חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

צימרים לזוגות בלבד? יש דבר כזה!

מי לא מכיר את זה: אתם מזמינים את צימר החלומות שלכם, ומדמיינים חופשה זוגית שקטה, רומנטית ושלווה, אולי אפילו עם בריכת שחיה שתרענן אתכם. והנה, כבר בפריקת המזוודה אתם שומעים קולות צהלת ילדים מהבריכה המשותפת... 


20/02/2019
אז ילדים זה שמחה, על זה אין ויכוח, אבל ילדים (ועוד של אחרים) בחופשה רומנטית זה "קילר" רציני. אתה מביט בה, את מביטה בו ואתם מסננים: "המשפחות האלה"... ואז אתם מביטים אל הרכב: אולי ניכנס וניסע בחזרה הביתה? שם לפחות יש שקט (יחסי).

אז החדשות הגרועות הן שזה יכול לקרות לכל אחד, בעיקר למי שלא בודק מראש עם בעלי המתחם. החדשות הטובות הן שבדקנו עבורכם וריכזנו בכתבה הבאה סקירה על מתחמי נופש איכותיים שקבעו לעצמם כלל ברזל: הם מיועדים לזוגות בלבד!

יותר מזה: ביקרנו בכל מקום ווידאנו שהמתחם עומד בסטנדרטים הגבוהים שקבענו בתחום הפרטיות, התחזוקה ואיכות הארוח. חם בחוץ, ואין טעם להכביר מילים, אז בואו נצא לסיור יחד ברחבי האתר ונגלה אותם:
היתרון הגדול ביותר של אחוזת גד - לזוגות בלבד: הפרטיות. זה מתחיל עם זה שלכל אחד משני מבני האבן יש חניה פרטית וכניסה נפרדת. זה ממשיך כאשר השער נפתח והעיניים מתמלאות בכחול – של הים שממול ושל הבריכה הפרטית המושקעת בחצר- ומסביב יש קירות במבוק לפרטיות מוחלטת ורק כיוון מערב פתוח לים. ככה בונים חומה. 

ובקשר לפרטיות: זה מתחיל עם זה שלכל אחד משני מבני האבן יש חניה פרטית וכניסה נפרדת. זה ממשיך כאשר השער נפתח והעיניים מתמלאות בכחול – של הים שממול ושל הבריכה הפרטית המושקעת בחצר- ומסביב יש קירות במבוק לפרטיות מוחלטת ורק כיוון מערב פתוח לים. ככה בונים חומה. אז נכון שעדיין ישנם לולים בעין יעקב, לא הרחק מהמתחם, אבל לא נראה לנו שזה מפריע למישהו כי המתארחים העניקו למקום דירוג של 9.65 . לילה באמצ"ש מוצע כאן במחיר של החל מ- 1200 ש"ח ש"ח.
החוויה בנעימת החליל - לזוגות בלבד מתחילה כבר בנסיעה: יורדים אל דרך העפר, מסתכלים לצדדים ומחפשים את הצימר, המסתתר הרחק מעיני הסקרנים. שתי סוויטות יפהפיות, המעניקות לאורחיהן חוויה מיוחדת: שילוב בין רוח וחומר, אומנות ופינוק, טבע וקידמה טכנולוגית. בין השאר, תוכלו ליהנות כאן מעיצוב מרהיב, שפע של פריטי אמנות, ולא פחות חשוב: ג'קוזי מדהים ה"יושב" על מרפסת ענקית עם הפנים אל הנוף המהפנט.

אולי אחת הסיבות להצלחה של המקום, אשר זוכה לדירוג גולשים של 9.66, היא מרפסת ה"דק" הצמודה. מדובר בחיבור מיוחד במינו: חוץ שהוא פנים, פנים שהוא חוץ:  מקלחת חיצונית, תחומה בקיר אבן צפתית- כך שפרטיותכם מובטחת.  הג'קוזי שלצידה משלים את החוויה, תחת עץ זית וסלע מקומי ענק. בין הבקתות שוכנת בקתת ספא המכילה ג'קוזי ספא חיצוני וסאונה יבשה. זה יכול להיות שלכם ללילה, תמורת החל מ- 1100 ש"ח ש"ח.
אי ירוק - לזוגות בלבד הנו מתחם אשר עוצב ותוכנן עם המון אופי ודגש על הפרטים הקטנים. המארחים השכילו ליצור "אי ירוק" אמיתי אשר נותן תחושה  של חופש אל מול הטבע העצום הפרוס מולו. האבזור, הנוף והמארחים, הם שעושים את ההבדל באחריות ובאכפתיות שהם מגלים, והם אלה שמבטיחים חופשה רומנטית וקסומה במיוחד. 

