרמי הממוקם לצידם של "שדות הלבה" ובה שורר נוף קסום-הזוי של ערפילים הנגרמים מההבדלים בטמפרטורות בין המים ליבשה (המושלגת).  מומחים איפיינו אותה כבעלת אקו-סיסטמה ייחודית שהופכת אותה לא רק לאתר טבע מדהים, אלא למקור מים בעל תכונות מרפאות. טמפרטורת המים נעה בין 36.5-38.9 מעלות צלזיוס, וגם הבוץ שישנו שם עשיר במינרלים בריאים. 

הכניסה ללגונה אינה בחינם. זהו אתר רחב ידיים מתוחזק שמציע רמות אירוח שונות, החל מ אירוח סטנדרטי שכולל כניסה ללגונה ומסכת בוץ מינרלית שניהם ב-160 ש"ח, ועד האירוח היוקרתי ביותר (באמצע יש קומפורט ופרימריום) ב 790 ש"ח שכולל כניסה, מסיכת בוץ, מגבת, משקה ראשון, מסיכת אצות, חלוק וכפכפים, מוצרי ספא מפנקים, כניסה ללאונג' היוקרתי (הכי שווה) ואירוח במסעדת Lava acneuo כולל יין אדום מבעבע (אם אתם מתעקשים על כל הפרטים).  
אולי החוויה המושלמת - Blue Lagun. צילום shutterstock
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
תל אביב היא אחת הערים שעוטפות טבעונים במגוון מסעדות שצצות לאחרונה בכל פינת רחוב, אך כשיוצאים ממנה, זה יכול להיות די מאתגר למצוא מקום טבעוני ראוי לאכול בו. כשיוצאים לחופשה, חלק מהעניין זה לאכול טוב ומגוון. אז מה יש לאזור הצפון להציע לטבעונים שבינינו?
להמשך קריאה
מדינת ישראל משופעת בצימרים לאורכה ולרוחבה, ועל אף שרבים חושבים עליהם כמקום לבילוי זוגי או עם חברים, הרי שהם יכולים להוות יעד לבילוי משפחתי בלתי נשכח. אבל רגע לפני שאתם מתחילים לארוז את הבגדים ואת הילדים, יש משימה אחת שאתם צריכים לבצע ועלולה להתגלות כמסובכת יותר מהצפוי: יש כל כך הרבה צימרים למשפחות ,אז איך בעצם אפשר לבחור את הצימר המושלם עבור המשפחה שלכם?
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
הפלגה בספינת תענוגות היא נופש שמתאים למי שלא רוצים "לעבוד קשה" בתכנון החופשה שלהם. למעשה כל שצריך הוא לבחור יעד, לארוז מזוודה, ולהגיע לספינה בשעה היעודה. אחרי הכל, שייט באונית פאר הוא השילוב המנצח בין "בטן גב" טוטאלי על הסיפון לצד הבריכה ובחופים אקזוטים, לבין סיורים מרתקים בערים מרתקות או אפילו פיורדים מרוחקים. ולזה אנחנו קוראים - שווה בדיקה. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!