איכפתיות? לכל ביקור של הזוג, למשל, קודמת שיחת טלפון שבה מבררת אדי, המארחת, את העדיפויות של האורחים באוכל, בשתייה, בסרטים ובמוזיקה. ההכנות לבואם של האורחים נעשות בהתאם ולכן יש סיכוי לא רע שזוג שמתארח כאן, יקבל חופשה ש"תפורה" עליו היטב. מה חושבים על המקום הגולשים? הדירוג הוא 9.69 , והמחירים מתחילים ב- 950 ש"ח ש"ח ללילה באמצ"ש.
ההתאמה בין השם של ציור נוף לתחושה שהוא מעביר – מושלמת. תמונת הנוף הנשקפת ממתחם החוץ של המתחם מפגישה בקו האופק את הים התיכון, ארץ הגליל, הגולן הזהוב והכנרת הממוסגרת בשרשרת הרי הצפון. התמונה הזו מיועדת לזוגות בלבד, כך שאף זאטוט לא יפריע לכם להתבונן בה בשלווה.

על הרקע המרהיב הזה משובצים שני מבנים יפיפיים, אוהלי "יורט" לבנים בסגנון מונגולי, גם הם כאילו צוירו ביד האומן. הצורה העגולה של המבנים מתכתבת עם פסי השמיים הקמורים, ומשתלבת בנוף הרך בטבעיות ואותנטיות מפליאה. המתחם שוכן בפינה סודית, מרוחקת ונסתרת מהעין בקצה הישוב. "דק" פרטי מרווח עם בריכת שחיה מחוממת "תלוי" מעל הצוק וצופה אל נוף פנורמי, מהים התיכון ועד הרי הגולן, בקו ישר אל הכנרת.

ציור נוף התברך בכמות גבוהה מאוד של מדרגים בפורום, וזה לא קל משום שהתחרות בעניין עזה. זה מרשים עוד יותר לנוכח הדירוג הגבוה שהוא זוכה לו- 9.69. המחירים כאן מתחילים ב 1200 ש"ח - 1650 ש"ח ללילה.
בקצה מצפה עמוקה נושקות אל שפת היער שתי בקתות העץ של בקתיים - bigtime - לזוגות בלבד. ויש כאן רמז עבה: למתחם הלא זול הזה יש איכויות "שוויצריות"- מבחינת המיקום, העיצוב והאופן בו המארחת המקצועית, יעל, תטפל בכם.

מדובר במארחת בעלת טעם מעודן המקפידה על כל פרט. למשל: עבודת חבלים המשולבת בזכוכיות חלונות הג'קוזי הפונים אל עבר השקיעה, קמין מפורזל (קלו ערמונים בחורף), מנורות בעבודת ויטראז', ריהוט עתיק בשילוב קטיפה, מצעי כותנה בשילוב תחרה ועוד. עושה רושם שכאן, לא תמצאו רהיטים "צעירים" של איקאה, אלא את הדברים הטובים של "פעם". צימרים "אחרים", המיועדים לזוגות בלבד.

תנאי המחייה מעולים: זיגוג כפול לבידוד מירבי של החלונות, מכונת קפה, מפזר חום המופעל באמצעות גלאי בשירותים, ואפילו תאורה רגעית מתחת למיטה המופעלת עם מגע הרגל ברצפה שתלווה אתכם בלכתכם בלילה. בבקתה פינת קריאה ובה ספרייה מגוונת ולא קטנה הכוללת גם ספריית סרטים ומוסיקה. חווית האירוח האיכותית הזו זוכה לדירוג גולשים של 9.75, והיא יכולה להיות שלכם תמורת החל מ- 1500 ש"ח ש"ח ללילה.
הקונספט בסוויטה על הים - לזוג בלבד במושב שבי ציון הוא הרומנטיקה, והיא הולכת מצוין עם סוויטה יחידה – ללא שכנים (אם לא סופרים את הים, כמובן...). מבחינתנו, הידיעה שאפשר לצאת החוצה בפיג'מה או להיכנס לבריכה בלי לדאוג שמישהו יראה שקצת ויתרת לעצמך עם הדיאטה, שווה המון. כנראה שגם המתארחים חושבים כך, והם העניקו למקום דירוג של 9.76.

רהיטים מקוריים
של שני חדרים, שקירות עץ לבנים ותקרה גבוהה מחזקים בו את אווירת הים. תמונה גדולה בגווני כחול מזכירה למי ששכח שהחוף נמצא שתי דקות מכאן. בהליכה – כן?! אל העיצוב מצטרפים רהיטי עץ גסים ומקוריים שבנה בעלה של לאה, ובמחלקת הבידור - מסך LCD עם ספריית סרטים מובנית (ומעודכנת) שכוללת 600 סרטים(!). יש כאן גם בריכת זרמים, בה אפשר לשחות מול הזרם ולהישאר במקום. אחלה פיתרון למי ששחייה בים היא לא הקטע שלו. והמחיר? החל מ- 0 ש"ח ללילה באמצ"ש.
 ברטמנס | Bratmans - לזוגות בלבד הוא מאותם מתחמים בהם הבעלים "לוקחים אחריות" על מה שהולך לקרות איתכם. לא "זורמים" עם אורחים רעשנים, לא ממליצים על מסעדה אם הם לא אכלו בה בעצמם ולא מאפשרים לזוג בסוויטה שלידכם להביא את הכלב האהוב שאוהב לנבוח בלילה. אכפת להם מכם אבל אכפת להם גם מהזוג בסוויטה השניה. הם ידאגו שתבלו היטב, בשלווה, בפרטיות ובכיף. את השלווה שמעניקים מתחמי החוץ היפהפיים המכילים בריכות מחוממות אל מול הנוף-  לא יפריעו כאן צלילי קריוקי או צעקות של ילדים- וכזהו הבעלים של ברטמנ'ס.

מדובר במתחם אירוח מוקפד ונעים המכיל 3 סוויטות. 2 מהן זהות ושוכנות במבנים נפרדים עם בריכות פרטיות מחוממות ומקורות ומרפסות הפונות אל נוף נקי ופתוח. השלישית- "הפנטהוז"-  ממוקמת מעל בית המארחים אמנם, אך בפרטיות גמורה. נכון, המתחם מצוי בשכונת מגורים בהרחבה של חד נס, ואם תביטו הצידה תראו את גגות השכנים.  מצד שני, חיק הטבע נמצא ממש ממול, במרחק פסיעות מעטות, מאפשר לכם לנשום היטב את המרחבים הפתוחים. הגולשים מעניקים למקום דירוג של 9.72 והמחירים מתחילים ב 1200 ש"ח ש"ח ללילה באמצ"ש.
אם אתם מעוניינים לצאת מהמירוץ ולהיכנס לבועה פשוטה של קסם-נווה בכפר - לזוגות בלבד הוא המקום המתאים לכם. נכון, לא תקבלו את המילה האחרונה בתחום המולטימדיה או תאורת ג'קוזי רנדומלית, אבל תקבלו המון שקט, מרפסות מקסימות, עיצוב כפרי ונעים, חלון גדול אל השדות החרושים, ארוחת בוקר מעשה ידי המארחת ותמורה מעולה ביחס "עלות תועלת".

אומנם היחידות ממוקמות בשורה (במרחק של כ- 3 מטר אחת מהשניה) אך הצמחייה המטופחת במרפסות מאפשרת תחושת פרטיות טובה למדי. בנוסף לכל יחידה יש פינת "הסתלבטות" בחוץ שאידיאלית לחובבי קריאה/ שכיבה על ערסל/ טבע ושקט. הגולשים מעניקים למקום דירוג של 9.58 והמחירים נעים בין  600 ש"ח - 950 ש"ח ללילה.
ה"לופט" הענק אותו בנה עופר, המארח, במו ידיו האדריכליות- הוא משהו מדהים. עזבו את העיצוב המושקע: יש כאן נוף של מיליון דולר. את שני הימים ניתן לראות כאן ולא מדובר בשני וחמישי אלא בכנרת ובים התיכון. ועובדה נוספת- אדום לבן - לזוגות בלבד הנו הצימר היחידי באמירים שמציע את זה. נכון, הלופט ממוקם מעל הבית של עופר בקומה העליונה (עם כניסה נפרדת ופרטית), אבל בינינו- הגובה הזה מקנה לו את הנוף המטורף הזה.

בחלל הדו-מפלסי העצום (יותר מ-70 מ"ר) אפשר למצוא רצפת פרקט אלגנטית, תקרה בגובה כנסיה ממוצעת, חלונות ע-נ-ק-י-י-ם וג'קוזי שמשקיף דרכם על הנוף. גם המיטה הוצבה כך שהדבר הראשון שתראו בבוקר (אחרי הפרצוף הישנוני של בן/ בת הזוג שלכם) יהיה הכנרת. לא, מכאן לא תראו ילדים שמתרוצצים בחצר. בשטח הגדול שמקיף את הצימר תמצאו בוסתן עצי פרי וגם מסלול טיול רומנטי שיוצא אל החורש ממש מפה. את הצימר הזה, אשר זכה לדירוג גולשים של 9.67 אפשר לקבל תמורת החל מ 750 ש"ח ללילה.


אם הגעתם עד לשלב הזה של הכתבה ועוד לא מצאתם אתר נופש רומנטי שמתאים לכם, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לקישור הבא: אתרי נופש רומנטיים במיוחד.

אז כמו שכתבנו, אין לנו שום דבר נגד משפחות, אבל ישנם רגעים בהם צריך לחפש את הדבר הבראשיתי שקושר הכל: הזוגיות. אז זהו, תארזו את הפקלאות, חייכו לבן/ בת הזוג ולכו על זה. במקומות הללו, אנו מבטיחים לכם, ילדים לא יפריעו לכם.

עוד כתבות של
עוד כתבות של
אם במקרה תחליטו לנסוע למצרים ולחרוג מגבולות סיני, אם תחליטו לנסות חוויה אחרת לגמרי ולוותר על טלוויזיה וג'קוזי מפנקים לטובת שלווה אינסופית ונופים בתוליים, ולבסוף, אם שבעתם מניצוצות היוקרה הנדושה - סעו לנווה המדבר סיווה (Siwa Oasis) ותתארחו במלון הבֶּרְבֵּרִי Adrere Amellal. שם, המציאות מתעלה על כל מה שהוליווד סיפרה לנו על איים אבודים ונאות מדבר ירוקים.
להמשך קריאה
זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד! מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 
להמשך קריאה
במילה אחת - תעשייה. בשלוש מילים - היום המיוחד שלכם. חתונות, רבותיי וגבירותיי, הן כבר מזמן לא רק אירוע שבו הזוג שהחליט להתאחד בברית הנישואין מזמין את משפחתו ומכריו לשמוח ולחגוג ביחד איתו. חתונות הפכו להיות הפקת ענק מסחררת, אליה נכנסים שני אנשים תמימים בסך הכל שמוחם נשטף בפנטזיות אין קץ על החתונה "המושלמת". אז הגיע הזמן לבדוק האם היא קיימת, אותה חתונה מושלמת, ואיך נראה הדבר הזה שלא מרבים לדבר עליו. נו, אתם יודעים, החיים שאחריה.
להמשך קריאה
האם נדמה לכם לפעמים שבגלגול קודם הייתם רוזן וקיסרית שחיו בטירת פאר אי שם באירופה? שבמקום ג'ינס וגופיה אתם תראו הרבה יותר טוב בשמלה נפוחהעם מחוך, וחליפת שלושה חלקים עם הרבה מאוד כפתורים? אם כך, יכול מאוד להיות שהטיול הבא שלכם צריך להתמקד בטירות מיוחדות שמונחות בנוף יוצא דופן.  
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!